Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Blood and Flesh(Horror historie) !!HUSK AT LÆSE ADVARELSEN!!
Side 1 af 1
Blood and Flesh(Horror historie) !!HUSK AT LÆSE ADVARELSEN!!
nogle mener at du var venlig, mens andre mindes at du var had, i mine øjne forbliver du
den samme, en sjæl som vandre livløs rundt på denne verden, uden idear om hvor du er,
for i mine øjne er du død, i mine øjne er du væk, forsvundet bag horisonten mens jeg
lader blikket mod dem jeg er sammen med.
dem som står loyale. . . . .
WANNING
Det næste du kommer til at læse indeholder stærke billeder så hvis du IKKE mener at kunne holde til det så lad vær med klikke på ''Spoiler''
den samme, en sjæl som vandre livløs rundt på denne verden, uden idear om hvor du er,
for i mine øjne er du død, i mine øjne er du væk, forsvundet bag horisonten mens jeg
lader blikket mod dem jeg er sammen med.
dem som står loyale. . . . .
WANNING
Det næste du kommer til at læse indeholder stærke billeder så hvis du IKKE mener at kunne holde til det så lad vær med klikke på ''Spoiler''
- Spoiler:
- jeg vil starte med at skære med en rolig kniv ind i dit kød, og lad dig mærke den smerte i
din ryg når jeg ingravere det ar på dig som står
''Where is my love. . . . Where is my home. . . Where is my reason''
jeg vil lade dig stille spørgsmålet som er på in ryg ''hvor er den kærlighed du engang gav
mig, hvor er det hjem jeg kunne komme til når jeg havde brug for din hjælp, og hvorfor
kan jeg ikke finde mening i dette lort du gav mig'' at ligge mig mod vægen og stikke mig i
ryggen som du gjorde den gang såre mit hjerte dybt, men at vide at du fortsætter med
at leve og fortsætter med at sætte flere og flere ofre under denne lidese ønsker jeg nu
inden i at ende dit ynkelige liv, men at lade dig mærke den bamhjertige død vil være for
let, men at lade kniven langs din ryg, stramme dig op mod loftet og lade dig mærke hvert
piske slag med en langhalet pisk så hele din overkrop og bryst patie ligger indsmurt i
blod, dette er det eneste som i øjeblikket har krysset mine tanker, mens jeg lader et
brændene metal over bålet og ligger dem for øjne af dig så du ikke længere kan lade
øjne på nogle andre mænd, da dine så eller kønne og smukke øjne som de engang var,
nu fylder de mig med had, sorg og flere lidelser som sikkert vil komme. . .
mens blodet drybber ned fra den så kaldte livløse krop, lader jeg mit blik endnu engang
på din engang så smukke krop, nu ser jeg kun kød,knogler og blod som drypper på
gulvet, du skriger godt nok af smerten og fustration, men blikket i mine egne øjne er så
kolde som dit hjerte var overfor mig, jeg forventede blot din loyalitet og du valgte at
stikke en kniv i hjertet på mig mens et let smil var på dine læber, dette var den dag jeg
aldrig glemte det, hvordan en kvinde kunne være så had fuld, og sådan et bæst lader jeg
aldrig igen så tæt ind på mit liv, for en ynkeligt væsen som dig fortjener ikke at leve, og
heller ej fortjener at komme hverken til himlen eller helvede, og ej heller andre steder,
men bundet på jorden til at evig vandre sin ensome livs vej og se dem hvis hjerter hun
stak ud af brystet, og åd det råt som var det hendes morgen desert, for mit had til dig er
større end det antal af mennesker som befinder sig på denne jord, og livet som engang
var så nådefuld tillod dig chancen for at få livet orden igen, men aligevel valgte du den
ryggen, nu har du endt i torturens kammer. . . MIT kammer hvor smerte, tortur, og blod
er en del af dette, og som du altid vil være en del af. . . du fortalte mig engang den
mulighed vi havde, men det blev glemt i årenes forløb, som et minde som nu forsvinder
over horisontet ved stranden vi sad ved engang. . . .
du holdte mig engang fanget i dit spind af kærlighed, omsorg, og din falske metode til at
få en mand til at sættes i knæ, dette acceptere jeg ikke længere, kæden er knækket,
hadet er startet, og krigen er begyndt, du vil ikke være andet end en død person i mine
øjne, livløs vandre vidre fra fyr til fyr, en sand væsen hvis natur er at få så mange i ske
som muligt, dette er noget jeg ikke vil være en del af, dette er noget som jeg ikke har
kunne se. . . jeg ved at kærlighed gør blind, men hvis det er kærlighed er jeg glad for at
jeg har brudt fri, og aldrig vil finde den kærlighed som du i en hvis falskhed viste mig.
og bare rolig. . .
dette er kun begyndelsen. . . .
Gæst- Gæst
Lignende emner
» What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-
» The Horror of Rotten Root \\Jesse
» Blood? Or no blood? -James-
» Blood and more blood ~Claire~
» Blood Must Have Blood - Rowan
» The Horror of Rotten Root \\Jesse
» Blood? Or no blood? -James-
» Blood and more blood ~Claire~
» Blood Must Have Blood - Rowan
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata