Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Voteba13Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Voteba14Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Voteba15 
Abigail
Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Voteba13Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Voteba14Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~

Go down

Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Empty Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 11:42

Sted: The forest
Omgivelser: grønne træer, fulge sang, en lille sø, og nogen væser.
Tid: formiddag det er lige ved at være eftermiddag.
Vejr: Soler lyser op, det er varmt og vingen er stille.

Efter en voldsom nat, hvor vingende havde taget til, har den lagt sig hen over The Forest, en ung mand var taget ud i det dejlige vejr for at så lidt sol på de kæmpe store sorte vinger som han nu går rundt ned, han har et par mørkeblå bukser på, og en går bluse som passer utroligt godt til hans bukser, han har lyseblå øjne om lyser op i den dejlige sol som er kommet frem fra sin søvn, denne mand hedder Kani han er ikke bare en normal engel han her en falden engel, han gik rundt med en masse tanker i sit hovedet, som allerede er overproppe med tanker, han tanker på Kukiu sim bedsteven og hans kæreste som skal fytte ind hos ham, og at Kukius lillesøster er såret, og en masse andre ting, en ting Kani er glad for er at han inden børn har, for det er han slet ikke klar til, fortiden kom tilbage ved tanken om børn, og denne unge kvinde han engang var i seng med, han kom i tanke om at han var kommet i hende unden beskytlse på, så hun var nok garvid, men så ikke alligevel for så havde hun nok fortalt ham det, så alt var jo dejligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Empty Sv: Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 20:29

Påklædning: Profil, outfit 1

Arya kom gående gennem skoven. hendes børn var ovre og lege med børnene på den anden side af vejen i dag, og i den anledning havde hun besluttet at få noget alene tid for første gang i lang tid. The Forest havde altid været en skov hun havde kær. stilheden, roen og den smukke natur fangede hende og nærmest fik hende til at svæve. som var hun i en god drøm hvor intet ondt kunne ske.
Hun tænkte aldrig rigtig over Kani, Kun når deres datter, Kayla spurgte efter ham, og hvem hendes far var. hun havde aldrig rigtig vidst noget om kani, udover hans navn og at han var falden engel. Hun havde end ikke vidst hvor hun skulle finde ham for at fortælle hun var gravid dengang hun opdagede det, hvilket var grunden til at hun aldrig havde fortalt ham det, og nu havde hun opgivet at finde ham. Hun samlede håret over den ene skuldre imens hun roligt gik gennem den bløde græs duftende skovbund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Empty Sv: Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 14:37

Kani lade mærke til en ung kvinde som gik lidt for sig selv, Kani fulgte hendes blik og fandt fra til et par børne væsner ldt væk fra hende, han kunne svagt dufte at der var en engel og to menneker, han smilede til det han havde ikke rigtig set børn lege så det her var et nyt syn for ham, efter noget tid hvor han havde set på den kunne han kræftig lugte en fuld voksen varulv som han var på jagt efter en vanpyr, han se rundt for at finde forælerne til dem men de kom helt af sig selv, en voksen vampyr kaldte på sig barn som nok engang har været menneske, og en ung mand kaldte på de to menneske børn, han blev med et lede efter den sidst mor eller far til det lille barn om stadig løb og legede, han kunne se en hvide fuld voksen ulv komme frem bag den lille pige, før nigen kunne gøre noget var Kani fløj af sted og stoppede idet ulven hoppede frem Kani slå den lige på snuden så den faldt til siden, han vente sig op og tog den lille pige op i arme, var så imod ulven og sagde med en vred stemme, "Find nogen af den egen race ulv" hvor efter han gik nogen få meter med den lille pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~ Empty Sv: Dig igen, Hvad siger du jeg er!!??? ~Arya~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum