Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Jeg er ikke helt sikker på om det er en god idé at komme, men her er jeg
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Hospitalet
Jeg er ikke helt sikker på om det er en god idé at komme, men her er jeg
sted: Hospitalet
Omgivelser: folk der har travlt med at passe de syge.
Vejret: solen er for længst gået ned.
Zantanna havde haft svært ved at tage en beslutning om at komme på besøg, hun kunne være til stor fare for barnet, hun gjorde noget på vej der hen som hun aldrig troede hun skulle gøre, hun dræbte en kvinde. Hun gjorde for at være sikker på at der ingen ting ske ved det nye barn faktisk havde hun været en smule imod at dræbe, men det var vigtigt at hun ikke gjorde noget, det havde taget hende nået tid at finde hospitalet, faktisk var hun blevet Sunfury selvom det havde været menningen at hun skulle havde været taget afsted imod Doomville relativt efter deres sidste møde, men hun kunne ikke forlade dem, hverken Emily eller Rafaela, det kunne godt være at de ikke var blodbeslægtet, men de var som en familie for hende og vis det betød at der kom en lille ny ville hun med åbne arme lukke den ind i hendes hjerte. Hun fugtede svagt sin læber vejen hertil virkede underlig lang og hun havde flere gange haft lyst til at gå tilbage til den kælder hun havde bosat sig i ingen havde smidt hende ud så det var blevet hendes hjem. Hun stoppede op ude foran, hun havde aldrig set et hospital før, det virkede stort på hende. Hun lagde hovedet en anelse på skrå inden hun gik ind. Folk omkring hende fór afsted, hun kunne ikke lade være med at kigge forrundret rundt, det var ikke et sted hun brød sig om, alt for mange mennsker, men hun måtte finde Rafaela.
Zantanna kiggede igen lidt rundt og fandt en kvinde, de blå øjne ramte Zantanna da hun rømmede sig, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige og det blev mere adkavet, hun fugtede sine læber " hvor er Rafaela?" spurgte hun forsigtigt, men klokken var mange og kvinden så lidt ´udtilfreds ud og klokken var også mange, men det var kun når solen gik ned at hun kunne bevæge sig udenfor.
Hun betragtede kvinden og smilede en smule undskyldende " det er vigtigt at jeg ser hende, hun ved jeg kommer" løg hun velvidende at Rafaela helt sikkert ikke ville vide det, kvinden behøvede ikke at vide det " du kan bare sige til hende at Zantanna er kommet vis ikke du tror mig" sagde hun og kvinden hævede mistroisk hendes ene bryn, men rejste sig alligevel op og begyndte at gå i roligt tempo så Zantanna kunne følge med, men da de kom til døren stoppede kvinden hende imens hun selv gik ind for at tjekke om Rafaela var vågen. Imens stirrede Zantanna lidt irrerteret på døren.
Gæst- Gæst
Sv: Jeg er ikke helt sikker på om det er en god idé at komme, men her er jeg
Hun vidste, at det de havde fået et barn sammen tvang dem til, at kunne enes og det var hun faktisk glad for.
Hun kiggede op imod døren da sygeplejersken kom ind. Hun blev helt overrasket da sygeplejersken sagde, at Zan var der. Hun havde ikke troet, at hendes bedsteveninde ville dukke op overhoved. Hun kiggede ned i krybben hvor der lå forskellige bamser som folk var kommet med til den lille ny. Han lå selv og holdt fast om et slags lille tæppe med en elefant hoved på som var lavet af samme stof som bamser imens han holdt i hendes pegefinger. Hun nikkede til sygeplejersken om, at hun godt måtte lukke Zan ind til hende.
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Da hun blev modigere gik tættere på da holdte hun sig stadig lidt på afstand, som han lå der i hendes favn og sov så han rigtig sød. Det var en af de ting hun aldrig ville opleve, men var hun ikke blevet vampyr havde hun aldrig mødt Rafaela, Emily eller den lille ny. Hun vidste at det var et stykke tid siden de havde set hinanden og hun ville nok heller ikke fortælle hende at hun havde bosat sig i en kælder. Hun rynkede svagt brynene " hvor er faren?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå inden hun tog de sidste skridt hen ved siden af hendes seng. Det undrede hende hvor han var, for sidst hun set hende var hun lykkelig og klar til at stifte en familie. Hun smilede og lagde forsigtig hendes hånd på Rafaelas arm. For hende var det lige meget hvor han var for det betød at de kunne få lidt alene tid sammen.
Gæst- Gæst
Hun kiggede igen op på Zan og ventede roligt på, at hun kom tættere på hende. Hun var fuldstændig ude af ord selvom hun havde så mange spørgsmål, at det halve var mere end rigeligt og som hun ikke vidste om hun skulle stille eller hvilke hun skulle stille først ud af alle de spørgsmål der kørte rundt i hovedet på hende. Hun bed sig dog usikkert i underlæben da Zan nævnte Assorian. Hun trak vejret dybt og kiggede ned på sin søn og derefter op på Zan igen "Han er gået igen. Mig og ham er ikke sammen længere. Vi gik fra hinanden midt i graviditeten og havde sådanset ikke set eller snakket med hinanden før i forgårs da denne lille bandit kom til" man kunne godt høre på hendes stemme, at det pinede hende faktisk, at Asso ikke var til stede og at de ikke var sammen længere. Hun trak vejret dybt og smilede stille over Zans berøring "Hvordan går det med dig? Hvad har du lavet, hvor har du været og hvor bor du nu?" hun kunne ikke holde alle sine spørgsmål tilbage så de fløj bare ud af hendes mund, men også fordi hun var så utroligt nysgerrig.
Zantanna smilede " det var meningen at jeg skulle tilbage efter vi sidst havde set hianden, men der intet som holder mig der så jeg valgte blive i Sunfury" sagde hun og trak vejret kort. Efter en lidt længere pause betragtede hun igen Rafaela " jeg kunne ikke forlade dig og Emily, men jeg valgte ikke at tage kontrakt lige med det samme fordi du virkede så lykkelig over at skulle starte en familie med ham" sagde hun og kunne ikke huske om hun havde fået hans navn. Derudover undlod hun også sige at hun ikke havde følt at hun ville passe ind. Zantanna havde dog fortrudt, men havde alligevel holdt sig på afstand, fordi hun måske havde været en smule jalou på vedkommende. Hun stolt over at indrømme det over for sig selv, men det var nok mest det der havde fået hende til holde sig da hun ikke ville ødelægge Rafaelas lykkelige øjeblik. Hun bare glad for at hun var kommet nu.
Hun var måske en smule overbeskyttende over for Rafaela, men det var også kun fordi hun havde set hvor skrøbelig og sårbar hun kunne være, hun ville hende kun det bedste " jeg var lidt i tivil om jeg skulle komme jeg kan jo være farlig, men måtte bare se dig for jeg har virkelig savnet dig, men jeg var mest bange for noget havde ændret sig nu hvor barnet ville komme" sagde hun og pegede svagt på det. Hun vidste dog med det samme da hun var kommet her ind at det ikke var tilfældet " jeg er virkelig glad på dine vejene" sagde hun og var en smule ked af at hun havde haft så mange tanker imod at komme.
Gæst- Gæst
Tanken om det skræmte hende en smule og hun havde svært ved gå op til fremmede, grunden til at hun overhovedet havde taget kontrakt til Rafaela den gang var fordi Rafaela havde brug for hendes hjælp. Hun huskede stadig deres første møde. Hun måtte indrømme at den gang troede hun ikke at de ville blive så gode venner, men her var de og hun kunne ikke forstille sig en verden uden hende eller Emily og selv vis der skulle komme en tid hvor det skete så vidste hun ikke helt hvad skulle gøre, men hun kunne sikkert ikke bære at leve mere, for en verden uden Rafaela og Emily ville virke så tom og ligegyldig.
Gæst- Gæst
Hun begyndte, at smågrine da Zan spurgte om Emily var til besvær selvom hun havde fået den lille. Hun rystede på hovedet og pegede på en bamse der lå i vuggen der lignede en grøn elefant. "Den har han fået fra hende og hun glæder sig allerede til han bliver stor nok til, at kunne få flaske så hun kan hjælpe med pasningen. Plus så er hun faldet godt til hos min fatser, onkel og fætter. De passer hende imens jeg ligger her og bliver gammel" det sidste sagde hun for sjov. Hun smilede roligt til Zan.
Hun kiggede ned på den lille og derefter ud af vinduet. Hun begyndte, at tænke på hvordan resten af familien egentlig havde det og hvordan Zero Bang havde det og hvad han lavede selvom han var eftersøgt for en masse selv for det han havde gjort ved hende og ved hendes biologiske mor, men der var altså et bånd imellem dem dengang det var hun sikker på. Hun sad lidt og spekulerede på om hun kunne få Zan til, at holde lidt øje med ham for hende uden han vidste det. Hun vidste, at han kunne skaffe det blod som hendes biologiske mor havde behov for, at overleve. Hun kiggede hen på Zan med et lidt usikkert blik "Zan normalt ville jeg ikke spørge dig om sådan noget som jeg vil nu, men kan jeg få dig til, at opsøge en dæmon der hedder Zero Bang for mig?" spurgte hun stille med et usikkert blik og bed sig usikkert i underlæben.
Emily ville blive glad for den lille ny og Rafaela, hun ville tage tilbage til Doomville dagen efter dette møde også ville de vel ikke se hinanden længe. Hun lagde hovedet lettere på skrå. Der var meget hun gerne ville fortælle Rafaela, men hun kunne ikke få sig til det. Som sagt var der ingen grund til at belemre hende med hendes egne problemer. Rafaela skulle bare være lykkelig også hvis det betød at hun ikke ville være ved Rafaelas side. Desuden skulle hun også blive bedre til ikke være så afhænglig af Rafaela.
Gæst- Gæst
Hun kiggede nærmere undersøgende på Zantanna. Hun kunne godt se og mærke, at der var noget galt med Zantanna. Hvorfor sagde hun ikke bare hvad der lå på hendes hjerte? Zantanna burde vide, at Rafaela læste andre som var de en åben bog. Hun lagde Reine i vuggen og satte sig ordentligt i sengen "Zantanna, hvad er det der går dig sådan på?" spurgte hun nysgerrigt. Hun kiggede med et blik på Zantanna som sagde hende, at hun godt kunne se, at der var noget på Zantannas hjerte som trykkede hende. Rafaela ville gerne vide, hvad det var så Zantanna kunne være mere glad.
» Pas på frøken, du er ikke sikker her, lad mig hjælpe dig. //Luce//
» Du er ikke længere sikker i dit eget hjem - TUN ARTIKEL
» Hmm... Nogle gange tænker man sig ikke helt om... (Fri for alle)
» Ikke som sådan fravær... Mere en grund til jeg ikke svarer emner.
:: Sunfury City :: Sunflower District :: Hospitalet
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine