Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A guest in my Haven? - Nemesis -  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 
Lori
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 
Jake
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 
Valentine
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 
Lenore
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 
Abigail
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 
Celenia
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 
Edgar
A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba13A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba14A guest in my Haven? - Nemesis -  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

A guest in my Haven? - Nemesis -

Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Gæst Lør 7 Feb 2015 - 1:28

Sted: Elaija's Herregård ude for TerrorVille.
Vejre: Åben natte himmel, med mulighed for at se fuld måne.
Tid: 22:31
Omgivelser: I hans haven går forskellige tjeneste folk og forskellige ghouls rundt og passer området. Nogle går omkring de ydre områder for at spejde rundt for at sikre at ingen fremmede kommere ind.


Elaija går rundt i sin have. Hans blik faldt på hans rosen buske, tanker faldt omkring hvordan han nu både havde forskellige gæster på besøg. Mika virkede vældig interessant, samt Marcus har også faldt hans interesse nær. Han syntes at spotte sin søster i vindues kammen. Hun så ud til at være en som var travl med at rette sit tøj og gøre klar til middagen. Han begyndte med at passe og pleje sine roser. Hvor efter han rejste sig op og gik imod sit kammer for at klæde sig på.

Påklædning:


Han gik ned i spise stuen og satte sig i sin stol. Hans blik så omkring med de forskellige tjenere som stormede rundt. Hans 11 ghouls stod på række i deres uniformer. Alle synkron, mens deres blik fortsat var stift. Et menneske ville finde dette uhyggeligt skræmmende, mens en vampyr ville næsten finde dette charmerende. Elaija sad afventende og næsten legede med stokken. Afventende på at få afvide at denne 'Nemesis' ville dukke op. Han vidste at hun var kendt for at havde en magt fuld søster. Denne søster ville måske være en god brik i hans mindre skak spil. Han så omkring sig og begyndte halvt at kede sig.

Ghoul Uniformer:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Nephthys Lør 7 Feb 2015 - 1:43


Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Nemesis så sig en smule undret rundt, da hun i længere tid ikke havde været nær herregårdene i Terrorvilleområdet. Det var ikke hendes domæne - heldigvis.
Roligt bevægede hun sig mod den anviste adresse, og måtte hurtigt erkende at hun nok var faret vild. Med hætten trukket godt om sit lyse hår, nåede hun dog til en dør som hun fandt yderst besynderlig. Den lignede ingen anden dør hun kendte til.
Hun bankede roligt på, med invitationen om et forretningensmøde i hånden, og afventede en der åbnede døren så hun atter kunne komme ind til det besynderlige møde. Hun kendte ingen der ville være interesseret i forretninger med hende på disse kanter, udover når Andreas venner kom et smut forbi for at give hende tæsk eller et klap i røven.
Hætten lod hun være trukket op, indtil hun var sikker på at det var denne herregård hun skulle til møde på.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Gæst Lør 7 Feb 2015 - 1:53

Døren som den unge dame banker på stille former en ansigt. Sølvet stille som var omgivet omkring den formede stille et ansigt. Dens ansigt så brat ned på kvinden, som stille formede et afskygge af Elaija selv. ''Deres invitation?'' Stemmen var mørk og grumset, blandet med forskellige stemmer. Ikke blot en mande stemme, men flere hundred børne og kvindelige stemmer som næsten fik det til at runge omkring hende. Ansigtet på døren så ned på Den unge kvinde, på trods af ingen øjne kunne ses havde døren formet sølvet rundt omsig som øjne der blanke takket være måne lyset skinnede nu brat på hende. ''De holder indvitationen i hånden. Kom ind.'' Døren stille træder til side og en tjenere stille træder i retningen af Nemesis. Hans påklædning er det samme som de andre ghouls. Dog har han på sin venstre hånd indtegnet det romerske tal. 'XII' Hans blik faldt på hende. ''Velkommen Frøken Nemesis. Min herre afventer dem i spise salen. Vær venlig at aflægge deres våben på bordet der henne og der efter vær venlig at følge med.'' Hans blik var tomt og hans stemme tone var afblej og følelses kold. Hans ene hånd havde høfligt gæstuleret til et bord som stod foran noget som virkede til at være en voks figur, dog denne figur lignede mest af alt en ridder, med en skjold og et sværd ved dens fødder. Ghoulen afventede på at Nemesis havde lagt sine våben og der efter ville følge hende i retningen af Spisesalen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Nephthys Lør 7 Feb 2015 - 1:58

Hendes første indskud var at vende om på hælen og gå igen - en talende dør? Hvor klamt var det ikke lige!?
Efter at døren havde åbnet sig, og en yderst ubehagelig person bød hende indenfor - og tvang hende nærmest til at fralægge sine våben, stod hun blot og så på ham.
''Du må have ædt dragelort hvis du tror at mine våben forlader mig torso.'' sagde hun bare, mens hun så på den yderst klamme mandsperson med et XII på handsken. Dette møde lod til at blive yderst usædvanligt.
''Jeg har ikke hele natten, så før mig venligst til deres Herre.. Ønsker han ikke at tale med en bevæbnet kvinde, har jeg intet gøremål her.'' sagde hun, kort og kontant. Hun spildte ikke sin tid på fremmedes små julelege.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Gæst Lør 7 Feb 2015 - 2:07

Ghoulen skulle til at svare, men stoppede op og lukkede øjnene. Hans hænder rystede kort, mens et tredje øje åbnede sig i panden på ham og hans mund nu igen begyndte at tale. ''Velkommen Miss Nemesis. Du er velkommen i mit hjem, men at komme med våben ligger dig blot som en trudsel. Hvis du agter at være flabet. Skal du forvente at modtage den samme behandling. Jeg forventer en ligeværdige respekt. Kan de ikke opfylde dette vil mødet være her. Jeg havde for at være ærligt forvented en hvis grad af civilizering fra deres side. En kvinde kendt for at havde en lægelig bagrund af en kvindes standard burde vel kunne sætte sig i en civilizeret possition. Hvis de skal fortsætte videre i MIT hjem, kræver jeg at de bær deres våben synlige og at de kun for den frihed at holde et våben på dem under hele samtalen. De har mit ord på at de har beskyttelse i tre nætter. Men hvis de udviser en trudsel i mit hjem vil jeg kaste dem ud af mit hjem og der efter begyndte at curruptere deres by. Dette er ikke en trudsel men en advarelse. Da jeg på sin hvis havde forvented en hvis grad af nobilitet fra deres side. Min familie tilbyder dem en chance som mange få får lov. Mika der i blandt da han bedte om info for at finde sin kære Cerberus. Dette bød vi ham.'' Stemmen er klart ejeren af dette hjem. Hans stemme lyder på sin hvis den samme slags som Mika har, dog halv ændret og mere grov.

Ghoulen forbliver stående, mens det tredje øje kontant holder øje med hende. Statuerne stille bevæger i en afventende kommando af possition, mens alle 6 statuer nu har deres blik fokuseret imod nemesis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Nephthys Lør 7 Feb 2015 - 2:16

Nemesis så frustreret ned på knivene i hendes bælte og tog derefter bæltet af og placerede det på bordet.
''En mand der forventer respekt burde udvise det selv.. At bede en fremmed og at fralægge samtlige våben, er ikke blot respektløst men også uretfærdigt. Har De overvejet at jeg måske har mine våben hos mig, som sikkerhed? Ikke blot overfor Dem, men også andre? Deres såkaldte tjenere hurer mig ikke ligefrem. Jeg beholder ét våben - men forventer ikke at jeg skal bruge det. Til en anden gang, skriv lige i invitationen at jeg ikke behøver tage hele våbenskabet med mig.'' sagde hun og fik læsset resten af våbene af sig - ingen af dem stærke nok til at skade en vampyr dog. Kniven i handsken beholdte hun, udelukkende for at føle sig sikker.
Derefter begyndte hun at gå igennem huset for at finde denne mand der har inviteret hende. Tildels fordi hun var nysgerrig, men også fordi hun havde en smule brug for at forklarer denne narrøv at han ingen ret havde til at true hendes domæne - specielt ikke når han kendte Mika.
Mika, den lille rotte, skulle nok få hvad der kunne ligge af tæsk på hans lille krop når hun engang fandt ham. Hun bar stadig mærker efter ugen i Terrorvilles kloakker, hvor hun var blevet omhyggeligt tævet og misbrugt af en samling varulve.
Hun så rundt, anfventende. Hvor var denne Husets Herre så hende? Hvis han ikke snart gav sig til kende, ville hun blot vende om og forlade huset uden yderligere skavanker.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Gæst Lør 7 Feb 2015 - 2:25

Kyra's øjne stille synker igennem vægen, mens hun nu går ned gennem den lange gang som nemesis har forvildet sig. Hun havde taget form er denne 'mika' som hun tilsyndeladende ikke så ud til at være så glad for. ''Nemesis hvor skal du hen?'' lyder det fra en ende af korridoren, mens Kyra stille lokkende prøver at lokke hende i retningen af spise salen. En dør smækkes, mens hun bevidst havde ladt en del af hendes tøj være til syne nok til at Nemesis kunne spotte hende i øjen krogen. Hun sætter sig der efter inde i spisesalen og ser på Elaija med halv flabbede øjne. Elaija har der efter i mellemtiden begyndt at indtage nok kød og øjenvæv for at komme sig efter kommentaren til tøzen. Hans ene øje er lukket og det andet er åbent og kigger rundt. Han hadet at skulle bruge tid og kræfter på dette.



//beklager for det korte svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Nephthys Lør 7 Feb 2015 - 2:38

Nemesis bed en smule sammen mens hun hørte Mika's stemme, men valgte med vilje ikke at vise hvor sur hun egentlig var.
Hun fulgte dog efter lyden, og endte kort tid efter ved spisesalen, hvor en umiddelbar træt mand sad og gloede ned i gulvet med en dungrende hovedpine. Den anden person i rummet lod til at være Mika, men hvis det var - så stod han til en kæmpe endefuld.
Nemesis stod i dørkarmen.
''Er det et dårligt tidspunkt..?'' spurgte hun roligt og trådte ind i rummet. Hun var træt af at spille sød og rolig, hun var træt af at være Nephthys i stedet for Nemesis.
''Og tydeligvis er du ikke Mika, for hvis du var, ville du have en medaljon på. Så hvem end du er, så ville jeg virkelig foretrække at se dit rigtige udseende - det vil altid være en forbedring.'' sagde hun med et roligt smil inden hun så direkte på Elaija. ''Så, er der en grund til at jeg at ikke måtte beholde mine våben? for at frygte mig, i et hus som dette, burde ikke være problemet?'' hun smilede roligt mens hun nærmede sig bordet, afventende på svar.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Gæst Lør 7 Feb 2015 - 2:49

Elaija så over på hans tvilling og sukkede kort. ''Dette er Kyra, min tvilling. Hun vidste at du ikke ville følge min tjener og valgte at være venlig at vise dig i retningen af spise salen. Siden du valgte uforsvareligt og ukontrolleret at vandre rundt. Hendes sande 'jeg' kan hun ikke ændre tilbage til. Da jeg personligt har sikret at hun ikke kunne. Da 'hun' engang var en 'han'. Men igen, tag plads. Spis. Mika er i øjeblikket på vej til at befrie sin slave. Han har brugt ret så langt tid på det, så hvidt jeg forstod på ham, den gang jeg talte med ham.''

Elaija stille begynder at åbne det sidste øje og tjeneren XII træder ind i rummet og stiller sig i rækken blandt de andre. ''Jeg er her for at tilbyde dig en mulighed. Mit tilbud er at når du på dit arbejde skulle havde brug for at skille dig af med lig eller levende kroppe som du ikke skulle bruge, sender du dem blot til mig. Hvorfor? fordi det sikre at vampyr jagere eller folks familie af dem som er døde skulle lede efter dem. Samt også for den tjeneste af at du kan skille dig af med disse lig tilbyder jeg dig 3 dages asyl i mit hjem for fuld beskyttelse, samt også at jeg kræver 1 villig vampyr fra dig. Formålet er lægevidenskab.'' Elaijas stemme lyder halv træt. Næsten kedsommeligt, som var det at han var træt af at skulle se på sin søster. Hans blik faldt over imod Kyra som så ud til stille ændre sig tilbage til en kvindelig figur i mika's tøj. Hendes blik faldt på Nemesis og et lettere flabet smil faldt på hendes læber.

''Er du altid så vred når du besøger andre's hjem Miss Storyteller?'' Hendes stemme virkede håneligt, men stoppede brat da hun lod mærke til at Elaija havde øjnene fast borende på hende. Hun stoppede og rejste sig stædigt og halv fornærmet og gik ud af rummet, uden at sige et ord eller lade Nemesis svare.

''Beklager for min søster. Hun kan være meget. gysselig. på nogle områder.'' Han sukkede kort og hans blik faldt atter på Nemesis. En tjenere gik over til Elaija og han begyndte så småt at drikke fra hende. Hun havde langt lys hår med kryller, hendes ansigt så over på nemesis, mens hendes ben stille skælvede i det Elaija satte sine tænder i hendes arm for at drikke frisk blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Nephthys Lør 7 Feb 2015 - 11:32

Hun så på Elaija, og lod ham tale helt ud inden hun valgte at svare i samme tonefald som ham;
''Jeg er ikke inviteret til middag, men til forretningsmøde. Så vidt jeg ved, er det mødet først, og så kan værten tillade sig at servere mad?'' hun var langtfra vant til sådanne situationer som denne.
''Du kræver vampyrer? Kannibalisme er ikke velset i Underworld, Sir. Og hvorfor skulle jeg have brug for asyl? Hvis Mika passede sit arbejde, havde jeg måske ikke haft brug for hjælp i hele sidste uge.'' sagde hun en smule frustreret.
''Lægevidenskab? Hvilken form for lægevidenskab skulle kræve lig? Alkymisme er ikke med dødt materiale, og necromanci er ikke ligefrem godkendt længere i Underworld.'' sagde hun med et lille smil.
''Men, jeg har et forslag. Hvis det blot er for at se hvor meget kroppen kan holde til fysiologisk, så kan du få mine ofre, inden de dør. Du må dog ikke slå dem ihjel. De skal kunne føle smerte, have samtlige fingre og tæer med negle, have alle tænder, have deres øjne. De skal være klar til mig.'' sagde hun inden hun så direkte på Elaija igen.
''Og ingen kalder mig Miss Storyteller længere. Navnet er Nemesis - og jeg foretrækker at De bruger det.
Det faktum at en ung kvinde - en tjener - lod Elaija drikke af hende, rørte ikke Nemesis. Men sulten rumlede i den nederste del af maven. Ikke efter mad - aldrig efter mad.
''Jeg har sjældent lig der er genkendelige, medmindre de blot har været aftensmad. Men du skal være velkommen til at få dem. Jeg har sågar et rum bag mit vaskeri, hvor de kan gemmes til dig? Daglig eller ugentlig afhentning. Skal de holdes i live, bliver de i en sørgelig stand. Tilnærmelsesvis døde. Men hvis det kan bruge det til noget - passer det mig fint.'' sagde hun roligt, og havde endnu ikke sat sig. Kyra havde ikke den store effekt på Nemesis, hun var ikke en trussel og langtfra en værdi modstander. Hun spillede mere end noget andet på sin seksuelle fremtræden, hvilket Nemesis personligt kke tog afstand fra, men ikke kunne fordrage når andre gjorde det.

''Så, du får mine ofre - hvad får jeg ud af det? Jeg har ikke brug for asyl. Og hvad skulle du bruge denne villige vampyr til?..'' spurgte hun roligt, og lænede sig lidt op a væggen  i stedet for at sætte sig ved ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Gæst Lør 7 Feb 2015 - 12:16

Elaija smilede brat. ''Jeg drikker ikke vampyrere. Diableri som nogle kalder det, er den største fjende eller den største velsignelse. Nogle vampyre mener at hvis man gjorde dette ville man blive stærkere. Andre mener at hvis man drak en ældre vampyr end en selv ville det efterlade sorte pletter på sin sjæl. Dette ville afsløre at man har gjort en ugerning. Jeg kan forsikre dem om, at jeg ingen intentioner har om at drikke andre vampyrer. Jeg har brug for villige offere til at fjerne en af vores større fjendtligheder. Vores hjerte. Vi er svage hvis vi får spidet hjertet, men ved at fjerne det og placere det i en krukke som får hjertet til at fungere hvis det har behov for det er ganske praktisk. Dette ville resultere i at vores race har mulighed for at eliminere en svaghed ad gangen. Hvis de bidrager med til min forskning og videre udvikling af lægelig midler. Tilbyder jeg dem blandt de første at være en del af dem som får fjernet den svaghed. Hjertet kan de vælge at beholde, eller vælge at placere den i bunden af dette hus. Det vil være beskyttet, siden du nævner at du er blevet taget til fange har de ikke haft nok beskyttere til at beskytte dem. '' Han så meget undrende på hende, hvor efter han pejede på en af de andre tjenere som skulle stå ved siden af hende, klar til at donere hende blod hvis hun havde behov for det. ''Tag endelig for dem, jeg fortrækker ikke at lade mine gæster sulte når de besøger'' Hans stemme ændret sig til varm og venlig, mens han efter at havde talt og spist fået nok nærring til at kunne føre en ordenlig samtale.
Hans ghouls bag ham begyndte så småt at sætte sig efter at Nemesis havde sat sig, som var det at de afventede blot en ordre på at skulle gå igang med deres arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A guest in my Haven? - Nemesis -  Empty Sv: A guest in my Haven? - Nemesis -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum