Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Ohh this is a party love [Solon] - XXX -
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Ohh this is a party love [Solon] - XXX -
Han lagde armene over kors og gik hen imod Solon, hvorpå han trykkede sine læber imod Solon's "jeg vil da gerne se dig igen, den røv er nu for god til at glemme" han greb fat omkring den andens røv og gav den et let klem "jamen dog kære broder, ser man det...har du fundet dig en ny fuck buddy" lød det bag dem. Alt i mens de havde snakket sammen, havde Cain fået vasket sig op og var nu gået neden under. I sin favn bar han en kat, hvilket i sig selv så fuldkommen malplaceret ud. dog gav det mere mening når man så på katten i armene på ham. Ligesom Cain selv, havde den et direkte koldt og tomt blik i de gule øjne. Den havde adskillige ar rundt omkring på kroppen og manglede en stor del af det ene øre. Darius vendte sig imod sin bror og rynkede brynet.
//haha, mhh i fucking love that dude...jeg har længe overvejet rent faktisk at skabe ham...du ved som en bruger, but i don't really know
Gæst- Gæst
"Hør her, din nar." Fik Solon sagt, inden han nåede at tænke sig helt om.
"Måske burde du få set på den del af hjernen der hedder situationsfornemmelse, og dernæst frontallappen.. Spade." Sagde Solon bare, inden han så Darius. De skønne øjne, som han kunne stirre på i timevis.
"Jeg må gå nu.. Hekami venter.. Men, jeg er aldrig umulig at få fat på, husk det." Sagde han med et lille smil inden han skulede kort til Cain og hans kat - modbydelige bæster var de, begge to!
Derefter drejede han om på hælen og satte i roligt tempo sin vej mod døren der ledte ud af kroen. Han var øm, træt, bagstive og på vej til en migræne. Han magtede ikke narrøve, og Cain lod til lige præcis at være dét! Så længe han så ikke vare heksejæger, skulle det nok gå for Solon, ikke...?
//kunne være fedt xD
Gæst- Gæst
//mhh i think i'm going to do it!
but what do we do now?
Gæst- Gæst
Da Solon var kommet udenfor, stirrede han blot på sine hænder der rystede som espeløv. Han havde godt set Cains blik, da Solon var blevet grov, men solon var født med manglende situationsfornemmelse, og når nogle pissede ham af, så fik de det også at vide.
Hurtigt forlod han Terrorville, for at komme hjem til sin søster, der sikkert ville give ham en slem skideballe for at overnatte med en fremmed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
BTW gider du evt. lave emnet?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
jeg får samtidig lige bygget Cain op som en bruger!
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» A quiet Night? - Solon -
» Let's party (Panthera)
» A party! Just for us! (Adalia)
» Party? //Marie//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata