Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)
3 deltagere
Side 1 af 1
Hvor skal chatten være placeret på siden?
Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)
Halløjsovs derude! :3
Så er vi her igen, med endnu en afstemning, hvor vi gerne vil høre jeres mening, så vi kan få det bedst mulige ud af siden.
Denne gang er der ikke mange valg at tage stilling til, der er nemlig kun to muligheder(heldigt for ubeslutsomme personer).
Det handler simpelthen om, hvor skal chatten være?
Der har været nogle ønsker om at chatten skulle rykkes op i toppen af siden, i stedet for at den, som nu, er i bunden. Dette vil betyde flere folk måske går ind på den og nye brugere ser den - måske gider man ikke scrolle helt ned i bunden?
Mange er måske vant til at den er i bunden, og derfor også sidens setting i forhold til dette - rykkes den op i toppen af siden vil dette selvfølgelig ændres.
Vi vil derfor gerne høre, hvad i har det bedst med.
Skal Chatten være i toppen eller i bunden af siden?
~Ali
På vegne af Adminteamet
Så er vi her igen, med endnu en afstemning, hvor vi gerne vil høre jeres mening, så vi kan få det bedst mulige ud af siden.
Denne gang er der ikke mange valg at tage stilling til, der er nemlig kun to muligheder(heldigt for ubeslutsomme personer).
Det handler simpelthen om, hvor skal chatten være?
Der har været nogle ønsker om at chatten skulle rykkes op i toppen af siden, i stedet for at den, som nu, er i bunden. Dette vil betyde flere folk måske går ind på den og nye brugere ser den - måske gider man ikke scrolle helt ned i bunden?
Mange er måske vant til at den er i bunden, og derfor også sidens setting i forhold til dette - rykkes den op i toppen af siden vil dette selvfølgelig ændres.
Vi vil derfor gerne høre, hvad i har det bedst med.
Skal Chatten være i toppen eller i bunden af siden?
~Ali
På vegne af Adminteamet
Sidst rettet af Alítheia Søn 20 Mar 2016 - 14:53, rettet 1 gang
Alítheia- Evolved
- Antal indlæg : 1866
Evner/magibøger : natural feelings
Sv: Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)
Jeg er nysgerrig om folk kun stemmer med en af deres karakter, eller om man stemmer via flere af dem
Anyways, jeg har stemt (kun fra camille ) og har valgt i bunden.Det er mest fordi det er en såkaldt "lukket chat" hvor man skal klikke ind for at kunne skrive.Dem fortrækker jeg altid nederst, hvorimod de åbne man kan skrive i "uden at klikke ind" de ligger bedst til en enkelt lyn bemærkning øverst.
det er jo en helt personlig meninge, men sådan finder jeg det lækkert ^^
Anyways, jeg har stemt (kun fra camille ) og har valgt i bunden.Det er mest fordi det er en såkaldt "lukket chat" hvor man skal klikke ind for at kunne skrive.Dem fortrækker jeg altid nederst, hvorimod de åbne man kan skrive i "uden at klikke ind" de ligger bedst til en enkelt lyn bemærkning øverst.
det er jo en helt personlig meninge, men sådan finder jeg det lækkert ^^
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Sv: Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)
Vores side er reeet lang. Jeg kunne forestille - I hvert fald for folk som mig selv, der opdatere siden ca. en gang i minuttet - vil det være rart at den lå i toppen og var nem at komme til hele tiden, uden man skal scrolle op og ned hele tiden.
Dog må jeg indrømme jeg er helt neutral hvad dette angår
Dog må jeg indrømme jeg er helt neutral hvad dette angår
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Lignende emner
» Meet-up: Hvor? (Afstemning)
» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
» Det er længe siden. Jeg undrede mig over hvor du blev af. jeg håber du har tilgivet mig og vi nu kan være venner...(Alane)
» Hvilke kategorier skal man kunne nomineres i? - afstemning
» Chatten(En brugers kommentar)
» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
» Det er længe siden. Jeg undrede mig over hvor du blev af. jeg håber du har tilgivet mig og vi nu kan være venner...(Alane)
» Hvilke kategorier skal man kunne nomineres i? - afstemning
» Chatten(En brugers kommentar)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine