Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
A new guest in my haven? how interessting. -Geralt
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
A new guest in my haven? how interessting. -Geralt
Tid: 20:49
Vejre: Åben natte himmel, med syn til klare stjerne og månen's ansigt klar til at belyse natten.
Omgivelser: Elaija's tjeneste folk arbejder omkring Herregården. Det ser ud til at en ny bygning er igang med at blive opført, mens nogle stille snakker frem og tilbage. Folk går rundt, mens det ligner at der er mange tvillinger på gården, eller også er det folk som ligner hinnanden utroligt meget.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Elaija går stille rundt i sin have. Hans blik falder på sin rose, som han har vandet med både blod og fersken vand. Hans blik falder dog på en af dem som han tidligere støttede med sin kvist og stof, som blev bundet rundt om. Den så ud til at blomstre, men stadig svagt prøvede at komme sig over morgendagens lys. Han kigger rundt for at se om hans gæst ville dukke op, men syntes ikke at kunne se noget. Han håbede at gæsten ville acceptere hans indvitation. Eller i hvert fald komme for at melde afbud. Han gik omkring sin have mens hans tanker faldt omkring hans gæst. Indtil videre havde han kun send nr 3 til at give ham indvitationen. Rygted snakkede om at denne 'Geralt' ville være en formidable informations kilde, men det nævnede jo også at han ikke var så glade for adels folk. Godt nok var Elaija set for at være lav adelige. Da han nu havde tjent en Baron som hans hoflæge i 58 år ca.
nr II dukkede op og så på Elaija. ''Jeg tror vores gæst snart ankommer. Jeg har bedt tjeneste folkne om at byde vedkommet velkommen, samt føre vedkommet ind til den store hal. Jeg håber dette er hvad de ønsker?'' Elaija smilede lidt og så på nr 2. ''Det er helt perfekt. Nu skal vi blot vide om vores gæst er sulten. Jeg håber du har færdig gjort retterne til vores gæst. Han eller hun..'' Elaija stoppede op og tænkte sig om. Om Geralt overhovedet var en mand eller en kvinde. Eller om det mon ville være et dække navn? Flere spørgsmål dukkede op og nr II stod blot og betragtede Elaija, mens Elaija blot ufokuserede fortsatte med at forpleje sine rosen blomstre. Der efter gå i retningen af hans kammer for at klæde sig klar til mødet med Geralt.
- Elaija's Påklædning til mødet. :
- [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Sv: A new guest in my haven? how interessting. -Geralt
Skridtene genlød, mens Geralt gik op mod denne kæmpe herregårde. Ari fulgte med ham som en kæmpe skygge, dens sorte pels gjorde den næsten usynlig. Ari var blive lidt nervøs da Geralt, havde valgt at han ville dukke op. Men samtalen var begynde som altid, de diskuteret jo igen og igen. Om, hvad der ville være det bedste for dem begge to. Geralt bed sig selv svagt i læben, hvorefter han hørte Aris stemme. *Geralt,hvorfor er vi her det er jo en kæmpe idiotisk ide så måske skulle vi jo vende tilbage.* Geralt rystet kort på hovedet, *jeg er heller ikke fan af dette, men sådan som jeg ser det, er den bedste ting vi kunne gøre at tag imod denne gæst frihed.* Ari sukket kort, hvorefter de fosætte op mod døren. Geralt blive mødt af nogen andre vampyrer, han var ikke så glad for dette her, flere af dem så lige så sultene på ham, som om der var fri buffe. Eller os var det bare sådan, det føltes, Geralt forsætte ind gennem huset med hans bror. Da de var nået helt ind var der et spisebord, med en masse mad på som han bare kunne spise af.
Efter Geralt, havde sat sig ned bede han en af tjenerne om at hente ham der havde bedt ham om at komme her op. Geralt så sig kort omkring mens han ventet på at han ville dukke op.
Gæst- Gæst
''Velkommen kære Geralt. Mit navn er Elaija Arkmen Tzimiscé.'' Hans blik faldt omkring hvordan Geralt sad, hver enkelt detalje som kunne fortælle noget om ham ville Elaija vide. ''Jeg er sikker på du undre dig hvorfor jeg inviteret dem. Ser du, jeg som så mange andre byder gerne dem op til et spil i en højre pulje. Jeg kan få dem til ligne hvem som helt og hvad som helst. Men til gengæld skal du også forvente at fylde mig ind med en mængde af information. Dette sikre at de folk som endelig når at se deres ansigt, vil mistænke den forkerte. Derved kan du nemmere gå ind og få fat i dit mål. Dette er mit tilbud.'' Han satte sig halv tilrette og så på maden. Han vidste godt at hvis han spiste noget af dette ville han kaste op, så han valgte kun at røre rødvinen, for at virke lidt dødelig.
Hans 12 ghouls begyndte nu at dukke op. Deres blikke var tomt og stod nu i ret stilling ved salens langbords venstre side for Geralt. Alle lignede identiske tvillinger. Den eneste forskel var kun hvis man så nøje efter de romerske tal med I,II,III etc..
Gæst- Gæst
Aris stemme lød dog ganske kort i hans hovedet, *det var kort David, havde du tænkte over dette hele tiden.* Geralt grinte svagt, *Well jeg kan ikke købes det har jeg altid sagt til dig, så du gir mad idag* Lød det drillende fra Geralt af til Ari, Ari rystet svagt på hovedet og fulgte med. Mens Geralt kløet ham bag øret, på vejen ud.
Gæst- Gæst
de 12 ghouls forlod rummet så det kun var Elaija og ham som så ud til at være der inde. ''Geralt, hvis du vil er du velkommen til at søge asyl her. Du skal blot vide at det vil være kun for tre dage og tre nætter. Jeg glæder mig til at se frem til endnu et møde med dem. Når verden ikke er i et større kaos, som det er nu.'' Elaija's stemme virkede stadig varm og velkommen, dog en snær af sorg kunne med skarpe øre let høres.
Hans blik faldt tilbage på pige barnet som også forlod rummet, mens Elaija nu fortsat sad og afventede på og Geralt havde tænkt sig at forlade rummet eller om ville vide mere.
Gæst- Gæst
» A guest in my Haven? - Nemesis -
» i have not seen you before, who are you? ( Haven Petregus )
» Haven’t we met before? (Daenerys)
» A fitting job - Haven
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth