Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba15 
Genevira
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba15 
Lori
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba15 
Edgar
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba15 
Valentine
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba15 
Abigail
et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba13et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba14et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

et møde? eller hvad er det? - Yamir

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:21

Angelina nussede sit hovede imod hendes hånd"træls jeg ikke kan hjælpe dig"sagde Yamir trist, han ville ikke havde at hans ven havde det dårligt, han lagde en hånd på hendes skulder"jeg håber du kommer fri"sagde han med et lille smil, Devilina hoppede også over til nat"de håber også på det kan jeg se"sagde Yamir og så på Devilina og Angelina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:29

Nat smilede mod ham ''tak det jeg glad for du syns'' sagde han med et smil på sine læber, ''de er virkeligsøde og det du også'' sagde hun med et smil på sine læber og rør ved hans kind...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:31

"hvorfor skulle vi ikke være det, du har jo ikke gjort os noget, ud over ham med den sindsyge hund med tre hoveder"sagde han og sukkede"han skadet endda Devilina"sagde han surt, der var ingen som skulle gøre de to fortræd på nogle måde, men et held for ham at Devilina var blevet helt frisk igen som man jo kunne se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:40

Nat fik sorte øjne ''det svin'' sagde hun og fik sine normale grønne øjne igen. ''det skal han få betalt'' sagde hun og kyssede devilina der hvor hun var blevet sårede, hun var blevet truede, ''han har truede med at pusse den efgter mig'' sagde hun lidt vredt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:45

"er det ham du bor hos!"udbrød Yamir, han var næsten helt i chok, han stirrede på Nat"han skadet kun Devilina fordi hun kan blive til et sæt vinger jeg kan bruge og jeg vil ikke væltes af den sindsyge hund"sagde han, Devilina gav Nat et slik på kinden, hun havde en lille sød tunge så det ville for det meste kilde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 20:51

Nat grinede en lille smule ''det kilder hehe'' sagde hun med et sødt smil på sine læber.... ''hvor du heldig, de er utrolig søde jeg ville også gerne ha nogle så søde som de to dejlige piger her'' sagde hun og så sødt på dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 21:12

"jeg er meget heldig, de er vist de eneste der findes, men du kan da få min adresse, så kan det være du kan besøge os en gang imellem"sagde han med et smil, Devilina og Angelina hoppede op og ned, de var glade, de ville gerne havde Nat på besøg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 21:17

Nat smilede glad og nussede den ''det vil jeg utrolig gerne'' sagde hun med et smil på sine læber... ''men spørgsmålet er bare om min herre giver mig lov'' sagde hun med et smil på sine læber og så på dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 21:21

"det skader jo ikke at spørge"sagde han, han gav Nat sin adresse"her"sagde han, han smilede og Devilina og Angelina var bare meget glade, de slikkede begge to Nat på kinderne, de var jo meget glade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 21:25

hun grinede og holdte om hende dem med et smil... ''jeg kommer på besøg så snart jeg kan'' sagde hun og kyssede dem på hovede og gav ham et kort kram ''vi ses'' sagde hun og ville gerne blive men ville også hjem inden hendes herre sendte den åndsvage hund efter sig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 21:29

han krammede igen"vi ses Nat"sagde han glad, han smilede glad, Devilina og Angelina hoppede over til Yamir igen og sad på hans hovede, han så bare på Nat, han var glad for sin nye ven, men ikke at hun skulle være hos ham med den sindsyge hund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 21:33

hun smilede og nussede de to søde piger under hagen og gik hjem af, og kom hjem og gik i seng...

//skal vi lave et nyt emne? Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Gæst Lør 19 Maj 2012 - 21:37

han begynde så at gå hjem, med Devilina og Angelina, de kom hjem, han puttede dem i deres kurv og gik selv i seng



/det bestemmer du bare^^/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde? eller hvad er det? - Yamir - Page 2 Empty Sv: et møde? eller hvad er det? - Yamir

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum