Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Elizabeth
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Madelena Gray
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba13Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba14Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed)

2 deltagere

Go down

Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Empty Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Tirs 23 Feb 2016 - 15:17

Hejsa kære brugere!

Så har vi tænkt på endnu en ny ting, der forhåbentlig vil være sjov og praktisk for jer at bruge!
Det er nemlig...

Ledernes hjørne!
Ledernes hjørne kan findes under TUN news -> opslagstavlen -> Ledernes hjørne
Tanken er at den kan bruges netop som en opslagstavle for alle ledere - Raceledere og dem der "blot" hersker over en by, kalder sig dronning eller konge, eller på anden vis er vigtig nok til at beslutte noget for andres vedkommende. Det vil sige det er in-game beskeder til alle. Det kan være en raceleder har lavet en ny alliance eller erklæret en ny fjende, hvortil denne leder kan sætte en besked op, så hele racen altid kan læse hvem det omhandler eller hvad lederen lige har besluttet og dermed nemmere kan både vide det og spille med på det. Det kan også være 1000 andre ting! Pointen er bare det skal være fælles beskeder til et 'folk'.
Det kan også være en leder der har udråbt sin egen dag eller meget meget mere.

Ingen har spurgt efter sådan et sted og ideen er faktisk min egen. Så jeg er spændt på om I vil brugen den eller finder den praktisk! Smile
Navnet har været diskuteret blandt admins, men sidder i med et endnu mere fantastisk navn så byd gerne!

I finder den HER

Youtube og musik?
Og så til en ting jeg tilfældigvis har opdaget, men som admins ikke selv står bag. Dog mener jeg stadig den er ganske vigtig, også fordi mange brugere ofte spørger ind til det. Nemlig en dims der gør det muligt at få youtube-musikken ind på jeres profiler!
Den er ganske nem - Jeg har selv lige afprøvet den og jeg fik det til at virke. Smile
Selv om det ikke var opfordret fra admins, vil jeg alligevel give @Sajro tak!
Lav din kode HER!

Der ud over søger vi stadig raceledere og journalister! Skriv til en admin hvis du er nysgerrig! Smile

Med venlige hilsner
- Sean
På vegne af adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Empty Sv: Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Tirs 23 Feb 2016 - 15:25

Tilføjelse:

Jeg vil snart rydde op i gamle, ubrugte klaner! Det betyder I allerede nu kan overveje om I er leder/medlem af en klan, om I vil blive ved med at være det eller om Jeres klan trænger til at blive redigeret. Det betyder også i kan tage stilling til om jeres klan ligefrem skal slettes eller måske vil I lave en helt ny klan?

Se på vores klaner og reglerne for at oprette en HER

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Empty Sv: Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed)

Indlæg af Rafaela Tirs 23 Feb 2016 - 16:03

Jeg ved fra mit hjørne at min klan er igang med redigering har bare travlt lige for tiden :-)

_________________
Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed) Empty Sv: Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum