Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Jake
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Sasha
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Lenore
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Edgar
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Celenia
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Marcus
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Renata
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Taliia
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 
Katrina
Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba13Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba14Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 12:37

S: ashen Three forest,
T: kl 21:30
V: mørkt og frygtende.
O: en masse træer og tæt på hans villa.
P se ava bare uden vinger.

Somdev kom stille og rolig gående ud af sin villa han ville uden for lidt, man vidste jo aldrig om der ville ske noget, han smilede ved tanken om et nyt bytte en han kunne lege lidt med, en han kunne udnytte og have det sjovt med, som sagt en slave, det var det han ledte efter, og han skulle nok finde en om han havde familie eller ej den fyr han skule bruge så ville somdev tage ham, om det så galt personen skulle efterlade en lille pige på 12 alene igen ville han gøre det, han var kold om hjertet det var lige så sort som hans dæmon vingre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 12:43

Yamaraj gik stille rundt, han havde sat sin lillesøster af hjemme ved hendes master, hun var jo en lærling, han var hele tiden på vagt overfor fare, hvis der skulle komme noget, han var jo en vampyr og ikke den rolige af slagsen, skulle der være kamp, slog han gerne fra sig, han kiggede en lille smule rundt, han havde sin medaljon gemt inden under sin trøje, kun ham og hans lillesøster Rosey kende til den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 12:46

Somdev kom frem fra skyggerne ''jamen dog en lille vampyr har forvillet sig her ind, hm.. hvad skulle jeg gøre med dig, dræbe dig.... nah lade dig gå... nah, hm... jov det ser lovende ud'' sagde han med et grin der var ondt... havde på en eller anden mærkelig måde kommet om bag ham og hamret hårdt på nogle nerve punkter og forsvandt væk igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 12:51

Yamaraj lod sig ikke påvirke og gik bare videre, han var ligeglad med den tosset lille dæmon som var der, han sukkede lidt og gik bare videre, han gik og tænkte på sin lillesøster, han håbede hun ville være okay, han skulle nok ha været blevet der, men så på den anden side, han skulle jo heller ikke skabe problemer for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 12:57

Den unge dæmon fyr så på ham, og væltede ham, ''du skal sku da ik bare ingorer mig din lile lorte vamyr'' sagde han, og greb fat i hans hals og hamrede ham ind et træ og så vredt på ham ''ingen ingorer mig'' sagde han vredt mod ham, ''jeg lader ikke nogle gøre sådan noget for så bliver jeg sur'' sagde han og slog ham i maven, ''og når ejg siger ingen så mener jeg ingen'' sagde han med en alvorlig stemme...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:12

Yamaraj lod sig ikke påvirke af det, han så hånligt på ham"kan du ikke klare at ingen gider dig, lille dæmon"sagde han hånligt og grinte, han gav Somdev et knæ i maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:14

''lorte vampyr jeg er virkelig ligeglad med dig jeg skal bare ha noget at lege med, der er ikke noget andet at lave'' sagde han med et ondt grin, ''en lille vampyr som dig kunne være sjovt at lave experimenter på'' sagde han...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:16

han gjorde sig fri"find en anden som gider dig"sagde han og gik bare videre, han holde sig selv i ro for at ikke blive vred, det var ikke kønt når han blev det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:20

han fik sine vingre ud og og fløj hen ogreb fat i ham og hev ham med om han villle eller ej, ''din lille fede lorte vampyr nu komemr du med mig'' sagde han og hev ham med og smed ham i fange hullet og der kom lænker frem som fangede ham på hænder og føder. og han grinede håndeligt. ''pas du heller på lille vampyr ellers ender det med jeg river dine hug tænder ud'' sagde han vredt... og rev jakken af ham,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:22

han begynde bare at grine, han rev sig løs og gik hen imod Somdev"har din mor aldrig fortalt at man ikke gør en vampyr vred, det ender bare med et blodbad"sagde han, hans øjne lyste svagt som var et teg på han var ved at være godt vred

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:26

han så på ham med et grin ''og har du ik lært at man ikke skal lege med kæder der binder ind der han være gift på dem...'' grinede han ondt da der var en dødelig gift på, som også virkede på vampyre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:28

"hvis jeg dør, vil jeg da tage dig med"sagde han, hans øjne begynde at lyse mere"hmmm jeg er vist sulten"sagde han og slikkede sig lidt om munden og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 15:31

han så på ham og grinede, og slog ham ind i væggen, uden på ville han prøve at vrke som den stærke men han var jo ik så stærk, han ville bare gerne have det ville være nemmer at finde den han ville kunne finde indtarasse i men der virkede som om i hele hans familie var alle bare onde men det ku han ik være af en grund....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 12:22

han fik fat i Somdev,s nakke og bed ham, han havde jo sagt han var sulten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 12:33

somdev nød faktisk bidet og lagde ham ned og tog sin hånd under hans bukser og rørte ved hans lem og gav ham handjov med et smil... ''jamen er du en lille farlig misser'' grinede han...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 14:17

Yamaraj slap ham og sparkede ham væk"farligere end du tro"sagde han og rejste sig op, godt nok havde han gift i kroppen, men det skulle jo ikke stoppe ham, men han var næsten imun overfor gifte, men det ville han da ikke sige, det var jo ikke sjovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 14:20

han grinede og smilede ''jamen dog så hav det lidt sjovt tøs eller... tør du ik'' grinede han da han var ret ligeglad...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 14:21

han gik bare"jeg har ikke tid til dine små julelege"sagde han bare koldt og ligeglad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 14:25

''arrgh øv nu var det lige så sjov, hvorfor skal du da hjem til din kæreste'' grinede han ondt, ''åh nåårr nej hvem vil vre sammen med en kedelig vampyr som dig'' grinede han med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 14:28

"der er ikke nogle som gider være sammen med barnlig dæmon som dig"sagde han tilbage, han havde det nu endelig fint med ikke at havde nogle kæreste for tiden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 14:34

han grinede ''der tager du fejl'' sagde han med et grin og gik tilbage mod sit hus...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 14:35

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo my dear //Yamaeraj- privat// Empty Sv: Well hallo my dear //Yamaeraj- privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum