Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
Et besøg - Jazmin EmptyIdag kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Et besøg - Jazmin EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Et besøg - Jazmin EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Et besøg - Jazmin EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Et besøg - Jazmin EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Et besøg - Jazmin EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Et besøg - Jazmin EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
Et besøg - Jazmin EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Et besøg - Jazmin EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Et besøg - Jazmin Voteba13Et besøg - Jazmin Voteba14Et besøg - Jazmin Voteba15 
Rafaela
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner

Et besøg - Jazmin

Go down

Et besøg - Jazmin Empty Et besøg - Jazmin

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 22:39

Det var formiddag, og byen summede som altid af liv. Han havde altid godt kunne lide Sunfury, men Rowan var heller ikke ligefrem typen der ikke brød sig om byer. Næsten alle byer var, i hans øjne, fantastiske! De forskellige kulturer, farver, mennesker, varer og naturligvis de mange dialekter. Der var noget charmerende og hyggeligt ved Sunfury; noget elegant, som Doomsville ikke på nogen måde kunne imitere. Jacob så ikke ud til at have samme holdning. Drengen kiggede forvirret rundt med store øjne på de forskellige bygninger og mennesker der passerede dem. Kvinder i alle aldre stoppede for at sige alskens underlige lyde til det lille barn. Varulven stoppede, lod dem lave deres små scenarier og lege, imens han fraværende himlede med øjnene. Hilde død. Rowan bar knægten, men af frygt for at falde, havde barnet viklet begge hænder ind i mandens hår. Af frygt for at få flere hårtotter revet ud af hovedbunden, gik Rowan således med hovedet i en ganske akavet vinkel næsten hele vejen gennem byen. Med tænderne bidt hårdt sammen af smerte, lykkedes det dog varulven at føre sig selv og drengebarnet til deres destination. Den store bygning, som han så mange gange før havde besøgt. Han tog en dyb indånding inden han bankede på den store hoveddør. Gad vide hvilken af tjenestepigerne der lukker op...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Et besøg - Jazmin Empty Sv: Et besøg - Jazmin

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Jul 2015 - 23:54

Jazmin stod foran spejlet. Egentlig anede hun slet, overhovedet ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.. Hun rystede med hovedet foran spejlet. Så hun godt nok ud? Hun så ned af sig selv.. Den lange røde kjole, var ny.. hun havde købt den, for at håbe på Rowan kunne lide den. Håbet var der, men det holde ikke længe..
Det var begyndt at falme.. Falme bort.. tanken om at miste Rowan, var ikke længere noget hun var vildt bange for, men noget hun blot ikke ønskede.
Hun tog en dyb indånding inden hun bevægede sig imod døren. Ingen af Noahs tjenestefolk var hjemme.. Det var hans hus nu.. Hun havde ikke haft lyst til at blive der længere, netop pga. minderne.. Hun ville væk, og havde derfor købt et hus længere nede.. Ikke langt væk, men et stykke væk.
Hun lagde sin hånd ned på dørhåndtaget.. '' Hvad skal jeg gøre af mig selv.. '' Hun nåede at sige disse ord, inden hun tog ned i håndtaget, og åbnede døren op. Rowan stod foran. Jacob var med.. Det var egentlig en overraskelse at Jacob var med.. Hun havde slet ikke troede at Rowan ville tage ham med. Hurtigt slap hun håndtaget, og rykkede sig tættere på ham. Hun gav ham blot et kind kys, inden hun kiggede på Rowan.
'' Må jeg holde ham? '' Hvorfor spurgte hun ham om lov? Egentlig måtte hun vel godt, det var jo hendes søn, men hun var stadig flink nok til at spørger ham.
'' Men kom ind. '' Hun smilede imod Rowan. Ventede blot på han bevægede sig frem af..
Jazmin havde gjort klar det meste af dagen, og særligt havde hun en overraskelse senere.. Før hende og Rowan havde slået op, havde hun fundet hans bror.. Tydeligvis havde han selv, Richard plapret op, om at de aldrig ville finde sammen som et rigtigt par. Jazmin og Rowan.. Han havde haft ret, og det havde såret Jazmin så inderligt.
Hun ejede ham sådan set, men det ønskede hun ikke.. Hun ville blot ''aflevere'' ham tilbage til Rowan..

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1550
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 17:56

Rowan smilte høfligt og hilste med et lavmælt "goddag". Han trådte indenfor i de velkendte gemakker og lod blikket studere både møbler og kunst på væggene. Det lignede vel sig selv. Selvom han havde været her et utal af gange, så havde han aldrig bemærket indretning. Han havde altid været mere optaget af hende. Det var anderledes nu. Varulven holdt barnet tæt og rømmede sig kort inden han svarede: "Jeg tror det er bedst hvis jeg holder ham lidt endnu. Det er jo et nyt sted for ham, så han bliver nok bange hvis jeg slipper ham." Det var egentlig sandt nok. Trods Jacob ikke var særlig stærk, så havde drengen formået at få sig et godt tag i varulvens skjorte. De store barneøjne kiggede forvirrede rundt i lokalet imens de små fingre blot lukkede grebet hårdere.
"Hvordan har du haft det?" Spurgte han straks efter, for at føre samtalen hen på noget andet. "Og hvordan har Pan det?" Tanken om det lille dyr gjorde ham straks en anelse bekymret. En anden tanke strejfede ham: Plejede der ikke at være en masse tjenestefolk?

(Undskyld det er lidt kort! Kunne ikke finde på så meget :P)

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Søn 2 Aug 2015 - 18:21

Jazmin trådte til siden, for at lade ham komme ind. Hun så blot på Joshua. Han var smuk, og Rowan havde ikke mindst klædt ham yndigt nok.
Hun kunne tydeligt mærke at han ikke var meget for at slippe ham. Forståeligt nok, forstod hun det godt.. men samtidigt irrriterede det hende, fordi det var hendes søn.
Hun rystede på hovedet. Det skulle ikke være en kamp om barnet nu. Men en måde at få et venskab med Rowan igen.
'' Det okay. Jeg overlever forhåbentligt. ''
Jazmin rettede hovedet imod ham. Havde han virkeligt lyst til at vide hvordan hun havde haft det? Eller spurgte han blot, fordi han vidste hun sikkert forventede det?
'' Jeg har haft det fint. '' Hun løj.. og hvis han kendte hende godt nok, ville han vide at hun langt fra havde haft det godt, det sidste stykke tid.
'' Pan har det fint. Hun er inde i stuen. '' Tjeneste folkende var her ikke længere. Jazmin ville opvades længere.. hun ville ikke føle sig magtfuld, uden hendes elsker ved hendes side.. Den side fandtes ikke længere.
Pan var inde i stuen. Som sædvanlig lystrede hun ordrene.
'' Hvis du kalder efter hende.. Kommer hun nok, skal du se. '' Jazmin smilede til ham.

If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Man 3 Aug 2015 - 16:59

Tonen i hendes stemme modsagde ordene. Hun havde det ikke fint - sikkert langt fra. Rowan ønskede dog ikke at grave i disse ting. Hvis hun ønskede at tale om sine følelser, så måtte hun selv bringe dem op. Det kunne ikke være sandt at han skulle stille det samme spørgsmål flere gange, for at få et sandfærdigt svar. "Godt at høre at du klarer dig." Svarede han tilbage og sendte hende et høfligt smil. Dette skulle blot overstås. Han følte sig hverken velkommen eller ønsket i dette hus. Han frygtede at Jazmin ville bryde sammen når som helst.

Han kastede et blik mod stuen. Skulle han gå derind? Egentlig ville han gerne se Pan igen - det lille kræ havde fundet vej ind i hans hjerte. På den anden side så var det bedst ikke at få for mange tilhørsforhold med fortiden. "Nej, det er fint." Sagde han, da hun foreslog at han kunne kalde på dyret. "Jeg er sikker på at hun er ifærd med langt mere spændende ting, end at se mig." Han smilte igen. Det forekom ham let at trække på smilebåndet i dag - heldigvis.

"Skal vi sætte os ned et sted?" Spurgte han endelig og lod atter blikket glide rundt i entreen. Holdt Jazmin mon hele stedet rent alene? Nej, det kunne næppe være sandt. Jacob trak fortsat i Rowans trøje og lod de store øjne inspicere rummet. Drengens nysgerrighed gjorde blot Rowans smil større.

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Fre 28 Aug 2015 - 21:28

Jazmin, var bange for hendes egne følelser.. Bange for at skuffe de mennesker hun elskede, endnu engang. Bange for at lave de samme fejl. De sidste par dage, havde hun holdt sig selv inden døre.. Hun havde haft en rædsel for at bevæge sig uden for.. Tænk hvis hun ville gøre endnu et menneske ondt, som hun havde gjort overfor Rowan.
Hun vidste udmærket godt hun måtte komme videre, men det var svært.. Hendes livs kærlighed, havde hendes søn.. Den mand hun altid ville stifte en familie med, men hun havde dummede sig, ved et enkelt kys med en anden mand. Utroskab var intet Rowan brød sig om, og det forstod Jazmin udmærket godt.
Hun ville selv været blevet rasende, hvis hun havde fundet Rowan i færd med en anden kvinde. Hun trak vejret dybt, og smilede blot til ham.
Hun havde intet i færd, om at lade ham se hendes triste side af hende endnu engang. Jamie og Jazz holdte sig meget tilbage den seneste tid.
Ingen fornærmelser eller kommentar om noget.
Hun smilede blot til Rowan, som hun altid gjorde ved hans nærvær. Hun kunne intet andet gøre. Alt ved ham, var blot vidunderlige, og hun blev altid mindet om den dag hun forelskede sig i den tåbelige varulv, det altid kom med noget vigtigt om livet.
‘’ Pan! ‘’ Hun vidste udmærket godt, at Rowan savnede killingen. Men hun kunne se på ham, han blot ønskede at glemme fortiden, trods hun næppe ville have ham til det..
Pan kom lige så stille løbende, med hendes små bløde poter. Hun var blevet større end sidst, og var nærmest fuldvoksen, og dog.
‘’MIAW! ‘’ Pan udbrød et miaw meget hurtigt, da hendes blik landet på Rowan. Trods det var en hund, og en kat, elskede Pan den fandens mand, som Jazmin elskede ham.
Hun var ikke lang tid, om at nusse sig op at hans ben.
Hendes blik, kastede sig dog imod Jacob/Joshua.. Hun begyndte stille at snuse til barnet, men ændrede intet ved hende. Hun var glad, og det var det.
Jazmin satte sig ned, inden i stuen..
Jazmins tjenestefolk var her ikke længere, uden deres frie vilje, og det var sjældent de kom herover for at gøre rent. Hendes tid var at holde stedet rent.
‘’ Ønsker du dem noget? ‘’ Hun så Rowan i øjne.. Hendes blik rettede sig dog imod Joshua istedet.. Hver bevægelse det barn lavede, fik hende blot til at elske ham mere..
‘’ Du kan ligge ham på tæppet.. Han kan sagtens klare det.. Der ligger noget legetøj over i kurven, længere henne.. Jeg købte det dengang jeg var gravid.. ‘’
Jazmin så blot på Rowan ikke kort tid efter.. ‘’ Dengang, je..g vidste du var den eneste ene.. ‘’ Hun rejste sig op, og så en anelse væk..

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Man 7 Sep 2015 - 20:11

Da Pan kom nærmest trampende ind i lokalet, blev Rowans øjne store med overraskelse. Tigeren var blevet betydeligt større end han havde regnet med - var der virkelig gået så lang tid? Efter Pan havde gnubbet sig op ad hans ben i et par sekunder (og næsten havde væltet ham omkuld et par gange), satte Rowan sig på hug og brugte den ene hånd til at nusse det store dyrs hoved. Jacob rakte armene frem og klappede tøvende på den store kats hoved. Pan opførte sig heldigvis pænt, og var tilsyneladende lige så interesseret i barnet, som det var i den. "Hej Pan, din store bamse." lo Rowan lavmælt og nulrede kattens ører, inden han rejste sig og fulgte med Jazmin ind i stuen. Han tøvede, inden han lagde Jacob på tæppet, og fandt lidt legetøj frem til ungen. Han skævede til Pan, der lagde sig ved siden af tæppet og kiggede nysgerrigt på drengen. Der var ingen ondskab at spore i dyret. Det gjorde varulven mere rolig. Han satte sig efterfølgende hen til Jaz, og sørgede for hele tiden at kunne holde øje med sin søn. Bare for en sikkerheds skyld.

"Nej tak," svarede han med et roligt smil. "Jeg behøver ikke noget. Ellers tak." Det virkede næsten underligt, at hun bød ham på mad eller drikkelse. Hun havde ikke stået for disse ting før, havde hun?
"Så... Har du mødt nogle nye mennesker for tiden? Eller oplevet noget spændende?" spurgte han, i et forsøg på at vende samtalen væk fra ham, værende hendes "eneste ene", og hen på noget lidt mere muntert. Noget der var nemmere at tale om. Han var træt af at køre i den samme cirkel hele tiden.

(Sorry at mine svar er lidt korte)

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Man 7 Sep 2015 - 21:17

Jazmin så blot på ham. Han havde ikke lyst til noget? Hun løftede det ene øjenbryn, men rystede blot på hovedet og smilede.
'' Jamen, okay så. '' Hun rejste sig stille op, tog en vin fra hylden, samt et glas.. Langsomt, og roligt hældte hun det op, så intet gik til spilde.
Hun satte sig igen med sit glas, med vin i.
Det havde været hende, der havde klaret de praktiske ting i huset, det sidste stykke tid af deres forhold.. Rowan havde bare ikke lagt specielt meget mærke til det. Tjeneste folkende, havde fået deres frihed til at gøre hvad de ville..
Han skiftede pludseligt emneskift, hvilket var lidt sært.. I forhold til at det var ham.
'' Jeg har mødt mange mennesker.. Men ingen som dig, min elskede. '' Jazmin smilede blot til ham.. I forhold til hvilket humør hun plejede at være i, var hun i et ret godt humør i dag.
Hun rettede blikket ned imod Joshua.
'' Jeg savner dig, din lille skid! Der er en pige, der venter på at møde dig. '' Jazmin hentydet ret meget til Elena, som stadig sov inde på værelset, sammen med Noah.
Elena var Noahs barn. Noah og Jazmin var blot flyttet sammen, efter Rowan og hendes brake.
'' Hvad med dig selv? Har du selv mødt nogle nye mennesker i dit liv? '' Hendes smil var overraskende stort.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Man 7 Sep 2015 - 22:11

'Men ingen som dig, min elskede.' Hendes ord fik det til at sitre ned ad ryggen, og følelsen af at alt dette var en kæmpe fejl, skyllede ind over ham igen. Han havde mest af alt lyst til at flygte. Denne kvinde var ganske forvirrende - og alt for impulsiv. Han smilte blot beklagende og trak på skuldrene over kommentaren. Hvad kunne han gøre ved det? Han fulgte hendes blik mod drengen, som blot sad og legede med alskens forskellige ting. Rowan missede med øjnene, ved Jazmins ord. Skulle barnet introduceres til folk fra hendes verden? Ville det ikke blot vikle Jacob for meget ind i et net, som Rowan forsøgte at komme ud af? Kunne han tillade det? Han sendte hende blot et roligt smil, og valgte at undlade at kommentere. Igen. Det virkede som den letteste strategi. Hvis man ikke siger noget, så kommer man heller ikke til at love noget.

Rowan trak på skuldrene over spørgsmålet. Sandheden var, at han faktisk havde oplevet en hel del siden deres brud. Nogle ting var vildere end andre.
"Jeg mødte en kvinde ude i skoven; hun er som et vildt dyr. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det ene øjeblik truer hun mig med et spyd, og i det næste øjeblik kollapser hun i den mindste ræve-skikkelse jeg nogensinde har set." Tanken om sit møde med Evaline bragte stadig et smil på hans læber. Hun havde i sandhed været en bemærkelsesværdigt møde. "Og så er jeg begyndt at se... en gammel ven." Han måtte passe på hvad han sagde. Ingen grund til at såre Jazmin unødvendigt med nyheden om ham og Caroline. "Vi talte lidt om nogle gamle eventyr, på en mærkværdig ø. Det er altid hyggeligt at gense folk fra fortiden." Han smilte igen og satte sig til rette imens han opmærksomt studerede hendes ansigt for at kunne sætte en finger på hendes følelser.
"Du har ellers ikke oplevet noget spændende for tiden?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Tirs 8 Sep 2015 - 8:26

Jazmin forventede intet rigtigt at Rowan.. Mere blot, han ville tilgive hende, og acceptere de ting der var sket.
Hun trak let på skuldren.
'' Det er okay, du finder en anden kvinde i dit liv. Så længe Joshua, ikke bliver hevet ind i det, og tror en anden kvinde er hans mor. Han er stadig min søn, lige meget hvor meget han bor hos dig. Han vil altid være en del af mig, som jeg er en del af dig. '' Jazmin smilede en anelse..
Hun havde det stadig lidt svært med, at acceptere at han sikkert så andre kvinder, men så igen. Hun måtte komme videre i livet.
'' Men jo. Jeg stødte på en, der var en stor del af mit liv, for noget tid siden. Stella.. Min første forelskelse.. I minder lidt for meget om hinanden. Den blødsødende type, der kun leder efter kærligheden i folk, og forsøger at skubbe det andet væk. ''
Hun smilede blot og så ned på Joshua. Hun satte sig ned til ham, og begyndte stille at lege med lidt legetøj med Joshua.
'' Hvordan går det med dig, din lille guldklump? '' Hun så ned på ham, gav ham et lille kys og satte sig tilbage i stolen.
'' Måske jeg må have tilladelsen til at præsentere ham for Elena, og ikke mindst Noah? ''
Hun forventede ikke et ja, men mere en forståelse.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 8 Sep 2015 - 21:12

Rowan trak blot på smilebåndet, men valgte ikke at besvare hendes første kommentar. Han var endnu ikke sikker på, hvem der skulle have Jacobs moderrolle. Hvis nogen, overhovedet! Der var ingen tvivl om, at Ka havde fået en stor betydning for drengen og hun havde udentvivl taget en moderlignende skikkelse i barnets øjne. Men det havde de andre kropiger også - de forgudede det lille barn, og forkælede ham mere end hvad godt var. Og så alligevel. Tanken fik hans smil til at brede sig lidt mere.

"Det var da dejligt at du gen-fandt Stella." svarede Rowan, uden at tænke videre over hvorvidt Stella var en kvinde eller ej. Det overraskede ham egentlig ikke, at Jazmin havde været forelsket i en kvinde førhen. Havde hun nævnt det for ham før? Han kunne egentlig ikke huske det.
"Kærlighed er nu også en dejlig ting at lede efter," lo han med et skævt smil. Måske var han for blødsøden. Hans øjne fulgte Jazmin, da hun bevægede sig ned til hans søn. Han rettede sig op i stolen og betragtede hende intenst, som den overbeskyttende fader han var blevet til. Hun viste sig dog ikke at være til fare for drengen, så smilet fandt atter vej til Rowans læber.
"Han var lidt små-forkølet i sidste uge. Jeg tog ham til en healer, som sagde jeg var for pylret." Varulven lo mildt og rystede på hovedet. "Heldigvis vidste Ka hvad der skulle til - hun lavede ham lidt lækker varm snask, som han grådigt spiste i sig. Han var så god som ny dagen efter." Der var stolthed at spore i hans tone - trods han ikke selv kendte til alle svare på børnesygdommene, så vidste han hvem han skulle gå til, og hvorfra han skulle få hjælp, for at løse problemerne. Han rettede sig op igen, da hun nævnte to navne - navne han havde hørt før, i samme sammenhæng. Elena? Noah? Kunne det mon være...?
"Jo! Ja selvfølgelig, lad os hilse på Noah og Elena." sagde varulven og rejste sig. Han havde ikke tænkt sig at lade barnet være alene, så der var ingen tvivl om at han skulle med selv.
"Vis vej." sagde Rowan med et smil, efter at have samlet Jacob op i armene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Ons 9 Sep 2015 - 8:24

Jazmin så op på Rowan, fra Joshuas side af. Han fortalte hvordan, han havde været lidt forkølet, at han havde taget ham til en healer, der blot havde fortalt ham sandheden i, hvor bange han var for virkeligheden. Joshua var en stærk dreng, han ville næppe dø af en så lille ting. Jazmin smilede blot.
'' Jeg må møde denne, Ka en dag. Så kan jeg fortælle hvor taknemlig jeg er over de ting hun gør. '' Jazmin smilede blot over til Rowan. Smilede på Rowans læber, var kært.. Det var et stykke tid siden hun havde set det smil fra ham.
'' Hvad har i så lavet de sidste par dage? Jacob og dig? '' Det var sært for Jazmin og kaldte ham Jacob, eftersom.. at han egentligt var blevet kaldt Joshua.. Men Rowan, havde taget sig så meget af ham, så den lille ændring i hans navn, sårede hende ikke besynderligt.
'' Du må love mig en ting. Den dag han finder kvinden i hans liv. Så fortæller du det lige til mig. Det er trods alt vores søn. '' Det var egentligt lidt underligt for Jazmin og sige 'vores' eftersom Rowan egentlig ikke var den rigtige fader... Men han opførte sig som den rigtige. Daron havde endnu ikke vist sig, for Jazmin.. Men hun følte det var det rigtige..

Jazmin bevægede sig ind imod Noahs værelse. Han var sikkert vågen, og ganske rigtigt var han. Man kunne høre en lille syngen, samt med trin rundt i rummet.. Jazmin åbnede døren ind til, og man kunne se Noah, gå og danse med Elena.
'' Hvad så gamle Jas? Tvinger du nu Elena til dans igen? Jeg har ondt af hende. '' Noah stoppede op, og sendte Jazmin et irriteret blik, men sødt igen.
Noah; '' Nejda. Det var hende der bad om det! '' Noah grinede en anelse og smilede blot.
Jazmin; '' Du skal møde min søn. Du ved godt jeg har fortalt lidt om Joshua? Her er han! '' Jazmin rykkede sig til siden, så Rowan kunne træde ind med ham.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 16:34

Rowan sendte blot Jaz et smil, da hun foreslog at møde Ka. Det var egentlig ikke noget han frygtede. Han havde talt så højt og helligt om den kvinde så længe nu, at det næsten ville være skørt hvis Jazmin ikke mødte hende!

"Tja, vi har ikke lavet så meget. Den lille fyr foretrækker at bygge klods-byer og bagefter ødelægger han dem. Han er en mægtig gud." Varulven trak på smilebåndet betragtede de to med et overvejende blik. Kvinden i Jacobs liv? Varulven lod sine øjne studere barnets glade smil og de store øjne. Der ville gå mindst halvandet årti inden sådan noget ville være relevant at tænke på. Hvorfor bragte hun det op nu? Han valgte at lade kommentaren passere og besvarede den med et smil i stedet.

Da hun gik mod et andet rum, fulgte varulven tavst efter med Jacob i armene. Trods hans rolige ydre, så var hans indre en storm af bekymring og frustration. Man vidste aldrig hvad Jazmin kunne finde på...
Han fulgte hende ind i et rum, hvor der stod et velkendt ansigt. Han havde været der for Andrea efter hendes brud med Noah, og havde derfor været en del af Elenas liv før. Noah var en anden sag - Rowan havde kun hørt om denne mand, men - heldigvis - var varulven ikke fordomsfuld. Om Noah så vidste hvem Rowan var, var en anden sag. Elena derimod... Kunne hun mon huske sin mors gode ven?
"Goddag I to." hilste varulven roligt og sendte pigebarnet et stort smil. Han satte Jacob på gulvet og drengen klamrede sig straks efter til varulvens ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Tors 15 Okt 2015 - 17:36

Jazmin så imod Rowan, da Jacob klamrede sig til hans ben.
'' Rolig min skat. Det er bare hans barn. '' Noah satte rolig Elena ved gulvet ved hans side. Hun var lidt ældre, men ikke meget.
'' Kan du ikke sige hej til ham Elena? '' Jazmin smilede blot for sig selv. Det var egentlig lang tid siden, hun havde set sin søn klamre sig til Rowan. Han havde endnu ikke gjort det imens hun havde været nær. Måske var det moder-søn ting der simpelt gjorde det. Uanset hvor langtvæk de er fra hinanden, ville det altid være der. Jazmin smilede en del af for sig selv. Hun elskede den lille klump lige meget hvad.
Elena bevægede sig en anelse tættere på. '' H..H..He.. '' Det var det eneste hun rigtigt kunne stamme ud af hendes mund. Elena havde endnu ikke lært så mange ord, det gjorde det besværligt.

'' Meen, ud over det.. Har jeg en ven der mægtigt gerne vil møde dig, og ikke mindst Jacob. '' Jazmin var stadig ikke yderst glad for at kalde ham det. Han var blevet født et andet navn.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 18:00

Rowan betragtede den lille pige med et varmt smil. Han skævede samtidig lidt mod Noah. Han mindedes ikke at Jaz havde fortalt at hun boede sammen med en anden mand. Havde hun ikke nævnt en kvinde tidligere? Det virkede alt sammen meget... besynderligt. Havde hun erstattet Rowan og Jacob med Noah og Elena? Han skubbede tanken væk og satte sig på hug ved siden af sin søn.
"Elena og jeg har faktisk mødtes før, ikke sandt?" spurgte han blidt og betragtede den lille pige med et varmt smil. Barnet stirrede nærmest forskrækket på ham, med store forvirrede øjne. Det var tydeligt at hun ikke huskede ham. Han rynkede lidt på næsen og rystede efterfølgende på hovedet.
"Men det kan du nok ikke huske. Det var dengang da..." Han stoppede sig selv og skævede igen mod Noah. Kunne han være vred på den mand? Det var trods alt Andreas eks. Han vendte atter blikket tilbage mod pigen. "Det var længe siden." Han vendte blikket mod sin søn og betragtede drengen der på usikre ben gik lidt længere ind i rummet hvorefter han med et grin satte sig på gulvet.
"Jeg ved ikke hvor længe vi bliver her, Jaz. Jeg har nogle ting jeg skal nå inde i byen." Mumlede varulven fraværende, imens han holdt øje med de to børn, der nu sad overfor hinanden og trommede i gulvet. Børn fik venskaber til at se så lette ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Søn 22 Nov 2015 - 16:44

'' Du har mødt Elena før? Hvordan dog det? '' Jazmin skævede en anelse til ham. Det undre hende lidt, men selvfølgelig han havde jo også haft et liv ude fra hende af. Ud anset hvor lidt hun ville erkende det, måtte han have andre i hans liv end blot hende.
Jazmin smil ændrede sig langsomt til at være mindre et smil mere og mere.. Stemningen ændrede sig en del, og ikke mindst energien blandt Rowan og Jazmin. Mest af alt, ville Jazmin gerne have en tilgivelse, og ville have den person hun elskede mere end nogle anden tilbage. Jazmin hadet ikke direkte Caroline, det var mere hun var forundret over at Caroline kunne finde på at tage den person fra hende, hun elskede. Caroline måtte have haft samme smerte på et tidspunkt.
Jazmin rystede en anelse på hovedet, og lavede sit normale. 'okay smil.'
'' Dengang vi? '' Jazmin ventede spændt på hans svar? Hvornår havde de mødt hinanden? Dengang de havde slået op? Dengang de holdte lidt tid fra hinanden, eller den gang han måske havde hygget sig med Andrea.. Jazmin holdte tanken væk fra hende. Hun nægtede at tro han ville være den type.
Han nævnte et kort øjeblik efter, at han skulle nå nogle ting inde i byen. Der havde hun sin chance.
'' Så vil jeg gerne have tilladelse til at kunne være sammen med min søn alene. Jeg hverken kidnapper ham, eller gøre andet. Men lidt moderlig tid må jeg vil gerne have med min søn alene? '' Jazmin kiggede på Rowan, og håbede han forstod.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold