Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Sletning af Nemesis Storyteller
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Sletning af Nemesis Storyteller
Hvor mange af jer jeg emner med, ved jeg ikke. Men jeg ved, at jeg nu snart ikke kan holde Nemesis kørende længere.
Nemesis blev skabt for år tilbage, som en erstatning til Lyssa. Nu må jeg indrømme, at der ikke er mere at gøre. Nemesis er ved at være død for mig.
Et spinkelt håb var at jeg kunne genoplive hende med et barn - det er nok derfra Elaija's underlige spørgsmål i går opstod.
Men sagen er, efter en snak med admin, at det ikke kan lade sig gøre. Enten må jeg droppe Nemesis og skabe en ny karakter, ellers må jeg spille videre på Nemesis og ikke komme videre med hende overhovedet.
Derfor er jeg kommet til den konklusion, at Nemesis Storyteller lever denne uge ud, og så slettes hun og erstattes af en ny karakter.
Jeg vil dog lige pointerer at jeg beholder Natalie Dormer som mit skønne faceclaim, da jeg ikke kan finde på andre længere
Så, dem der vil emne med Nemesis, har indtil søndag aften kl. 00.00.
Derefter, er Nemesis fortid. For good.
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Sv: Sletning af Nemesis Storyteller
- Hvad sker der så med Nemesis?? Og hvis du dræber hende... kan Andrea evt. være med i det emne?
Men jeg VIL emne med din nye karakter så! Så nemt slipper du ikke for mig
Gæst- Gæst
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Nephthys- Evolved
Gæst- Gæst
Nephthys- Evolved
NEMESIS FÅR IKKE LOV TIL AT DØ!!
Hun kunne jo altid flytte ind til Elaija's hjem, da det kan tilbyde hende asyl for denne gang og hvis folk ønsker at opsøge hende er det i Elaija's hjem. ^^
(det er bedre at give en afslutning på hvor hun tog hen, frem for at hun pludselig dør) ;3
Gæst- Gæst
Og undskyld at jeg skriver fra Solon, kunne ikke huske koden til Nemesis på mobilen xD
Gæst- Gæst
Nemesis kan emnes med gennem pm eller ved at kontakte mig og aftale et 'rigtigt' emne, hvor det gøres klart fra start af at det er Nemesis der emnes med. Nemesis rejser til Blodøerne, og kommer kun tilbage med god grund - så emnerne med hende vil være få.
Madeleine her overtager min kære Nemesis' plads som karakter - og det gør at jeg nu er ved at være klar med hende. Madeleine er menneske, som lever i Terrorville i et lille hus. Hun er under uddannelse på akademiet Mere har jeg ikke lige fundet på. For at emne med Madeleine skal i bare skrive en pm Jeg er klar til at emne med hende fra i aften af - men vi starter i de små
Nephthys- Evolved
» Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham)
» A new job - Nemesis.
» A job is a Job, still in Chrismas.//Nemesis//
» I remember nothing but you - Nemesis.
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth