Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Mystik væsen fundet? - Tun News EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Mystik væsen fundet? - Tun News Voteba13Mystik væsen fundet? - Tun News Voteba14Mystik væsen fundet? - Tun News Voteba15 
Juniper
Mystik væsen fundet? - Tun News Voteba13Mystik væsen fundet? - Tun News Voteba14Mystik væsen fundet? - Tun News Voteba15 
Valentine
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Mystik væsen fundet? - Tun News

Go down

Mystik væsen fundet? - Tun News Empty Mystik væsen fundet? - Tun News

Indlæg af Gæst Man 7 Maj 2018 - 13:28

Mystisk væsen fundet og dræbt.

Mystisk væsen fundet, læs videre for at finde ud af alt!

Vores journalist Luxuria Undré Romanof, var blevet sendt ud til @Sean McGivens i Doomsville City, og fik en udtalelse om et såkaldt søuhyr de nu har fanget. Sean fortæller følgende;

"...Jeg havde noget, der krævede min opmærksomhed, langs Soul River. Jeg rejste med et par mænd og denne store søslange kom ud af ingenting. Den ville nemt have kostet livet på mine medrejsende, var det ikke fordi jeg havde opfordret dem til at stikke af og jeg selv tog mig af slangen. Den havde allerede fat i en af mine mænd, så det var en ret alvorlig situation. Så jeg forvandlede mig og gik til angreb. Jeg fik den til at slippe manden, den havde fat i og vedblev at angribe den. Den bed mig endda i skulderen på et tidspunkt. Floden blev rød af dens blod og vandet plaskede op til alle sider. Det tykke mudder gjorde det svært at stå fast. Men jeg vandt...Og dette er hvad der kom ud af det. Et storslået trofæ!"

Slagen er udstoppet, men det er tydeligt at se hvor dødelige sårene er. Sårene specielt omkrings den hals, men der er også mindre sår i dens ansigt og ned af dens krop, som er betydelige interessante.
Den er udstoppet ved hjælp af en masse træ og en stenpæl som den hviler sig på. Slangen er så lang, at den går hele vejen rundt i rummet. Den står i øjehøjde, så folket kan nyde det yndige syn, af slangen som Sean McGivens dræbte.

Sean fortæller derud over, at der snart vil blive åbnet op, så folk kan se udstillingen og se slangen med egene øjne selv, på borgen. Alle er velkommen!

Lux - Journalist teamet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum