Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Who are you?//Melvin Morladin.
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Who are you?//Melvin Morladin.
Sted: Doomsville City, Terrorville District, Gågaden.
Vejr: Der er stadig en varm brise.
Omgivelser: De tomme gader.
Alane gik roligt ned af gaden, hun nød den varme asfalt under sine fødder. Det var nok det eneste hun rent faktisk nød ved byerne, det var den varme asfalt. Hun gik midt ude på vejen og så sig omkring. Hun havde en kjole på som var tætsidden på hendes overkrop og fremhævede hendes former. Den nederste del af kjolen sad lettere løs. Kjolen havde nogle rifter her og der samt en lettere dyb halsudskæring. Hendes grønne øjne lyst svagt i det klare lys fra månen som hang fuld over hende. Hun kunne virkelig ikke lade være og smile. Det var en dejlig aften og det virkede ikke som om der var noget hun skulle bekymre sig om. Let gik hun hen og lagde sig på en smule græs som var ved en bænk, hun nød det kolde græs mod sin hud og måden som det let kildede hendes hud. Hun lod sine sanser slappe af, der var ingen her som ville turde angribe hende. Efter noget tid rejste hun sig roligt op og gik videre ned af gaden. Hun gik ned af en lille gyde, hun vidste den førte mod en åben plads. Hvad hun dog ikke lagde mærke til var skyggen bag hende som stille fulgte efter hende. Med et var hun presset op mod væggen og hun kunne mærke en tung ånden på hendes hals samt en hånd for hendes mund. Alane vred sig febrilskt for at komme fri.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Sv: Who are you?//Melvin Morladin.
han tyssede så stille som muligt mod hendes øre
"vær helt stille. lav ikke nogen høje lyde. du er blevet forfulgt af nogen. jeg ved ikke hvad de vil gøre ved dig men et eller andet vil de. jeg løsner min hånd nu så du kan hviske men vær meget stille. vi skulle ikke få dem til at vide at vi er her" hviskede Melvin med en lav stemme imod Alane's øre.
han havde ingen ideer om hvad det hele handlede om mellem pigen her og de forklædte væsener. han vidste bare at noget ikke passede sammen og at pigen var nok i fare. plus så havde han intet imod lidt eventyr.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
hans ånde ramte hende stadig på øret og lidt af hendes hals. det var en god varme da det ikke ligefrem var varmt om natten og det her var jo ikke Sunfury City de var i.
"jeg ved godt du ikke kender mig og jeg kender heller ikke dig. men grunden til at jeg hjælper dig er at folk ikke skal komme til skade i denne her by" hviskede han bagefter i hendes øre.
han kiggede ned af de to veje i gyden de var i og så vendte han blikket imod hende igen så hun kunne se ham lige i øjene. hun kunne se hvordan hans øjenfarve skiftede fra at være normalt menneske blå uden at lyse til at være syregule og lyse i mørket. det skiftede hver gang han blinkede.
"hold godt fast" hviskede han og holdte hende tæt ind til sig med begge sine hænder rundt om hende og pludselig begyndte blå flammer at stige meget hurtigt op rundt om dem. men de gjorde ikke ondt. faktisk kunne man ikke mærke at de var der men man kunne kun se dem og efter to sekunder forsvandt flammerne igen og nu var de oppe på et tag på et hus. der var meget langt ned derfra.
Hun fik et chok da de pludselig stod oppe på et tag, hun greb endnu bedre fat om ham da hun var ved at falde ned af taget af bare overraskelse.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
han førte hende stille og roligt hen til kanten af taget og pegede ned.
"se der" hviskede han stadig og pegede imod den store gade.
de var oppe på en af husene i den gyde de var i og hun kunne nu se tre forskellige slags dyr kravle afsted. de lignede som om de ledte efter noget.
"du kan ikke se deres rigtige form men de er shapeshifteres der leder efter nogen. efter dig da jeg jo fik dig herop så de ikke kan finde dig" sagde han med stadig en lav stemme men ikke så meget hvisken nu.
"lad mig tage dig hen til et mere sikkert sted. måske et sted hvor vi kan snakke bedre sammen og vi kan finde ud af hvad de vil med dig" sagde han med lav stemme og smilte til hende. det var en rigtig sødt smil som bare sad hvor det skulle.
hans øjne blev stadig ved med at skifte farve.
Hun vendte igen si opmærksomhed mod ham og så lidt underligt på ham, hvor ville han tage hende hen og skulle hun overhovedet stole på ham? "Hvor vil du tage mig hen?". Alane kunne ikke lade være med at stirre på hans øjne, det var så underligt. Stille lod hun sine fingre glide under hans ene øje. "Hvorfor skifter dine øjne hele tiden farve?". Da det gik op for hende at hun bare sådan uden videre stod og rørte ham trak hun hurtigt fingerne til sig, "Undskyld...", hun bed sig let i læben og så ned. Pokker tage hendes nysgerrighed!
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"de er vist ligeglade med at opføre sig dyr. mange folk især dem der er ude ved den her tid kan ikke se forskel mellem hvordan et dyr skal opføre sig og ikke opføre sig. men en ting er sikkert. de vil have noget fra dig af om du vil have det eller ej" sagde han og smilte til hende.
"jeg vil tage dig hen til et sikkert sted. et sted hvor ikke så mange kan komme ind. ca oppe i det slot" sagde han og pegede op imod slottet helt øverst oppe på bjerget. den øverste del af byen. og for at være mere præcis. The Darkwind Citadel. hjemmet for Doomsville City's konge. Sakref Morladin og hans familie.
"der vil ingen kunne få fat i dig" sagde han bagefter.
da hun nævnte det med hans øjne smilte han endnu mere.
"det er fordi jeg ikke helt har kontrol over min illusion endnu. ser du jeg er nemlig en dæmon som stikker meget ud af flokken når jeg er i min normale form" sagde han med et smil.
Alane fulgte hans hånd og fik store øjne da han pegede op mod slottet, havde han tænkt sig at bryde ind? I så tilfælde var hun ret sikker på at det var sikrest at blive her i stedet for at bryde ind på slottet. "Hvordan skal det så lige lade sig gøre? Og jeg ved stadig ikke hvad det er de vil have, jeg har intet", hun så forvirret ud og bed sig let i læben mens hun stadig betragtede det store slot, ja hvordan skulle det lige lade sig gøre at de kom derop og hvordan hulen kom de ind?
"Hvorfor er det egentlig u beskytter mig, du har ingen grund til det", hun så forvirret på ham og strøg sit røde hår ud af øjnene.
"Dæmon, jamen man kan da sige du i hvert fald ikke ligner en", hun gav ham et lille smil og så undrende på ham. Gad vide hvordan han egentlig så ud?
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"du tror du har intet men husk på at de måske ved noget som du ikke ved og tro mig slottet der er det sikreste sted lige nu" sagde han med et smil
"forresten mit navn er Melvin. Melvin Morladin" sagde han med et smil og nu holdte han fast i hende igen så hun var tæt på ham igen og så forsvandt de igen ind i de blå flammer der opslugte dem uden at skade dem og nu var de oppe på en af slottets store og høje tårne.
han gav kun slip så hun kunne gå væk hvis hun havde lyst.
"jeg beskytter dig fordi jeg synes du virker meget sød og venlig og det vil være trist at finde dig et tidspunkt i en kælder hvor du er blevet banket og voldtaget af de der væsener" sagde han og smilte til hende.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"min opgave er at beskytte de uskyldige og bringe dem der truer freden til døden. og du virker til at være en af de uskyldige så det er min selvvalgte opgave at beskytte dig og bringe dem der jagter dig til døden" sagde han med et smil.
han tænkte lidt på om hun havde tænkt over at han måske var Sakrefs søn.
dog kunne han ikke læse tanker så han kunne jo ikke svare på det.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"både jeg og min og hele min familie og vores venner har gjort grufulde ting men vi har gjort det for at beskytte og passe på det vi mener er det rigtige og beskytte dem som ikke kan beskytte sig selv" sagde han med et venligt smil.
man kunne godt se at han mente det han sagde. men han mente det ikke på nogen ondskabsfuld måde.
"Men i hvert fald. du er jo her i Doomsville City og det betyder at det er min opgave er at beskytte dig lige så meget som dem der lever her i byen" sagde han bagefter.
han rakte sin hånd ud imod hende.
"kom så kan jeg tage dig til et sikkert sted hvor du kan være" sagde han med et smil.
"Selvom jeg faktisk slet ikke er her fra som du så fint påpeger, hvad afsløre mig hvis jeg må spørge?", hun var altid nysgerrig og ville gerne vide hvad det var der gjorde hun åbenbart ikke mindede om de andre som boede i byen.
Alane så lidt forvirret på ham og bed sig let i læben, "Men jeg troede det er var det sikkreste sted. Det var i hvert fald det du sagde?". Hun så på ham og så lidt på hans hånd. Pokker tage hendes nysgerrighed. Roligt rakte hun ud og tog hans hånd.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"jeg sagde ikke at du ikke kom fra byen her jeg sagde at hverken om du kom fra byen eller ej vil jeg beskytte dig" sagde han med et smil.
"men nu ved jeg at du ikke er fra byen" sagde han og blinkede flabet til hende.
"jo det her er det sikreste sted men tror du at du kunne finde på at leve på slottet resten af tiden uden at komme ud? nej det kan du jo ikke. derfor bliver vi i nogen par dage på slottet og så tager jeg dig med ud af byen. de tror at du er kun i byen så du vil have masser af tid til at kunne nå at komme væk" sagde han med et smil.
Alane så på ham med et glimt i øjet som sagde ham at hun skulle nok finde en vej ned, hun var en stædig en og det var tydeligt.
Hun kunne ikke lade være med at tænke på Sajros ord igen om ham, var det sikkert at tage med ham eller skulle hun flygte nu? Alane besluttede sig for at hun selv ville danne sig et indtryk af Melvin selv så hun tog imod hans tilbud. "Okay, men efter de dage så skal jeg virkelig også hjem". Ikke fordi hun havde nogen der ventede på hende men hun ville heller ikke være fanget på slottet resten af hendes liv.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
» A travel - Melvin Morladin.
» An awfull world - Melvin Morladin.
» hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
» Mabye I will work for you Melvin-- Melvin morlandin
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper