Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
hvad er det du siger???||Nat|| EmptyIdag kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
hvad er det du siger???||Nat|| EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
hvad er det du siger???||Nat|| EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
hvad er det du siger???||Nat|| EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
hvad er det du siger???||Nat|| EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
hvad er det du siger???||Nat|| EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
hvad er det du siger???||Nat|| EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
hvad er det du siger???||Nat|| EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
hvad er det du siger???||Nat|| EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
hvad er det du siger???||Nat|| Voteba13hvad er det du siger???||Nat|| Voteba14hvad er det du siger???||Nat|| Voteba15 
Rafaela
hvad er det du siger???||Nat|| Voteba13hvad er det du siger???||Nat|| Voteba14hvad er det du siger???||Nat|| Voteba15 
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner

hvad er det du siger???||Nat||

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

hvad er det du siger???||Nat|| Empty hvad er det du siger???||Nat||

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 16:50

Tid: eftermiddag
Vejr: skyet
Omkring: skov skov og atter skov
Sted: skoven -.-'
Påklædning: se ava

Yamir gik lidt rundt i skoven, han fandt frem til den for nogle dage siden, han ville gerne vise Nat hvor smuk den var, han havde som altid Angelina og Devilina med sig og sit ur, det glemte han ikke bare sådan lige det samme, han kiggede rundt

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hvad er det du siger???||Nat|| Empty Sv: hvad er det du siger???||Nat||

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 16:54

nat så på klokken og skyndte sig og tage sin uniform på som var alt hun havde, hun havde en aftale med sin storebror, hun var nød til at fortælle ham det, hun fik lov at gå og klappede jasper på hovede inden hun gik og løv til skoven og så på ham ''hej yamir'' sagde hun med et sødt smil på sine læber...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 16:58

han så Nat"hej Nat"sagde han med et smil og Devilina og Angelina var hurtigt henne ved hende, han løb hen til hende, man skulle ikke tro at han var 18 år, nej der imod yngere, han smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:01

nat smilede og krammede ham ''hej dejlig at se dig igen'' sagde hun med et smil og tog angelina og devillina op i sin favn med et smil på sine læber, yamir kunne se røde mærker på hendes hals,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:03

han så dem"har han været ond ved dig?"spurgte han, han var vildt ked af han ikke kunne gøre noget for at hjælpe hende, når det kom til stykket kunne han jo heller ikke hjælpe sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:05

nat så på ham og smilede ''det okay det bare efter et halsbånd da vi var i byen og handle, jeg måtte gå i det her tøj'' sagde hun og pagede ned af sig selv og han s uniformen hun havde på, ''hvad var det du ville vise mig?'' spurte hun med et smil...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:13

"skoven"sagde han og grinede fjovet, han så lidt på Devilina og Angelina den eneste familie han havde, men han klarede sig jo også meget godt uden en rigtig familie, han havde jo aldrig haft en og hvorfor det viste han ikke"når jo Nat fik jeg endelig fortalt dig at jeg er opvokset på et børnehjem?"spurgte han og så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:14

nat holdte for sit hjerte over sin brors opvækst var sket på et børne hjem, ''yamir jeg skal fortælle dig noget meget vigtigt'' sagde hun og så på ham med øjne der var svære at aflæse om det var dårligt eller godt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:17

"hvad er det Nat"sagde han, han smilede bare som han altid gjorde, Devilina og Angelina kiggede op på Nat for at høre hvad hun havde at fortælle, Yamir kiggede også på hende, han ville også gerne høre det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:21

Nat tog ans hånd og de satte sig begge ned i kanten af skoven, ''et år efter du blev født.... fødte din mor en lille pige, nogle år efter hørte hun sine forældre snakke om at pigen havde en storebror men de vidste ikke hvad han var. men jeg har fundet ud af hvor han er, han sidder lige ved siden af mig. og... jeg er din lillesøster'' sagde hun og så på ham og bed sig i løben af nervøsitet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:25

han så på hende i chok, han rejste sig op"det kan ikke passe, mine forældre ville ikke havde mig, jeg var ikke den samme race som dem eller nogle andre i familien åbenbart, børnehjemmet fik et brev om det, jeg stjal det og læste det"sagde han og så på Nat, han begynde at gå, han havde ikke nogle familie, det havde han aldrig haft, kun Devilina og Angelina de var de eneste som kunne lide ham på børnehjemmet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:27

nat begyndte at græde ''hvordan troede du jeg havde det. jeg var alene mine forældre elskede mig ikke jeg pyntede bare på deres post kort, ingen i familie ville ha noget med mig at gøre jeg var et afskum jeg flugtede langt væk til jeg kom her til jeg ledte efter dig i fucking 7 år og nu vil du ikke engang kendes ved mig.... sikker en bror at have'' sagde hun og holdte om sig selv og græd stadig men stod pludselig foran ham ''du går ik fra mig nu jeg ber dig yamir'' sagde hun med en bedene stemme...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:30

han tog så brevet frem"prøv at læs og se hvordan en dreng på 8 havde det bagefter"sagde han, der løb tåre ned over hans kinder"alle de andre på børnehjemmet blev bange for mig"halv råbte han"jeg fandt Devilina og Angelina 4 år efter brevet"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:32

hun begyndte at læse brevet, hun så på ham og tørte hans tåre væk som en sød lillesøster ville gøre, hun lod sine egne trille ned af sine kinder... og var ligeglad med dem bare hendes bror ikke græd,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:35

"jeg var helt alene, jeg havde ikke nogle at snakke med, ingen til at trøste mig, når jeg vågnede med voldsomme drømme, jeg græd mig bare i søvn igen"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:39

hun krammede ham og holdte om ham ''jeg ber dig giv mig en chance jeg vil ik svigte dig'' sagde hun og så op på ham med sine smukke grønne bedene øjne.... som hun kun sendte når det virkelig var noget hun ønskede skulle ske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:43

"Nat jeg er en bloddæmon og det er du ikke"sagde han, med et skævt smil, han så på hende, han tørrede hendes tåre væk"jeg tro aldrig det vil fungere som en familie, jeg har aldrig haft en, du har jo være sammen med mor og far mere end jeg har"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:46

nat så på ham og så ned ''ja det sku man vel endelig tro ik? hehe, men nej de efterlod mig der hjemme alene jeg fik dem aldrig afse kun når jeg udspionerede dem og hørte det om om dig.... du var den eneste grund til jeg løb væk... jeg ville finde dig, jeg ved ik hvilken slags dæmon jeg er yamir'' græd hun og holdte om ham, ''jeg ber dig jeg har brug for dig som jeg har haft de sidste mange år'' sagde hun trist...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:48

han krammede hende så"undskyld Nat"græd han, nu havde han endelig en familie ud over Devilina og Angelina, de prøvede at kramme dem også, han tog dem ind imellem dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:51

Nat smilede glad og krammede dem alle tre og smilede mod dem ''den ville så være meget beder hvis ik victor havde truede mig med at hvis jeg ikke blev ville han skade jer så jeg har lovede ham at blive'' sagde hun trist og holdte sig ind til sin storebror...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:52

"bare jeg var stærkere"sagde han og var meget trist, han ville gerne kunne hjælpe sin lillesøster

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:53

Nat smilede mod sin storebror ''så længe jeg stadig kan få lov at komme og besøge dig er jeg glad'' sagde hun med et smil på sine læber og så på sin storebror...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:57

"det var godt, så er jeg også glad"sagde han med et smil, han kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 17:58

nat smilede og så på dem og tårene kom frem igen men den her gang var det af glæde...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 18:36

"nu skal du ikke græde igen søs"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold