Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Endelig har jeg fundet dig EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Endelig har jeg fundet dig EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Endelig har jeg fundet dig EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Endelig har jeg fundet dig EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Endelig har jeg fundet dig EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Endelig har jeg fundet dig EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Endelig har jeg fundet dig EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Endelig har jeg fundet dig EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Endelig har jeg fundet dig EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Endelig har jeg fundet dig Voteba13Endelig har jeg fundet dig Voteba14Endelig har jeg fundet dig Voteba15 
Abigail
Endelig har jeg fundet dig Voteba13Endelig har jeg fundet dig Voteba14Endelig har jeg fundet dig Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Endelig har jeg fundet dig

Go down

Endelig har jeg fundet dig Empty Endelig har jeg fundet dig

Indlæg af Gæst Ons 13 Nov 2013 - 13:50

Tid: Omkring 23 tiden
Vejr: Regnvejr og koldt
Sted: Doomsville Rotten Root District
Omgivelser: Få mennesker her og der

Gaderne var begyndt at blive stille i den fattige del af Doomsville, et sted hvor de fleste rige nok ville holde sig væk fra. Folk sov på gaderne eller i opgangene, bare for at komme et sted som vinden ikke kunne slå dem ihjel igennem natten. Det var nok ikke ligefrem et sted hvor man skulle gå rundt i silketøj, og med pengene hængende ud af lommerne. Det var også et af de steder som Damon hadet at komme hen til, det var som om mange mennesker blev vilddyr der nede. Han ville helst blive oppe i Terrorville District, eller endda bare inde i sit hjem hvor han havde folk til at gøre alt for ham. Han skulle dog tjene penge en gang imellem, og havde endda fået en opgave for flere uger siden. Han havde sendt flere af sine lejermorder, ud for at klare opgaven for ham.. men den mand som de skulle dræbe, flyttede ligefrem fra sted til sted og til sidste forsvandt. Damon havde derfor besluttet at tage opgaven selv, også selv om den førte ham ned til Rotten Root district. Han havde hørt om at den mand opholde sig der nede, på en adresse som var ejet af en af hans ansatte. han havde derfor denne nat besluttet at han ikke ville vente længere, han ville have klaret opgaven så hurtigt som muligt. Han havde ikke ligefrem taget noget fint tøj på, når han skulle ned til den klamme del som han kalde det. Han skynde sig ned mod adressen, også selv om det gik lidt tid for at finde den. Det var ikke ligefrem fordi det var et sted som han ofte var henne, og derfor kendte han heller ikke til de forskellige gader eller adresser. Han stoppede kort op når han stod udenfor bygningen, og et svagt smil kom frem på hans læber før han bevægede sig op af opgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig har jeg fundet dig Empty Sv: Endelig har jeg fundet dig

Indlæg af Sean Tors 14 Nov 2013 - 16:42

Vinteren var i den grad på vej. Det blev koldere og det regnede mere og mere, truede med at gøre en kold helt ind til benene, hvis man ikke klædte sig godt nok på. Dog havde det aldrig generet Sean. Han gik klædt i nogle lette sko af behandlet læder, som holdte vandet ude. Nogle mørke, smidige bukser og en lige så mørk, men dog varm, trøje. Normalt havde han kappe på, men ikke når han var på arbejde. Den var mere en hindring end praktisk når han arbejdede, truede med at sætte sig fast i alt på hans vej eller at kvæle ham, hvis han gjorde noget forkert. De sædvanlige knive, dem som faktisk aldrig forlod hans krop, sad godt fast, skjult for selv det trænede øje. Han havde lavet dette siden han blot havde været en forvildet teenager, hvor han begyndte at stjæle. Senere var han også begyndt at dræbe og mente selv han gjorde det godt. Denne unge kvinde havde opsøgt ham personligt, bedt ham personligt om at hjælpe sig. Hun havde været noget så alvorlig, sendt ham nogle bestemte øjne. Normalt foretrak han ikke at have direkte kontakt med sin arbejdsgiver, det gav en hvis usikkerhed, men nu var skaden sket og pengene var gode. Det eneste han skulle gøre var at dræbe denne mand, som forstod at gemme sig. Han kunne forstå på kvinden hun havde ønsket det i noget tid, at noget havde forsinket det, men nu skulle der ikke gå længere tid. Sean havde takket ja og det var grunden til han nu bevægede sig som en usynlig skygge igennem gyderne, som han kendte så godt. Til forskel fra så mange andre rige snobber, viste han hvor man kunne gemme sig, finde duelige mænd og hvordan man gebærdede sig i det fattige kvarter. Han var ikke så kræsen, når det kom til stykket, dette var trods alt stedet hvor man nemmest kunne dræbe og stjæle, uden at blive fanget.
Det mørkebrune hår, som tidligere havde været redt tilbage som den gentleman han normalt yndede at spille, strittede nu let til alle sider, med undtagelsen af pandehåret der hang lidt ned over hans pande. 4 grove ar gik tværs over hans ansigt. Et armbånd sad om hans ene håndled, et lille vedhæng af noget der lignede dæmon og englevinger sat sammen og med en lille tekst.

Huset var et af de lidt større, her i denne bydel. En assistent af manden skulle vist bo her og nu gemme manden væk. Sean stod i skyggerne over for og studerede huset, før han besluttede sig at gå om bag det. Selv hvis manden skulle eje lidt penge, var de fleste huse i dette distrikt nemme at bryde ind i. I hvert fald for en som ham. Han listede sig igennem noget halvmudder i haven, gennem nogle halvvisnede buske, til det nærmeste vindue. Mørkt. Der var lys i nogle af vinduerne ovenover, hvilket fortalte huset havde en ekstra etage, hvor der i hvert fald befandt sig en eller anden. Han fik listet vinduet op, en simpel lås, og trådte forsigtigt indenfor. nu begyndte arbejdet endelig for alvor...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Endelig har jeg fundet dig Empty Sv: Endelig har jeg fundet dig

Indlæg af Gæst Fre 29 Nov 2013 - 15:47

Damon havde blot en tanke i sit hoved, og det var at blive færdig med opgaven så han kunne komme tilbage til sit hjem. Hvor der var så rent at han næsten ligefrem kunne se sit eget spejlebillede, i det ny vaskede gulv. Han hadet ligefrem at være nede i den fattige del, alle de mennesker som tiggede efter et par småmønter og troet at Damon gad dele med sig. Han havde aldrig været særlig god til at dele med sig, og slet ikke når det kom til noget som han havde brugt flere århundre på at optjene. Hvis folk så gerne ville komme op fra den fattige del, så ville de også kunne gøre det hvis de havde viljen til at gøre det *hurtigt drab også bare hjem igen* tænkte han for sig selv, mens han bevægede sig op af opgangen. Det tog ikke særlig længe før han stod udenfor den rigtige dør, og lyden fra et par råbende stemmer kunne han høre der fra "jeg vil ikke have dig her længere.. risikere at dø, bare fordi du er et fjols" råbte en kvindelig stemme, som bestemt havde frygt i sin stemme. Hun viste jo ligefrem at hun nok ikke ville slippe levende ud fra lejligheden, når der først var nogen der kom efter den mand som hun gemte der inde "lad os stikke af sammen" sagde den mandelig stemme, mens det ikke tog længe før den kvindelig stemme grinte hånligt af ham. Damon rullede bare kort med sine øjne, da han bestemt ikke gad høre på dem længere. Med ikke særlig meget styrke, sparkede han døren op med en let bevægelse "det er forsent" sagde han højt, som fik dem til at hoppe et stykke væk fra døren af ren chok. Manden hæv hurtigt kvinden ind foran sig "ikke dræb mig.. jeg gør hvad som helst" sagde han af ren panik som bare fik Damon til at hæve det ene øjebryn, ynkeligt af en mand at ville ofre en kvinde for at redde sit eget liv. Nok var der nogle ting som Damon mente kvinder fortjente, som der var nogle kvinder som fortjente at blive slået. Det at ofre en anden kvinde, eller bare en anden person var ynkeligt i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endelig har jeg fundet dig Empty Sv: Endelig har jeg fundet dig

Indlæg af Sean Lør 30 Nov 2013 - 21:21

Han listede sig igennem værelset, som umiddelbart virkede til at være en lille stue, som bare ikke blev brugt lige nu. Han listede sig videre ud i gangen, op af trappen og hen af endnu en lille gang...Kun for at stoppe op. En dør var åben og spredte et lys ud over gangen, men han var stoppet inden nogen kunne have opdaget ham. Stille som en mus. Der ikke blev jagtet af en kat, vel at mærke. Han lyttede...
Så nogen var kommet før ham? Hvem skulle ellers være interesseret i manden? Hans mænd havde ikke fortalt ham at der skulle være andre interesser i manden, selvfølgelig kunne noget været undsluppet ham...Han viste bare at denne fremmede mand ikke skulle tage hans pris fra ham! Han havde brug for dem og som dæmon var han skide ligeglad med om andre også kunne bruge det.
Han tog en hurtig beslutning og trådte hen til døren...For at se ryggen af en mand, samt en mindre mand der trykkede sig ind i et hjørne med en urolig kvinde foran sig. Han gik let til siden, så han stadig stod bag manden, men lidt til venstre for ham så han kunne se sit bytte bedre.
Til hans lettere overraskelse lugtede manden ved siden af ham af dæmon...Og det kunne nemt give lidt problemer. Hvad var han for en fyr? Hvorfor tøvede han?
Uden at tænke nærmere over det, og forhåbentlig stadig med sit overraskelsesmoment, trak han sin dolk. Dolken skinnede af det pureste sølv, dem sære tegn der formede sig i et mønster i skæret. Selve skaftet af dolken var indviklet i smidigt læder, så han ikke selv opnåede smerte ved at bruge dolken. Og uden videre betænksomhed, da han ikke så kvindens liv som noget problem, sprang han frem mod manden, i håb om at være den der nåede at levere det dræbende stød...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Endelig har jeg fundet dig Empty Sv: Endelig har jeg fundet dig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum