Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
/åben for alle/ mødet
Side 1 af 1
/åben for alle/ mødet
Tid: tidligt efter solen er gået ned
Sted: et sted midt ude mellem alle trærene, hvor man ikke kan se andet ind trære
Omgivelser: trærer og buske
Påklædning: hætte trøje og lange bukser
Vejr: mørkt efter solens nedgang og ellers tør vejr
Nggung gik og efter et par timers gang satte han sig på en tyk gren og tøg hætte som han havde på trøjen på, han var begyndt at fryse og var blevet små sulten. han ser sig omkring for at se om han kan finde noget at spise, efter lidt tids kiggen så han at han var forn vild. Nggung begyndte at flytte nogle blade og nærmest bygge en seng hvor han kunne ligge hele natten for at tænke over hvor han har været og hvor han er.
Sted: et sted midt ude mellem alle trærene, hvor man ikke kan se andet ind trære
Omgivelser: trærer og buske
Påklædning: hætte trøje og lange bukser
Vejr: mørkt efter solens nedgang og ellers tør vejr
Nggung gik og efter et par timers gang satte han sig på en tyk gren og tøg hætte som han havde på trøjen på, han var begyndt at fryse og var blevet små sulten. han ser sig omkring for at se om han kan finde noget at spise, efter lidt tids kiggen så han at han var forn vild. Nggung begyndte at flytte nogle blade og nærmest bygge en seng hvor han kunne ligge hele natten for at tænke over hvor han har været og hvor han er.
Gæst- Gæst
Sv: /åben for alle/ mødet
Victor var ude at gå sin aften tur da han så en dreng ligge i et træ. han sparkede til træet med sine blod indsmurte støvler "hey knægt hvad laver du" han så op og trådte tilbage
Gæst- Gæst
Shifty kom gående lige så stille og hørte nogle tæt på, hun gik forsigtigt indtil hun kunne se hvem den ene person var, *Victor* tænkte hun og begyndte at løbe med et stort smil på læben "Victor" råbte hun efter ham.
Gæst- Gæst
"hey slap af din, jeg ligger bare og tænker" sage Nggung og smiler lidt fordrævet. "hvad fanden laver du her ude, går tur med din kærste?"og kiggede hen mod pigen "uanset hvad så bare smut og lad mig finde hjem af mig selv" sage han og tog sine hænder frem og lagde dem på jorden så han lignede en abe, den kamp art han havde lært da han var ung.
Gæst- Gæst
Malao /den lille vampyr dværg/ kom gåede os så en person stående som en abe og så på en mand der stod foran ham og råbte "lad ham da være man gør ikke aber noget!" og grinte højlydt mens han gik tættere på, personen foran den abe ligende meneske ligende ham der havde bidt hans hånd af så han tog sit sværd frem.
Gæst- Gæst
"mig hans kæreste? øh nej jeg er hans lærling så pas på hvad du siger" sagde Shifty truende, Shifty fik hurtigt øje på vampyren der kom gående "hey dig har jeg hvis set før" sadge Shifty og kiggede undrene på vampyren
Gæst- Gæst
"hey hør nu en pige og en mand der går sammen så tænker man ikke og kommer men rappe kommentar undskyld" sagde Nggung og kiggede på pigen og et hurtigt kig på fyren "jeg hedder Nggung" og rakte hånden frem "jeg er nogle gange for hurtig med mine replikker" det her mindede ham om sin tidliger ven som døde tidliger på året.
Gæst- Gæst
"ja og jeg har vist smagt ham før" han grinte højt "hvordan har armen det" han spurgte med en drillen i stemmen. Han vendte sig mod den anden vampyr "Frys du der du skal ikke endgang tænke på det der eller jeg flår dine arme af og slår dig med dem" han så meget seriøst. Der var ingen der røte hans lærling.
Gæst- Gæst
"så det var dig din satan, hvorfor lader du ikke knægten være" spørg Malao og kigger underligt på den anden mand og tænkte "det er min kampstil jeg lærte da jeg var 5" og sagde "hey Nggung hvor har du lært at kæmpe?" og tænkte tilbage til sin oplareings tid
Gæst- Gæst
Shifty stolede ikke på Nggung og kiggede bare undrene på ham. Hun grinte lidt med på Victor's kommentar. og kiggede derefter på Malao. "åh nej ikke mere kampstils snak, kom nu vidre i 2 kan hygge snakke sener, det er ikke hver dag at Victor og jeg kommer fori" sagde Shifty med en hånene tonefald.
Gæst- Gæst
"altså nu er jeg flink og præsentere mig selv også ignorere du mig bare?" spørg Nggung rogeligt "hehe jeg ved det er sværtt stole på folk første dag man ser dem" griner Nggung lidt, han hørte hvad Malao spurte om og svarede "lidt over 15 år og jeg har lært det af mig selv rundtom i gaderne men hvad fanden har du lavet med din hånd" og gik hen mod den lille mand.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» I Go, You Go, We Go. (Åben for alle)
» Er der vand nok? - åben for alle
» Blood.. ~~Åben for alle~~
» All races are something for them self.//Åben for alle//
» Åben for alle--Alone. Far Away from everything, but I do not need help! Yes I'm a girl! Problem!
» Er der vand nok? - åben for alle
» Blood.. ~~Åben for alle~~
» All races are something for them self.//Åben for alle//
» Åben for alle--Alone. Far Away from everything, but I do not need help! Yes I'm a girl! Problem!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth