Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The shadow in the dark //Malao// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The shadow in the dark //Malao// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The shadow in the dark //Malao// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The shadow in the dark //Malao// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The shadow in the dark //Malao// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The shadow in the dark //Malao// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The shadow in the dark //Malao// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The shadow in the dark //Malao// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The shadow in the dark //Malao// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Jake
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Sasha
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Renata
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Lenore
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Genevira
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Celenia
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Marcus
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Elizabeth
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 
Emery
The shadow in the dark //Malao// Voteba13The shadow in the dark //Malao// Voteba14The shadow in the dark //Malao// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The shadow in the dark //Malao//

Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 9:48

T: kl 23
O: personer
V: lummert og skyer
P: billed + kappe og sværd

Azazel kig rundt i gaden der var mange personer i gaden i aften, alle der gik forbi hende kiggede underligt på hende sikkert fordi hun havede hætte på og en pige ikke skulle være ude i byen denne tid på aften.
Hun var lige kommet væk fra endnu en by hun havede ødelagt og brandt, det var ved af blive kedeligt bare af nedlægge og brande byerne men hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 9:56

Malao kom gående gennem gaden og så en dame kom gående han tænkte over hvorfor hun var ude midt om natten, og med vilje gik ind i hende med hans skulder og vendte sig rundt og sagde "undskyld dame det må du undskylde" han fik set hvordan hele hendes sæt så ud og blev enig med sig selv at hun var faktisk meget pæn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 19:36

Azazel så en fyr komme gående imod hende han kig ind i hendes skuldre "Åhh.... Der gør ikke noget" hun tog hætten af og smilte, med vilje blottede hun hendes hvide og skarpe tænder. Hun lugtede noget underligt *hvad er han* hun lugtede det tydeligt nu *Vampyr* hun bakkede lidt og var klar med våbende vis han skulle angrebe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 3:55

Malao smilede "stade undskyld" og grinte lidt, Malao så at hun gjorde klar med sit våben og sagde "hey ja det kan godt være jeg ser farlig ud men det er jeg ikke, jeg er en venlig varmpyr" og grinte lidt af hendes bemærkning *hvad er hendes problem* han kiggede på hendes sværd og trak sit eget lige så roligt og smed det til siden. "se jeg er ikke ude på at slås" og satte sig ned på hug for at vise at han ikke ville noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 12:38

Azazel blev forvirret *det kan da ikke være rigtigt en vampyr der ikke ville slås* hun kiggede lidt mistænkeligt på med "Hvordan kan en vampyr være sød, ondskaben raser i dem" hun tog sin hånd væk fra sit våben.
*vampyr er altid onde de kan ikke være andet, men der var noget ved ham her der var anderledes. hun satte sig på hug og kiggede på ham. "vis du ikke vil kæmpe.... Hvad ville du så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 12:55

Malao grinede for sig selv "har du aldrig mødt en sød vampyr før" og kiggede på Kvinden *så har hun ikke mødt ret mange vampyre før da* tænkte Malao og sagde "Jeg blev opvokset i et kloster og de 15 år jeg trænede der inde og der har smittet af fra mit meneske, og jeg er mere til kærlighed ind krig" hans mundvige bredte sig ud i et smil "jeg fik ikke dit navn" og satte sig på sin røv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:11

Azazel blev forvirret "nej jeg har aldrig mødt en sød vamppyr før som er til kærlighed" hun smilte "Mit navn er Azazel" hun grinte "hvad er dit?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:16

Malao stalte sig op og gik to skridt væk og vendte sig rundt "mit fulde navn er Malao Fu og jeg var en gang kamp munk" sagde han og buggede da han stod ret igen rakte han sin arm med sin hånd på frem for at hilse ordenligt, "mit navn betyder Abe Tiger det kaldte min mester mig da jeg gik i kloster for jeg var god til at flygte som en abe og kunne tage slag som en tiger" Malao grinte lidt for han var jo ikke helt så høj og de fik ham til at se svag ud "og bare rolig min højde betyder intet" han grinte færdig og smilede til Azazel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:46

Azazel stod op igen og kiggede mistænksomt på Malao og på hans hånd *skal jeg stole på ham? nej han er vampyr* hun tænkte lidt over det og hilste så, men trak hurtigt hånden til sig "Maloa... Fu" hun grinte lidt "Abe Tiger" hun rystede på hovedt *sikke et mærkeligt navn det kan man da ikke hede*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 16:11

lol!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 16:11

sorry fejl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 16:12

"kan se at du ikke stoler på mig, kan jeg enliggodt forstå hvem stoler på en vampyr, men jeg kan sige til dig at jeg er ikke en normal en jeg er god" han så sig rund for at finde et træ så han kunne vise hans abe evner, han så ettræ og begyndte at gå hen imod det, han hoppede op i det og sagde nogle ord som selv hvis man stod lige ved siden af ham så kunne man ikke høre det, også var han abe for fuld udblæsning, han hoppede rundt for at underholde Azazel, han kiggede hele tiden på hende for at sikre sig at hun havde det sjovt. "der kan du se jeg vil helst være en ven og ikke fjender med flere ind Victor" sagde han og grinte over sin abe agtige stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 16:37

Azazel grinte da han begyndte af sprænge rundt " okay det var ret sjovt" hun smilte til ham hun gik hen til træet "hvad mener du med victor er i tog fjender?" hun stod lidt og kiggede på ham. *victor og ham.... fjende?* *hvorfor dog det*
hun helte hovede på skrå og så spørgende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 16:50

"ja han bed min hånd af" han kunne ikke lade vær med at grine for sin abe agtige stemme, Malao tog sit bind af som han havde rundt om sin stump hvor hans anden hånd plejede at sidde, han stemme var ved at blive normal igen og det opdagede han da han pev da han skulle have bindet af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 13:03

Hun fik et undrende ansigtsudtryk "Bed han hånden af dig?" hun lagde hovedet på skrå "Hvorfor dog det" hun forstod det ikke rigtig, de måtte være blevet meget uvenner siden Victor bed hånden af ham.
"Ah.. Du behøver altså ikke, vis det gør ondt" hun kunne høre på ham at det gjord ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadow in the dark //Malao// Empty Sv: The shadow in the dark //Malao//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum