Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
New moon -Rowan- EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
New moon -Rowan- EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
New moon -Rowan- EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
New moon -Rowan- EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
New moon -Rowan- EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
New moon -Rowan- EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
New moon -Rowan- EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
New moon -Rowan- EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
New moon -Rowan- EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Lori
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Valentine
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Natalie
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Jake
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Sean
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Lenore
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Renata
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Celenia
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 
Taliia
New moon -Rowan- Voteba13New moon -Rowan- Voteba14New moon -Rowan- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

New moon -Rowan-

Go down

New moon -Rowan- Empty New moon -Rowan-

Indlæg af Gæst Tors 7 Aug 2014 - 18:13

Hår. //


Andrea havde sneget sig ud af slottet og var rejst på hesteryg hele vejen til Doomsville for at mødes med hendes kære ven. Lige nu gik hun under navnet Hayley, hvilket hun var helt ligeglad med. Det var hendes dække og aldrig havde hun brugt det så meget som hun gjorde nu. At være dronning var en ting, men at være så langt væk fra alt man kendte til. Det var sommetider alt for hårdt for hende. Andrea sprang af hesteryggen. I klædt en stor sortkjole gjorde hun ikke megen opmærksomhed. Det lysehår der idag var plantet på hendes hoved generede hende egentlig rigtig, men lige nu måtte hun bare finde Rowan og læsse alt det her af. Indenunder den store kjole gemte hun et par våben. De var omsider, at hun lige havde smidt babymaven for forhåbelig den sidste gang. Tvillingerne Francesca og Alec var der hjemme ved Elena hendes første datter. Hun passede dem. Andrea tabte altid det ret hurtigt fordi, at hun var så aktiv som hun nu var. Hun smed kjolen i et hjørne over ved nogle der sikkert kunne bruge den til varme. Andrea kiggede rundt på de forskellige huse til hun kunne genkende Rowan bagfra. Hun lagde armene overkors. Han var den eneste der havde set hende med dette lyse hår og vide, at det faktisk var hende, og at i offentligheden skulle han kalde hende Hayley. Hun gik tættere på ham til hun kunne prikke ham på skulderen."Undskyld mig hr, men du skulle ikke have set en doven varulv vandre rundt her i byen, her på formiddagen?" Spurgte hun. Hun snakkede tydeligvis om Rowan og vidste udemærket det var ham hun sagde det til, men lidt sjov tog jo ingen skade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New moon -Rowan- Empty Sv: New moon -Rowan-

Indlæg af Gæst Tors 7 Aug 2014 - 18:40

Rowan havde modtaget en diskret besked, som informerede om et møde han næppe ville gå glip af. Det havde været en fantastisk dejlig dag, med høj sol, få skyer og en let brise. Rowan havde brugt en stor del af dagen hos diverse handelsmænd; købt, solgt, handlet og sladret. Han var efterhånden et velkendt ansigt iblandt byens mest erfarne handelsmænd, og snappede alle tips og tricks til sig, som de handlende og sælgende kunne byde på. Denne dag havde han brugt på at lede efter en mindre gave til en gammel ven; bare en lille "tillykke"-gave. Eller måske en "godt at se dig"-gave? Navnet var vel ligemeget. Han havde fundet en broche af en måne med en indgraveret fugl. Blot en lille sag i et billigt metal, men det var tanken der talte. Efter at have brugt betragtelig tid på markedet, var solen endelig ved at gå ned, og Rowan lod sine fødder føre sig igennem distriktet. Han spankulerede roligt rundt i sine egne tanker, og lod tiden passere forbi. Efter lidt tid, det var uvist hvor længe, mærkede han en let prikken på sin skulder, og hørte en velkendt stemme. Han vendte sig ikke om med det samme, men svarede i stedet med ryggen vendt mod hende: "En varulv? Næ, ser De frøken, jeg leder selv efter en varulv. Hun lugter noget så frygteligt af våd hund, så jeg er sikker på at jeg vil kunne opdage hende på miles afstand." Rowan vendte sig nu mod hende, med et skævt smil. "Men den varulv De leder efter, lyder nu ellers som en fantastisk flot fyr, synes jeg! Hvor er De dog heldig at kende sådan en som ham!" Han slog derefter armene ud til siden, og trak hende ind til sig i et kram. "Jeg må nok klare mig med Dem, så!" lo han hvorefter han slap hende igen. "Det er godt at se dig, Hayley."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New moon -Rowan- Empty Sv: New moon -Rowan-

Indlæg af Gæst Tors 7 Aug 2014 - 19:24

Hun rystede kort på hovedet over hans svar, men med et smil der ikke kunne købes for penge. Hun nikkede kort imens hun skar en lille grimasse af ham. Hun ville svare igen på en eller anden måde, men nåede det ikke før han svang armene om hende i et kram. Andrea lod sig kramme og gengalte det uden at tøve. Det var dejligt at se ham igen. Efter alt så havde man bare brug for lidt tid med sine gode gamle venner. "Ja jeg må jo nøjes." Svarede hun med et skævt smil. "I lige måde Rowan." Tilføjede hun med et nik. Det var rart at mærke luften omkring sig igen. Den friske luft fra byen - selvom det ikke altid havde været den mest fantastiske by. Selv i Sunfury City skete der ikke så meget - ikke i det 'gode' kvarter, hvis man kunne sige det sådan. Andrea kunne ikke lade hver med at smile. Det var jo bare et godt tegn. "Så, hvordan går tingene her rundt omkring?" Spurgte hun så stille og slog armene ud til siden, hvorefter hun placerede sine hænder overkors og skubbede sin hofte lidt ud til siden, så hun holdt det meste af sin vægt på det ene ben. "Skal vi finde vej indenfor?" Spurgte hun lidt efter og lagde hovedet lidt på skrå - spørgende. Det havde været en lang rejse og hun havde egentlig bare lyst til at smide sig ned på gulvet og flade ud - eller ja. Derefter satte hun sine ben et par skridt til siden, for at lade sig finde hen imod Rowanssted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New moon -Rowan- Empty Sv: New moon -Rowan-

Indlæg af Gæst Lør 9 Aug 2014 - 21:15

"Nøjes?" ekkoede han, i en lettere forfjamsket tone. "Jeg vil da gøre mit bedste, for at kunne gøre Deres højhed med ordentligt selskab." tilføjede han nobelt og lavede endda et lille formelt buk. Nu stoppede fjollerierne dog; de kunne jo ellers fortsætte en hel dag. Han betragtede indgående sin gamle veninde, der så ganske anderledes ud med dette blonde hår. Det var dog ikke uvant for ham, at se hende sådan her. Desværre. Forklædt med sort tøj og paryk. Rowan kunne ikke andet end have ondt af hende.
"Her? Alt står udmærket til, her i min lille uinteressante verden." fortalte han. Hvorfor han undlod at fortælle hende, om sin nye kærlighed Jazmin, vidste han ikke. Det virkede ikke passende, mente han, og desuden var det endnu for tidligt - i hans optik - at hævde at han og dæmonen var et par. Der var trods alt ikke gået lang tid.
"Jeg har oplevet lidt, jovist, men intet spændende." Han trak på smilebåndet. Det var heller ikke helt sandt, men nogle historier var bedst fortalt i sikre omgivelser.
"Har du fået noget at spise? Eller skal jeg lege kok?" Spurgte han endelig, og førte an mod sit hjem. "Jeg er forresten flyttet siden sidst! Jeg købte den gamle kro, du ved; dén på hjørnet! Den er blevet gjort ganske pæn. Der er lidt mere plads, end i de små værelser jeg lejede før." Rowan trak på smilebåndet. "Men det er sikket ingenting i forhold til dit hjem."
De gik ikke længe, før de nåede til den lille åbne plads, hvorud Rowans hus havde facade. Bygningen var gammel og lidt slidt, men var yderst charmerende med en nymalet grøn dør, og beplantning op ad husmuren. Han låste sig selv og sin gæst indenfor, og førte hende straks ind i en mindre stue, der var oplyst af vinduer. Indenfor var to sofaer, et mindre bord, et utal af malerier og et arbejdshjørne.
"Alt ligner sig selv," lo han, "der er bare kommet lidt mere plads."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

New moon -Rowan- Empty Sv: New moon -Rowan-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum