Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Fravær - sikke noget!  EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Fravær - sikke noget!  EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Fravær - sikke noget!  EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fravær - sikke noget!  EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Fravær - sikke noget!  EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Fravær - sikke noget!  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fravær - sikke noget!  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fravær - sikke noget!  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Fravær - sikke noget!  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 
Lori
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 
Valentine
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 
Jake
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 
Lenore
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 
Abigail
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 
Celenia
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 
Edgar
Fravær - sikke noget!  Voteba13Fravær - sikke noget!  Voteba14Fravær - sikke noget!  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Fravær - sikke noget!

2 deltagere

Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Lør 26 Jul 2014 - 17:08

Jeg kan starte med at beklage at jeg har været ret fraværende i denne uge... - men der bliver nok ikke meget bedre de følgende 3 uger! O:

- Jeg kommer til at være meget on/off (desværre nok hovedsageligt off) de næste 2 uger, da den står på masser af arbejde, og et lille smut til Jylland. Jeg kommer nok på, men hvor meget og hvornår ved jeg ikke. (;

Fra den 9. til den 16. Vil jeg til gengæld være helt fraværende. Når far giver ferie til Mallorca, siger man da ikke nej. Wink

Go' ferie (til dem der har ferie) - og nyd sommervarmen! : D

~ Cass.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Lør 26 Jul 2014 - 17:13

Håber du får en god ferie og en god tur til Mallorca

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Tirs 26 Aug 2014 - 22:48

For nu, bliver dette lige min fraværstråd!

Jeg kommer nok til at blive meget fraværende resten af ugen og nok også ugen derefter.
Jeg startede på nyt studie i går, og selvom det kun er introuge, kan jeg godt mærke at det tager meget mere af min tid og energi end jeg umiddelbart havde regnet med - og da resten af ugen bla. indeholder pubcrawl og fredagsbar, tvivler jeg på at det bliver meget bedre der. Wink
-Jeg skal også ud og se på en lejlighed enten denne uge, eller næste, og hvis jeg får den, kommer det nok også til at atge en god del af min tid. (:

Jeg ved ikke hvor meget tid jeg vil have næste uge, hvor vi starter ordenligt op, men om ikke alt er jeg i hvert fald helt fraværende fra d. 5-7 september, hvor der er rus-tur.

- Jeg vender frygtløst tilbage til jer når alting er faldet lidt mere på plads og det er blevet ordenligt hverdag igen!!

~ Cass.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Tirs 26 Aug 2014 - 23:21

Kommer til at savne dig XD!! Men håber alt går som det skal, og at det tapper din energi på en god måde ^^
~ Alex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Delilah Ons 27 Aug 2014 - 13:02

Hvilket studie? Nu er jeg jo nysgerrig!

Og en ny lejlighed ... Cool, lad nu være med at købe en af de der meega dyre lortelejligheder i centrum af some-city, bare fordi den virker smart og luksus når den i virkeligheden er en faldefærdig ruin .... -ting, okay? xD

We will miss you! I already do, but go have fun, become wise'n shit, 'kay?
- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Ons 27 Aug 2014 - 19:32

Jeg savner også allerede jer!
- Jeg kan nok ikke lade være med at komme herind og lure ind imellem... Plus jeg har ret meget transporttid, så I slipper ikke helt for mig.. Jeg kommer nok bare ikke til at besvare emner i denne uge. (;

Jeg skal studere Audiologopædi (fancy ord, ikke sandt? Jeg skal lige lære at ligge trykket ordentligt xD) på universitetet.

Det gør det også Aig,(so far i hvert fald), der er bare mange nye indtryk... Og navne! ^^


Og don't worry, Del! Jeg har slet ikke råd til at købe lejlighed.. Så jeg kommer til at leje den... Og København bliver nok aldrig min kop te, så jeg skal bare en smule tættere på, så jeg i hvert fald slipper for én af togforbindelserne d: (og hvis det bare vil tage mindre end halvanden time at komme hjem, vil jeg være lykkelig! xD)

Jeg kan ikke love noget, men jeg vil forsøge mit bedste på at blive wise'n shit. Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Ons 27 Aug 2014 - 22:57

Håber det bliver godt for dig! Og når du engang er kommet ind i rutinen kommer helt tilbage. Smile

- Stella ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Ons 17 Dec 2014 - 23:31

Jeg sidder her og kunne bruge mange, meget grimme ord til at beskrive min bærbar - men jeg vælger at tage den kort version. Batteriet er mere eller mindre dødt på den, så jeg sidder lænket til en stikkontakt, og skidtet går alligevel hele tiden ned!
- Jeg tror den kan mærke hver gang jeg er i gang med at skrive opgave og sådan, det er i hvert fald ikke første gang den laver et sådant stunt...

Aayways - Jeg kommer derfor til at være lidt fraværende.. og inaktiv , indtil jeg får skaffet mig et nyt batteri eller får overvundet min tålmodighed og ka' ta' mig sammen til at besvare emner over min telefon eller mit gamle læs af en stationær...

~ Jeg vender frygtløst tilbage, så snart min pc holder op med at modarbejde mig! xD

- Og Go' jul! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Nephthys Tors 18 Dec 2014 - 9:45

Grrrr, jeg har lidt lyst til at bruge flere grimme ord end dig Wink
Skal jeg komme og skræmme lidt fornuft ind i din bærbar? Wink

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Gæst Lør 1 Aug 2015 - 15:14

Det er egentlig ikke decideret fravær...
- Bare en lille undskyldning og udmelding omkring inaktivitet til mine emnepartnere - og de jeg lovede at oprette et emne til. ~Jeg har ikke glemt jer og der skal nok blive oprettet emner og komme svar retur, hvis folk stadig vil. Wink
Jeg har bare ualmindelig mange problemer med mit internet og jeg kan simpelthen ikke overskue at besvare emner fra min mobil.

Derudover tager jeg til Mallorca d. 8. og er væk en uge derfra - så hvis jeg ikke når at få mit internet på benene inden, er jeg nok først til at fange herinde derefter.

~ Vi ses på den anden side. God sommer! Wink
- Cass.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær - sikke noget!  Empty Sv: Fravær - sikke noget!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum