Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
A travel - Melvin Morladin.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
A travel - Melvin Morladin.
Vejr: Det er småkoldt, men til at overkomme.
Sted: The Cliff of Kings, portalen.
Omgivelser: Der er ikke mange nær portalen.
Påklædning: En af hendes sædvanlige stramme kjoler og et par støvler samt en rygsæk hun skal have med rundt.
Blair havde haft problemer med at finde portalen, hun havde ikke været det før, jo selvfølgelig da hun kom igennem portalen, men det lå meget tåget for hende. Hun havde fundet en rygsæk der blev smidt ud, som hun havde taget for at have sine ting i. Hun havde nogle flere kjoler og noget tøj der var bedre til kamp eller bare skulle bruge noget tøj der passede bedre til situationer hun ikke var vant til. Hun havde samtidig hendes kniv med, samt en lidt større kniv hun havde fundet og et mindre sværd, ikke et voldsomt stort et. Hun havde selvfølgelig sørget for at tøjet og våbene ikke var for tæt sammen, de spidse genstande ville bare ødelægge tøjet. Nu ventede hun bare på Melvin, hun syntes stadig han gjorde alt for meget for hende, men hun kunne alligevel ikke sige nej, hun kunne ikke gå glip af en sådan chance. Hun havde altid ønsket at rejse rundt og opleve verdenen, men det var bare ikke en mulighed for hende, uden hjælp.
Gæst- Gæst
Sv: A travel - Melvin Morladin.
man kunne ikke se mere end en figur af personen fra den længde væk men han var den eneste der nærmede sig portalen.
pludselig forsvandt han og han stod lige foran Blair nu.
"bøh så er jeg her" sagde personen og man kunne se det var Melvin.
han var iklædt flot læderrustning og med en sort kappe der var grøn indvendig.
han havde hætten over hovedet men man kunne godt se hans ansigt. han havde en rygsæk med der så ud til at være fyldt men om det var noget vigtigt eller ej det var et større spørgsmål.
"bare rolig selv om du er klodset kan du træne for at kæmpe imod det" sagde han med et smil.
"hvilket jeg vil hjælpe dig med også under en af tingene" sagde han med et smil.
han hjalp hende stille op fra jorden.
"bare rolig hvis du har lyst kan jeg lære dig at både forsvare dig selv og at være en rigtig eventyrer" sagde han og smilte til hende.
derefter vendte han sig om og begyndte at gå afsted.
"nå nok om det lad os smutte afsted for eventyr!" sagde han og råbte det sidste. imens han gik med en arm i luften.
"ups forkert vej det er den her vej" sagde han og begyndte at gå væk fra portalen.
"jeg havde helt glemt at portalen ikke virker mere efter jorden døde" sagde han og gik hen imod stien.
"mange tror at portalen stadig virker men det gør den faktisk ikke så det eneste der ville have været sket er at du ville have endt på den anden side af portalen og nok endt med at blive grint af" sagde han med et smil.
"men vi skal ingen steder andet end her i denne her verden fordi der er så meget ingen har set endnu. denne verden er urgammel og uopdaget" sagde han med et smil.
"ikke engang dem der har levet i verden her siden starten kender alle dens hemmeligheder" sagde han med et smil
"ved du hvad verden bliver kaldt andet end underworld?" spurgte han hende med et smil imens de gik.
"den eneste race der ikke blev skabt her er mennesket" sagde han bagefter.
"mennesket blev ikke skabt på en anden verden på grund af deres ødelæggende natur" sagde han og kiggede på hende.
"der var en gammel profeti i den her verden" sagde han og holdte lige en pause.
"et væsen fra en anden verden vil komme til denne verden med en gruppe af ni.
dette væsen er ikke hvilket som helst væsen. født i en anden verden men med blodet af denne verden. han holder i sin hænder kræften til at kunne skabe balance imellem godt og ondt. og kun han kan bestemme denne verdens skæbne fordi han bringer den tabte race. en race uden styrker men alligevel har kræften til at kunne få alle styrker. denne race er den der kan bestemme hvordan verdens skal dreje og med deres berøring vil de give andre evnen til det også" sagde han og stoppede.
"den person der blev snakket om som holdte balancen af godt og ondt er min far. den gruppe af ni er mine venner og mine søstre. og den race der blev snakket om med den styrke er mennesket. helt tilbage da denne verden blev skabt" sagde han og smilte til hende.
"jorden. den anden verden blev ødelagt fordi en vandrende mørke kom. en ondskab så stærk at den kunne ændre folk og ændre deres tanker. et mørke der opslugte alle der ikke var rene af hjertet. min onkel" sagde han og stoppede.
"min onkel var den der reddede menneskeheden ved at bringe dem her sammen med min moster. de var dem der reddede mennesket fordi de var blevet tildelt eller min onkel var blevet tildelt opgaven at beskytte menneskeheden af selve lysets gud" sagde han og smilte til hende.
"men det er kun lidt af min families historie prøv at forstillle dig hvor meget historie der er så for alle i hele verden for både dem der har været her og er her stadig" sagde han med et smil imens han gik videre hen af vejen.
"fordi også selv om at vi kommer fra en høj klasse er vi blevet lært op i at alle kan gøre noget stort og spændende og vi er heller ikke blevet oplært til at være fine eller snobbede men vi er blevet lært til at kunne kæmpe for vores mål og beskytte det vi elsker. og jeg ser at du kan have mange talenter med den rigtige træning men dit fokus er blevet sløret for frygten for at miste mere end det du har mistet og sorgen fra at have mistet det du har allerede mistet. man kan se det i dine øjne" sagde han og smilte til hende og kiggede lige i øjne på hende.
"okay den var uforventet men tak" sagde han med et smil.
"kom lad os komme hen til ashen wood forest så vi kan slå lejrer og holde pause" sagde han og pegede på en stor skov de nærmede sig.
"så kan vi imens vi holder pause vise dig hvordan du skal forsvare dig selv" sagde han med et smil.
"lad os race frem til skoven" sagde han med et smil.
"du skal ikke undskylde. jeg er hverken ked eller sur" sagde han med et smil og vendte blikket hen imod skoven.
"den der kommer sidst er en rådden ork" sagde han og blinkede flabet og begyndte at løbe afsted imod skoven.
» Who are you?//Melvin Morladin.
» An awfull world - Melvin Morladin.
» hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
» Mabye I will work for you Melvin-- Melvin morlandin
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper