Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Damn it Moon Moon -Moo- EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Lori
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Lenore
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Celenia
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Genevira
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Renata
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Jake
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Madelena Gray
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Katrina
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 
Sasha
Damn it Moon Moon -Moo- Voteba13Damn it Moon Moon -Moo- Voteba14Damn it Moon Moon -Moo- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Damn it Moon Moon -Moo-

Go down

Damn it Moon Moon -Moo- Empty Damn it Moon Moon -Moo-

Indlæg af Gæst Tors 1 Okt 2015 - 15:52

Sted: Soul River.
Tid: 12:12
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hvad skulle man lige sige til dette, Rose fandt Soul river skræmmende, hun ville aldelses aldrig bade der. Da sagnet gik på, at hvis man druknede i vandet, ville man vågne op som en af de levende døde, også kendt som Zombier. På den anden side, var vandet smukt at se på. Den måde solen skabte et varmt skær i sig, og vandet roligt sivede omkring i verden. Soul river, kørte rundt over alt på kortet Rose ejede.
Hun så kort på kortet, inden hun lagde det ned i en skulder taske, der var svunget over venstre skulder. Roligt satte hun sig ned på jorden, mens hun sad og stirrede ud på vandet. Hun havde efterhånden været mange steder for at finde Xander, men ende aldrig rigtig det sted hun håbede. Hvordan skulle hun helt beskrive dette. Hun var nyssgerrig på hvor han boede, men turde ikke helt spørger indtil om hun måtte se hvordan han boede, eller om de ikke skulle hænge ud hjemme hos ham i stedet for hende.
Hvad nu hvis han misforstod det, og han virkede til at bo uden forældre. Så hvis han misforstod det, som i at hun ville... Hun rystede blidt på hovedet, hvor hun trak sin bog op af tasken og skrev Soul river, hvor hun stregede den ud. Her var han heller ikke, hun kunne selvfølgelig altid gå lidt rundt, men det ville ikke være særlig godt. Hun var som altid, meget svag, så hvis en zombie ville komme for tæt på, ville det hurtigt ende galt. Samt det, at Xander sikkert ikke ville bo så tæt på Zombier overhovedet, man skulle vel være lettere dum for at bo så tæt på dem.
Hun sukkede blidt, inden hun rettede de brune øjne op mod himlen.
Det var enlig længe side, hun sidst havde sin egen kjole på. Den var varmere end det tøj hun arbejdede i, samt den i det mindste dækkede hendes ben og skuldre. Hun følte ikke ligefrem for at gå i så fremvisende tøj, efter den underlige episode der skete i gyderne i Humvita. Følelsen af mandens hånd på hende, var der stadigvæk. Bare tanken af det, fik hende til at gyse.
Eller... Hun lagde en hånd tæt ved sit hjerte, det gjorde ondt... Fik tanken hende til at føle smerte? Nej! Hun.. Hun var ved at få et anfaldt igen! Hun rejste sig hurtigt op, for at finde kortet frem. Hvor hendes vejrtrækning pludselig blev smertefuld og hård. Det gjorde ondt... Det...
Hendes krop gav efter, langsomt bukkede hun under og faldt tilbage, tilbage i Soul River. Vandet omsluttede hende, mens hun kun kunne krumme sig sammen. Det gjorde så ondt... *Far... Joaquin! Hjælp!* Var alt hun kunne tænke, hvis hun døde her, ville hun så vågne som de døde? HVordan ville hendes far ikke reagere på det, hvis han en dag fandt hende sådan? Hendes luft forsvandt hurtigt, ikke at hun i forvejen havde meget tilbage. Da smerten fik presset det meste af hendes luft ud, sammen med følelsen af sin krop. Hvorfor skete det også så pludseligt, normalt kunne hun mærke det, inden det skete...
Måske det var alvorligt denne gang, måske hun ikke ville overleve uanset hvad? Tsk, trist og underlig død. Sådan at lede efter en dreng der var vild med hende, bare fordi man gerne ville se hvordan han boede.

((Sorry det er lidt kort! >o<... Håber det kan bruges.))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Damn it Moon Moon -Moo- Empty Sv: Damn it Moon Moon -Moo-

Indlæg af Gæst Lør 3 Okt 2015 - 4:52

Moon var ude og gå en tur, når det nu var solskin og smukt. Hun havde begivet sig ud uden rigtig at tænke på hvor hun skulle hen. Hun var iklædt en lang hvid uldtrøje og et par ligeså hvide stramme bukser. Det var ikke fordi hun følte varme eller kulde alligevel.
Hendes bukseben var allerede beskidte til knæene, da hun skulle igennem skoven. Krat og jord skulle sandelig ikke stoppe hende, men det var ikke skånsomt for tekstilerne. Det kunne også være helt ligegyldigt. Tøj var alligevel noget hun bare havde på fordi at folk ville kigge underligt på hende ellers.
Hvornår var det nu hun vågnede? Hun kunne huske at det var mørkt da hun gik, tror hun da. Hun gned sin kind med sin knyttede hånd mens hun prøvede at huske hvornår hun stod op.
Hm? Hendes opmærksomhed blev taget af en skikkelse i horisonten. Et… menneske? Hun nærmede sig roligt personen, undren over hvordan hun kunne møde nogen her. Hun stoppede dog kort op da noget virkede underligt. Det var en kvinde af hvad hun kunne se derfra.. Men noget virkede galt. De følelser hun kunne mærke på denne afstand? Hvorfor var kvinden i panik? Moon lagde hovedet på skrå og nærmede sig hende i halvrolige skridt, hun måtte se hvad der var galt.
Et overrasket blik kom frem da hun pludselig så pigen ryge i vandet. Det kom som et chok. Ingen var før bare hoppet i vandet på den måde! Især ikke dem der havde deres liv kært. Moon satte i løb og stoppede ved der hvor pigen var faldet i. Hun måtte tænke hurtigt. Hun så sig lidt omkring og spottede noget der mindede om en gren. Hun trak kort i den for at teste dens holdbarhed. Den virkede okay. Hun tog en dyb indånding mens hun studerede vandet. Unødigt da hendes lunger alligevel ikke som så var funktionelle, men det vidste hun jo ikke.
Plask! Sagde det da hun hoppede i med grenen i sin hånd. Hun lod sig dykke og pustede luften ud af sine lunger, hun kom ned på niveau med pigen, var det forsent? Nej! Hun tog sin arm ind under pigens og om hendes bryst idet hun trak i grenen.
Til hendes overraskelse knak den og de sank langsomt. Skulle de drukne sammen? Blive zombier? Stakkels pige, tænkte Moon og lukkede sine øjne i. Et lys lyste op bag Moon og en stråle svømmede langsomt op af vandet. Til deres held stod en hjort og prøvede at drikke af vandet. Strålen greb hårdt fat om hjorten og smerten skød igennem den sammen med et sus af adrenalin. Den gjorde hvad den fandt bedst. At løbe.
I et snuptag blev de trukket op af vandet. Strålen slap hjorten da Moon var oppe og hun trak pigen op. Moon så lidt på pigen og lyttede lidt til hendes åndedrag, var hun i live? Havde Moon nået det? Hun så lidt på pigen og mærkede efter en hjerterytme. Pigens lunger var fyldt med vand! Hun satte pigen op og tog sine hænder ind under hendes arme og flettede dem sammen på bunden af hendes ribben. Hun trak hurtigt men en anelse hårdt indad, for at skabe overtryk for vandet så det ville ryge ud. Og forhåbentligt få pigen til at hoste det ud.

// Kort? Det var perfekt xD Hvis emner bliver alt for lange kan jeg godt blive lidt stresset xD Så det helt fint :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Damn it Moon Moon -Moo- Empty Sv: Damn it Moon Moon -Moo-

Indlæg af Gæst Tirs 6 Okt 2015 - 11:29

Alt hun kunne føle, var en arm omkring hende. Øjnene åbnede sig langsomt, mens vandet svang omkring hende. Hun var under vand, det var der ingen overraskelse i. Hun kunne føle sig selv miste bevidstheden mere og mere, det virkede alt sammen som en drøm. Hun panikkede ikke engang over hendes mangel på luft, selvom det gjorde ondt. Følelsen af vandet der blev trukket ind i stedet for luft, fik hendes lunger til at snurre sig selv rundt i knuder. Hvordan burde hun reagere på dette, burde hun… Nej vent. Hun kunne alligevel ikke røre på sig. Så hvad skulle hun lige gøre godt for anyways?
De brune øjne faldt i endnu engang, da de atter sank begge to. Denne person der ivrigt havde forsøgt at redde hende, gjorde kun dette mere forfærdeligt. Hvorfor, hvorfor springe i vandet? Hun ønskede bestemt ikke at lade en anden lide livet sammen med hende, hvilket form for person ønskede at hive en anden med ned i underverden? Bevidstheden forsvandt dog hurtigt igen, smerten i hendes bryst, havde formet sig til hendes lunger, og ned efter. Alting var alligevel så smertefuldt, så at forsvinde ud i mørket var nok for det bedste.
Smerte, samt banken mod hendes lunger, bragte hende dog tilbage til virkeligheden. De brune øjne spærrede op, i det hun bukkede forover, for at hoste/kaste vand op. Hun hostede en del, hvor hun faldt på knæ. Det gjorde dog stadigvæk ondt, denne gange gjorde det dog mere ondt i hendes lunger, end før. De brune øjne rettede sig op mod denne person, som hun havde været i færd med at lokke ned i undergrunden med hende. ”U…ndskyld…” Lød det udmattet fra hende, hvor tåre spredte sig i hendes øjenkrog. Hvordan skulle hun lige kommentere på dette, hun havde bestemt ikke set pigen. Og det at snakke virkede på ingen måder til at hjælpe hende, eller hendes mange smerter.

((Det jeg glad for XD!... Skal nok forsøge ikke at lave dem så lange så ^^!))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Damn it Moon Moon -Moo- Empty Sv: Damn it Moon Moon -Moo-

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 10:57

Det første Moon gjorde da pigen rettede sig op var at kramme hende. Et venligt, og varmt kram, dog var Moons kropstemperatur ikke som så særlig høj. Men man kunne mærke at hun mente det. Hun lukkede sine øjne i for en stund mens hun roligt åndede ud:” Du skal ikke undskylde..” kom det fra hende og hun slap hende roligt.
Hun rejste sig roligt og hjalp pigen op, trak hendes arm over sin skulder så pigen også selv kunne få lov til at gå. Hun så lidt frem og smilte roligt inden et lettet suk undslap hendes læber:” Jeg troede næsten det var for sent.. At du ikke have overlevet det… Det havde ikke været godt..” hun så kort på pigen og fortsatte fremad. Pigen kunne sagtens stritte imod, men Moon ville gøre sit bedste for at få hende hjem og få hende varmet op igen.
Hun vidste ikke hvor længe de havde gået men hun var ved at være træt. Og koldere. Hun så lidt på pigen og var lidt usikker på om det var godt for hende at blive kold, de fleste som blev kolde blev syge og døde. Hun nåede frem til et stort hus som så meget nedslidt ud. Hun tog en nøgle op og stak den i låsen inden hun drejede. Da døren blev åbnet blev de mødt af en stærk lugt af støv. Huset var meget gammelt. Moon trådte ind med pigen og trak hende ind i en stor stue.
Hun trak hurtigt kjolen af pigen uden at stirre og trak et tæppe om hende så hun ikke ville fryse, hvorefter hun gik hen til pejsen og smed træstykker ind efterfulgt af kviste og en underlig olie inden hun tændte en tændstik og smed den oveni det. Et lille puf kom der fra bålstedet og flammerne kom frem. Varmen bredte sig hurtigt og Moon rakte sine hænder lidt frem for at føle varmen:” Undskyld at jeg slæbte dig hele vejen med… Men jeg ville ikke have at du skulle rende rundt i vådt tøj og blive syg…
Hun satte sig ved siden af pigen for ikke at blokere de varme stråler, men også så hun kunne se hende. Hun lagde hovedet lidt på skrå og fjernede forsigtigt noget hår fra pigens ansigt:” Hvad er dit navn, kære?” spurgte hun roligt inden hun fnøs kort af sig selv og grinte kort:” Jeg glemte helt at fortælle dig mit navn… Jeg er Moon..” kom det muntert fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Damn it Moon Moon -Moo- Empty Sv: Damn it Moon Moon -Moo-

Indlæg af Gæst Ons 21 Okt 2015 - 19:54

Pigen krammede hende?! Ikke at det gjorde hende noget, men det overraskede hende skam. Hvem ville ikke lige blive overraskede, af en der pludselig krammede hende. Dog var hun forholdvis kold, det samme var Rose. De begge havde lige været i noget, man kunne kalde et opvækkende bad. Hun lagde sine hænder omkring pigen, hvor hun kærligt smilte. Smerten var der endnu, men som altid, ønskede hun ikke at vise at hun havde den. Hendes arm der blev trukket omkring pigens skulder, så Rose kort ned i jorden. Bare hun ikke var for besværlig, men... hun var svimmel, smerten gjorde hende kun mere svimmel, samt det at hun havde svært ved at gå ordentligt efter det med vandet. Gad vide hvordan Xander ville reagere, hvis hun fortalte ham, at hun var tæt på at dø, bare fordi hun gerne ville se hvordan han boede?
"Men du kunne også være kommet galt afsted." Hun så kort op på hende, med et varmt smil. "Navnet er Rose... Undskyld.. endnu engang." Hun gik en smule ustabilt, men gjorde i det mindste sit bedste for at holde sig på benene. Åndsvage sygdom, hvis bare hun ikke havde den, ville hendes liv være mindre kompliceret, og hun ville sikkert ikke komme ud i så mange problemer, eller bringe folk i fare, som denne person.
De nåede efter noget tid, til et ret så stor hytte. Det virkede en smule uvirkeligt for Rose, men hendes krop var forfærdelig kold. Hun rystede, og følte enlig ikke helt for at blive udenfor mere end højst nødvendigt. Roligt løftede hun hovedet, da pigen pludselig valgte at trække kjolen af hende. "Uhm.. Jeg... Hey!" Lød det kort, fra hende, hvor tæppet blev svunget omkring hende. Hun rødmede en del, det at blive klædt af, var bestemt ikke en ting hun var glad for - Men personen virkede ikke til at være skummel, samt det at det var et hunkøn, de var sjældent perverse, ikke at mænd var... Gah hvad tænkte hun lige over, hun burde ikke tænke så meget over dette, hun burde bare være glad for den hjælp hun gik af denne person.
Hun holde tæppet omkring sig, hvor hun roligt lagde hovedet blidt på skrå. "Det skal du ikke tænke over, jeg klare mig... Men, dit tøj er ligeså vådt som mit, så..." Hun så kort ned på tæppet, og derefter omkring sig. "Måske vi kunne finde endnu et tæppe til dig, ellers kan vi sagtens dele?" Hun satte sig ned i en sofa, der ellers var ligeså støvet som alt andet her. Hun smilte kærligt, da Moon endelig sagde sit navn. "Rart at møde dig Moon" Hun løftede sit hoved en smule, hvor det altid så varme smil, forblev på de bløde læber hun ejede. "H-Hva lavede du så langt ude byen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Damn it Moon Moon -Moo- Empty Sv: Damn it Moon Moon -Moo-

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 16:41

Hun trak roligt pigen med sig og tog sig ikke meget af at hjælpe hende. Det var trods alt det Moon fandt allerbedst. At kunne få lov til at hjælpe. Men du kunne også være kommet galt afsted. Moon smilte bare og rystede på hovedet:” Jeg skulle nok have klaret den. Kulde er ikke noget der kan skade mig.. Det kan kun gøre mine led lidt stive indtil jeg blive varmet op igen..” sagde hun blidt og smilte til pigen, mens hun hjalp hende hen til huset:” Rose er et smukt navn” sagde hun blot i samme blide tone og så fremad.
Hun smilte kort over pigens reaktion på at få hevet kjolen af sig:” Undskyld.. Men hvis du blev i den ville du bare fryse endnu mere. Jeg hænger den til tørre så du kan få den på senere.” og med det sagt samlede hun kjolen op og gik hen på siden af pejsen og hængte kjolen på en stang. Den ville nok tørre i løbet af en time, så de skulle bare få tiden til at gå i mellemtiden. Moon så roligt på pigen da hun satte sig ved Rose igen. Hun smilte kort og syntes egentlig at hun var ret køn:” Hvordan endte du op i Soul River? Sådan en køn pige som dig burde have alle fyrene om ørene..” sagde hun undrende og rakte atter engang hænderne frem mod ilden.
Hun rystede blot på hovedet da Rose spurgte om hendes tøj:” Jeg fryser ikke rigtig. Jeg kan ikke huske hvordan det føles at fryse..” sagde hun blot og stirrede ind i ilden. Hun var stadig i det stadie før hun mødte Assorian, og hun anede stadigvæk ikke hvilket væsen hun var. Hun havde altid betragtet sig selv som dæmon, men hun havde lige så stille indset at hun ikke længere delte egenskaber med dem.
Hvis jeg skal være ærlig… Så ved jeg faktisk slet ikke hvad jeg er.. Om jeg bare er en ingenting. Jeg behøver ikke sove, spise eller noget som helst andet.. Jeg eksisterer bare.” hendes muntre klang var blevet en anelse mere sørgmodig. Hun brød sig ikke særlig meget om at bare eksistere. Det irriterede hende grænseløst. Et dybt suk undslap hendes læber og hun trak sine knæ op til sig inden hun tog armene om sine knæ:"... jeg har lyst til at være noget.." Så kiggede hun lidt på Rose:” Hvad med dig? Hvad er din historie? Hvis du vil dele den med mig..” sagde hun og smilte kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Damn it Moon Moon -Moo- Empty Sv: Damn it Moon Moon -Moo-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum