Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
allieret med en bogorm (Mika)
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
allieret med en bogorm (Mika)
omgivelser: et gammelt bibliotek fyldt med gamle og skrøbelige bøger
påklædning: hun havde et langt, sort skørt, hvid skjorte og stilætter, hendes hår var sat op i en stram knold og et par briller i panden, med et klassisk sexet-bibliotekar look
Morrigan sad over en gammel bog hun var ved at kopirer den i hånden, så hun ikke behøvede at have en så skrøbelig og værdifuld bog fremme, hvor en eller andet klodset fjols kunne spilde kaffe ud over den.
hun havde siddet sådan o næsten tre timer og valgte at gå over og lave sig en kop kaffe (hendes kopper er af metal fordi porcelæn er for skrøbeligt over for lyd)
mens hun gik over for at koge vand prøvede hun at komme i tanke om at der var noget hun havde glemt (at en af hendes forbindelser havde aftalt et møde med en vampyr)
Gæst- Gæst
Sv: allieret med en bogorm (Mika)
Han bankede 3 gange til hoved døren. Hans blik var afventede og håbede lidt at der var nogle vågen på dette tidspunkt. I selden stod der jo ikke ret meget, udover at det var en kvinde som gerne ville ligge ham et par spørgsmål. Hvad disse spørgsmål indgik havde mika ingen andelser om. Han stod afventende på at se hvem der skulle åbne op. Hvis der overhovedt var nogle som ville lukke op. Hans tanker faldt omkring sig og tænkte om dette nu var en god ide, men han havde jo allrede kommet her overe, så nu hang han på den.
Morier- Raceleder
- Antal indlæg : 262
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN
da hun kom hen til døren åbnede hun den lidt (der er en kæde så den ikke kan åbnes nok til at man kan bryde ind) ''hvem er du''
Gæst- Gæst
Morier- Raceleder
''kan jeg byde på en kop kaffe? mens du fortæller hvorfor at du kommer på denne tid af natten, det er jo kun vampyrer og folk der ikke kan sove, der er vågen'' spurte Morrigan mens hun gik ind i køkkenet og lavede endnu en kop kaffe, mens hun holt øje med at han ikke rørte noget der let kunne gå i stykker (som den bog der stod på bordet)
Gæst- Gæst
Morier- Raceleder
''nej hvordan kan du tro det, jeg har arbejde der skal gøres og det er meget lettere at udføre når der ikke er nogen der braser ind, jeg har en opskrift på en meget god solcreme her inde et eller andet sted'' sagde hun venneligt og lukkede forsigtigt bogen, som lå på hendes bord
hun rakte ham en sølvbelagt tinkop med sort kaffe ''vil du have mælk eller sukker i din kaffe''
Gæst- Gæst
''Dette jeg mener ved mit spørgsmål er, at tiden og den massive generationer som skulle formå at ligge sådan et større omdømme af viden. Blot for at nævne forfatteren af bogen de har på deres køkken bord, plejer ofte at komme op i en ret så høj pris for folk.'' Mika smilede venligt, velviden at bogen sikkert nok ville blive sat på en pris af 2.000 dollers til 3.000 for viden i den. samt også informationen der kunne dækkes.
Morier- Raceleder
''bygningen arvede jeg fra min mor, efter at jeg dræbte hende for 400 år siden, dette rum var en dansehal, og universitetet betaler uhyrlige mængder af penge for at få lov til at bruge mine bøger, og jeg er god til at investere mine penge'' det sidste blev sagt med et skuldertræk ''og bogen der er uvurderlig, og dens tidligere ejer tog sig ikke godt nok af den, så jeg var nød til at tvinge ham til at give mig den''
Gæst- Gæst
Han rørte lidt rundt i tinkoppen, hvor efter hans blik faldt tilbage på den unge kvinde, i hvert fald hun så ung ud, men hun duftede ikke af vampyr. Måske dæmon? da engle kunne hun jo ikke være, da de ofte lod deres med menneskelighed tage over sig og ikke var kold blodige dræber.
Morier- Raceleder
hun tog en tår af sin kaffe og sagde ''og hvorfor skulle jeg savne menneskers selskab, jeg har ikke nogle problemer med at få sex, og de fleste mennesker er kedelige i forthold til mine bøger'' da hun sagde det tog hun nålene ud af sit hår så fordi hun nu ikke længere arbejdede med blæk, var hun ikke længere bange for at få blæk i sit hår.
hun tog den gamle bog og den kopi hun var ved at lave før vampyren kom ind og lagde den ned i en beskyttet skuffe
Gæst- Gæst
Morier- Raceleder
hun fandt bogen hun havde kopiret før, for at bevise hvad hun mente ''denne bog fortæller hvordan de første dæmoner skillende sig fra englene, og deres første slag'' og lagde den væk inden at hun skade den mere end den mere end den allerede var (hvilket var grunden til at hun kopirer den så hun har en kopi hun kan have offentlig)
Gæst- Gæst
Morier- Raceleder
Gæst- Gæst
Morier- Raceleder
» Fravær fra Mika & Elaija
» Face the devil tomorrow - Mika
» I Curse this damn Moon... - Mika
» Whats this? A new guest? How interessting. - Mika -
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth