Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Kender jeg dig? (Camille) EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Kender jeg dig? (Camille) EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Kender jeg dig? (Camille) EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Kender jeg dig? (Camille) EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Kender jeg dig? (Camille) EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Kender jeg dig? (Camille) EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Kender jeg dig? (Camille) EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Kender jeg dig? (Camille) EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Kender jeg dig? (Camille) EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Rafaela
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Dr. Trott
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Sean
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Valentine
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Lenore
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Katrina
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Genevira
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Juniper
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 
Sasha
Kender jeg dig? (Camille) Voteba13Kender jeg dig? (Camille) Voteba14Kender jeg dig? (Camille) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Kender jeg dig? (Camille)

Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 21:35


V:stjerne klar aften
S: en Klub i Humvita
T: 22:30
O: Der er par og grupper hist og her der nyder drikke og hinandens selvskab
P:For en gangs skyld: En grøn kjole uden stropper. Stopper midt på låret og der er lidt svej i den. Løst stof.

Kasandra havde hørt så meget om den nye, store, fantastiske by, som menneskerne havde skabt, og Kasandra tænkte på at det var noget hun bare skulle opleve. Derfor stod hun nu udenfor en klub som hun havde set en masse unge gå ind i. Hun trak vejret dybt og var lidt nervøs. Selvfølgelig var hun nervøs, hun havde jo forladt sin skov. Hun mærkede svagt daggeren i hendes livrem, som hun havde på for at give kjolen og dens løse stof lidt mere former. Hun var ik sikker på hvor sikker hun var der i byen, og ville ik gå nogen steder uden at have et våben på sig. Hun ville dog ønske at hun kunne have sin elskede bue hos sig, men den ville være for stor og i øjenfaldende hvis hun havde den på ryggen. Daggeren var i det mindste gemt væk pga. livremmen. Hun kiggede sig omkring og så endnu et par gå ind på Klub Natten. Hun mærkede sin mave bevæge sig, da hun begyndte at nærme sig døren.
*Jeg gør det rent faktisk,* tænkte hun lidt vantro til sig selv. Hun åbnede døren ind til klubben og så den dystre klub. Der var en bar på højre side af indgangen og hun gik på skælvende ben op til baren. Ik at man kunne se at hendes ben skælvede, det føltes bare sådan for hende. Efter at have ordret en drink, stod hun med ryggen til bare og så rundt i klubben. Hun kom i tanke om sine ører og rettede på håret så man ik kunne se spidserne. De behøvede jo ik at vide hvad det var hun er. Da hun hørte et glas blive stillet på bordet bag hende, rakte hun hånden ud for at tage glasset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 9:13

' if this was a perfect world we'd be together now'....foden vippede med , glad i takt til melodien.
Oppe ved baren havde Camille indfundet sig.Hvad hun lavede der på egen hånd, uden Tristan - eller Aleck for den sags skyld- ja, det var et godt spørgsmål.Måske lukkede hun damp ud? Hendes liv var som et minefelt, farligt på alle fronter og hun trængte til bare at more sig og slappe af.Aleck var selv ude og det pinte hendes nysgerrighed til randen af vanvid, at hun ikke vidste hvad han lavede...eller var det mere et ..med hvem?- og Tristan skulle hun mødes med den følgende dag , hun savnede ham allerede.
Så hér sad hun alene ( og forladt) iført en midnatsblå kjole uden ryg og med korte ærmer.Den smøg sig fint om kroppen, uden at være vulgær på noget vis.Håret hang skødesløst ned af ryggen og matchede hendes humør.Hvad man ikke kunne se var Camilles heckler der sad spændt fast om hendes lår , såvel som en skarp blyant sad om det andet...omhyggeligt så den ikke stak.
Foran Camille stod to tomme drinksglas og i hendes hånd var et med et smuk rød farve...hun havde faktisk glemt hvad den hed.Var det ikke noget med køller ' et eller andet' .
Apropos killer...Camille betragtede den nyankommende pige .Hun så smuk ud i hendes enkle grønne kjole.* talking about a killer look* tænkte Camille og hævede sit glas i en lille skål, som hun sendte afsted med et smil til pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 10:08

Hun tog drinken i hånden. Den var grøn i farven, hvilket Kasandra godt kunne lide, da det mindede hende lidt om skoven. Hun så ned af baren for at se hvem der ellers var der. De fleste var i par og grupper, så derfor stod pigen i den midnatsblå kjole, MEGET ud i forhold til de andre. Musikken spillede og Kasandra var ik van til den slags musik. Normalt var det bare sangstemmer, måske en fløjte eller harpe der var med. Musikken var anderledes, men på den gode måde og Kasandra kunne godt lide det.
Hun så ud af øjenkrogen at pigen i den midnatsblå kjole hævede sit glas og Kasandra gjorde det samme. Hun nikkede til pigen med et smil og nød atmosfæren der var inde i rummet. Det var anderledes end de fester der blev holdet under skovens blade, så hun var lidt usikker på hvordan man opførerede sig og hun kiggede på de andre for at se hvordan de opførte sig i hinandens selvskab.
Nu ønskede hun at hun havde Meric med, men han ville ik med hende. Hun så sig omkring og lagde mærke til at de fleste væsner derinde var mennesker, hvilket gav hende en følelse af ik at høre til og hun vidste at Meric kunne have hjulpet på det punkt.
Hun løftede glasset og tog en zip af drinken, bare for at finde ud af hvordan den smagte. Hun kunne smage alkohollen deri og om det var fordi det var en stærk drink eller bare hendes sanser der var skærpede, vidste hun ik. Alkohollen gav det en lidt syrlig effekt, men der var også lidt sukker i for at det ik var for sur og så med en fin mynte smag.
*Det er da utroligt så anderledes alting er her i byen,* tænkte hun lidt for sig selv. Hun kiggede over mod pigen i den midnatsblå kjole for at se at hun havde flyttet sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Maj 2012 - 9:31

Camille skålede med pigen og rettede igen sit blik ud over crowden på gulvet.
Musikken her var mere moderne end den man hørte rundt om ellers.Det var tydeligt at magi var anvendt i denne del, til at bygge dette op med. Og også tydeligt at musikken var importeret fra den ' virkelige vden ' og herrtil.Yderst interessant.
Camille havde holdt lidt øje med to fyre, der tidligere på aftenen havde gjort sig bemærket ved et lille slagsmål, med en anden fyr.Hun brød sig ikke om de var to imod en.Netop nu var deres opmærksomhed sømmet fast på pigen i den grønne kjole.
De satte kursen op mod hende, og man måtte sige at de havde stået helt i forreste række, dengang der blev delt godt udseende ud til drenge, for de var lidt af nogle charmetrolde...udenpå.
Camille rejste sig, hun ville liste lidt tættere på....lytte hvad de ville.Og gik det hele godt mellem pigen og dem, ville hun bare fortrække sig igen.Men blev der ...ballade, ville hun hjælpe til, så de igen ikke var to imod en.

Imellem tiden nåede drengene op til den smukke pige og møvede sig ind på hver side af hende. " Hey...må jeg have lov at præsenterer mig" sagde fyren på hendes højre side.
" Jeg hedder Ed og min ven der er Jay" sagde han med et varmt og høfligt smil.
" Vi bemærkede du kom her alene, og tænkte at du måske havde lyst til lidt selvskab?"
Camille lurede et lille stkke derfra og drak lidt af sin drink....den treide var nu næsten tom, og vil du tænke dig....hun var lige i humør til endnu en.
Det gik jo fint oppe ved baren, drengene var søde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Lør 2 Jun 2012 - 23:23

Kasandra sad med ryggen til dansegulvet, så hun så slet ik fyrene der holdte øje med hende. Det var så forvirrende og så spændende, men hun ønskede lige pludselig at hun havde fået nogen venner med, da hun ik rigtig følte hun hørte til derinde. Hun så sig lidt omkring oppe ved baren. Bartenderen stod og hjalp en af de andre gæster på klubben, mens hun lagde mærke til at pigen fra før, rykkede nærmere.
*Underligt. Hvad er det hun er ude på?* Tænkte hun for sig selv, men da hun så at pigen havde sat sig igen, slog hun der hurtigt fra sig, selvom det ik helt var hendes mening. Hun ville gerne have fortsat holdt øje med hende, men i det samme var to fyre kommet over til hende og stod på hver side. Hun kunne med det samme lugte at de havde fået lidt for meget at drikke, og hun drejede hovedet over mod manden til venstre, men det var manden på hendes højre side der begyndte at snakke.
Hun drejede hovedet langsomt og kiggede så på ham der snakkede. Han virkede høflig nok da han snakkede, men Kasandra bryd sig ik om det blik han sendte hende. Hun blinkede med øjnene og kiggede så på den anden. Han var ik meget bedre end hans kammerat. Hun rettede ryggen lidt og valgte at fyrene ik var værd at spilde sin tid på.
Det eneste svar drengene fik på deres spørgsmål var en rysten på hovedet, da hun fandt det uklogt at vise sin evne frem. Så hun rejste sig fra sin stol, med den hensigt at gå væk fra baren og ud på dansegulvet, hvor der var så mange andre. Bedre måde at blive et med omgivelserne. Hun nåede dog aldrig længere end, at komme op at stå fra stolen, før fyren på hendes venstre, Jay, gik foran hende og afskærmede hende vejen. Hun trak sig lidt tilbage da hun hørte Ed tale lidt for højt.
"Nu såre du os. Nu kom vi over for at være søde, og hvad får vi igen? Du smutter uden at ytre et ord." Jay havde nu skubbet Kasandra så hun stod med lænden mod baren og ingen mulighed for at komme nogen steder. Hun kunne mærke at der var nogle mennesker som begyndte at kigge på dem, men hun kunne ik kigge på dem. Hun holdte øje med Jay og Ed og håbede på at hvis hun bare ignorerede dem, at de så ville lade hende være i fred.
Men hun tog fejl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jun 2012 - 9:53

Camille troede halvt om halvt at alt var i fin orden, hun havde dog ikke helt fanget stemning blandt de tre.
Egenlig troede hun at de var blevet enige om en dans...jo vist, to fyre og en pige på et dansegulvet...ikke standart, men absolut set før,mange gange.
Men da den smukke pige, fik et puf og ramte baren, fik Camille alligevel fart på og ikke mange sekunder gik før hun havde fået puffet sig ind mellem drengene og stod ved pigens side.Det havde bestemt nogle fordele at være forholdsvis lille af bygning, i udvalgte situationer.
Hun sendte de to fyre et selvsikkeet blik og selv om hendes stemme havde en drillende klang, var der ingen plads til tvivl om der også lå en lille advarelse gemt i den.

" Well...Boys" hun betonede det sidste Boys kraftigt, med vilje, selvfølgelig.
" føler vi os store og stærke ved at skubbe piger rundt? I ser da ellers...indbydende...nok ud, er det virkelig nødvendigt at påtvinge jer selv på andre ?vil ingen lege?Måske hvis i havde bedre manér- og bød pænt på en drink" sagde hun lidt køligt.
Hun kunne snildt klare dem med hendes telekinese, men måske de havde forstået et hint og nu ville blive....bedre selvskab?
Hun sendte pigen et stort smil.
" Camille" præsenterede hun sig til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Søn 3 Jun 2012 - 14:36

Barens kant var ved at efterlade et mærke i hendes lænd da hun havde stået presset op af den. Hun kiggede direkte på Jay. Hun håbede lidt på at han ville træde tilbage og drengene så ville lade hende være i fred, da de gjorde hende lidt urolig. De var to og hun var én, og hun vidste ik hvilket slags væsen de. De kunne sikkert nemt overvinde hende hvis de prøvede.
Ud af øjenkrogen så Kasandra bevægelse og hendes øjne flakkedeover mod den. Det var pigen i den midnatsblå kjole der var på vej over mod dem. Kasandra frygtede lidt at pigen var en af drengenes venner, som sikkert var på klubben, men frygten forsvandt stille, da pigen gik ind og stillede sig ved Kasandras side. Hun kunne godt se at pigen var van til den slags episoder som lige var sket for hende, men det hjalp hende sikkert også når hun nu kunne snakke med dem.
Kasandra sendte Camille et lettet smil, hun følte sig lidt bedre tilpas nu hvor hun var der, hvilket var underligt, når de nu ik kender hinanden.

Drengene var lidt irriteret over at blive afbrudt, men da de fik set på Camille, og hvor køn hun var, valgte de at lægge det til side. Ed smilede venligt til Camille og præsenterede sig selv og sin ven for hende.
"Tro mig kære Camille, det her er bare en misforståelse," sagde han med et charmerende smil og et blink i øjet, "vi ville bare holde den smukke pige her med selvskab, da hun jo var alene. Det var det hele."
Jay trådte lidt tilbage så Kasandra kunne træde lidt væk fra baren. Hun kunne tydeligt mærke hvor det var kanten havde siddet henne. Hun rettede kort på kjolen, så den ik viste for meget, og så så fra drengene til Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Fre 8 Jun 2012 - 12:30

Hun kunne ikke lade vær med at smile.Hun havde næsten håbet på lidt modstand, men istedet var de to drenge nu- tilsyneladende- som smør i Camille og den anden piges hænder.Denne aften var ...eller skulle være ...morsom, blowing off some steam, var meningen.Så Camille besluttede at tilgive drengene, da hun så at pigen var helt okay.
" okay...Jay og Ed..tell you what...hvis i giver en ordenlig røvfuld shots, så bliver vi hængende og får jer til at se lidt godt ud, deal?

Uhh....det var så langt fra Camille denne opførelse, men hun trængte til lidt fest og ballade, og ikke de evige kampe hun altid synes at befinde sig i.
Men i dag....skulle hun drikke sig i hegnet og være helt uansvarlig. Eller...hun skulle ihvertfald have et par shots.

Da hun regnede med at have pigen på tomandshånd, smilede hun varmt" undskyld...jeg plejer ik at blande mig, men det virkede overvældende t de var to.Vil du ik blive hængende og få lidt at drikke? jeg gætter på de vil bære som små hvalpe resten af aftenen" sluttede Camille af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Lør 9 Jun 2012 - 11:44

Kasandra stod lidt og så mellem drengene og Camille. Hun havde et godt tag i drengene og Kasandra ønskede lidt at hun også var sådan. Det var hun normalt også, men kun sammen med folk hun kendte. Hun vidste jo ik hvad de ville sige til hendes evne. Så forsvandt drengene med smil op til baren for hente noget, Guderne måtte vide hvad og lod Kasandra blive tilbage med Camille. Hun så på Camille da hun begyndte at snakke Og nikkede så bekræftende til hende. Kasandra havde ik i sinde at gå nogen steder, ik lige nu ihvertfald. Hun kiggede på Camille ud af øjenkrogen. Hun virkede som om hun var van til at komme sådan et sted og Kasandra kiggede igen ud mod danse gulvet. Musikken spillede højt og Kasandra kendte ik sangen, men den var god.

De to drenge kom tilbage med nogle små glas, hvor der var noget mørkt væske i. Kasandra kiggede lidt på det, da de stillede dem på baren, imellem Camille og Kasandra, og hun havde ingen ide om hvad det var. Hun så lidt forvirret på dem og vidste ik hvad hun skulle gøre, men tog så det glas der stod tætteste på hende, da hun så drengene stå med et glas hver. Hun så skævt over Camille for at se hvad det var hun ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 16:36

Camille smilede til pigen som hun helt instinktivt syntes godt om.
Hun mindede Camille om hendes veninder fra hospitalet og om det gamle liv hun levede, på Reggie club, når det var tid til at feste.
Hun måtte huske at fortælle Tristan om denne by, denne by der var så lig deres gamle, både af udseende og al det man kunne købe her.
En tanke slog hende...og hun kunne mærke den gjorde hende nysgerrig...gud ved om Aleck havde været på en klub som denne før? Hvis ikke håbede hun at det ville blive med hende, første gang.
Hun skulle lige til at sige noget til den unge kvinde, da hun så lidt fåret ud og sagde " Hey...jeg fik ikke rigtig fat i dit navn...hvad var det du hed?"

Og på samme tid vendte tha boyz tilbage med en skudefuld shots.Eller det lignede da noget i stil med gajol shots og dem kunne Camille drikke en hel del af.
Hvad hun ikke vidste var, at de shots var en hel del mere stærke...måske firdobbelt promillestyrke, da det var lokalt fremstillet.Men det ville pigerne nok opdage inden for den næste halve time.

" Det ser godt ud...i er meget søde, nu" takkede Camille glad til Ed og Jay var i færd med at stille et par glas til Kasandre.
Han strøg en hånd igennem sit mørke hår.Man kunne ikke sige andet end han var en lækker fyr, af udseende.Mørkt hår der faldt lidt iltert og tjavset og på bedste badboy manér dannede ramme for et markeret ansigt hvor hans lysende blå øjne , havde tætte sorte øjenvipper.Han havde en hvid bluse med lidt sort tryg på, slidte cowboybukser og en sort blazer.
Jay lænede sig ind mod Kasandre og sagde indsmigrende dog uden at være slesk..
" Hey...bare tag for dig af de små der .
Du er klart den smukkeste pige her og jeg...jeg vil bære dig på hænder og fødder, opfylde hvert et ønske du måtte have - aftenen igennem, hvis du vil lade mig?" han tog hendes hånd og kyssede den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 22:56

Kasandra kunne mærke at Camille holdte øje med hende. Hun drejede stille hovedet og så over på hende, som hun sad på barstolen ved siden af. Kasandra var slet ik van til at have kjole på og Camilles øjne gjorde hende lidt forlegen, så hun rettede lidt på kjolen. Hun synes dog stadig at den viste alt for meget hud, men kvinden i butikken sagde at den klædte hende godt. Hun begyndte at savne skoven og sit normale tøj, men hun troede ik at hun kunne stikke af nu. Hun ville også have den her oplevelse ind i sine minder. Hun hørte at Camille snakkede med hende og hun begyndte at løfte hænderne, for at fortælle det uden at bruge sindet, men tøvede så lidt. *Hvad nu hvis hun ik ville forstå det?* Hun sukkede indvendigt og skulle til at lave tegnene for sit navn, da drengene kom tilbage og Camilles opmærksomhed blev optaget af drengene.

Kasandra så på de små glas og rynkede så brynene. Hun havde ik set så små glas før, de ville da ik kunne holde i særlig lang tid. Hun kiggede ned på de glas hun næsten lige havde tømt. Der var plads til at kunne have næsten 6 gange så meget i. Hun kiggede op på Camille og hørte hvad hun sagde, så det drengene havde hentet måtte jo være det rigtige. Kasandra havde været så optaget af de underlige glas og deres mystiske indhold, at hun slet ik havde lagt mærke til at Jay var ovre foran hende. Hun så det først da han lænede sig ind mod hende. Hun så ham i øjnene, hun kunne ik lade være, alt ved ham virkede normalt og tiltrækkende.
Da han tog hendes hånd gik der nærmest en gysen gennem hendes krop og da hans læber rørte hendes hud, så spredte gåsehuden sig fra hendes hænder op af hendes arme og videre rundt på kroppen. Hun kunne ik lade være med at smile til ham som ja og kiggede så over på Camille for at se hvordan det gik for hende. Ed prøvede tydeligvis på at komme i kontakt med hende, nu da hans ven prøvede på at score Kasandra, men Kasandra kendte ik Camille godt nok til at kunne se, om hans bajlen virkede på hende.

Igen begyndte hun at rette på sin kjole, Ik pga forlegenhed denne gang, men fordi hun ik ville friste Jay alt for meget. Hun besluttede sig for at være ærlig og sige med det samme at hun var stum og ik kunne sige noget, så hun vinkede svagt med hånden mod Camille og Ed for at få deres opmærksomhed. Da hun vidste hun havde den, tog hun en indånding gennem næsen, pegede på sig selv, rystede på hovedet og så pegede hun på munden. Hun håbede de andre forstod hende og så afventende på dem. Jay virkede forvirret og så ud som om han ik forstod noget som helst og Ed virkede ik meget klogere, så hun kiggede på Camille for at se hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 23:40

Jay kunne være lidt af en dum skid , faktisk ret ofte.Han var ikke typen man tog hjem og præsenterede for sin mor, ikke den første uges tid.Bagefter kunne man godt finde på det, for så havde badboy Jay messet med ens hoved og fået en til at tro at han var den mest dejlige knægt man kunne rende ind i, MEN når han en sjællen gang så en pige han realt var nysgerrig på, kunne han faktisk godt smide hans idiotiske opførelse væk, og være rigtig sød og charmerende.Jay fortrød hans dumme start på aftenen, da han gerne ville lære pigen her noget bedre at kende....hun var næsten overjordisk smuk, hvis man spurgte ham.

Ed derimod havde fået lidt problemer med at smiger sig ind på Camille...eller ....det var mere det at hun ikke gad at kysse ham.Det syntes hun var en ualmindelig dårlig ide, så istedet var hun i færd med at hælde shots ned i halsen på Ed...vis sin egen mund...og der var ingen grænser for den fyrs tørst, så det ud til.

Kassandra krævede deres opmærksomhed....og et lille stykke tid blev der stille omkring deres bord.Da de alle kiggede på hende.Camille forstod ikke hendes tegn..men det lignede et K. " Hey...jeg tror hun forsøger sige at hun ikke kan tale....man kalder det stum" sagde Camille i en blid tone....og så ind i pigens øjne , for at få det bekræftet.
Jay gav hendes hånd et klem og sagde i en varm brummen " det sku okay skat...du er stadig den dejligeste for mig" .
Camille skubbede nogle shots over til dem...." Skål K...lad os drikke i aften og glemme al vores baggage" sagde Camille mildt og ville egenlig bare have en fri aften fra....alle hendes....følelser.Hun havde dog glemt at holde øje med hvad hun drak...og det gik stærkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 0:12

Da hun hørte at Camille forstod hende så nikkede hun glad for at sige, at det var præcis det hun ville sige. Hun var glad for at Camille fik den del, for så behøvede hun ik smide sind-bomben endnu. Hun så ned på sine hånd da Jay gav den et klem og så så op på ham med et taknemmeligt smil. Hun så over på Camille og så hende skubbe glassene over til hende og Jay. Hun havde ik set hvordan de andre havde drukket dem, så hun troede at de skulle drikkes på samme måde som andre drinks, så hun løftede glasset og tog et lille sip, og blev næsten kvalt. Hun stillede glasset ned på bordet igen og løftede hånden op mod sin mund. Eftersmagen var ligefrem værre end selve stadsen og hun ønskede med det samme at hun havde en anden drink hun kunne få smagen væk med. Hun hørte en sød charmerende latter ved siden af sig og kiggede over på Jay der lo let med et glimt i øjet.

"Du skal drikke det alt sammen på én gang. Den skal bare bundes" sagde han med et smil mens han puffede til Kasandras skulder. "Sådan her skal det gøres!" Han rakte sin hånd frem og tog et nyt glas og tog det op til læberne og bundede glasset. Kasandra så til med fasinerede øjne, da han bundede det og nikkede så forstående.
"Din tur til at prøve," han sagde det med et smil. Kasandra kiggede over mod de andre, for at se om de kiggede og rakte så hånden frem mod et nyt glas. Hendes hånd rystede lidt og hun havde ludt svært ved at tage sig sammen, da den tidligere smag stadig sad i ganen. "Du kan godt," Det var Ed kunne hun høre og hun sukkede indvendigt og tog sig så sammen. Hun løftede glasset til læberne og efterlignede så Jays bevægelse og bundede glasset. Det var faktisk ik så slemt som da hun bare havde taget et sip og hun smilede veltilfreds til de andre.

"Jeg vidste du kunne gøre det," Jay hviskede ind i hendes ører. Hun begyndte så at undre sig om hendes ørerspid var kommet frem så de andre kan se den, og løftede begge hænder for at tjekke. Hun kunne allerede mærke alkohollen fra den første drink, da hun ik var vant il at drikke. Hun så over mod de to andre med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 10:47

Det spændte og tavse øjeblik var passeret, da alle nu havde helt styr på at Kassandra ,eller K som de nu kaldte hende , ikke kunne tale og alle iøvrigt var helt ok med det.
Camille så fornøjet til imens K modtog et kursus i shots, men ikke længe fik hun lov til at kigge med, for et par stærke fingre tog fat i hendes hage og rimeligt fast ' tvang' de hendes ansigt væk ...mod hans.
" undskyld...men må jeg have lov til at få opmærksomheden din? Jeg er stadig ...tørstig...og dit job er langtfra slut "
Oh oh...normalt ville Camille have sat Ed på plads , inden han kunne tælle til fem, for en krævende og lidt uhøflig adfærd, og fra en fremmed fyr, var ikke på hendes ønskeseddel.
Men alkoholen havde nu lullet hende ind i sin sang, og hendes dømmekraft var tåget.
Hvis hun forsatte kunne hendes forsøg på en glad pige aften i byen, godt ende med at karosseriet fik nogle buler og skrammer, men hun var for påvirket til at tænke i de baner.
Ellers ville hun bare ikke.Måske ville hun havde lov til at være....skødesløs ? Hun havde alle de her skide syner om død og ulykke altid.Aldrig så hun nogle glædelige nogen.
Det var som hun altid halsede afsted...var bagud...i hendes forsøg på at rede nogen, og det kostede på energien.Dette var en mulighed for at være en anden.At glemme.
Så Camilles hånd lukkede sig om endnu en shot, hældte den ind i sin mund og hendes hænder gled om i Ed's nakke og pressede hans hoved ned til sit , hvor deres mund mødtes i et åbent kys...naturligvis for at lade promillerne sive over til Ed.
Det gjore de også....og han sank.Han ville - åbenbart- takke for drinken ved at gøre brug af sin tunge , men Camille blev forskrækket...havde ikke lyst...og ville puffe ham væk.Men Eds arme lå på dette tidspunkt fast om Camilles liv, og viste ingen tegn på at ville flytte sig derfra.
Årh....for fanden...MÆND!

Hun kiggede over mod K.Forhåbenlig havde hun lidt mere styr på Jay efterhånden?
Et lille grin lød fra Camilles læber, da hele situationen var meget atypisk...og derfor næsten lidt komisk.
Ed...tog naturligvis dette som udtryk for at hun var glad for ' situationen' og hans læber klistrede sig derfor hurtigt fast på hendes hals.Nu fik Camille et mere alvorligt udtryk i sit ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 11:27

Jay skubbede nednu et short glas hen til Kasandra og hun drak det. Det var vist den tredje eller fjerde, hun var ik sikker på det. Hun var dog meget sikker på, at hun ik skulle have mere, for hun havde tydeligvis fået for meget, allerede nu. Hun følte sig omtåget og fjollet og næsten alt var sjovt for hende. Hun kiggede på Jay og så at han sad og kiggede på hende, og hun kunne ik andet end at rødme lidt. Hun var ik vant il at drengene kiggede så åbenlyst på hende. Hun drejede hovedet at så Camille og Ed sad og kyssede, hvilket gjorde hende mere forlegen end hendes lille kjole, så hun vendte hurtigt øjnene væk fra dem igen.
Hun mærkede pludselig en hånd på sit lår og hun kiggede ned. Hun havde fået alt for meget og derfor vidste hun ik helt hvad hun skulle gøre, og da hun gjorde noget var det en fejltagelse. Hun løftede hovedet og så at det var Jays hånd der lå på hendes lår og inden hun nåede at blinke havde han sin anden hånd bag hendes nakke og trukket hende ind til et kys. Det var så nyt for hende og hun vidste ik rigtigt hvad hun skulle gøre, så hun lod ham styre det og langsomt begyndte hendes krop at reagere instinktivt. Hun begyndte at kysse igen hvilket opfordrede Jay til at fortsætte, så hans hånd på hendes lår begyndte at glide op. Hun havde lige pludselig brug for luft, så hun trak sig lidt tilbage i det samme hun hørte et grin. Hun kiggede over på Camille og så hendes alvorlige ansigt og viste at hun ik ville have det der foregik. Hun rejste sig op, meget til Jays misfornøjelse og gik over til Camille. Hun var så påvirket at hun ik rigtig tænkte over hvad hun gjorde, så da hun stod overfor hende rakte hun hånden frem og sagde med sindet, så kun hun kunne høre det,
*Kom med ud og dans. Musikken er fantastisk og jeg kan se at du er lidt utilfreds med Ed.* Kasandra kunne ik tage sig af alle de ting, som f.eks. at Camille ik kendte til hendes evne eller at hun i det hele taget ik kunne danse. Hun prøvede bare på at hjælpe Camille på samme måde som Camille havde gjort tidligere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Camille Tors 13 Mar 2014 - 10:14

// indsamler emner Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Camille) Empty Sv: Kender jeg dig? (Camille)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum