Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En helt ny side EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
En helt ny side EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En helt ny side EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En helt ny side EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
En helt ny side EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
En helt ny side EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
En helt ny side EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
En helt ny side EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En helt ny side EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Lori
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Lenore
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Celenia
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Genevira
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Renata
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Jake
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Madelena Gray
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Katrina
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 
Sasha
En helt ny side Voteba13En helt ny side Voteba14En helt ny side Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

En helt ny side

2 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

En helt ny side Empty En helt ny side

Indlæg af Gæst Fre 20 Feb 2015 - 11:04

Hej alle

Jeg er begyndt på at lave en ny side. Den foregår i vores verden, men alligevel er verden anderledes. Da ungdommen pludselig gik imod alle regler, og begyndte at lave terre på mange af byens monumenter, er der kommet strengere regler til. Man fik indført dødsstraffen igen, og lavede man kriminelle ting, alt efter hvor slemme de var, kunne man blive straffet med døden. Dette er dog fortid nu, da man ikke mere giver dødstaf mere. En læge har fundet ud af, hvordan man sletter alt i menneskers hjerne, så man på en måde kan begynde helt forfra, og får en ny chance. Der er dog en grænse for hvor gammel man max må være. Er man over 20 år når man bliver fanget, så bliver man ikke slettet, men ender med at dø.

Hvem har magten over verden?
Dem som har magten over landet/verden kaldes for lorder. De kom til da en gruppe oprørske unge prøvede at lave terre på alt muligt. For at få befolkningen under kontrol og ro, gik lorderne ind, og begyndte at kæmpe mod de oprørske, til de mere eller mindre fik dem undertrygt. Lorderne lavede meget strenge regler og hvis man ikke overholdt dem, blev man straffet med døden, lige til den dag en læge fandt ud af, hvordan man kunne slette alt i en persons hjerne.
De fleste folk er bange for lorderne, men nogle vil ikke leve under dem, så de har lavet oprørsgrupper som har planer om, at vælte lorderne af magten.

Hvis man bliver taget af lorderne og ikke overskrider grænsen for sletning, føre de en til en læge som så sletter hukommelsen. Personens tidligere familie og venner får det aldrig af vide, og begynder de at snakke om den person som er taget, kan det blive farligt for dem da lorderne vil komme efter dem, hvis de finder ud af familie eller venner leder efter personen.
Personen derimod har ingen mistanke overhoved. De får en hel ny familie som de opfatter som deres egen familie.

Det er lægerne som udøver sletningen, men lorderne som fanger dem som skal slettes.

Hvad er slettede?
Hele deres personlighed og minder og alt er blevet slettede. Når de er slettede, skal de igen lære at gå og tale, men det tager højest 6 måneder før de igen kan gå, løbe og tale normalt. For det meste tar det kun 2-3 måneder før de kan det igen. Når de har lært det, kommer de ud i en ny familie som tar sig af dem, som var de deres rigtige forældre. Den slettede har også lært lige fra starten, at det er deres forældre, og de skal kalde dem for mor og far.Der ud over, har de slettede lige fra første færd lært, at de ikke mår gøre noget forkert. De kan dog ikke være voldelige da de får en lovo på deres håndled som kan måle deres følelser. Prøver de at udøve vold, vil lovoen sende stød gennem deres hjerner og de vil dø. Er deres humør meget langt nede, kan lovoen slå dem bevidstløse. Den sørger for, at de aldrig udøver vold igen.

Hvilke andre racer kan man være?
Animagus, Dæmoner, Engel, Mennesker og Slettede. Der kommer måske flere racer, men det er dem jeg lige umildbart har nu.

Jeg mangler dog lidt på siden endnu, så hvis nogle har nogle ideer, så kom endelig med dem. Det kunne også være en ide til, hvad i syntes siden skulle hede, da jeg egentlig ikke er tilfreds med det navn jeg har givet den, men kan ikke finde på et navn til siden. Derudover søger jeg også en som måske gad at være medadmin og hjælpe til med siden.


Sidst rettet af Carrie Fre 20 Feb 2015 - 23:09, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Gæst Fre 20 Feb 2015 - 13:23

Jeg synes personligt godt op ideen (:
Jeg ved dog ikke helt hvad jeg tænker om aldersgrænsen i forhold til dødsstraf. Det begrænser nogle personers spil. Men det kommer selvfølgelig an på om man bliver opdaget (;

Jeg kunne dog godt tænke mig at tage del i siden, fordi jeg virkelig elsker ideen!
Hvis du tror du kan bruge min hjælp, kan du sende en pm ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Nephthys Fre 20 Feb 2015 - 15:21

Jeg kan godt lide ideen. Postapokalyptisk og alligevel ikke Wink
Men må give Caden ret - måske burde du sætte alderen lidt op? Finder det personligt ikke sjovt at spille en sekstenårig kriminel da jeg er knap tyve selv Wink
Ville helt klart melde mig til, hvis alderen blev sat op Smile

_________________
En helt ny side D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Gæst Fre 20 Feb 2015 - 15:25

Jeg tænkte nu ikke så meget det var alderen. Men da jeg skrev det over telefon, fik jeg ikke uddybet det godt nok (:

Jeg mente, at hvis alle kriminelle over 16, vil blive straffet med dødstraf, vil mange blive nød til at lave nye brugere hele tiden. Men så tænkte jeg også, at det ikke er nødvendigt at man bliver straffet, fordi man også skal opdages og fanges først.

Men jeg vil i hvert fald tjekke siden ud, når man engang kan det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Nephthys Fre 20 Feb 2015 - 15:28

Det er den der evne du har, snuske - du bliver altid misforstået Wink

_________________
En helt ny side D94996e10d68f2dca0bd8e5dbda3ed70
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Gæst Fre 20 Feb 2015 - 15:31

Det er en forbandelse...
*Dramatisk musik* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Gæst Fre 20 Feb 2015 - 18:52

Jeg kan godt sætte aldersgrænsen op til 18 år så, men tænkte mere på, hvis man er for gammel, er det svære at slette at, da der er meget mere man skal slette, og vil heller ikke have at de slettede er alt for gamle når de bliver slettede. Men kom endelig med flere ideer hvis de har nogle, og et navn til siden hvis i har en ide til det. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Sean Fre 20 Feb 2015 - 21:02

Jeg tænker at det måske ikke gør så meget at sætte alderen op, hvis der overhoved skal være dødsstraf. Som 16 årig ved du måske hvad du gør, men der er også gode chancer for at du bare gør det, fordi andre gør det. Men som voksen har man (typisk) mere mulighed for at sige nej tak. Så det kan jeg forstå. Men jeg tænker, rent spil-mæssigt, at det må være mindst lige så forfærdeligt at få hele sin hukommelse slettet som voksen. Her er det ikke bare din barndom og din opdragelse du vil få slettet (medmindre de lader almindelige ting være - som pottetræning? Ellers skal folk jo lære sådanne ting igen. De bliver som babyer? Og for at lade disse ting være, bliver det pludselig en meget lang og besværlig proces) men også hele dit liv. Tænk hvis man er en lykkelig mor med to børn, men at man af en eller anden grund gør noget, der kræver dødsstraf. Jeg tror nok den kvinde ville være ked af at glemme sit liv og glemme sine børn? Jeg tror det kunne holde mange voksne fra at gøre noget kriminelt. Det er jo ikke bare det med at glemme, det handler også om hvilket liv man har bagefter, hvor man faktisk intet har, ingen kender, intet kan huske. Alt skal bygges op på ny. Den tanke må skræmme folk lige så meget som en mulig dødsstraf? Måske bliver folk så desperate og kede af det, at de gør noget kriminelt igen...Hvis de overhoved kan huske hvad man må og ikke må? xD

Anyway! Jeg håber ikke det var forvirrende...
Hvad jeg vel egentlig argumenterede for, var hvorfor man både kunne være voksen og få slettet sin hukommelse, hvis man alligevel har teknikken til det. Det er nok ikke en side jeg ville joine, men ideen er god nok og jeg håber i får masser af sjov med det!
Tag mine tanker som noget man kan tænke over. Det er ikke for at kritiserer, men blot for at bidrage med nogle flere tanker om emnet Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Gæst Fre 20 Feb 2015 - 23:10

Jeg har nu tilføjet en del ting, og svaret på de spørgsmål der har været. Vil i vide mere, sig endelig til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Sean Fre 20 Feb 2015 - 23:13

Med de tilføjelser syntes jeg det er blevet en rigtig god ide!
Awesome!

...Det var bare det jeg ville sige o.o

Good luck!

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En helt ny side Empty Sv: En helt ny side

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum