Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Fun moments!
Side 1 af 1
Fun moments!
Tænkte at det kunne være morsomt, hvis vi skrev ting som vi havde oplevet eller læst... Hvor det kan være omkring en oplevelse, som man skriver eller om en dårlig joke, idk.
Bare noget humor! Smid gerne en masse humor ned her ^^ Det kunne da være sjovt..
Jeg kan sagtens komme med en XD!
((Fik grattis is som undskyldning, for at skræmme mig))
Bare noget humor! Smid gerne en masse humor ned her ^^ Det kunne da være sjovt..
Jeg kan sagtens komme med en XD!
Jeg er tit meget... MEEEGET glad for at spise på mcDonald....
Så glad at jeg har en date med min store søster, hver anden måned, hvor vi skiftes til at betale. En dag sad vi og snakkede om hendes sexliv, og hvordan jeg ikke rigtig havde et. To mænd der sad bag os, lyttede åbentbart med, hvilket gjorde at da de gik forbi, sagde de *Tak for hyggelige historier.* Hvilket fik mig og min søster til at se på hinanden og nikke til dem, som et velbekomme.
Vi betragtede dem gå fra stedet, hvor vi så også ville smutte. Men jeg skulle på toilettet. Så det valgte vi at gøre, men i det sekund at jeg åbner døren, står en af de to mænd på den anden side af døren. Min reaktion var at skrige kort, og løbe ind i muren ved min højre sige.
Så glad at jeg har en date med min store søster, hver anden måned, hvor vi skiftes til at betale. En dag sad vi og snakkede om hendes sexliv, og hvordan jeg ikke rigtig havde et. To mænd der sad bag os, lyttede åbentbart med, hvilket gjorde at da de gik forbi, sagde de *Tak for hyggelige historier.* Hvilket fik mig og min søster til at se på hinanden og nikke til dem, som et velbekomme.
Vi betragtede dem gå fra stedet, hvor vi så også ville smutte. Men jeg skulle på toilettet. Så det valgte vi at gøre, men i det sekund at jeg åbner døren, står en af de to mænd på den anden side af døren. Min reaktion var at skrige kort, og løbe ind i muren ved min højre sige.
((Fik grattis is som undskyldning, for at skræmme mig))
Gæst- Gæst
Sv: Fun moments!
Min sjoveste historie..
Den er enormt morsom, og jeg griner stadig af den. Og min fyr.
Jeg var ude og spise med min daværende kæreste. (Han er stadig min ven, faktisk bedsteven.) Men der kom vi til at bestille pasta, fordi vi ville lave den klassiske ting hvor at vi skulle lege lady og vagabonden. Så vi skulle forsøge det med kysset.. Problemet var bare, vi endte med at klaske hinandens hoveder ind i hinanden. Derud over, blev det altid revet i stykker de fleste af gangene.
Jeg var ude og spise med min daværende kæreste. (Han er stadig min ven, faktisk bedsteven.) Men der kom vi til at bestille pasta, fordi vi ville lave den klassiske ting hvor at vi skulle lege lady og vagabonden. Så vi skulle forsøge det med kysset.. Problemet var bare, vi endte med at klaske hinandens hoveder ind i hinanden. Derud over, blev det altid revet i stykker de fleste af gangene.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Jazmin skrev:Min sjoveste historie..
Lyder akavet og sjovt at se på XD!! Ville jeg gerne have set...
Gæst- Gæst
Det var rigtigt hyggeligt.
Jeg har skam prøvet mange flere ting.
Jeg var på håndboldt lejre, da jeg var 10 år gammel. Jeg var på et af landets bedste hold. lol.
Men, vi var på lejre så, over i jylland. Der valgte nogle af dem jeg var på hold så, at undersøge det sted vi var på. Vi var så på en skole. Så vi valgte at undersøge den. Vi fandt så en svingdør.. Den valgte vi, at den skulle vi lege med. Så da jeg forsøgte at komme ud fra den, klaskede jeg hovedet ind i en glasdør.. Jeg blev syet 4 gange i hovedet. xD
Jeg har skam prøvet mange flere ting.
Jeg var på håndboldt lejre, da jeg var 10 år gammel. Jeg var på et af landets bedste hold. lol.
Men, vi var på lejre så, over i jylland. Der valgte nogle af dem jeg var på hold så, at undersøge det sted vi var på. Vi var så på en skole. Så vi valgte at undersøge den. Vi fandt så en svingdør.. Den valgte vi, at den skulle vi lege med. Så da jeg forsøgte at komme ud fra den, klaskede jeg hovedet ind i en glasdør.. Jeg blev syet 4 gange i hovedet. xD
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Jeg var engang på mc'en med dig Alex.. sjovt nok.
Kan du huske hvordan dig og Nicklas sad og målede benhår? Han drengen der flækkede af grin over dine kasser?
Det var skam et meget sjovt øjeblik xD
Kan du huske hvordan dig og Nicklas sad og målede benhår? Han drengen der flækkede af grin over dine kasser?
Det var skam et meget sjovt øjeblik xD
Gæst- Gæst
Hvis du snakker om da jeg skulle på højskole, hvor mig og Niclaus sad og snakkede om at jeg havde ko bryster, og at mine hår på benene var længere end hans. Men ham der sad i en bås bag os, var ved at dø af grin, og var ved at få mad galt i halsen, samt det faktum af at han faldt ned af stolen og fik tåre i øjnene over at grine så meget XD
Det kan jeg skam godt huske!
Det kan jeg skam godt huske!
Sidst rettet af Aigemfarrel Fre 2 Okt 2015 - 18:19, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Tænkte jeg nok XDHayley skrev:Det var ligepræcis det jeg tænkte på! xD
God jeg har oplevet mange underlige ting... jeg er sikkert meget underlig!
Jeg elsker mad, hvilket engang har taget overhånd. Jeg skulle i biografen, med en tidligere veninde. Hvor vi købte popcorn og slushice, jeg fik sat mig, men endte med at skulle på toilettet inden filmen startede. Jeg placerede mine popcorn på min plads og smuttede, da jeg så kom tilbage, satte jeg mig ovenpå dem. Uden at tænke eller tøve, sprang jeg op, skreg og væltede over sæddet foran mig. Hvor jeg fik en næsten fuld sal til at grine, gennem reklamerne.
Jeg fik hjælp af et ældre par til at komme op og stå og kravlede akavet over sæddet igen, til mit uheld. Var alle mine popcorn væltet over gulvet, min veninde grinte, mens jeg meget deprimeret samlede dem op igen.
Hvor jeg endte med at råbe af hende. *Det ikke sjovt! Jeg dør uden dette!* eller noget i den stil, hvor det ældre par gav mig deres popcorn XD...
Nu hvor jeg tænker over det, giver folk mig tit mad o.o
Gæst- Gæst
Oliva's sjove historie
En skole dag, hvor jeg skulle aflever min lille bror i skolen, spørger hans lærer om han har fået lavet sit dansk, min lille bror siger selvfølelig ja, og jeg smiler venligt til lærer for at vise jeg er stolt af min lille bror, dog ædelægger han det lidt selv da han så siger, men jeg kan ikke aflever mine ting, min mormors og morfars hund har spist min bog.
Jeg kiggede på ham og siger han ikke må lyve og slet ikke over for sine lærer, han bliver ked af det og løber hjem til vores forældre.
Hvad jeg har fået af vide af min mor var at, min lille bror var kommet hjem med tårer i øjne men også et smil på læberne, han var løber ind for at tage en pose og var løbet igen.
Der efter var han løbet ned til min mormor og morfar har at hente sin dansk bog.
Jeg ser min lille bror er kommet tilbage til skolen med en pose fuldt med papir, jeg så undersøgende på ham og spurgte hvad han havde i posen, han griner og siger så at det er hans dansk bog, jeg griner og siger han skal huske og aflever sit dansk.
Han fik af vide at nogen af hans klassekammerater at han var kommet ind i lokalet og havde tømt posen med papir på bordet og havde sagt til sin lærer at nu havde han afleveret sit dansk.
Hvad min lille bror sagde efter det, at hans lærer havde tabt kæben og ikke viste hvad hun skulle sige til det.
så vi fandt ud af at min lille bror slet ikke havde løget.
Min mormors og morfars hund havde spist hans papir.
då min lillebror kunne godt bruge undskyldningen med at 'hunden har spist mine opgaver'
Selv sevl det var meget sjovt xD
En skole dag, hvor jeg skulle aflever min lille bror i skolen, spørger hans lærer om han har fået lavet sit dansk, min lille bror siger selvfølelig ja, og jeg smiler venligt til lærer for at vise jeg er stolt af min lille bror, dog ædelægger han det lidt selv da han så siger, men jeg kan ikke aflever mine ting, min mormors og morfars hund har spist min bog.
Jeg kiggede på ham og siger han ikke må lyve og slet ikke over for sine lærer, han bliver ked af det og løber hjem til vores forældre.
Hvad jeg har fået af vide af min mor var at, min lille bror var kommet hjem med tårer i øjne men også et smil på læberne, han var løber ind for at tage en pose og var løbet igen.
Der efter var han løbet ned til min mormor og morfar har at hente sin dansk bog.
Jeg ser min lille bror er kommet tilbage til skolen med en pose fuldt med papir, jeg så undersøgende på ham og spurgte hvad han havde i posen, han griner og siger så at det er hans dansk bog, jeg griner og siger han skal huske og aflever sit dansk.
Han fik af vide at nogen af hans klassekammerater at han var kommet ind i lokalet og havde tømt posen med papir på bordet og havde sagt til sin lærer at nu havde han afleveret sit dansk.
Hvad min lille bror sagde efter det, at hans lærer havde tabt kæben og ikke viste hvad hun skulle sige til det.
så vi fandt ud af at min lille bror slet ikke havde løget.
Min mormors og morfars hund havde spist hans papir.
då min lillebror kunne godt bruge undskyldningen med at 'hunden har spist mine opgaver'
Selv sevl det var meget sjovt xD
Gæst- Gæst
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpl1/v/t1.0-9/11951381_1728568394033456_1710443162999305430_n.jpg?oh=51cf37b0e20dfc8a635d762570af7000&oe=56860F49&__gda__=1453935341_f077c0d079259d7a929ebee216980684 <--- Since its huge... click it an know how to give a high five wrong!
Gæst- Gæst
Her de sidste par måneder, har en masse folk sagt til mig at jeg burde finde en kæreste, da jeg i følge dem, trøste spiser. Jeg har det med at grine af det, og ikke tage det seriøst.
Men lige i dag, den 02/10-2015 :O!! Får jeg en besked, hvor der står *Dating* Og "Dating" Skriver at jeg burde gå ind på en hjemmeside, hvor singler er meget seriøse.
Jeg tror gud har mit nummer, og også mener jeg skal finde en kæreste. XD
Men lige i dag, den 02/10-2015 :O!! Får jeg en besked, hvor der står *Dating* Og "Dating" Skriver at jeg burde gå ind på en hjemmeside, hvor singler er meget seriøse.
Jeg tror gud har mit nummer, og også mener jeg skal finde en kæreste. XD
Gæst- Gæst
En sjov historie.. Hmm.. *kigger arkivet igennem, tager briller på og rømmer*
Engang hvor jeg var ude og shoppe tøj med tog venner, eller det var snarer dem der shoppede, jeg gik blot rundt og kedede mig, som en turist i sit hjemland. I hvert fald, der stod en meget livagtig mannequin ved vinduet, som jeg fandt voldsomt fascinerende, eftersom den var virkelig livagtigt. Derfor gik jeg hen og pillede ved tøjet og kommenterede: sikke en livagtig mannequin.
I det selv samme sekund, drejer denne mannequin sit hoved om og kigger spørgende på mig. Han skulle lige til, at sige noget til mig, da jeg hurtigt løb fra ham og ud af butikken. Så snart jeg var ude af butikken, døede jeg af grin og gik ikke ind igen, men ventede blot på mine venner kom ud xD
Det blot en af latterlige, men gode minder fra mit arkiv xD!
Engang hvor jeg var ude og shoppe tøj med tog venner, eller det var snarer dem der shoppede, jeg gik blot rundt og kedede mig, som en turist i sit hjemland. I hvert fald, der stod en meget livagtig mannequin ved vinduet, som jeg fandt voldsomt fascinerende, eftersom den var virkelig livagtigt. Derfor gik jeg hen og pillede ved tøjet og kommenterede: sikke en livagtig mannequin.
I det selv samme sekund, drejer denne mannequin sit hoved om og kigger spørgende på mig. Han skulle lige til, at sige noget til mig, da jeg hurtigt løb fra ham og ud af butikken. Så snart jeg var ude af butikken, døede jeg af grin og gik ikke ind igen, men ventede blot på mine venner kom ud xD
Gæst- Gæst
Jacob skrev:En sjov historie.. Hmm.. *kigger arkivet igennem, tager briller på og rømmer*
Jeg kender det alt for godt XD har dog aldrig prøvet at pille ved en, bliver altid bare bange og laver et underligt hop, når de bevæger sig XD
Gæst- Gæst
Det sku da også noget underligt noget, at de giver sig til at stå fuldkommen stille i en tøj butik xD!
Gæst- Gæst
min sjovest historie, damn thats a hard one. Mere fordi, jeg mener aldrig jeg har oplevet noget sjovt. Når men lad os tag en lidt mærkelig en.
Godt så det er ved og være et par år siden tror jeg var omkring de, 16 jeg skulle selv lave mad der hjemme. Det skulle så være pasta, så jeg smed pastaen i vandet og lod det passe sig selv. Det næste jeg husker var jeg satte mig til og se, noget sjovt på youtube because i can. Efter få minuter begynde det og lugte brændt, jeg vendte mig om og ja pastaen var brændt på, der ved opdaget jeg at man kan ikke gøre to ting på samme tid, eller jeg kan ikke.
Godt så det er ved og være et par år siden tror jeg var omkring de, 16 jeg skulle selv lave mad der hjemme. Det skulle så være pasta, så jeg smed pastaen i vandet og lod det passe sig selv. Det næste jeg husker var jeg satte mig til og se, noget sjovt på youtube because i can. Efter få minuter begynde det og lugte brændt, jeg vendte mig om og ja pastaen var brændt på, der ved opdaget jeg at man kan ikke gøre to ting på samme tid, eller jeg kan ikke.
Gæst- Gæst
Det lyder godt nok kedeligt James. Du ved hvad man siger: "Man har kun det sjov, man selv laver" xD
Jeg har en historie, som måske ikke er direkte morsom. XD
Jeg begyndte at skrive med den her pige, og fandt ud af hun boede i samme by som mig, og også kendte en af mine gode veninder. Hun inviterede mig med i Djurs sommerland, og jeg sagde ja. Da jeg mødte hende ved bussen havde hun en tegning med af to af vores karakterer. Vi tog i Djurs og havde det ret sjovt. Sidst på turen skulle vi da have et billede fra en forlystelse. Jeg ved i de hendes tøj. Jeg har stadig billedet xD
Jeg begyndte at skrive med den her pige, og fandt ud af hun boede i samme by som mig, og også kendte en af mine gode veninder. Hun inviterede mig med i Djurs sommerland, og jeg sagde ja. Da jeg mødte hende ved bussen havde hun en tegning med af to af vores karakterer. Vi tog i Djurs og havde det ret sjovt. Sidst på turen skulle vi da have et billede fra en forlystelse. Jeg ved i de hendes tøj. Jeg har stadig billedet xD
Gæst- Gæst
Jeg ville engang finde ud af, hvor en jeg skrev med boede hen af.. Så jeg lokkede hende ind på en side jeg havde så jeg kunne tjekke ip adressen. Jeg fandt ud af hun ikke boede langt fra mig og sad diskret og skrev at jeg overvejede at tage indtil byen; og hun var like what?? Bor du her.. Så vi mødtes, og man kan da godt sige det var sjovt...
Specielt når man vinker til politiet xD
Specielt når man vinker til politiet xD
Gæst- Gæst
Caden skrev:Det lyder godt nok kedeligt James. Du ved hvad man siger: "Man har kun det sjov, man selv laver" xD
Var det ikke mig xD dengang jeg kun havde Aigemfarrel? OoO det var sjooooooovt!! Og cool at du endnu har tegningen ^^
Gæst- Gæst
Så har der været stille nok... Så tænkte at jeg komme med en lille historie om mit liv igen igen. Og selvfølgelig omhandler den mad... igen!
Jeg har det med at brokke mig oppe på min "skole" at jeg er sulten, og skal dø. Tit brokker jeg mig over at jeg har lyst til pandekager, og kan spise flere tusinder af dem.
Da jeg så en dag gjorde det, hev en af dem som jeg har snakket med meget lidt, en pose med pandekager op og sagde "Her, spis!" Hvor jeg spiste og spiste, til hun sagde at jeg måtte tage dem med hjem.
Glad og fornøjet gik jeg hjemad, (ca 20 minutters gang) Hvor en eller anden fremmed dreng går bag mig og langsomt kommer op på siden af mig, hvor jeg kigger op på ham med munden fuld af pandekager. Hurtigt rækker jeg posen til ham, og mumler "Pandekage?" Hvor han siger nej tak, hvilket får mig til at sluge min pandekage.
Jeg begynder så at stille ham spørgsmål, så som. "Hvordan går det?", "Har din mor det godt?", "Er du så også på vej hjem."... "Pandekage?" Igen, hvor han denne gang tager imod en pandekage, forvirret spørger han om han kender mig. Min reaktion er at proppe en pandekage i kæften og smile underligt, hvor jeg ryster på hovedet og mumler "Nope, jeg bare en underlig stranger der lige har givet dig pandekager." Hvor han griner og den sidste kommentar var så. "Gode pandekage."...
Ja... Sådan en person er jeg XD
Gæst- Gæst
Den kan jeg da ikke stikke, men jeg hoppe da med igen. Så idag right, lavet jeg idræt med mine skole kammertater og, det ende meget voldsomt for mig da der var 10 eller 5 min tilbage, fik jeg nemlig bolden hyret ind i min tending, hvor jeg lige så stille vaklede, rundt og prøvede og, se klart 10 min efter, havde det lidt fortaget sig, men jeg er sikker på jeg så dobbelt da, jeg gik hjem. Det værste var dog, da en a mine bedste venner spurgte mig om jeg ku se flere af ham, da han håbet hans kloning, havde virket. xD
Gæst- Gæst
Jeg blev skudt i hovedet i stikbold mens ham jeg har et mega crush på, så på (Og det var en af mine gode venner der skød mig, selvom jeg sad ned og ventede på at den der havde skudt mig, døde). Det havde nok gjort ondt hvis jeg altså ikke blev for flov over at han havde set det xD
Senere væltede han mig også næsten selvom vi var på samme hold ;_;
Senere væltede han mig også næsten selvom vi var på samme hold ;_;
Gæst- Gæst
Min mors forklaring om, hvorfor jeg ikke fik lov til at side ved børne bordet da jeg var 11.
Jeg har altid været en lille lort, der ikke kan lide børn særlig godt. Og desværre en der bider i sine negle, dengang jeg var 10 år. Sad jeg ved en familie fest, ved børne bordet. Hvor mine 2 andre søskende også sad, samt min tantes datter. Som var omkring 3-4 år idk, alt i alt. Lavede jeg en mur for min mad, min mor sagde jeg skulle tage bøgerne ned fra bordet, min reaktion var at råbe i hele rummet. "MEN DEN DER ER KLAM!" Hvor jeg selvfølgelig snakkede om snot ungen, der sad og spiste den samme pomfrit igen og igen, hvilket jeg virkelig mente var klamt.
Det fjernede mig dog ikke helt, næ nej.
I stedet sad vi og så disney sjov, hvor jeg bed i mine negle. Min tante gik hen for at skælde mig ud, stod og snakkede om at jeg fik hendes barn til at bide i negle og derfor måtte jeg ikke gøre det så længe hun sad og så tv med os. Min reaktion var at se op på hende, (selvfølgelig med tåre i øjnene.. Meget følsomt barn var jeg)
Min kommentar fik dem alle til at blive helt stille, hvilket jeg finder som det sjoveste. "Så få den til at stoppe med at efterabe, eller gør den blind." Det var min måde at snakke til en voksen dame, hvor jeg sjovt nok blev smidt ind på mit værelse, og fik skæld ud fra min far.... Men alt i alt... Var jeg en herlig lille unge.
Jeg har altid været en lille lort, der ikke kan lide børn særlig godt. Og desværre en der bider i sine negle, dengang jeg var 10 år. Sad jeg ved en familie fest, ved børne bordet. Hvor mine 2 andre søskende også sad, samt min tantes datter. Som var omkring 3-4 år idk, alt i alt. Lavede jeg en mur for min mad, min mor sagde jeg skulle tage bøgerne ned fra bordet, min reaktion var at råbe i hele rummet. "MEN DEN DER ER KLAM!" Hvor jeg selvfølgelig snakkede om snot ungen, der sad og spiste den samme pomfrit igen og igen, hvilket jeg virkelig mente var klamt.
Det fjernede mig dog ikke helt, næ nej.
I stedet sad vi og så disney sjov, hvor jeg bed i mine negle. Min tante gik hen for at skælde mig ud, stod og snakkede om at jeg fik hendes barn til at bide i negle og derfor måtte jeg ikke gøre det så længe hun sad og så tv med os. Min reaktion var at se op på hende, (selvfølgelig med tåre i øjnene.. Meget følsomt barn var jeg)
Min kommentar fik dem alle til at blive helt stille, hvilket jeg finder som det sjoveste. "Så få den til at stoppe med at efterabe, eller gør den blind." Det var min måde at snakke til en voksen dame, hvor jeg sjovt nok blev smidt ind på mit værelse, og fik skæld ud fra min far.... Men alt i alt... Var jeg en herlig lille unge.
Gæst- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine