Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I Carry Your Heart with Me - Logan EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Lori
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Lenore
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Genevira
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Celenia
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Renata
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Jake
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Sasha
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Abigail
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 
Elizabeth
I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba13I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba14I Carry Your Heart with Me - Logan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

I Carry Your Heart with Me - Logan

Go down

I Carry Your Heart with Me - Logan Empty I Carry Your Heart with Me - Logan

Indlæg af Gæst Man 26 Okt 2015 - 9:16

Påklædning
@Logan



Hun havde haft brug for et break. Væk fra byen. Væk fra sine søstre. Bare lidt væk. Jo havde spurgt Logan om han ville med. Mest fordi, at hun ikke rejste alene - og han var nok en af de mest stabile personer i hendes liv for tiden.  Det var svært for hende at acceptere den måde Audrey og Caroline havde håndteret der var mere familie end blot dem. At invitere dem til en fest middag uden hende, det var nok det hun ikke fattede. Så  hun havde brug for et par dage uden dem. Så hvorfor ikke en vandre tur i urskoven?
Jo havde taget lidt varmere tøj på, også på grund af det var begyndt at blive koldere udenfor. Dog var Jo ekspert i den gode vind. Så lidt varm luft hjalp dem et godt stykke af vejen. De var fløjet hertil. Takket være Jo, havde de enkel og let transport igennem byen og til skoven. Ikke hun havde fortalt Logan endnu, hvorfor hun ville så langt væk. Endelig var de landet inde midt i den dybe skov.

Jo satte sig ned på en falden træstamme og sukkede let. Dog smilede hun let til Logan. Den friske luft. At være væk fra sit ansvar, og lade sin højre hånd tage over - det gav et fantastisk overskud.  At være herude gjorde, at hun følte sig mere fri - og blev mere klar over, hvad hun egentlig følte. Facaden blev brudt ret hurtigt fra hendes side af, og en glad pige sad foran ham. En person, som mange egentlig ikke havde set længe, måske Logan havde set denne person når han så hende i øjnene. Men at lade muren falde var meget rart.
"Det her er rart. Bare slappe af og nyde omgivelserne." Sagde hun smilende og rejste sig op. "Klare du dig efter flyveturen, jeg ved den kan være en smule overvældende." Tilføjede hun og trådte hen til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Carry Your Heart with Me - Logan Empty Sv: I Carry Your Heart with Me - Logan

Indlæg af Gæst Tirs 27 Okt 2015 - 21:41

Logan havde ikke tøvet med, at takke ja til Jos tilbud. Selvom han ikke med sikkerhed, vidste hvad det tilbud indeholdt. Men det betød ikke noget. Han ville bare gerne tilbringe tid med Jo alene. Det var kun alene, han rigtig kunne se hende. Han havde ikke forventet et flyvetur, men det var uden tvivl den hurtigste måde at transportere sig på. Logan var nødsaget til, at støtte sig op af et træ efter landingen. Han så ikke på sig selv som svag, men det var en oplevelse, han alligevel aldrig havde gennemgået. En af de få, han ikke før nu kunne erklære prøvet. Han fjernede sin hånd fra træet, og gik hen til træstammen, hvor han satte sig ved hendes side. "Ja, her er dejligt." Han lod hans blik løbe omkring, før det fandt vej til Jos ansigt. Han så på hende et øjeblik, før hans blik vendte sig imod naturen igen. "Jeg har prøvet værre." En lille flyvetur, var ikke nær så nervepirrende som en årevis lang koma. Han havde aldrig glemt den oplevelse, men han ønskede heller ikke at huske den. Logan så igen på Jo, og tog sig selv i at smile. "Hvad skal vi så herude?" Han var vel lidt nysgerrig, for det virkede til, hun havde en grund til at være der. Naturligvis, ville han gerne kende den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Carry Your Heart with Me - Logan Empty Sv: I Carry Your Heart with Me - Logan

Indlæg af Gæst Tirs 27 Okt 2015 - 22:16

Naturen var vel et sted hendes familie havde tilfælles. Derfor de havde snakket om at få fingrene i det natursted, hvor de kunne have et stykke natur og beskytte det - give folk en mulighed for at se det. De manglede bare at finde det perfekte sted.
"Ja, hvad skal vi herude..." Gentog ham ham, imens hun kiggede frem for sig. "..Jeg havde lidt problemer med mine søstre, så jeg ville have et lille break fra om verdenen. Men det jo ikke alle jeg vil undgå. For jeg kan ikke undgå dig, jeg vil ikke undgå dig." Tilføjede hun og bed sig ganske kort i læben.
"Desuden. Så trængte jeg til at slappe af, og bare være mig selv. Og jeg tænkte vi begge kunne bruge lidt ferie i det her levende mareridt." Sagde hun så lidt efter. Jo flyttede blikket over på Logan, og vippede hovedet med på skrå.
"Der er vidst en hytte lidt væk herfra, vi kan overnatte der.. eller sove ude, jeg ved ikke hvad du er mest til." Sagde hun spørgende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I Carry Your Heart with Me - Logan Empty Sv: I Carry Your Heart with Me - Logan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum