Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Aren't you a beauty ~ Allyson EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Aren't you a beauty ~ Allyson Voteba13Aren't you a beauty ~ Allyson Voteba14Aren't you a beauty ~ Allyson Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Aren't you a beauty ~ Allyson

Go down

Aren't you a beauty ~ Allyson Empty Aren't you a beauty ~ Allyson

Indlæg af Gæst Ons 11 Feb 2015 - 21:00

Caden stod bag baren i hans kro. Den var kun lige åbnet, så der var ikke mange endnu. Der sad et par gamle mænd, der var begyndt at drikke lige så snart der var mulighed for det. Der sad også et par enkelte tøser, som allerede var i fuld gang med at tjekke ham ud. Det var ikke umuligt, at en af dem blev hans bytte for i aften. Men han ville ikke vælge endnu. Han hældte et glas vin op, og stillede det foran en lyshåret tøs. Døren gik op, og en gruppe på både mænd og kvinder indtog kroen. Man kunne mærke den kølige vind, da døren gik op. Han var klædt i et gråt jakkesæt. Noget der fik ham til at fremtræde som en med stil og penge, hvilket også var tilfældet. Han undersøgte gruppen der kom ind, han kunne godt forstille sig, at de ville købe en masse alkohol, hvilket blot var godt for ham. Det var den eneste grund til han ejede den forretning. For penge. Selvom det også havde været en drøm længe, at eje hans egen kro. Hvilket han nu gjorde. Caden skænkede en drink til sig selv, dog ikke en der var alt for stærk, da han jo skulle kunne servere, indtil Kaitlin kom og afløste ham. Han kunne bedst lide at åbne baren, så hans vagt var typisk fra 18.00-20.00. Hans blik bevægede sig rundt i kroen. Han havde brug for en han kunne flirte med. Det var nærmest som var han afhængig. Gik han hjem alene mange dage i træk, ville han begynde at få abstinenser. Sådan var det naturligvis ikke, men det var sådan han forstillede sig det ville gå, fordi han var blevet så vant til det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Aren't you a beauty ~ Allyson Empty Sv: Aren't you a beauty ~ Allyson

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 13:42

Allyson kneb øjnene lidt sammen imens hun så på en stor gruppe gå ind på Firestep dansekro. Havde hun været derinde før? Hun mindes ikke at have trådt igennem den dør. Hun lagde armene over kors og betragtede bygningen lidt. Hun manglede noget at lave, så måske skulle hun bare gå derind? Men, hun havde ikke rigtigt noget fint tøj. Lige nu havde hun en brun tanktop, sorte jeans og sorte støvler på. Det var nok mere noget tøj man tog på når man skulle.. hm.. gå en tur, vel? Eller.. Åh, hun vidste det ikke, hun var ikke rigtig interesseret i tøj, så hun tænkte ikke over den slags. Hun tog bare noget på, som helst skulle passe i farve.
Hun havde for engangs skyld ikke sin kappe med sig, hvor hun plejede at skjule sin pistol, men det betød ikke at hun var uden våben. Hun havde skam en kniv gemt i sin ene støvle. Man vidste jo aldrig om man ville få brug for den! Hun begyndte at gå hen imod dansekroen og åbnede døren. Hendes lysende blå øjne scannede hurtigt rummet imens hun trådte indenfor og lukkede døren bag sig. Hendes brune hår var samlet i en høj hestehale, så hun bedre kunne se sig omkring. Hendes blodtørst var ikke så stærk, og hun vidste ikke hvorfor, måske var hun ved at vænne sig til dyreblod? Dog kunne hendes forstærkede lugtesans fange færten af en varulv, og nogle andre racer. Hun begyndte at gå hen imod baren, eftersom hun ikke gad at danse, men så igen, hun gad heller ikke drikke.... hvorfor var hun nu gået ind i kroen? Det var jo ikke ligefrem, der var noget spændende derinde..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 13:56

Det kom hun. Den mørkhårede skønhed der netop trådte ind i kroen, var hende han skulle bruge sin tid på i aften. Hun var ikke klædt i en kjole der fremviste hendes former. Det viste bare, at hun var en helt anden type, end dem der normalt trådte ind i hans kro. Da ingen bestilte noget i øjeblikket, trådte han ud af baren og gik hen imod kvinden. Eller pigen, alt efter om man talte hendes år i udseende eller rigtige alder. Hun så dog ikke til at være meget mere end 18. Han vidste med det samme, at hun var en vampyr. De havde bare en bestemt duft over sig, som man ikke kunne tage fejl af. Caden stoppede op foran hende, og lod hans blik vandre en smule. ”Er du sikker på du er det rigtige sted?” Hun lignede bestemt ikke en, der havde planlagt at gå på kro. En kunde kaldte på ham, og man kunne tydeligt se på ham, at han ikke var tilfreds med det. ”Vil du være så venlig, at holde mig med selskab i baren?” Caden kendte sit publikum. Han vidste hvordan hun skulle behandle bestemte typer kvinder, for at få dem til at bruge tid på ham. Ved nogen var det let, men en kvinde som denne, var en hårdere nød at knække. Han kunne ikke bare se på hende, og få hende til at gøre alt han bad hende om. Sådan var nogle, men det var mest de typer, der troede de kunne ændre ham. De tog evig og altid fejl. Men han lod dem da gerne blive i troen. Caden sendte hende et skævt, charmerende smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 14:47

Allyson kørte træt en hånd nedover hendes kind imens hun lænede sin ene hofte imod baren. Hun fortsatte med at kigge rundt, og måtte indrømme at hun fortrød at hun var gået derind. Det var måske ikke lige stedet for hende lige nu. Eller nogensinde. Hun fik øje på at varulven, hvis fært hun havde fanget op før, og han var på vej hen imod hende. Hun sukkede svagt og var klar til at skræmme ham væk, hvis nødvendigt. Hun rynkede svagt på panden over hans spørgsmål. "Åh, jeg troede dette var mit hjem! Min fejl." Sagde hun kækt, dog alligevel ret skrapt.
Hans næste spørgsmål forvirrede hende lidt og fornærmede hende også lidt. "Beklager, jeg må ikke gå med fremmede." Hun så væk fra ham.

//kort svar, sorry!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 17:49

Tøsen havde ben i næsen. Noget der gjorde det hele meget sjovere. Caden gad ikke, hvis pigen blot var en nikkedukke, der bare gjorde som der blev sagt. Han havde brug for modstand. Noget han havde på fornemmelsen, vampyren kunne give ham. ”Morsomt,” svarede han med et glimt i øjet, før han hældte en drink op til ham der sad ved siden af vampyren. Hun var afvisende allerede. Det var ikke første gang han var stødt på det. Men han vidste godt, at det kun var fordi, de spillede kostbare. I sidste ende, ville de ikke kunne modstå ham. Kæphøj var han bestemt. Han så på hende, i et forsøg på at få hendes opmærksomhed igen. Han skulle nok få den. ”Hvis jeg fortæller dig mig dit navn, vil du så holde mig med selskab?” Caden var ikke sikker på, hvordan andre definerede ordet fremmede, men for ham, var det folk man passerede på gaden, folk man ikke anede noget som helst om. Folk man ikke kendte navnet på. Når man først havde præsenteret hinanden, var man bekendte. Han så på hende med et smil, der i sig selv fortalte, han blot ville have kontakt med hende, men hans øjne sagde noget helt andet. Det var ulempen ved hans udtryksfulde øjne. Han kunne ikke skjule hvad han virkelig følte eller hvad han virkelig mente. Så selvom hans læber udtrykte ’lad os være venner’ sagde hans øjne ’lad os kysse’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 19:52

Allyson begyndte langsomt at blive mere og mere irriteret eftersom fyren ikke ville lade hende være i fred. Forstod han ikke en hentydning? Hun lagde armene over kors for ligesom at lukke ham ude - men også for at holde ham fra at kigge bestemte steder. Det var ikke ligefrem fordi hendes tanktop skjulte hendes barm. Hans kommentar om at hun var morsom besvarede hun ikke. Hun kiggede bare væk fra ham i håb om at han ville opgive og lod hende være.
Fyren var stædig, det måtte man give ham. Med et opgivende suk så hun på ham igen, og blev mildt overrasket over hans udtryk. Hans øjne udviste noget, hun ikke lige havde.. lyst til. Hun rynkede svagt på panden. "Hvis du fortæller mig dit navn og hvorfor jeg skal holde dig med selskab, så vil jeg overveje det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 20:11

Hun blev ved med at være afvisende, men han var overbevidst om, han nok skulle få hende overtalt. Det skete som regel på et tidspunkt. Medmindre han selv besluttede sig for at stoppe. Det hørte de sjældne tilfælde til, men det skete. Han havde endnu ikke besluttet sig for, om han ville give op på hende endnu. Men han ville forsætte, indtil han begyndte at kede sig, hvilket som regel først skete efter, de havde været en tur hjemme hos en af dem. Han så på hende, ”Caden.” Han lod hans blik vandre rundt i kroen. Det næste spørgsmål var ikke svært at svare på. Han vendte blikket imod hende igen. ”Kig dig omkring. Der er nok kvinder herinde, men du er den flotteste. Du skiller dig ud. Ikke kun fordi du ser bedre ud end de andre, men du går ikke klædt i kjoler der afslører alt. Du har respekt for dig selv.” Hun var uden tvivl den flotteste derinde, men det var ikke altid nok. Nogen gange gik han efter det der skilte sig ud, og det det gjorde hun. Hvad end hun så hed. Han så på hende med et let hævet øjenbryn. ”Din tur,” han hentydede naturligvis til hendes navn. Det var bare lettere, når de kendte hinandens navn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 20:25

Hans svar på hendes sidste spørgsmål overbeviste blot hendes mistænksomhed om hvad han var ude på. Hun måtte indrømme, en lille del af hende var interesseret, han var jo ret pæn. Hun kneb øjnene lidt sammen og overvejede om hun skulle gå med ham. "Allyson." Svarede hun kort. Der var vel ingen skade i at fortælle ham hendes rigtige navn?
"Udmærket. Jeg går med." Hun rettede sig op, så hun ikke længere lænede sin hofte imod baren. "Men kun fordi jeg er nysgerrig efter hvad du vil. Der er ikke fuldmåne, så du kan ikke bide mig." Hun smilede svagt, men kun for en kort stund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 20:49

Caden så på hende, da hun præsenterede sig selv. Det var en start. Allyson. Det var et flot navn, ret ordinært til hende. Ofte havde han oplevet, at ekstraordinære kvinder, havde ekstraordinære navne. Men Allyson var et ordinært navn, til en ekstraordinær kvinde. Han så på hende med antydningen af et smil. ”Flot navn.” Han kunne ikke undgå at smile af hendes kommentar. Han så slet ingen grund til at bide hende. Han brugte ikke hans varulveform til særlig meget. Faktisk var han heller ikke særlig drabelig, når han endelig var i varulveform. Han havde lært at styre den nogenlunde. Han kunne ikke altid styre det, men han havde aldrig dræbt nogen i varulveform, og heller ikke i menneskeform. Modsat så mange andre i verden Det var nærmest normalt efterhånden. ”Jeg bider ikke folk. Medmindre de selv beder om det.” Caden så på hende med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 21:28

Allyson var glad for sit navn, hendes forældre havde været meget gode til at navngive hende og hendes søstre. "Tak." Mumlede hun kort og ville ønske at han begyndte at gå, så hun kunne komme videre i livet. Hendes evige liv. Det var stadig svært at forholde sig til. Det var virkelig svært at forstå at hun levede evigt.. medmindre hun altså blev dræbt.
"Det er da altid noget. Nå, skulle jeg ikke holde dig med selskab?" Hun hævede sit ene øjnebryn. "Jeg regner forresten med at du også køber mig en drink." Hun kunne ikke lade være med at drille lidt. Hun smilede svagt og lagde hovedet lidt på skrå.

//Beklager jeg svarer så kort.. ;'c

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 12 Feb 2015 - 22:17

Caden nikkede til hendes spørgsmål, og gik op i baren. Han burde egentlig også servicere kunderne, men nogle ting var bare mere interessante. Han begyndte at hælde op til de utilfredse kunder. Men han tog det bare med et skuldertræk, blev de for tørstige, kunne de bare finde et andet sted. Det ville ikke skade hans forretning. Han så på Allyson, ”du kan få en gratis drink. Jeg kender ejeren, han er en god mand. Og flot, rigtig flot.” Han sendte hende et smil, så hun ikke var i tvivl om, han talte om sig selv. Han havde meget høje tanker om sig selv, det var ikke noget nyt. ”Hvad kunne du tænke dig?” Caden så på hende med endnu et smil, denne gang noget mere charmerende.

//Det er helt okay. Mit er også kort ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 9:54

Endelig gik han op i baren. Med et mistænksomt blik limet fast på ham fulgte hun efter. Hun ville lidt ønske at hun havde sin kappe lige nu, så hun kunne gemme sin krop. Hun kunne sagtens huske at hans blik havde vandret lidt omkring, da han lige havde taget kontakt til hende. "Og han er sikkert også typen, der invitere piger op til baren hele tiden." Men på en måde irriterede det hende ikke rigtigt at hun var en af de piger. Hun var heller ikke beæret. hun var nok lidt ligeglad.
"Hm.. et glas whiskey." Sagde hun og fik sat sig ned på en af stolene i nærheden. "Så, Caden.. Hvad plejer du normalt at gøre for at få piger med i seng?" Hun havde luret ham. Dette var ikke første gang at en fyr prøvede at få hende med i sengen. Desuden havde han lige udseendet til det og han virkede som om at han gjorde det hver aften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 13:01

Caden så på hende mens nikkede lidt på hovedet. Hun havde ret. ”Piger er også kunder,” han så sig omkring, før han igen lod blikket lande på hende. Han gik i gang med at hælde et glas whiskey op til hende. ”Is?” Det var ikke altid til at til at se hvem der drak hvad, men Allyson lignede ikke ligefrem en pige der drak en farverig drink, hvor man ikke anede hvad der rent faktisk var i. Medmindre man selv lavede den, selvfølgelig. Han så på hende, da hun spurgte hvad han normalt gjorde, for at få en pige med i seng. Han kunne vælge at vise hende hvordan han gjorde, hvilket han i det fleste tilfælde også gjorde. Han så hende i øjnene, og bevægede sig en smule tættere på hende. Han så hende dybt i øjnene, for at vise hun havde hans opmærksomhed. Det var faktisk meget forskelligt hvordan han fik piger med i seng, da det også handlede om pigen. ”Det kommer an på pigen.” Caden lod blidt en finger føre en tot hår om bag hendes øre. ”Du bør ikke skjule dit ansigt.” Da han trak sin hånd tilbage, lod han blidt hans tommelfinger snitte hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 18:58

Han havde selvfølgelig ret i at piger også var kunder, men stadigvæk. "Du invitere i så fald da også mænd med hen til baren for at holde dig med selskab?" Spurgte hun drillende med et lidt kækt smil om læberne. Hun rystede blot på hovedet som svar på om hun ville have is i sin whiskey. Allerhelst ikke. Hun kunne ikke mærke kulden fra isen, så hvorfor have noget?
Hun hævede sit ene øjnebryn, da han bevægede sig tættere på hende, og en lille del af hende havde lyst til at skubbe ham væk. Hun brød sig ikke om at folk kom tæt på hende. Specielt ikke mænd, eftersom hun vidste hvad de ville. Hun kneb øjnene svagt sammen, i det øjeblik at han førte en tot af hendes hår om bag hendes øre og hans tommelfinger kort rørte ved hendes kind. "Hm.. Du er god, det må man indrømme. Du charmere sikkert også piger hver dag." Hun måtte indrømme at hun var lidt nysgerrig omkring ham. "Så, hvordan ville du prøve at få mig med hen i sengen? Jeg gætter på at det har været din plan hele tiden."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 14 Feb 2015 - 13:26

Caden stillede et glas på baren. Han skubbede det hen imod hende med to fingre. Han rystede let på hovedet. ”Det er ikke nødvendigt. De fleste mænd sætter sig herop af ren refleks.” Han lyttede til hvad hun sagde. God, ja god var han. Det var ikke svært for ham, at få det han gerne ville have. Som regel tog han det bare, men nogen krævede lidt mere sweet talk. Nogle ligesom Allyson. ”Det sker indimellem.” Han underdrev måske en smule. Men så igen, indimellem kan fortolkes på mange måder. Hun var skarp, hun vidste hvad han ville, hvilket ændrede spillet. Han var ikke længere nødsaget til at få hende til at tro, han var ude på mere end bare at komme i bukserne på hende. Hun var klar over det, så han behøvede ikke at spille længere. Han var ikke vant til, at tale omkring hans tricks med en af de piger, som han brugte sine tricks på. Men han kunne vel lige så godt lege med, selvom de begge godt vidste hvad det ville føre til. Så længe Allyson ikke afviste ham, hvilket godt kunne ske. Han behøvede ikke at svare hende, da det var ret tydeligt hvad han arbejdede sig hen imod. Caden lod hans blik bevæge sig ned imod hendes læber. Han lænede sig frem imod hende, før han et kort øjeblik lod hans læber møde hendes. Det var kun en smagsprøve, så han trak sig hurtigt væk igen. Men det var som regel nok.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 14 Feb 2015 - 13:51

Selvfølgelig satte mændene sig derop af ren refleks. De blev lokket af alkoholen, hvor pigerne nok derimod blev lokket af Caden. Det fungerede ret godt. Hans kro måtte tjene en masse penge på den måde! "Det overrasker mig ikke helt at de gør." Hun smilede svagt. Hun tog imod glasset og tog en tår af whiskyen. Som altid smagte det godt, også selvom det ikke var blod.
Allyson afventede på at han snakkede igen, eller bare gjorde et eller andet. Hun satte glasset ned på bardisken igen. Da han lænede sig frem imod hende vidste hun hvad han ville til at gøre, og hun stoppede ham ikke det. Hun gengældte derimod kysset, og placerede blidt sin hånd imod hans kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 14 Feb 2015 - 20:12

Caden trak sig kun en anelse væk fra hende, så hendes hånd ikke blev fjernet fra hans kind. Han ville normalt, lade hende tage det næste skridt, finde ud af om hun ville ham eller ej. Men da hun gengældte kysset, gik han ud fra, hun godt ville. Han nærmede sig igen, så hans læber igen lå imod hendes. Han kunne ikke ligefrem gøre hvad han normalt gjorde med hans hænder, da der var en bar imellem dem. Normalt, ville han ligge hans hænder på pigens ryg, men da det var ikke en umulighed, lagde han en stedet en hånd på siden af hendes hals. Hans hånd var noget varmere, end hendes kølige hud. Men på en eller anden måde, kunne han godt lide kontrasten. Sjovt nok, virkede han ikke til at have den fjendtlig rettet imod vampyrer, som det nærmest var meningen han skulle. Vampyrer virkede dog heller ikke til, at have et problem med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 14 Feb 2015 - 23:29

Allyson vidste godt at der ikke ville komme noget forhold ud af dette, hvilket hun havde det helt fint med. Hun ville slet ikke have et forhold, så hun havde det fint med en nat sammen med en eller anden flot fyr, der vidste hvordan man opførede sig ordentligt. Følelsen af en varm hånd imod hendes kolde hud gjorde hendes savn om at være menneske endnu stærke. Hun skubbede dog tankerne om det væk. Lige nu var ikke tidspunktet at blive irriteret over det.
Hun førte sin hånd hen til hans nakke i stedet for hans kind. Lidt efter endte det med at hun trak sig væk. "Du bor vel i nærheden?" Altid lige til sagen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 18:50

Caden lod kysset forsætte, og havde ikke noget problem med hendes hud der lå imod hans. Der var stor forskel i temperatur på de to, noget nogle måske ville finde underligt. Men Caden derimod, synes om det. Hun vidste hvad hun ville have. En egenskab han fandt ganske tiltrækkende. Lige i det hun sagde ordene, kom hans afløser ind af døren. Perfekt timing. ”Det gør jeg.” Han trak sig helt væk fra hende, så han kunne bevæge sig uden om baren og møde hende i selve kroen. Han sendte hans afløser et blik, der tydeligt fortalte, at han smuttede nu. Han vendte igen blikket imod Allyson, da hun trods alt var den vigtigste person for ham. I aften, i hvert fald. Han begyndte at gå imod lejligheden, som ikke lå mere end fem minutters gang fra kroen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Feb 2015 - 12:24

Allyson kunne ikke lade være med at undre sig lidt over hvorfor hun egentlig gik med til dette. Måske savnede hun bare varmen fra andre? Varmen som hun ikke længere ejede. Hun efterlod whiskyen, og var ret sikker på at der snart var en, som ville tage den i stedet for, også selvom hun havde drukket af det. Mange væsener var afhængige af alkohol.
Hun så kort rundt imens hun fulgte efter ham. Hun ventede blot på at smerterne vendte tilbage, og hvis de gjorde, så måtte hun prøve at ignorere det.. eller bare gå. Indtil videre kunne hun ikke mærke noget. "Hvor gammel er du?" Hun kunne ikke lade være med at spørge. Hun kunne ikke bedømme hans alder udfra hans udseende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Feb 2015 - 14:10

Caden førte Allyson ind i en stor åben lejlighed. Mange forstillede sig, at han boede meget anderledes end han faktisk gjorde. Han gik rigtig meget op i, at hans lejlighed var ren. Det var dog ikke altid lige til at finde tiden til det, men han forsøgte så vidt muligt at holde styr på det. Da hun spurgte om hans alder, forstod han godt hendes nysgerrighed. Man kunne aldrig være helt sikker. ”25” Han plejede som regel ikke at spørge andre om deres alder. Mest fordi de som regel var yngre end anden lige regnede med. Han havde ikke noget imod de unge. ”Vil du have noget at drikke?”

//Lejligheden: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
- Selvfølgelig uden de tekniske ting, computer, fjernsyn ect.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Feb 2015 - 13:48

Allyson blev positivt overrasket over hans lejlighed. Hendes egen var ret lille, men dog ren, da hun ikke havde så mange penge. Det gjorde hende dog ikke noget. Hun klarede sig. Hun skulle jo ikke længere bruge penge på at mad, det eneste hun skulle gøre var at gå ud i skoven, og vente på et bytte - som ikke var menneske eller et andet væsen. Det skulle være et dyr. Selvom hun godt nok også hadede at skade dyr, så måtte hun gøre skaffe en eller anden form for mad.
Hun nikkede kort til ham, da han fortalte hende sin alder. Selv havde hun ikke tænkt sig at fortælle hende hans, specielt fordi han ikke spurgte. "Nej, tak. Jeg er ikke tørstig." Hun blev ved med at se rundt i lejligheden. "Pæn lejlighed." Hun smilede kort til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum