Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Lori
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Lenore
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Celenia
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Genevira
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Renata
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Jake
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Elizabeth
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Madelena Gray
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 
Katrina
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba13UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba14UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL.

Go down

UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Empty UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL.

Indlæg af Elizabeth Tirs 22 Jul 2014 - 22:31

Ukendt væsen i det høje - Folk er sindsyge!

UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Dragon_tattoo_by_Tanni_chan

Det siges, at der i det høje er set en drage flyve rundt. Den er set tæt på byerne, men man har endnu ikke fundet den.

Elveren Delariand Fówyn udtaler sig følgende om det ukendt væsen;

- Jeg så den med mit blotte øje. Jeg kiggede op i skyerne, og der kom et ukendt væsen flyvende over os. Jeg blev forskrækket og gav straks kald om at vi blev angrebet, af en drage.
Vi har ført set drager, der har ødelagt andre byer og denne så ud til at være ens. Vi ved endnu ikke om det er den samme, som vi har set tideligere.
(Oversæt fra elversproget)


Mennesket Elos Urgulus utaler sig om følgende væsen;
- Jeg var oppe i bjergene og så ud over horrisonten, da dette væsen kom flyvende imod mig. Jeg så det ikke før, jeg var ved at falde ned af det høje bjerg.
Jeg fulgte efter det, fordi jeg ville se hvad dette væsent var. Jeg fandt det dog ikke. Det var som forsvundet fra jordens overflade. Jeg har ikke set det ret meget siden. Kun en enkelt gang.

Borgerne i Underworld frygter dette væsen, vil brænde flere byer ned, som en tidligere har gjort.

Underworld spørger borgerne om hjælp.
- Har du set dette væsen, kontakt de kongelige, eller vagterne. Følg gerne efter det, og forsøg at finde dens rede.
Dog, kan vi ikke rede dig, hvis du bliver ædt, eller grillet af dens ånde. Så forsøg venligst ikke at dø, når du skal finde denne drage. Vi skal bruge den.

- Jeres Jazmin.

_________________
UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL. Empty Sv: UKENDT VÆSEN. FRYGT EJ. - TUN ARTIKEL.

Indlæg af Gæst Ons 23 Jul 2014 - 0:54

Virkelig god artikel -betaler for den. Og læser den på ejen hjem-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum