Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
An awfull world - Melvin Morladin.
Side 1 af 2 • 1, 2
An awfull world - Melvin Morladin.
Omgivelser: Rigtig, rigtig stille.
Vejr: Køligt og regnvejr.
Tid:23:36
Blair gik rundt i det kølige vejr, hun var gennemblødt og kold. Det ville uden tvivl gøre hende syg på et tidspunkt. Men det ændrede ikke noget, hun blev nød til at snakke med hendes døde familie medlemmer. Hun var på vej hen imod hendes fars grav. Hun havde snakket med hans grav i længst tid, så hun blev nød til at starte stille ud. Hun gik hen til hans grav og omfavnede den. Hun savnede ham, selvom de aldrig havde haft det bedste forhold. Der havde altid været en trykket stemning i mellem dem og det gjorde at hun savnede ham endnu mere. Hun aede hans navn kyssede den beskidte sten. Hun var ligeglad. "Jeg elsker og savner dig af hele mit hjerte." Sagde hun og gik videre til Alian og Lucys grav der lå lige ved siden af hinanden. Hun satte sig imellem de to stene og lod tårene falde. Hun savnede dem så meget. "Alian, du ødelagde det hele. Hvorfor? Hvorfor skulle jeg lide? Det er ikke fair."
Gæst- Gæst
Sv: An awfull world - Melvin Morladin.
han tænkte dog ikke så meget over det men havde det mere som en strøg tanke.
det han godt kunne lide ved det sted var selve vinden. den var kølig og havde en slags atmosfære der mindede ham om at selv dem der er døde ikke er altid døde.
selv de døde vandre på jorden.
han hoppede op i et dødt træ der var i selve gravpladsen og kiggede ud igennem denne skov af gravsten.
han så hvordan alle disse døde folk på sin vis drunkede i deres egen død i denne regn der sejlede ned over stedet.
han nød det hele. døden og regnen og vinden. han kom i tanke om hvor mange liv han havde selv taget og kunne ikke andet end at smile for sig selv.
han sad bare og kiggede på hende oppe fra den ene gren som en flagermus i en grotte.
han vidste ikke om han skulle hoppe ned og sige hej eller om han skulle lade hende være i fred.
folk kom jo her for at græde over dem de havde tabt. forståeligt nok men Melvin er ikke typen der græder over drukket mælk. han hævner til gengæld dem der har taget mælken fra ham og det er så det.
han sad bare der. stille og på en måde nedstirrede hende.
han hoppede ned og landede let på bene.
"hejsa hvad laver du herude ved den her tid?" spurgte han med en meget venlig stemme.
han kiggede på hende imens han sad næsten ned. han sad sådan at hans fødder stadig var på jorden man han havde bukket ben.
han skubbede sin hætte af så man kunne se resten af hans ansigt og han så ud til at være ung. ca på de 20 år men i den her verden passede det næsten aldrig. folk kunne se ud som de havde lyst til.
"så har du vist fundet et dårligt sted at løse ting. i det her område er der kun de ting som aldrig blev helt løst. ting som ville gerne have set mere. prøvet mere og gjort mere i sit liv men nåede aldrig" sagde han med et smil.
"til gengæld vil det hjælpe at løse ting hvis du snakkede med nogen om det" sagde han med et smil.
han ville ikke skade hende han var bare nysgerrig som altid og ville gerne hjælpe.
"det er skam også det rigtige. de døde fortjener en god rejse og et godt farvel. dog ændre det ikke på om du er selv parat til at sige farvel til dem man skal sige farvel til" sagde Melvin og kiggede på hende.
hans øjne skiftede hele tiden efter hver gang han blinkede fra at være menneskelige havblå til at være syregule.
"jeg er blevet lært op til at uanset hvad man møder eller hvem man møder så skal man altid være parat til at sige farvel og nyde dem man har endnu så længe man har dem istedet for at prøve at holde fast i dem" sagde Melvin med et smil.
"jeg ved hvad du mener. men man lærer så længe man lever" sagde han og gik lidt væk fra hende.
han hoppede op på træet og lavede tre saltoere i luften før han landede på træet.
"men der er en kur imod tristhed" sagde han med et smil.
"et eventyr" sagde han og hoppede men drejede så han kunne tage fat i grenen og så hoppede han højere op i træet.
"nej nej jeg snakker om eventyr som en lang rejse til fremmede lande for at finde skjulte skatte og tabt historie og legender" sagde han med et stort smil.
"prøv at forstil dig selv finde noget super legendarisk og opleve gammel tid som om du gik i fortiden" sagde han med et stort smil.
"det er derfor jeg tilbyder dig nu at komme med mig. Melvin Morladin på eventyr til fjerne lande på jagt af glemte historier" sagde han med et smil.
men så smilte han igen.
"du skal sku da ikke betale tilbage til mig. se det som et tilbud uden problemer. for det andet koster det ikke så meget alligevel. vi skal nemlig tage turen som rigtige eventyrere" sagde han med et smil.
"jepper han er min far" sagde han med et smil og hoppede ned af træet.
han havde gættet på at nu havde hun regnet ud hvem han var.
"er du okay?" spurgte han og kiggede på hende.
han var lidt bekymret for om hun var kommet til skade.
» Who are you?//Melvin Morladin.
» A travel - Melvin Morladin.
» hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
» Mabye I will work for you Melvin-- Melvin morlandin
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine