Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Moments Of Truth - Rowan EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Moments Of Truth - Rowan EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Moments Of Truth - Rowan EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Moments Of Truth - Rowan EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Moments Of Truth - Rowan EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Moments Of Truth - Rowan EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Moments Of Truth - Rowan EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Moments Of Truth - Rowan EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Moments Of Truth - Rowan EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Lori
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Lenore
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Celenia
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Genevira
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Renata
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Jake
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Madelena Gray
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Katrina
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 
Sasha
Moments Of Truth - Rowan Voteba13Moments Of Truth - Rowan Voteba14Moments Of Truth - Rowan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Moments Of Truth - Rowan

Go down

Moments Of Truth - Rowan Empty Moments Of Truth - Rowan

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 19:13

S: En Park i den øverste del af Dragons Peak
T: Aften
V: Varmt.
O: Bliver beskrevet
P: klik
@Rowan


Hun havde brugt dagen siden formiddag ret fornuftig. Hun havde set den hær som Assorian havde, som hun stod næstkommanderende til. Alt krig ville gå igennem hende, og den form for magt kunne hun faktisk godt lide. Middagen og til nu havde gået med at snakke med Josette. Det var ikke endt som hun havde regnet med. En smule mere blodig faktisk. Caroline havde fået vasket sig om munden og fået det meste af blodresterne ud af sit hår. De havde aldrig slået ihjel sammen før de to. Josette havde tydeligvis nydt at se, at Caroline kunne være ligeså drablig som gamle rygter lød. Caroline havde det blandet med det. I selve øjeblikket, havde det været en fantastisk følelse - en følelse hun havde savnet, dog kom tanken om, hvad Rowan dog ville tænke, hvis han havde set det. Den tanke kom snigende ind bagfra og angreb hende hele tiden. Hun havde snakket med Sean, og det var sikkert ham som havde vækket mørket i hende igen. Bragt det tilbage til livs, selvom det aldrig havde været lagt langtvæk. Da Caroline havde sagt farvel til Josette, var hun på vej igennem parken. Hvis Mikayla havde taget med, kunne hende og Jacob have underholdt hinanden, men Jacob var vidst også så optaget af at suge ny viden til sig, at han ikke ville bemærke, hvis hende og Rowan var væk i lidt tid. Dog havde hun ikke regnet med, at Rowan skulle dukke op i parken.

Let nervøs sank hun en klump, hvorefter hun så fik det lagt til side. De enkle folk som var her i parken var mørke væsner. Vampyrer og nogle dæmoner. Vampyrerne genkendte hende. Andre havde set dagens tideligere gøremål. Så naturligvis gik snakken om, hvad der var sket med de to mennesker som hende og Josette havde slået ihjel. Josette var mere voldsom end Caroline. Caroline havde blot drukket blodet fra personen, hvor imod Josette nød at flå folk stille og smertefuldt fra hinanden. Caroline flyttede let blikket skælvende over på vampyrerne der snakkede. Trods alt var hun den tideligere leder. Det var ikke fordi, at hun var anonym her af nogle steder. Caroline rystede det af sig og gik hen til Rowan.
"Hey hvad så.. fik du snakket med Sean?" Spurgte hun og vippede hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moments Of Truth - Rowan Empty Sv: Moments Of Truth - Rowan

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 19:41

Der var en krig på vej. Der kunne ikke være nogen tvivl. Hans tanker snurrede rundt omkring Assorian og Sean. Hvorfor havde den ene forsøgt at skjule det, når den anden havde været så åben omkring det? Og hvem var målet? Et eller andet sted, så frygtede Rowan at han ville blive fanget midt i et helvede som han ikke havde nogen kontrol over. I modsætning til dæmoner og vampyrer, så var varulve ikke hadske. Rowan var i hvert fald ikke. Men måske var det ham der ikke passede ind i denne sindssyge verden. Han havde hørt rygterne - to mennesker var blevet angrebet i dag. Fundet maltrakteret. Det gøs ned ad ryggen på ham. Det kunne have været Caroline. Jacob. Richard. Hvorfor var denne handling acceptabel, blot fordi man var født som menneske? Og hvor sikker kunne en varulv føle sig? Det var uden tvivl en dæmon eller vampyrs værk. Han knugede hænderne sammen. Han kunne ikke undgå at tænke på Caroline, når der var et nyt vampyrangreb. Var hun også sådan? Hun havde så mange hemmeligheder nu. Det var ikke til at sige, om hun sneg sig ud om natten og slog tænderne i et uskyldigt barn. Han traskede afsted med begge hænder parkeret i lommerne af sine bukser. Hans blik var fjernt og rettet mod jorden foran sig. Han fulgte ubevidst en sti gennem parken, og reagerede ikke på de mange vrede blikke han fik fra væsnerne omkring ham. Han hørte dog de hissende ord. Hund. Bæst. Det var efterhånden gået op for ham, at Dragon's Peaks befolkning ikke brød sig om varulve.
"Hm?"
Han så op og mødte Carolines døde blik. "Caroline." udbrød han hæst og rettede sig op. Han var tydeligvis forundret over at se hende her. Alene. "Åh. Jo. Ja det... Ja." Han var ikke sikker på hvad han skulle fortælle hende. "Det gik... Fint, tror jeg. Han virker meget... hemmelighedsfuld." han sendte hende et skævt blik. Ligesom dig.
"Jeg tror ikke han fortæller mig hele sandheden. Han fortalte at jeg ville skulle armere hans vagter. Assorian nævnte en hær. Jeg... Ligemeget. Nok om det. Hvordan var din dag? Du skulle mødes med din søster, ikke sandt?" spurgte han og forsøgte at skubbe tankerne væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moments Of Truth - Rowan Empty Sv: Moments Of Truth - Rowan

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 19:54

Sean var hemmelighedsfuld. Det var Sean. Der skulle en del til at komme ind og lære ham at kende. Så ordene kom ikke bag på hende. Tvært imod fik hun et kort skævt smil på læberne.
"Sean er hemmelighedsfuld i starten. Du giver heller ikke alle dine hemmeligheder til en fremmed ved første øjekast jo." Mindede hun ham om.  Rowan var mistroisk. Ikke noget hun ikke havde forventet af ham.
"Jeg har lige mødt Assorians hær. Sean har haft meget travlt med at få ordnet de nye love, sat tingene på plads. Jeg fangede ham på en fridag." Det havde nu været hyggeligt. Caroline bed sig kort i underlæben og sank en klump. Det skæve smil og det blik han nogengange kunne sende hende, som om, at hun var en fremmed. Det gik hende ofte på. "Min dag var fin. Jeg startede ud med at mødes med Assorian.. og ja.. jeg har været sammen med Jo. Det var ret så hyggeligt." Svarede hun og kløede sig let i nakken. Vampyrerne lyttede, hvilket gjorde hende irriteret. Så hun sukkede let.
"To sekunder." Hun gik hen til dem og tog et fast greb i hver deres skulder. "Smut." Sagde hun i en let dog truende hvisken. Vampyrerne smuttede.. heldigvis da. Så vendte hun sig imod Rowan igen.
"Og inden du gør det du plager at gøre.. det blik der.. Kan du så ikke bare spørge mig om det.. jeg kan se der er noget der plager dig? Jeg kan tage det, hvis der er noget du har et problem med.. så sig det.. eller spørg mig. Jeg har sagt du bare skal spørge mig, hvis der er noget du vil vide." Det var et lille udbrud, men hun var ikke vred. Hvis der var noget om hende som gik ham på, ville hun hellere have ord på det end blot det blik, som fik hende lyst til at grave sig ned i et hul. Caroline gjorde alt for ikke at virke som et monster. Hun havde drukket fra frivillige, undgået at slå ihjel, holdt sig fra alle sine gamle vaner, men fortiden hang stadigvæk om nakken på hende åbenbart.
"Fordi, jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv længere.. " Caroline sank en klump og bed tænderne sammen. Hun vidste snart ikke hvem hun var længere. Caroline var bygget af den ide folk mente hun skulle være. Nicolas og verden havde før ment hun skulle være en blodig og voldsom vampyr, så det havde hun gjort sig selv til. Rowan ønskede ikke at se hende som et monster, så det stoppede hun sig selv i at være. Hendes verden føltes sommetider så underlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moments Of Truth - Rowan Empty Sv: Moments Of Truth - Rowan

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 20:13

Assorians hær? Seans nye love? Rowan måtte kæmpe for ikke at lade sine tanker strømme i alle mulige retninger; han var nødt til at fokusere lidt på Caroline nu. Mødet med Sean skulle ikke dominere resten af deres tid i Dragon's Peak. Han lyttede derfor opmærksomt på det hun fortalte. Han bemærkede dog, at hun ikke virkede lige så munter som hun plejede at være. Hvor hun førhen altid lyste op med smil og varme, så stod hun nu pludselig foran ham, som hvis hun intet havde at vise. Måske havde det været en fejl at invitere Caroline med til Dragon's Peak. Det var ikke til at sige om hun haved haft en fortid her. At vampyrerne omkring dem stoppede op og måtte smides væk, var blot bevis på at hvem end hun var før, stadig hang ved i denne by.

Hendes pludselige udbrud kom bag på ham. Den nærmest anklagende tone var det, der primært chokerede ham.
"Jeg... Caroline, jeg ved ikke hvad jeg skal sige." mumlede han og lagde hænderne på hendes skuldre. "Undskyld. Jeg ved godt, at jeg har virket afvisende på det sidste." Han sukkede og trak sine hænder til sig igen. "Det hele har blot været så forvirrende. Hvorend jeg går hen og hvemend jeg møder, så kender de dig. Jeg bliver hele tiden mindet om, at du har en blodrød fortid. Og jeg føler, at den eneste der endnu ikke kender sandheden er mig. Jeg..." Han stoppede sig selv. Det overraskede ham, at han pludselig lukkede alle disse ord ud. Han var ikke sikker på hvor det hele kom fra - men det var vel sandt det hele.
"Vi er ikke ligefrem ens, vi to... Du skal ikke være en anden end den du er for min skyld. Du ved at jeg elsker dig." Han blev atter tavs. Et højlydt suk forlod hans læber og han tog sig til hovedet.
"Undskyld. Jeg har ikke brugt nok tid på dig. Der har bare været så meget... Arbejde, Jazmin der prøver at tage Jacob fra mig, Richard der pludselig dukkede op, Assorians møde, Seans møde, Delilah som--" Han stoppede sig selv. Ingen grund til at starte dén historie. Han rystede på hovedet og mødte atter Carolines blik.
"Fortæl mig hvad du vil have mig til at gøre, for at gøre dig lykkelig." bad han. Han ønskede ikke at miste hende. Hun var det eneste der holdt ham sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moments Of Truth - Rowan Empty Sv: Moments Of Truth - Rowan

Indlæg af Gæst Lør 4 Jun 2016 - 22:09

Hvis Carolines hjerte havde kunne banke, så havde det banket voldsomt lige nu. Hænderne på hendes skuldre gjorde hun kiggede ham i øjnene. Han undskyldte, men hun følte ikke at han havde noget at undskylde over. Grunden kom en smule bag på hende, og dog ikke alligevel. Caroline bed sammen. Generelt de ord han sagde betød en del og blev trukket til ind til hendes sjæl.
"Du skal ikke undskylde." Sagde hun lidt lavt og pustede ud.  Hendes øjne kneb sig kort sammen. "Richard ved jeg.. jeg fandt ham.. Jazmin lider bare af en træng til at se ham noget oftere.. hun ved godt hvad der er bedst for ham i sidste ende.." Sagde hun. Forsvarede Jazmin en smule, men uden egentlig at tænke over det faktisk. "Delilah? Har du snakket med Delilah om mig?" Spurgte hun og frøs ganske kort lidt fast. Delilah og hende havde et unikt venskab. De havde været igennem flere ting end mange andre havde. Så rystede hun på hovedet. "Eller lige meget." Sagde hun hurtigt til det med Delilah. Det næste ham sagde gjorde hun lagde en hånd på hans kind.
"Du er her. Bare du er her gør mig lykkelig." Svarede hun og gik lidt tættere på ham.
"Min fortid er blodig. Den har mange huler.. Jeg har dræbt folk. Jeg har aldrig ønsket at være en vampyr, men jeg har accepteret det faktum, at det er hvem jeg er. Jeg har gennemlevet mange ting, ting som jeg ikke ville ønske andre skulle gennemleve." Hun bed sig lidt i læben. "Jeg har dræbt mange folk. Jeg lider har haft en del kontrol slip. Mistet så meget. Stolet på de forkerte. Været naiv og dum. Badet i magt og blod. Nogle ting fortryder jeg andre gør jeg ikke.." Caroline lod sin hånd glide henover hans kind imens hun så ham i øjnene.
"Du kan se på mig og tænke jeg er et monster.. og det er jeg. Folk du møder som kender mig og har mødt mig.. ser mig sådan. De ser mig som den person, der har givet dem det at se de ønskede at se.. " Caroline skar tænder ganske kort. Hun var lidt ligeglad med hvem der lyttede, hvis nogle gjorde. Hvad hun havde gjort var ingen hemmelighed. Hvis man ønskede de informationer om hende kunne man blot spørge andre vampyrer.. endda dæmoner. "Mit spørgsmål til dig er så.. selvom jeg har gjort alle de forfærdelige ting i mit, vil du så nogensinde kunne se på mig igen.. uden at tro at jeg vil myrde nogle imens du blinker med øjnene. Vil du tøre stole på mig igen? Tror du jeg vil gå efter Jacob? Hvad vil dit billed af mig blive til?" Spurgte hun nervøst. Hendes øjne bar et sårbart blik. Caroline ønskede ikke at han skulle se på hende med det blik fra før, men på sammetid så vidste han også godt sandheden. Han gemte den vel for at passe på sig selv og Jacob ikke? Deres første møde havde været om overlevelse.. mødet efter det, havde hun reddet ham fra nogle dæmoner.. og slået dem ihjel.. at slå ihjel var nemt for hende. Det burde ikke overraske ham, ikke hvis han tænkte sig om. Han havde været en del af hendes fortid også, og hun kunne være en dårlig person, men også en strålende person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moments Of Truth - Rowan Empty Sv: Moments Of Truth - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2016 - 15:54

//Afsluttet, slutning aftalt, så derfor vil jeg lige skrive out Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moments Of Truth - Rowan Empty Sv: Moments Of Truth - Rowan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum