Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
so what do we have here - Loui
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: so what do we have here - Loui
Han kiggede roligt på hende og nikkede stille hende, da hun sagde hun ville hjem og den slags efter alle de indtryk som hun havde fået og det kunne han endeligt også godt forstå, for han ville jo nok også være godt mør i hovedet, hvis det var ham der havde alle de tanker om ting som det her.
Han kiggede roligt på hende og rejste sig så op og bøjede armen let ”må jeg gøre æren i at følge dig noget af vejen hjem til dig selv mere så jeg også er sikker på at du kommer godt hjem”sagde han roligt med et stille smil på sine læber, men hun kunne altid sige nej for så vil de jo nok gå være deres vej og alt det, men hvem viste det kunne jo være at deres veje ville mødes igen, for man kende jo ikke ens fremtid på nogen måder, medmindre man var sådan en som kunne se frem i tiden og den slags der, men det måtte tiden jo vise om de ville, for der var jo ikke ligefrem nogen måder man sådan kunne komme i kontakt med hinanden, medmindre man sende en fugl med et brev eller noget i den retning af, men det havde han ikke rigtig gjort længe, men nu måtte han jo vente og se hvad hun ville gøre nu her, for der var jo ikke ligefrem andet han kunne gøre nu her.
Gæst- Gæst
Loui smilte lidt, "du må gerne følge mig på vej.. men ikke for tæt på mit hjem.. min papfar går amok hvis han ser dig.. eller bare generelt nogen jeg har bekendtskab med" svarede Loui og rejste sig fra bænken. Hun kunne næsten selv høre hvor vildt det lød, hun burde være voksen nok, til at bestemme hvem hun ville ses med.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende ”din papfar komme slet ikke til at se mig før jeg er væk det lover jeg dig”sagde han roligt og smilte til hende, han ville bare være venlig overfor hende og følge hende hjem og alt det, for efter det der var sket der i går mellem hende og de mænd hvor han blandede sig i stor still, så hvis de fandt dem igen så vil de nok være flere næste gang, men man kunne aldrig vide og den slags der, men nu måtte man jo se hvad der kom til at ske i frem tiden.
Han kiggede på hende ”hvis du har lyst måske kunne vi mødes igen engang hvis du altså vil”sagde han roligt og havde den der venlig tone over sin stemme overfor hende, så hun ikke skulle komme til at tro at han ville noget andet end bare og mødes med hende og den slags der, men han havde nu taget det første skridt til at ville mødes med hende igen, hvis det var at hun ville og alt det, men det var jo lige så meget op til hende som det var for ham, men der var jo en af dem som skulle tage det første trin til at ville mødes igen, og måske kunne de jo komme til at lære hinanden og kende bedre og det ville jo være godt efter hans mening, men nu måtte han jo se hvad hun ville sige til det.
Gæst- Gæst
Imens de gik kunne Loui ikke lade være med at tænke på de sidste 24 timer. Hun følte sig så forandret og rimelige forvirret, hun måtte søge i kirken for at få nogen svar, hun kunne hvert fald ikke spørges hende forældre, eller hvert fald hende papfar, hun så dårlig nok hendes mor, hun arbejdede altid. "Jeg er glad for du ikke synes jeg er alt for mærkelig" sagde Loui og vidste egentlig ikke om han syntes det om hende. Hun var jo rimelig mærkelig, men ikke noget som hun selv havde været herrer over.
//Beklager de korte svar..//
Gæst- Gæst
Dagene her havde været meget blandet for ham, for den måde hun var på have jo forskrækket ham noget så grusomt, at en kvinde som hende ville tro at han var ude efter samleje bare ved og røre ved hende og den slags der, men de fik det heldigvis snakket om det og den slags ting der, så det var jo godt og den slags der, men det kom jo bare bag på ham, da det sket og alt det men det var jo som det var, og hun havde nok ikke lige vist bedre end hvad hun havde fået fortalt der hjemmefra, så han kunne jo ikke andet end at smile af det og sådan noget det.
//går nok skal du se //
Gæst- Gæst
Mere de gik, jo tættere kom de på hendes hjem. Dagen var lys og fuglene pippede i hver deres træ. Loui var kvæstet efter den lange nat, hun kunne ikke vente med at komme hjem og sove. Hendes ben blev tungere og hendes øjne var tørre, det ville blive så skønt.
Loui stoppede pludselig op, "Oh.. ikke længere end her til." sagde hun. De var nemlig nåede tæt nok på, at hendes papfar ville få øje på hende, hvis han så ud af vinduet - hvilket man aldrig kunne vide sig sikker på. Loui trådte ind til siden og så på ham. "Så er det vel det.." sagde hun og smilte blidt. "Tak endnu en gang.. og tak for de forståelse.. vi ses nok igen" sagde hun vinkede kort til ham, imens hun rødmede. Hun gik baglæns væk fra ham imens hun smilte. Hun vendte sig op og satte farten op imod deres lille hus. Inden længe var hun indenfor. Loui ville aldrig glemme ham eller denne her dag.
// Out //
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata