Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Blood is the New Black - Nicolas
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
Blood is the New Black - Nicolas
Dog først da hun gik ind i nogen bemærkede hun det. Noget hårdt og solidt som en klippe. Caroline greb dog i refleks fast om armen på personen og kiggede op da grebet forkom hende så bekendt. hun slog blikket op og sank en klump. Nicolas. Lige nu stod hun ansigt til ansigt med personen hun havde været mest bange for at se, siden han dolkede hende i hjertet. At hun var i live. Mirakel. Næh, ren overlevelse.
"H..hey." Sagde hun så og fugtede kort læberne inden hun slap hans arm og gik et skridt tilbage. Hun førte en hånd til nakken og kløede sig kort der inden hun lod armene falde akavet ned til siden.
Gæst- Gæst
Sv: Blood is the New Black - Nicolas
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Caroline bed sig kort i læben. Det bragte minder tilbage til hende, for de mange gange Nicolas havde sagt til hende, at hun ikke skulle gøre det. DEt bragte næsten et smil på hendes læbe, et sødt skævt smil. Samt et kærligt blik i hendes blå øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Caroline sandt sig selv tættere på ham. "Vi komplicerede. Giftige... men ægte. Vi har altid været ægte." Caroline holdte en kort pause. "Lige meget hvad vi beslutter os for. For lige meget hvad, så vil vi se hinanden igen og igen. Jeg er ret tæt med din bror, og du og din bror er tæt med Andrea. Det kan nærmest ikke blive undgået." Sagde hun så. Kort trak hun på skuldrene. "Vil du med hen og tage noget at drikke. Eller skal vi gribe noget på vejen, jeg er så tørstig." Smilede hun svagt skævt og kørte en af de blonde lokker om bagved øret. En masse havde ændret sig siden. "Desuden.. der nogle ting. Du burde vide. Min grund til, at jeg har opført mig så underligt. Jeg har ikke været mig selv på det sidste. Specielt ikke efter jeg kom tilbage efter det år jeg havde været væk. Der skete noget det år. Og du er den første jeg fortæller det direkte til." Noah havde fået hende til at råbe det i vrede og sorg.. Logan havde fået det plantet i hovedet. Men hun havde ikke, selv i egen vilje ønsket at fortælle nogle det ligeså meget som hun gerne ville sige det til Nicolas. Det var vel fordi, af alle personer. Så var han den hun ønskede at sige det til dengang, og han startede skidt ud med at svigte hende. Det havde gjort hende mere ustabil end hun allerede havde været. Caroline trådte lidt frem til at de skulle gå stille og roligt. "Det omkring Mikayla." Startede hun og sank en klump - som tydeligt kunne høres. "I det år jeg var fanget af de varulve. Tog de Mikayla også. De torturede hende.. pinte hende.. voldtog hende... foran næsen på mig. Jeg så ynkeligt på, muret og lænket fast til en væg - svækket af blodmangel. Det væreste var jeg kunne intet gøre. Til sidst skar de maven op på hende, men ikke nok til at dræbe hende på stedet. Hun var nød til at aflive sig selv ved at bruge sine sidste minutter på at få involdende til at vælte ud af hende. Og jeg kunne intet gøre. Jeg så håbløst på, imens jeg så alting jeg håbede aldrig skulle ske." Fortalte hun så og blinkede en lille tåre væk der var på vej udover øjenkrogen. "Jeg mødte min søster kort efter. Allyson. Efter jeg forvandlede hende til vampyr har hun hadet mig ligesiden. Hun startede ud med, at svine mig til. Ikke fordi, at jeg havde brug for det. Derefter. Opsøgte jeg dig." Den historie kendte han selvfølgelig godt. Han vidste, hvor ændret han havde været lige der. "Jeg havde aldrig set dig så meget ude af dig selv. Som en helt anden person. En person jeg ikke vidste hvem var." Sagde hun tøvende og bed sig så kort i læben. "Siden da.. kom jeg ikke rigtig til mig selv før du stak mig i hjertet." Sluttede hun af. Der var en masse lort ind imellem. Hun var en større player end nogen hun kendte lige nu. Ikke fordi, at hun havde det dårligt med det. Det var friheden. Og hun måtte hun indrømme, at hun elskede smagen af.
Gæst- Gæst
» Blood is the New Black - Rowan
» Blood is the new black - Jazmin
» What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-
» Blood Must Have Blood - Rowan
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Parken
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth