Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Kender du damen ??
2 deltagere
Side 1 af 1
Kender du damen ??
Kender du damen ?
Hvis du gør , så håber jeg du vil hjælpe hende med at gro en smule omsorg overfor et barn - enda et barn der i forvejen kæmper med sit selvværd og en manglende tillid til at være god nok.
Hvor er det trist at man kan opfører sig sådan. Faktisk er det helt usmageligt og jeg har lyst til at ruske hårdt op i den dame, og råbe op! Men ....kender du hende, så prøv at hjælp hende istedet med forstå hvorfor hendes opførelse ikke er ok, at det aldrig er ok at skade et barn - og det var hvad hun gjorde.
Dette er opsnappet fra FB , og har intet med mig at gøre - bortset fra jeg fik tåre i øjnene , på vegne af den lille dreng og hans mor- og alle de nederlag og dumme situationer de kan se frem til, grundet fatsvage eller hjerteløse personer som den dame der.
~ Camille
Hvis du gør , så håber jeg du vil hjælpe hende med at gro en smule omsorg overfor et barn - enda et barn der i forvejen kæmper med sit selvværd og en manglende tillid til at være god nok.
Hvor er det trist at man kan opfører sig sådan. Faktisk er det helt usmageligt og jeg har lyst til at ruske hårdt op i den dame, og råbe op! Men ....kender du hende, så prøv at hjælp hende istedet med forstå hvorfor hendes opførelse ikke er ok, at det aldrig er ok at skade et barn - og det var hvad hun gjorde.
Dette er opsnappet fra FB , og har intet med mig at gøre - bortset fra jeg fik tåre i øjnene , på vegne af den lille dreng og hans mor- og alle de nederlag og dumme situationer de kan se frem til, grundet fatsvage eller hjerteløse personer som den dame der.
~ Camille
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Sv: Kender du damen ??
Har set den tit selv Cam og har selv arbejdet med udviklingshæmmede børn så kender selv det der med, at man går ned i føtex med børn i kørestole eller i en dobbeltjogger fordi de ikke kan gå turen osv. De børn har det hårdt til hverdag og det er virkelig synd for dem.
De børn er så kærlige og er med på lige så meget sjov og ballade som alle andre børn. De fortjener ikke og blive kaldt for sådanne nogle ting! Kan blive sår sur og ked af og høre om sådan noget
De børn er så kærlige og er med på lige så meget sjov og ballade som alle andre børn. De fortjener ikke og blive kaldt for sådanne nogle ting! Kan blive sår sur og ked af og høre om sådan noget
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Hvad der vel er ligeså trist er at ingen rigtig stod op for hende og fortalte hende at damen tog fejl. Jeg bor desværre ikke i nærheden af en kvickly men havde jeg været der i sådan en situation havde jeg ikke bare ladet damen eller hendes børn sige sådan noget.
Der har været en selv samme situation i Zoo eller noget i den stil og jeg fatter det simpelthen ikke.
Der har været en selv samme situation i Zoo eller noget i den stil og jeg fatter det simpelthen ikke.
Gæst- Gæst
Det sker alle steder og der er desværre mange som ikke støtter op om de forældre der har sådan et barn og som oplever dette.
Det er forfærdeligt at man kan skyde så skarpt imod nogle der er så sårbare, som et usikkert følsomt barn .
Dejligt at i også ser det
Dejligt at i også ser det
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Ja det er fordærdeligt, men der er dsv ikke meget man kan gøre da der dsv er nogen som ikke kan se det og ikke vil se det
Meningen med at dele denne, er for mit vedkommende heller ikke at slå nogen i hovedet, men mere....kan man få en enkelt person til at reflektere en smule over, om man selv har jokket i en meget uheldig spinat- så det ikke sker igen- så det jo helt vidunderligt
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Lignende emner
» Arason er ikke den i kender mere VIGTIGT
» Kender i til Habbo? Så kig venligst her!
» Hvor kender du ham fra!! //Nille//
» Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//
» Du og jeg kender hinanden, for mange år tilbage ~ Anastasia
» Kender i til Habbo? Så kig venligst her!
» Hvor kender du ham fra!! //Nille//
» Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//
» Du og jeg kender hinanden, for mange år tilbage ~ Anastasia
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Igår kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Igår kl. 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray