Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
allieret med en bogorm (Mika) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
allieret med en bogorm (Mika) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
allieret med en bogorm (Mika) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
allieret med en bogorm (Mika) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
allieret med en bogorm (Mika) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
allieret med en bogorm (Mika) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
allieret med en bogorm (Mika) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
allieret med en bogorm (Mika) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
allieret med en bogorm (Mika) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
allieret med en bogorm (Mika) Voteba13allieret med en bogorm (Mika) Voteba14allieret med en bogorm (Mika) Voteba15 
Abigail
allieret med en bogorm (Mika) Voteba13allieret med en bogorm (Mika) Voteba14allieret med en bogorm (Mika) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

allieret med en bogorm (Mika)

Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jan 2015 - 0:12

tid: lidt før midnat
omgivelser: et gammelt bibliotek fyldt med gamle og skrøbelige bøger
påklædning: hun havde et langt, sort skørt, hvid skjorte og stilætter, hendes hår var sat op i en stram knold og et par briller i panden, med et klassisk sexet-bibliotekar look

Morrigan sad over en gammel bog hun var ved at kopirer den i hånden, så hun ikke behøvede at have en så skrøbelig og værdifuld bog fremme, hvor en eller andet klodset fjols kunne spilde kaffe ud over den.
hun havde siddet sådan o næsten tre timer og valgte at gå over og lave sig en kop kaffe (hendes kopper er af metal fordi porcelæn er for skrøbeligt over for lyd)
mens hun gik over for at koge vand prøvede hun at komme i tanke om at der var noget hun havde glemt (at en af hendes forbindelser havde aftalt et møde med en vampyr)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Søn 18 Jan 2015 - 1:02

Mika kiggede ned på selden Nemesis havde givet ham. Han sukkede kort, hvor efter han trækkede på skuldrende. ''Jeg gætter vel på dette er stedt?'' han mumblede stille for sig selv. Hans påklædning bestod af en sort læderjakke som dækkede hans ryg og ned til hans skinneben. Han havde en hvid skjorte inden under, med en mørkebrun vest på. Hans blik faldt sig kort omkring for at sikre at han ikke var blevet fulgt efter.

Han bankede 3 gange til hoved døren. Hans blik var afventede og håbede lidt at der var nogle vågen på dette tidspunkt. I selden stod der jo ikke ret meget, udover at det var en kvinde som gerne ville ligge ham et par spørgsmål. Hvad disse spørgsmål indgik havde mika ingen andelser om. Han stod afventende på at se hvem der skulle åbne op. Hvis der overhovedt var nogle som ville lukke op. Hans tanker faldt omkring sig og tænkte om dette nu var en god ide, men han havde jo allrede kommet her overe, så nu hang han på den.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jan 2015 - 9:49

Morrigan havde lige helt kaffen op da hun hørte nogen banke på døren ''hvem mon det kan være på denne tid af natten, biblioteket er lukket på denne tid af natten'' sagde hun til sige selv mens hun gik hen til døren, hun gjorde samtidig sin stemme klar til at skrige, hvis personen ville angribe hende
da hun kom hen til døren åbnede hun den lidt (der er en kæde så den ikke kan åbnes nok til at man kan bryde ind) ''hvem er du''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Søn 18 Jan 2015 - 12:27

Mika så direkte på hende. ''Mit navn er mika, jeg fik en mindre seld om at der var noget de ville spørge om, samt et større bibleotek kunne findes her?'' Mika så sig omkring for at sikre at ingen var i nærheden af ham, udover hende som han talte med. Støvregnen havde allerede lagt sig som et tyndt lag over hans lange sorte jakke, som dækkede hans tøj for at det ikke blev vådt. Mika var 1.81 cm høj og kiggede med et blik på hende som virkede halvt nysgerrig, men også varsomt. Hans sølvgrå øjne faldt sig tilbage på kvinden, hans tanker begyndte allerede ved at analysere. Hendes hår, krops bygning, krops holdning, stemme tone, stemme vocal og hvilke former for muligheder han kunne placere hende inde under de forskellige katagorier af udannelser og arbejde.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Man 19 Jan 2015 - 0:32

Morrigan huskede nu på at en af hendes bekendte havde aftalt et møde, hun lukkede manden ind og med hendes 7cm hæle var hun en del højere end manden ''jeg mindes noget om en aftale og til din orientering dette er ikke et støre bibliotek det er den største samling af occulte tekster i landet'' sagde hun mest fordi hendes stolthed var blevet såret
''kan jeg byde på en kop kaffe? mens du fortæller hvorfor at du kommer på denne tid af natten, det er jo kun vampyrer og folk der ikke kan sove, der er vågen'' spurte Morrigan mens hun gik ind i køkkenet og lavede endnu en kop kaffe, mens hun holt øje med at han ikke rørte noget der let kunne gå i stykker (som den bog der stod på bordet)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Man 19 Jan 2015 - 10:25

Mika nikkede kort og fulgte med kvinden indenfor. Hun lød til at være stolt af det occulte, måske end da selv en større viden interesseret. Hendes kommentar om hvorfor han var ude, da det ofte var vampyrer eller folk som ikke kunne sove stod han lidt og overvejede hvad han kunne svare. ''Kaffe lyder godt, men jeg dukker ofte aldrig ud om dagen.'' Mika løftede op i hans krave og viste hende et brændemærke. ''Jeg har desværre solallergi, meget kraftig.'' Han sukkede kort og der efter fulgte med hende. Dog først havde han placeret sin jakke på knagen, så han ikke gik indenfor med våde sko og jakke. Hans påklædning indenfor bestod af et par sorte cowboy bukser, en mørkebrun vest of en hvid skjorte, med noget inden under. Muligivs et hals smykke. I det de kom ind i køkkenet faldt hans blik på bogen og studerede den stille. Dog uden at røre noget, da hun lød til at være meget striks angående det occulte, måske end da stolt?. Hans blik faldt sig derefter omkring, mens et lettere smil dannede sig på hans læber. ''Har de selv svært ved at sove om natten?'' Hans stemme lød stadig varm og venlig, dog en snær af nysgerrighed kunne let spores.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Man 19 Jan 2015 - 10:37

Manden var en vampyr tænkte Morrigan med et skuldertræk, hun havde ingen grund til at være bange for ham, vampyrer har organer lige som alle andre
''nej hvordan kan du tro det, jeg har arbejde der skal gøres og det er meget lettere at udføre når der ikke er nogen der braser ind, jeg har en opskrift på en meget god solcreme her inde et eller andet sted'' sagde hun venneligt og lukkede forsigtigt bogen, som lå på hendes bord
hun rakte ham en sølvbelagt tinkop med sort kaffe ''vil du have mælk eller sukker i din kaffe''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Man 19 Jan 2015 - 15:55

Mika smilede høfligt og nikkede blot. '' mælk og sukker lyder godt.'' Normalt var mika ikke den største kaffe drikker, men når hans vært tilbyd ville han da ikke slå imod hendes gæstfrihed. ''Hvordan er det så at eje et stort informations centrum af occult viden?'' Mika så lidt undrende over at et menneske skulle formå at havde ejet sådan et sted, men måske ville der være et større grundlag til at hun ejede dette større område.

''Dette jeg mener ved mit spørgsmål er, at tiden og den massive generationer som skulle formå at ligge sådan et større omdømme af viden. Blot for at nævne forfatteren af bogen de har på deres køkken bord, plejer ofte at komme op i en ret så høj pris for folk.'' Mika smilede venligt, velviden at bogen sikkert nok ville blive sat på en pris af 2.000 dollers til 3.000 for viden i den. samt også informationen der kunne dækkes.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jan 2015 - 8:35

Morrigan rakte ham en skål med sukker og en kande med mælk, de kaffebønder hun brugte var af meget høj kvalitet så hun syndes at det var en skam at hælde sukker og mælk den.
''bygningen arvede jeg fra min mor, efter at jeg dræbte hende for 400 år siden, dette rum var en dansehal, og universitetet betaler uhyrlige mængder af penge for at få lov til at bruge mine bøger, og jeg er god til at investere mine penge'' det sidste blev sagt med et skuldertræk ''og bogen der er uvurderlig, og dens tidligere ejer tog sig ikke godt nok af den, så jeg var nød til at tvinge ham til at give mig den''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Tirs 20 Jan 2015 - 11:43

Mika så undrende på hende i det hun nævnte at hun drabte sin egen mor. Hans tanker faldt brat om dette var en samme salgs type som hans egen skaber. Nøgle ordne der var dog 'nådesløs, kold, kynisk, blodtørstig' af en eller anden grund, mindet hun ham lidt om Mika's skaber. Dette var sikkert nok på grund af de mange dårlige oplevelser, men efter hun havde talt færdig lod sætningen fra hans læber undslippe. ''Så de værdsætter bøger frem for andre væsner's nærhver? Er det ikke lidt ensomt?'' Før mika kunne nå at finde på en undskyldning på hans spydig kommentar hældte han mælken og sukkeret i hans tinkop for at fjerne fokus fra hende og over mod koppen. Blot for en undskyldning fra hans egen side til at virke en smugle kold. På trods at det ikke helt var hans stærke side. Mika ofte hadet at være kold. Det følte ham ligge sig selv som et bæst og et monster.

Han rørte lidt rundt i tinkoppen, hvor efter hans blik faldt tilbage på den unge kvinde, i hvert fald hun så ung ud, men hun duftede ikke af vampyr. Måske dæmon? da engle kunne hun jo ikke være, da de ofte lod deres med menneskelighed tage over sig og ikke var kold blodige dræber.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jan 2015 - 9:28

Morrigan så på hans ansigt at hen blev en smugle chokeret over at hun fortalte at hun havde dræbt sin mor ''jeg var nød til at dræbe hende, hun forbød mig at læse bøger, hun mente ikke at det var noget en ung succubus bør bruge sin tid på, hun ville have mig til at gifte mig med en eller anden klam, gammel adelsmand så jeg kunne arve penge''
hun tog en tår af sin kaffe og sagde ''og hvorfor skulle jeg savne menneskers selskab, jeg har ikke nogle problemer med at få sex, og de fleste mennesker er kedelige i forthold til mine bøger'' da hun sagde det tog hun nålene ud af sit hår så fordi hun nu ikke længere arbejdede med blæk, var hun ikke længere bange for at få blæk i sit hår.
hun tog den gamle bog og den kopi hun var ved at lave før vampyren kom ind og lagde den ned i en beskyttet skuffe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Ons 21 Jan 2015 - 13:48

Mika så med en smugle undrende, dog ikke helt så overrasket. Han vidste godt at succubus kunne være kold og følelses løs. Men deres interesse for sex var ofte lige så høj priotet som blodet for en vampyr, men at hun nu nævnte at hun mente mennesker var kedelige undret det ham lidt. Dog et lettere smil faldt på hans læber og han kiggede rundt. ''Hvem sagde noget om mennesker? der er jo flere væsner i denne verden. Vampyrer, dæmoner, engle, varulve, elver og mange mange flere. '' Hans blik faldt tilbage på hende hvor efter han satte sig på en stol og drak det sidste kaffe der lå i koppen. Hans tanker faldt over om hun mon havde nogle former for fortrydelse over at havde myrdet sin egen mor. Kvinden der bragte hende til live, eller om det mon blot var en facade hun lagde op.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jan 2015 - 14:13

Morrigan sagde smilende ''forestil dig al den viden og alle de historier der bliver glemt når en person dør, det er hvad en bog er for mig essensen af hvad en person ved, og bøger er en måde hvor de tanker ikke bliver glemt, hvordan kan en samtale med et væsen måle sig med det,''
hun fandt bogen hun havde kopiret før, for at bevise hvad hun mente ''denne bog fortæller hvordan de første dæmoner skillende sig fra englene, og deres første slag'' og lagde den væk inden at hun skade den mere end den mere end den allerede var (hvilket var grunden til at hun kopirer den så hun har en kopi hun kan have offentlig)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Ons 21 Jan 2015 - 17:14

Mika så med et overraskende ansigt. ''Et helt sted, med relevant viden. Spændende, må jeg havde deres tilladelse til at se nogle af deres samlede værker?'' Mika så med stor nysgerrighed, dog lod han sine hænder tage fat under hans jakke, som stille ud fra jakken fandt et par plastik handsker frem, da han selv vidste hvor meget fedted fingere kunne tirre en meget facinerede læser. og denne kvinde som nu stod foran ham. Var MEGET nippet af hendes bøger, for ikke at nævne hendes holdning til hendes samlede værker. Mika's ansigt var tydeligt at han ønskede at bruge noget tid her. ''Hvis forlov og hvis viden er tilgængelig for en som mig, som altid kan udgive tjeneste eller eventuelle bøger jeg finder på mine rejser, som betaling for at besøge deres bibleotek. Dog selvfølgelig med forbehold af at jeg behandler bøgerne, som jeg behandler et meget skrøbeligt glas.'' Mika's stemme var alvor, hans krop var stadig afslappet, men øjnene afsløret af dette var noget han helt sikkert ikke ønskede at gå glip af. Specielt når der er den mængde viden af finde her. Selv når Dæmonen kunne blot nævne noget historisk som Engle og de faldne's krig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Gæst Tors 22 Jan 2015 - 14:09

Morrigan smilede et sørgmodighed smil ''jeg er bange for at du ikke kan læse denne bog endnu, jeg lader ingen læse mine originale bøger, mange af dem er for skrøbelige, så de er i en lukket inde et sted hvor de er beskyttet mod tidens tand, alle bøger her inde er kopier, jeg har lavet'' da hun sagde det fandt hun den kopi hun var ved at lave og viste ham at det var en næsten perfekt kopi helt ned til håndskriften, de eneste forskelle, var at papiret var nyt in kopien og at kopien ikke var færdig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Morier Tors 22 Jan 2015 - 14:49

Mika så undrende på hende. ''Jeg forventede ikke at læse originalen, men kopien regnet jeg lidt med at skulle blive behandlet med samme respekt som var det den originale.'' Mika's stemme var stadig afslappet og rolig som altid, dog en smugle forhåbende om at læse den originale ville være sjovere, men kopierne ville være intet problem i hans holdning. Kvinden lød ellers som om at hun tog sit arbejde med bøgerne alvorligt. Derfor ville Mika sikre at han kunne give et godt indtryk ved at behandle kopierne med omhug. Dog ikke i en ekstreme omfang, men nok til at hvis bogen skulle gå i stykke, ville mika ligge nederst på den lange liste.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Translate:


''Shadow be your name.
Darkness must be made.
May our Godess Loth looks down on
our lady Lothia with her grace''
Morier
Morier
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 262
Reputation : 2
Bosted : Ashen Wood Forrest og under skoven
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN

Tilbage til toppen Go down

allieret med en bogorm (Mika) Empty Sv: allieret med en bogorm (Mika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum