Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Er kuren mod vampyrisme fundet? ~ TUN NEWS
Side 1 af 1
Er kuren mod vampyrisme fundet? ~ TUN NEWS
Nogle forskere har eksperimenteret det seneste stykke tid på noget de mener skulle være den endelige kur på vampyrisme... mon der endelig er fundet en kur?
Siden dagen vampyrene begyndte at strømme til, har det store spørgsmål været. Er der mon en kur? Uskyldige mennesker som i tvang bliver forvandlet til vampyrer, den uendelige smerte når de er tvunget til at tømme livet fra andre. Men nu ser det ud til, at vi er et skridt tættere på en kur.
Forsker Marcus Clarke har længe arbejdet på at finde en kur og i sammenarbejde med Livia da Isa er en meget vis magieksperter - sammen mener de, at er de nået et stort skridt i den rette retning.
Vi fik lov til at tage en snak med dem på deres arbejdsplads, hvor de alle virkede meget fokuserede på det fælles mål.
Hvor længe tror i der vil gå, før at vi kan forvente en færdig kur? Spurgte vi dem.
"Vi har stadigvæk langvej endnu, men jeg må indrømme at vi er på rette spor" - Siger Marcus Clarke til os.
Hvad bruger i til at teste om jeres fremskridt overhovedet giver pote? Rotter eller andet?
"I starten brugte vi rotter som vi havde fået forvandlet til vampyriskevæsner. Men til sidst fik vi frivillige vampyrer, som ønskede at blive forvandlet tilbage. Beklageligvis er der mange tapre folk som har ofret sig for vores sag." - Siger Livia da Isa
Livia Da Isa, vi hører du er en af de største magi eksperter i Doomsville. Hvilke midler bruger i til jeres søgning?
"Jeg har en masse bøger som jeg har fra min slægt. Også selvfølgelig, vil det ikke være så smart at afsløre mine andre små hemmeligheder. Men jeg kan sige. At når vi ved mere, så får i det at vide." - Svarer Livia os inden vi bliver nød til at gå.
Det sidste spørgsmål før vi var nød til at gå blev:
Marcus, tror du fuldt og fast på, at i kan finde en kur?
Hr. Clarke lo let af os.
"Selvfølgelig gør jeg det. Der er altid en kur på alt. Vi har bare ikke fundet den endnu. Søg og du skal finde. Det er hvad jeg altid siger til mig selv, og jeg giver ikke op før vi har fundet den kur."
Det er endnu ikke fast om kuren kan blive sand. Men vi kan intet andet end at håbe. Marcus og Livia søger frivillige vampyrer som vil hjælpe dem med at komme videre i deres søgning på kuren.
Hvilke andre midler de bruger på deres jagt efter svar, vil de endnu ikke besvare. Men en ting er sikkert. De vil gøre alt i deres magt for at finde den kur til os.
- Vi vil forsat holde jer opdateret i sagen om kuren.
~ Hayley på vegne af TUN
Vampyrisme, kan den virkelig kureres?
Siden dagen vampyrene begyndte at strømme til, har det store spørgsmål været. Er der mon en kur? Uskyldige mennesker som i tvang bliver forvandlet til vampyrer, den uendelige smerte når de er tvunget til at tømme livet fra andre. Men nu ser det ud til, at vi er et skridt tættere på en kur.
Forsker Marcus Clarke har længe arbejdet på at finde en kur og i sammenarbejde med Livia da Isa er en meget vis magieksperter - sammen mener de, at er de nået et stort skridt i den rette retning.
Vi fik lov til at tage en snak med dem på deres arbejdsplads, hvor de alle virkede meget fokuserede på det fælles mål.
Hvor længe tror i der vil gå, før at vi kan forvente en færdig kur? Spurgte vi dem.
"Vi har stadigvæk langvej endnu, men jeg må indrømme at vi er på rette spor" - Siger Marcus Clarke til os.
Hvad bruger i til at teste om jeres fremskridt overhovedet giver pote? Rotter eller andet?
"I starten brugte vi rotter som vi havde fået forvandlet til vampyriskevæsner. Men til sidst fik vi frivillige vampyrer, som ønskede at blive forvandlet tilbage. Beklageligvis er der mange tapre folk som har ofret sig for vores sag." - Siger Livia da Isa
Livia Da Isa, vi hører du er en af de største magi eksperter i Doomsville. Hvilke midler bruger i til jeres søgning?
"Jeg har en masse bøger som jeg har fra min slægt. Også selvfølgelig, vil det ikke være så smart at afsløre mine andre små hemmeligheder. Men jeg kan sige. At når vi ved mere, så får i det at vide." - Svarer Livia os inden vi bliver nød til at gå.
Det sidste spørgsmål før vi var nød til at gå blev:
Marcus, tror du fuldt og fast på, at i kan finde en kur?
Hr. Clarke lo let af os.
"Selvfølgelig gør jeg det. Der er altid en kur på alt. Vi har bare ikke fundet den endnu. Søg og du skal finde. Det er hvad jeg altid siger til mig selv, og jeg giver ikke op før vi har fundet den kur."
Det er endnu ikke fast om kuren kan blive sand. Men vi kan intet andet end at håbe. Marcus og Livia søger frivillige vampyrer som vil hjælpe dem med at komme videre i deres søgning på kuren.
Hvilke andre midler de bruger på deres jagt efter svar, vil de endnu ikke besvare. Men en ting er sikkert. De vil gøre alt i deres magt for at finde den kur til os.
- Vi vil forsat holde jer opdateret i sagen om kuren.
~ Hayley på vegne af TUN
Gæst- Gæst
Sv: Er kuren mod vampyrisme fundet? ~ TUN NEWS
Hallo..
Stop..
Kan ikke følge med x.x
Hvor får du de idéer fra? Tell me! xD
- ellers super artikel like always! Din dumme hovedpine
Stop..
Kan ikke følge med x.x
Hvor får du de idéer fra? Tell me! xD
- ellers super artikel like always! Din dumme hovedpine
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Ser godt ud keep up the good work butterfly (;
Gæst- Gæst
Hey hey, den idé kender jeg! (;
Men fedt skrevet
Men fedt skrevet
Gæst- Gæst
Thanks kærlighedsfyr xD
Yes it was your great idea!
- Mange tak søde <3
Yes it was your great idea!
- Mange tak søde <3
Gæst- Gæst
Haha ja det var det, men jeg er glad for at se at du fik forvandlet den til det her søde!
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Mystik væsen fundet? - Tun News
» Prinsessen af Doomsville er fundet tilskadekommet foran slottet ~Tun News
» Good news and bad news (Fravær)
» Endelig har jeg fundet dig
» Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*
» Prinsessen af Doomsville er fundet tilskadekommet foran slottet ~Tun News
» Good news and bad news (Fravær)
» Endelig har jeg fundet dig
» Fundet mit Specielle bånd // LunaIchigo // *Privat*
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata