Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hvilke kategorier skal man kunne nomineres i? - afstemning
Side 1 af 1
Hvilke kategorier kan du bedst lide?
Hvilke kategorier skal man kunne nomineres i? - afstemning
Så blev det tid til at komme videre med de kære nomineringer!
Jeg har siddet og skrevet alle de bud i kom med ned og selvom jeg selv har nogle favoritter, så synes jeg at det skal gøres ordenligt (og som jeg foreslog), derfor synes jeg alle skal have en mulighed for at stemme på de kategorier i bedst kan lide.
Jeg har valgt at lave det til en multiple choice afstemning, da der jo gerne skulle være mere end en kategori der bliver brugt i sidste ende.
Lidt om kategorierne:
Jeg har siddet og skrevet alle de bud i kom med ned og selvom jeg selv har nogle favoritter, så synes jeg at det skal gøres ordenligt (og som jeg foreslog), derfor synes jeg alle skal have en mulighed for at stemme på de kategorier i bedst kan lide.
Jeg har valgt at lave det til en multiple choice afstemning, da der jo gerne skulle være mere end en kategori der bliver brugt i sidste ende.
Lidt om kategorierne:
- Bedste plottwist i et emne: Uanset om emnet er lavet ud fra et plot eller ej, kan der dukke nogle vilde twists op undervejs, måske var de planlagte måske var de ikke. Men det er altid underholdende! I denne kategori vim man kunne nominere emner, som har haft et eller flere vilde plottwists som har ændret på karaktere, deres forhold eller andet i deres liv.
- Skøreste chat udveksling: Chatten er et fantastisk sted, der er altid hyggeligt og sjovt. Nogle gange bliver det rigtigt gakket og det er ikke altid at logikken hersker her, derfor kommer der gerne nogle enormt sjove og skøre udvekslinger blandt folk. I denne kategori kan man nominere en sådan udveksling.
- Den mest aktive: Kender du det at man logger på mega tidligt eller midt om natten? Du regner ikke med at der er andre online på en høj hellig tirsdag nat, men alligevel kan du se denne ene persons navn stå under "hvem er online" sektionen. Hvem er altid aktiv og online? De nominerede i denne kategori kan være de personer der altid er online, eller dem som konstant smider nye svar i emner på alle døgnets timer.
- Den mest kreative profil: De fleste bruger meget tid på deres profil lige når det opretter en bruger, men det kan dog også ske at man i løbet af sin tid her på siden har piftet den lidt op i ny og næ. I denne kategori ser vi på de flotteste og mest kreative profiler, dette kan vurderes rent æstetisk eller måske også ud fra hvordan den er skrevet. Er det en dagbog? Eller har man skrevet sin profil som en "wanted poster"?
- Den mest hjælpsomme: Om man er ny eller gammel så har man stadig brug for hjælp en gang i mellem. Det kan være til en dum bbcode, eller måske til at finde det der indlæg om uw meet-up, eller måske hvor man finder mere viden om magi bøger. Hvem er altid en der er klar til at sende et link så man kan komme i den rette retning? Her nomineres de rare sjæle der altid er hjælpsomme og ved lige hvad man leder efter.
- Det bedste plot: Plots kan handle om alt muligt! Men nogle gange er de helt igennem fantastiske og gennemtænkte. Hvilke plots synes har været super gode! De kan handle om alt muligt, en skænderi mellem turdelduer, måske en forbrydelse? Har din eller en bekendt karakter være med i et plot du er helt opslugt af, så er dette kategorien for dig!
- Speedy-Gonzales: Jeg tror vi alle kender en speedy-gonzales, eller måske er du en speedy-gonzales! En speedy-gonzales er en person som er i stand til at komme med et svar i et emne på få minutter. Personen er i stand til at komme med et flot og spændende svar med massere af indhold og action (hvis det da er den slags emne), en speedy-gonzales er typen nogle af os kun kan beundre! Alle os der er lidt langsomme i optrækket kan næsten miste pusten når vi har et emne med en speedy-gonzales, dog kun på en god måde. Denne kategori er for alle de hurtige folk vi kender!
- Chat-freak: Vi elsker alle chatten, selv i inaktive perioder er der dog stadig folk i chatten. Denne kategori er til de skønne folk vi altid ser i chatten, dem som gerne sidder og venter på selskab helt alene i chatten og dem som gør det til en fest at logge på den!
Evner/magibøger : -
Sv: Hvilke kategorier skal man kunne nomineres i? - afstemning
Jeg finder lige denne frem igen, da der ikke er så mange der har stemt
Stem endelig! Eller skriv en pm til mig direkte om hvilke kategorier du bedst kan lide
Stem endelig! Eller skriv en pm til mig direkte om hvilke kategorier du bedst kan lide
Evner/magibøger : -
Lignende emner
» Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer
» Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)
» De kunne ikke, men du kunne. Lad og tale. (Richard)
» Kategorier til nomineringer - forslags tråd
» Jeg hørte at du kunne hjælpe- Andrea
» Hvor skal chatten være! (AFSTEMNING)
» De kunne ikke, men du kunne. Lad og tale. (Richard)
» Kategorier til nomineringer - forslags tråd
» Jeg hørte at du kunne hjælpe- Andrea
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine