Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164970 indlæg i 8752 emner
Dæmon ritualer, udkast der endnu ikke er færdigt
2 deltagere
Side 1 af 1
Dæmon ritualer, udkast der endnu ikke er færdigt
Dette er et udkast til hvilke ritualer, riter, ceremonier osv. dæmoner kan lave. Det er ikke den alemene dæmon der gør dette derhjemme, de fleste har nok et alter hvor de ligger offer gaver til Lucifer.
Hvis der er noget I synes mangler, eller burde om formuleres osv, så kommenter lige eller skriv en pm, så finder jeg ud af det
- SKABELSE AF DET ASTRALSKE TEMPEL:
Det er også i dette tempel de fleste dæmoner bygger deres alter da det bruges til ritualerne, og deres energi er stærkest herinde.
*En dyb meditativ tilstand og visualisering er hovedsagen. Du bør konstruere dit tempel under et ritual, hvor du kan bede Lucifer om at velsigne det. Mediter så lang tid det tager at konstruere dit eget sted. Dette bør gøres efter du har skrevet en anmodning til Satan om at velsigne og hellige dit tempel.
*Dette er dit helt eget private og indre sted, hvor du er fri. Jo mere du besøger dette sted, desto stærkere bliver det.
Når du er færdig med ritualet, kan du invitere din Beskytterdæmon, og hvilke som helst andre Dæmoner du har forhold til, til at se det.( KUN DÆMONER MÅ TRÆDE IND I DIT ASTRALSKE TEMPEL!!).
*Hvad du kan bruge dit tempel til:
Ritualer
- Meditation (alle former for astralt arbejde)
- Telepatisk kommunikation med andre mennesker
*Du kan også tage dertil og fokusere på bestemte ting vedrørende spirituel evne eller kommunikere telepatisk.
For at kommunikere telepatisk med et andet væsen, så tag til dit tempel på et tidspunkt, hvor han eller hun sover og "tving" hans eller hendes sjæl til dit tempel. Gør dette med visualisering. Når personen er til stede, og hvis du ønsker at påvirke personen, så seperer hans eller hendes sjæl ved at trække lyskroppen ud og tale til den ved at give den korte kommandoer i nutid.
*Hvis du ønsker at drøfte noget vigtigt, så tal som om personen faktisk sidder foran dig. Du kan også fortælle personen, at han eller hun ikke vil kunne huske selve mødet, der finder sted, når personen vågner, men alligevel adlyde alle kommandoer.
RITUALER
- DET INDLEDENDE RITUAL:
Dette er den første del af alle ritual. Efter dette er gjort går man i gang med det rigtige ritual, som i kristendomme, Præsten messer inden han går igang med sin prædiken og/eller ceremoni.
- Det er altid en god idé at bade før ritualer. Dette viser respekt.
- Antænd din røgelse og lad det brænde i 10-15 minutter for at fylde rummet.
- Skriv eventuelle bønner (taksigelsesbønner eller anmodninger) ned på et blankt stykke papir.
- Tænd dine lys (hvis du bruger lysestager, bør de være af sølv)
- Fyld dit bæger med vin eller en anden drik (dit bæger bør være af sølv).
- Klæd dig på til ritualet. Hvis du ikke har en ritualkåbe, så klæd dig i sort - helt sort hvis muligt.
- Sørg for, at dit tøj er rent.
*Ring med klokken mens du drejer mod uret. Begynd med Lucifer mens du vender mod øst. Drej derefter mod nord for Beelzebub, vest for Astaroth og syd for Azazel. Bliv ved med at lade dig selv med den blå energi, hver gang du drejer.
- LUCIFER MOD ØST
- BEELZEBUB MOD NORD
- ASTAROTH MOD VEST
- AZAZEL MOD SYD
Reciter herefter invokationen til Lucifer:
*INVOKATION TIL LUCIFER:
In Nomine Dei Nostri Satanas, Luciferi Excelsi.
I Satans Navn, Hersker af Jorden, Sand Gud, Almægtig og Uudsigelig, Som har skabt mennesket til at reflektere i Dit eget billede og lignelse, inviterer jeg Helvedes Magter til at skænke deres infernalske kræfter over mig.
Åbn Helvedes Porte og kom frem for at hilse på mig som jeres Broder/Søster og ven.
*Fri mig O Mægtige Satan fra al tidligere vildledning og fejlagtighed, fyld mig med sandhed, visdom og forståelse, hold mig stærk i min tro og tjeneste, så jeg for evigt kan være med dig Dig med Lovprisning, Ære og Storhed blive givet Dig for evigt og altid.
*Drik fra bægeret.
*Her efter begynder du dit planlagte ritual.
- THE HANG MAN:
- Bindingsbesværgelse/ The hang man
*Hvad du får brug for:
- Materiale til at lave en dukke.
- En lille personlig ejendel fra personen du ønsker at binde (dette kan sys fast inde i dukken).
- En langt nok stykke af mørkeblåt materiale eller bånd til at binde dukken som en mumie.
- Et søm og et træ at til at hænge dukken op.
- Du kan fylde dukken med urter. Det vil "sy munden sammen" at tilføje nelliker. Husk: urter har ingen reel kraft selv, udover medicinske egenskaber, og derfor skal du bede Saturn om at velsigne dine urter med sin magiske kraft. Man kan også tilføje:
- Agermåne
- Dyvelsdræk
- Birk
- Blodurt
- Kulsukker
- Slangeurt
- Ægte Isop
- Almindelig rude
- Tobak
- Jernurt
- Kongelys
*Alle de ovennævnte urter herskes af planeten Saturn. Saturn er planeten for binding. Når du er færdig med at stoppe dukken op og sy den, så få den til at repræsentere personen du ønsker at binde. Tegn individets ansigt så godt du kan - skæg, briller og så videre - det behøver ikke at være perfekt. Sy nu munden sammen med beslutsomhed.
*Placer dukken på dit alter og begynd et standard ritual. Efter at have invokeret Helvedes Fire Prinser, så rør dukkens mund med din ritualkniv og sig:
"Jeg præsenterer __(navn)__ til at blive bundet. Hvad jeg gør mod denne afbildning, gør jeg mod __navn__."
Saml nu dukken op og begynd at sno materialet/båndet omkring den ,som en mumie, (begynd ved munden) men hold ét ben ubundet (så du kan hænge dukken i det). Når du er færdig, så placer igen dukken på dit alter og fremsig følgende:
"__Navn__ er bundet, han/hun kan ikke tale imod mig. __(Navn)__ er bundet, han/hun kan ikke handle imod mig. __(Navn)__ er bundet, han/hun kan på ingen måde skade mig"
Ave Satanas".
- BANDLYSNINGS RITUAL:
*Et bandlysningsritual bør udføres på en lørdag, når Månen er aftagende. Brug et standard ritual og skriv din bøn ned, hvor du beder Satan om at velsigne området.
*Placer Haures' og Orobas' sigiler på dit alter under ritualet. Disse to Dæmoner holder uønskede ånder væk. Bed om, at sigilerne bliver velsignet og styrket, og at Satan sender disse Dæmoner til at beskytte dit område.
*Når du brænder papiret, så mediter kraftfuldt og forestil dig et stærkt elektrisk blåt lys, som en flamme. Kør flammen langs loftet, ned ad væggene og gulvet. Hvis du kan få venner til at hjælpe med ritualet, vil den kombinerede kraft virkelig være effektiv. Alle bør fokusere på det blå lys.
*Tak Satan og Helvedes Magter for at velsigne dit område. Sørg for at sigilerne er godt beskyttede.
*Eventuelle ånder eller negative energier i området bør på dette tidspunkt være bandlyst.
- PYROKINESE:
Pyrokinese er evnen til at kontrollere, antænde og slukke ild med ens sinds kræfter.
Dette er farligt. Man skal være adept og meget erfaren i at håndtere og dirigere energi, da uerfarenhed kan forårsage farlige forbændinger på én selv, selv hvis man har en kraftfuld aura. En usædvanlig kraftfuld aura er nødvendig for pyrokinetisk evne.
*Begynd ved at tænde et stearinlys.
*For at gøre dette på en sikker måde skal du være klar til at slukke ild, før du forsøger at antænde det. Placer begge dine hænder omkring en halv centimeter fra hver side af flammen, lad håndfladerne vende indad, diriger din energi ind i flammen og tving den til at dø ud. Dette er ekstremt avanceret. Prøv at koncentrere dig om sort energi mellem dine håndflader hvor flammen skal være.
*For at antænde en flamme: diriger energien du skaber over i dine håndchakraer.
*Pust lyset ud. Placer begge dine hænder omkring en halv centimeter fra den stadig glødende væge og lad håndfladerne vende indad mod den. Vægen skal være glødende.
*Diriger energien ind i vægen. Koncentrer dig om intens varme på vægen og brug din vilje til at antænde den. Prøv at koncentrere dig om hvidglødende energi mellem håndfladerne. Med øvelse, vil gløden blive lysere og lysere, og til sidst vil den antænde.
*Sluk flammen, koncentrer dig om energien mellem dine håndflader på vægens glød og diriger den, så den igen antænder flammen. Med nok energi og koncentration, vil den igen antænde.
*Flyt håndfladerne længere og længere væk fra hinanden, som du gør fremskridt.
*Når du er blevet god til at antænde flammen med hænderne en halv til en hel meter fra hinanden, så koncentrer dig om at tænde lysets væge uden gløden. Antænd den kolde væge.
*Når du er klar, skal du gøre det samme og antænd gløden.
*Når du er i stand til at bruge din energi til at antænde flammen, så udvid dit sind til at forbinde sig til et objekt en halv meter eller mindre foran dig og diriger varmen ind i det, som du gjorde med hænderne. Bliv ved med at flytte objektet længere og længere væk, som du gør fremskridt.
- HEALING:
For at kunne heale skal du kunne magi på et højt plan, det skal være praktiseret i mange år før man kan koncenterere en så stor energi, som healing kræver.
*Sygdom manifesteres som regel i sjælen/den astrale krop, før symptomer opstår i den fysiske krop. Dette skyldes næsten alttid dårlig chi/- energicirkulation til organet/organerne eller afskæring af en vigtig kanal grundet en ulykke eller skade.
* Du bør begynde ved at rense den syge kropsdel. Dette går du ved at indsmøre det pågældende område i blod fra et tortureret dyr.
* Grundlaget for healing af de fleste problemer er at hæve og dirigere energi og at blive ved med at sende den til det plagede organ. Når du føler at din energi er stærk nok, så dirigerer du den hen i den syge/plagede del af din krop. Dette skal gøres ind til al sygdom er ude af kroppen, og kan tage op til mange timer alt efter hvor erfaren man er med healing.
* Man kan også heale med runer. Vibration er usædvanligt kraftfuldt til både at hæve og styrke energi.
* Du skal VIDE, at det virker. Du skal ikke nære tvivl på nogen måde. Med andre ord, skal du tro på din krafter.
* Husk altid at holde dine affirmationer i nutid.
"__(sygdommen)__ forlader fuldstændig og permanent min krop (eller organ). Min/mit ______ er stærk, normal, sund og rask på alle måder."
- TELEKINESE:
*Det er bedst af udføre denne øvelse efter meditation, hvor dit sind er mest afklaret, åbent og stærkt.
* Hæng et pendul op foran dig. Dette kan være hvilket som helst objekt, såsom en lille blyant eller en let bordtennisbold. Hvad som helst der er let og lige vil virke. Det skal være foran dig, helst over et bord hvor du kan sidde og slappe af. Hæng pendulet så intet rører det eller kommer i fysisk kontakt med det, og så det kan bevæge sig let og frit.
* Placer dine hænder omkring 2½ centimeter fra hver side af pendulet og lad dine hænder vende indad. Diriger energi ud gennem dine håndflader fra dir sinds styrke og koncentration.
* Prøv nu at skubbe og trække. Du vil kunne mærke dit sind skubbe og trække objektet. Bevæg ikke dine hænder.
*Når du er i stand til at flytte pendulet, så placer dine hænder længere og længere væk fra hinanden.
*Det næste trin er at flytte pendulet ved at samle energien fra dit sind ned i dine fingerspidser. Prøv først at trække det med energien fra dine fingerspidser.
*Det centrale er at blive ved med at distancere sig fra objektet.
*Bliv ikke frustreret. Dette kræver intens koncentration, et stærkt sind og energi, men med nok tålmodighed og praksis vil tiden det tager at flytte objektet blive kortere og kortere. Når du lærer at bruge dette område af din hjerne og styrke det (det vil blive lettere og lettere), vil de første par gange være de sværeste. Det kan tage adskillige omgange, sommetider endda uger, men det er ikke umuligt.
Her er nogle praktiske tips:
- Start med lette objekter. Sten som kvartskrystaller er gode, forudsat de er små og lette. Disse har selv en stærkere energi.
- Telekinese forsøges bedst efter meditation, hvor ens energi er mest kraftfuld.
- Telekinese skal arbejdes på hver dag, indtil man behersker det - som enhver anden færdighed. Tungere og tungere genstande kan erstatte de lettere, som man bliver bedre.
- DØDSFORBANDELSE:
OBS!!!Dette er meget sort magi og et yderst tærende ritual for ens energi. Det siges at ingen har kunne fuldføre dette ritual i mange århundreder!!
Hvis du har adgang til nogen af den foruettende persons personlige ejendele, vil dette hjælpe.
*Lav en afbildning eller en dukke ved hjælp af artiklen.
*Tag til en kirkegård og få fat i noget jord.
*Du skal lufte ud for din had og dirigere den ind i dukken. Visualiser ofret og al den had du overhovedet kan, især under dukkens/afbildningens skabelse. Det er her bydende nødvendigt at forblive fokuseret og være forsætlig. Prøv at gøre dette i løbet af en aftagende Måne. Det er gode tidspunkter, når Månen er i Skorpionen eller Stenbukkens tegn.
*Konstruer en lille kasse.
*Tænd et sort stearinlys og koncentrer intenst på fjendens død og ødelæggelse. SØRG FOR IKKE AT BLIVE FORSTYRRET - HOLD DIT FOKUS!
*Put afbildningen i sin kasse.
* Begrav den med jord inde i kassen.
* Gem noget af jorden.
* Tag den med udenfor, eller tilbage til kirkegården, og begrav den. Placer den resterende jord på toppen af kassen og VID, at ofret vil gå sin død i møde.
*Tænk ikke på forbandelsen eller fjenden, da dette vil forstyrre værket.
For at dræbe med energien:
Dette gøres bedst, når den forurettende person sover. Placer en sort energi rundt om personen, da dette vil forberede personens egen energi til at absorbere den destruktive energi. Efter du har gjort dette, kan du lufte din had. Sørg for igen og igen og med følelse at visualisere præcis hvordan du agter, at denne person skal dø.
Affirmer:
"Jeg placerer en kraftfuld destruktiv aura rundt om _______, der konstant arbejder på at dræbe ham/hende."
Dette værk påbegyndes bedst på en lørdag eller tirsdag under en aftagende måne. Sørg for at rense dit sind efter hvert værk.
Dette kan gøres efter ovenstående ritual med dukken og gentages hver aften i løbet af den aftagende Måne, indtil ofret går sin død i møde.
- SKABELSE AF ILD ELEMENTAL TANKEFORM:
OBS!!! Dette er yderst svær magi og kræver mange års øvelse og erfaring!!
Dette kan naturligvis være farligt. Du skal være klar til at kontrollere og holde ildelementet. Hvis dette væsen er ude af kontrol, kan det antænde hvad som helst tilfældigt, og der skal derfor ikke fjolles rundt med det.
*Gå i en trance og visualiser dig selv være midt i et flammehav af ild. Føl heden og hør flammernes hvislen og knitren. Føl hvordan det brænder.
*Begynd nu at samle ilden til en kugle foran dig. Diriger ildelementet fra alle retninger ind i kuglen foran dig. Jo mere af ildelementet du dirigerer ind i kuglen, desto tættere, varmere, tæt og solid vil den blive. Du skal føle heden, mens du gør dette. Jo mere du samler ilden, desto mere varme vil vokse. Du bør faktisk have følelsen af bogstaveligt talt at være i en ovn. Du kan også forme ildkuglen til hvilken som helst anden form, du ønsker. Denne form skal svare til den bestemte mission. (Det er kun meget få der kan holde til denne varme).
*Fyld nu ildkuglen med det, du ønsker, den skal gøre. Ønsk dette kraftigt og føl det dybt mens du siger dine affirmationer. Affirmationerne skal være en gentagen, kortfattet og præcis sætning.
*Som alle andre brandbare ting, vil ildformen brænde med den større brand, den skaber. Du bør beordre elementalen til at opløse sig selv med ilden den skaber og afslutte missionen.
*Navngiv din tanke om ilden og sig dette navn flere gange.
*Ånd ind og send tanken afsted med en kraftig udånding.
*Glem alt om tanken og værket. Lad den gøre sit arbejde.
HYPNOSE
- HYPNOSE:
*For effektivt at hypnotisere en anden person, skal denne person være fuldstændig og dybt afslappet. Personen skal sidde behageligt i en tilbagelænet position. Hvis personen ligger ned, vil han/hun være tilbøjelig til at falde i søvn.
*Du er nødt til at forblive rolig og i kontrol på alle tidspunkter.
*Begynd ved at tale personen gennem en fuldstændig afslapning af kroppen. Start ved fødderne og få personen til at spænde op i dem og derefter slappe helt af i dem; fortsæt med anklerne, leggene, knæene osv. og fortsæt opad til personens ansigt og hoved.
*Når personen er fuldstændig afslappet, så bed personen om at tænke tilbage på en lykkelig begivenhed, der fandt sted i personens fortid. Spørg ind til denne begivenhed, hvor den fandt sted, hvem der var der, hvordan personen havde det, hvad der var i rummet/området, hvor begivenheden fandt sted osv. Dette gøres for at aktivere den intuitive højre side af personens hjerne og hukommelsens underbevidste sind.
*Når du er færdig med ovenstående, så fortæl personen at du vil tælle baglæns. Personen vil blive mere og mere afslappet med hvert tal:
- “Ti; du bliver mere og mere afslappet end før.”
- “Ni; du glider dybere og dybere ned og ind i total afslapning.”
- “Otte; din krop er fuldstændig afslappet; du kan næsten ikke føle din krop.
- “Syv; du er fuldstændig afslappet og føler dig meget fredsfyldt"
- “Seks; du bliver mere og mere afslappet, hver gang du ånder ud.”
- “Fem; vi går hele vejen ned i det dybeste niveau af afslapning.”
- “Fire; slap af… tre, to, en
*På dette tidspunkt skal du bestemme dybden af trancen. Hvis personen er ny til hypnose, er der ofte behov for flere sessioner, før personen er i stand til at komme i en dyb trance. For at gøre trancen dybere:
- “Ti; du bliver mere og mere afslappet end før.”
- “Ni; du glider dybere og dybere ned”
- “Otte; din krop et fuldstændig og totalt afslappet
- “Syv; du slapper mere og mere af med hver udånding.”
- “Seks; vi går videre ned til endnu dybere afslapning.”
- ““Fem, fire; slap af…tre, to, en."
*Her skal du igen bestemme dybden af trancen. Hvis personen er ny til hypnose, er der ofte behov for flere sessioner, før personen er i stand til at gå i dyb trance. Gentag trinene direkte over dette afsnit, hvis personen stadig ikke er nået det ønskede niveau af trancen.
Det er her, du skal "programmere" personens sind. Sig korte og ligefremme sætninger, der vedrører et bestemt område eller problem. Arbejd kun på ét problem per session, og sørg for at problemet er løst, før du går videre til et andet. Alle sætninger skal være i nutid. "Vil" kommer aldrig, og sindet forstår ikke fremtid.
For regression til tidligere liv:
*Få personen i en dyb trance og sig:
"Jeg tæller baglens fra 10 til 1."
"Med hvert tal vil du komme i en dybere og dybere tilstand af afslapning."
"Når jeg når til ét, vil du stå foran en dør."
Tæl langsomt baglæns.
*"Du står foran en lukket dør. Jeg tæller baglæns fra 10 til 1, og når jeg når til ét, vil jeg have dig til at dreje dørhåndtaget og åbne døren - 3, 2, 1."
Spørg nu personen om han/hun har åbnet døren. Hvis ikke, så er personen ikke dybt nok nede. Få enten personen dybere ned eller ud af trancen for at afslutte sessionen.
Hvis personen har åbnet døren, så sig:
"Jeg vil nu have dig til at gå gennem døren. Du er nu i et tidligere liv." "Se dig omkring - hvad ser du?". "Hvad dato er det?" "Hvem er du?"
*Fortsæt med at tale personen igennem oplevelsen.
*Når du er klar til at få personen ud af trancen, så sig: "Jeg tæller fra 1 til 5. Når jeg når til fem, vil du åbne dine øjne, være helt vågen, klar i hovedet og godt tilpas. 1...2...3...4...5. Åbn dine øjne."
*Hvis du ønsker at slette personens hukommelsen, så personen ikke kan huske noget fra sessionen, skal du sørge for at sige dette til personen i slutningen af sessionen: "Når du vågner, vil du ikke kunne huske noget overhovedet fra denne hypnosesession. Det sidste du kan huske er, at du kom gennem døren til dette rum" (eller hvad end der fandt sted før sessionen).
GENSTANDE
- HAURES OG OROBAS:
Disse to symboler er ofte indgraveret i sten eller sølv plader. De bruges under forskellige ritualer.
http://frydenvedsatan.125mb.com/Haures_3677.gif
Haure's
http://frydenvedsatan.125mb.com/Orobas_16034.gif
Oroba's
CEREMONIER
- DÆMON DÅB:
Hvis et barn fødes under en af sabbatterne, er dette en ekstra velsignelse. Fødslen af et barn er en særlig lejlighed, og alle sataniske fødsler bør hyldes og fejres. Den dæmoniske dåb er begyndelsen på beskyttelse og vejledning fra Lucifer og hans Dæmoner, som også vil lede barnet til at få mest ud af dets specielle gaver og evner.
Spædbarnet skal været klædt i sort, da dette viser modstand mod de falske højrehåndsreligioner.
Forælderen/forældrene står øst for alteret og holder barnet.
Ypperstepræst(inden) ringer med klokken, åbner ceremonien med invokationen til Lucifer, drikker fra bægeret og invokerer Helvedes Fire Kronede Prinser.
Ypperstepræst(inde): Der er en nytilkommen til Lucifer familie.
Menigheden: HIL LUCIFER!!
Ypperstepræst(inde): Hvad er barnets navn?
Forælderen/forældrene: (sig barnets navn)
Ypperstepræst(inde): Vi byder dig velkommen _______ til Lucifers familie.
Ypperstepræst(inde): Ønsker du/I at dedikere dette barn til Lucifer?
Forælder/forældrene: Det gør jeg/vi, for uden Lucifer, og de gaver og den viden han bringer os, er intet liv fuldstændigt.
Ypperstepræst(inde): Herre Lucifer, vi beder dig om at velsigne dette barn, at vogte over og vejlede ham/hende gennem livet og holde ham/hende stærk i dine veje. Når tiden er rede, bring ham/hende da til dit altar igen for at dedikere sig selv påny i din tjeneste.
Forælder/forældrene (til barnet): Må hans Infernalske Majestæt, Herre Lucifer og Helvedes Magter tilsmile dig og våge over dig gennem hele dit liv og vejlede dig langs venstrehåndsvejen.
Ypperstepræst(inde): I Lucifers navn og før Helvedes Magter, byder vi dig velkommen, _______, til Lucifers familie.
Menigheden: HIL LUCIFER!!
Ypperstepræsten/ypperstpræstinden afslutter derefter ceremonien.
Efter dåben er der spisning og fejring.
Barnet bør opdrages i de gamle måder og til at ære Lucifer og hans Dæmoner. Når barnet når puberteten, kan han/hun udføre dedikationen ud af sin egen frie vilje. Det er på dette tidspunkt, at han/hun er gammel nok til at tage beslutningen selv og til fuld ud at forstå. På dette tidspunkt kan han/hun vælge et magisk navn.
- DÆMON BRYLLUP:
Ritualet bør udføres, når månen er tiltagende. Månen bør være i et gunstigt tegn for ægteskab.
Månen i Tyren giver permanens, men det kan være svært, hvis parret ønsker at skille sig senere hen.
Månen i Krebsen, er par mere tilbøjelige til at finde sammen igen efter et brud.
Månen i Løven er gunstigt for romantik og tilføjer optimisme til enhver forening.
Månen i Vægten er ideelt til ethvert bryllup, da dette er det naturlige stjernetegn for partnerskab og samarbejde.
Månen i Skytten er meget som Månen i Løven, men bidrager ikke til stabilitet.
Månen i Vandbæreren - parret vil sandsynligvis være varige venner.
Månen i Fiskene giver empati, men er ikke stabilt.
Månen i tegnene Vædderen, Tvillingerne, Jomfruen, Skorpionen og Stenbukken bør undgås.
Kærlighedsplaneterne Venus og Mars bør ideelt set være godt placeret og på en fordelagtig grad. Par bør aldrig gifte sig, når en planet er i konjunktion med Caput Algol (25 grader i Tyren) eller befinder sig på 9 grader af hvilket som helst tegn, især Tvillingerne og Skytten, da disse ansporer til vold. Husk at tage de fiksstjernerne i betragtning, når I vælger et tidspunkt.
Templet bør dekoreres efter parrets smag. Der bør foretages ændringer, der passer til hvert enkelt par. Følgende er kun en retningslinje:
Ypperstepræsten/ypperstepræstinden åbner riten ved ringe med klokken og tegne et pentagram i luften med sine arme. Han/hun reciterer følgende:
In Nomine Dei Nostri Satanas, Luciferi Excelsi.
I Lucifers Navn, Hersker af Jorden, Sand Gud, Almægtig og Uudsigelig, Som har skabt mennesket til at reflektere i Dit eget billede og lignelse, inviterer vi Helvedes Magter til at skænke deres infernalske kræfter over os.
Kom frem for at hilse på os og skænke mørke velsignelser over dette par, som ønsker at blive som én i Lucifers øjne.
Ypperstepræsten/ypperstepræstinden drikker fra bægeret og invokerer Helvedes Fire Kronede Prinser:
Lucifer fra øst
Beelzebub fra nord
Astaroth fra vest
Azazel fra syd
Ypperstepræsten/Ypperstepræstinden reciterer nu følgende:
Vi kommer samlet i navn af vor Fader og Herre Lucifer for at forene _____ og _____ sammen i ægteskab.
Ypperstepræsten/Ypperstepræstinden tager sin athame og tegner en cirkel omkring bruden og gommen. Alle skal visualisere et blåt lys, hvilket repræsenterer Helvedes Magter. Han/hun reciterer derefter følgende:
Almægtige Lucifer, se velvilligt på dine disciple, _______ og _______. Begge er kommet her af egen fri vilje. De kommer før dig for at bede om dine velsignelser, når de denne dag forenes som mand og kone. Vi beder dig velsigne denne forening med begær og livets glæder, at deres gensidige kærlighed og begær for hinanden fortsætter stærkt og udholdende.
Ønsker du, ____________ af din egen frie vilje at tage ____________ som din retmæssige ægtemand og elske, ære og respektere ham; at blive som én i Lucifers øjne og før Helvedes Magter?
Bruden: Ja
Ønsker du, ____________ af din egen frie vilje at tage ____________ som din retmæssige kone og elske, ære og respektere hende; at blive som én i Lucifers øjne og før Helvedes Magter?
Brudgommen: Ja
Begge udveksler ringe.
Ypperstepræst/Ypperstepræstinde: I Lucifers navn og før alle Helvedes Dæmoner erklærer jeg jer hermed for Mand og Kone. Må jeres forening være kraftfuld, stærk og rig med glæde. HIL LUCIFER!!
Alle i menigheden råber "HIL LUCIFER!!". Ypperstepræsten/Ypperstepræstinden reciterer, synger eller vibrerer derefter Første Enochianske Nøgle:
OHL • ZOH-nuhf • voh-ruh-SAH-jzhuh GO-ho • SAY-TAN • LOH-nuh-suh • KAH-luhtz
OHD • VOH-ruhss • kah-OHS-suh-goh;
ZOH-buh-rah • ZOHL • ROH-ruh
EE • TAH • NAHTS-puh-suh
OHD • guh-RAH-ah • TAH
MAH-luh-puh-ruh-jzhuh: • DAHSS • HOH-luh-kah
KAH-AH • noh-tuh-HOH-ah • ZEE-muhts • OHD
KOH-muh-mah • TAH • NOH-buh-loh
zee-AYN • OHD • LOO-SEEF-tee-uhn
OH-boh-lay • AH
DOH-nahss-doh-gah-MAH-tahss-tohss
OH • oh-hoh-RAY-lah • TAH-bah • OHL
NOH-ray • OHD • PAH-suh-buhs • OHL
zoh-nuh-RAY-nuh-suhjzh vah-OH-ahn • OHD
toh-OH-aht • NOH-noo-KAH-fay
guh-MEE-kah-luh-ZOH-mah • PEE-lah
FAH-ruh-zuhm • zuh-nuh-ruh-JZHAH • OHD
ZOO-ruh-jzhahs • AH-duh-nah • OHD
GOH-noh • DAY • SAY-TAN • DAHS • HOHM
OHD • TOH • ZOH-bah • kuh-ROH-ohd-zee
EE-pahm • OOL • VUH-LUHS • ee-PAH-meess
DAHSS • loh-HOH-loh • Vayp
noh-tuh-HOH-ah • poh-AH-mahl • OHD
BOH-guh-pah • ah-AH-ee • TAH • PEE-ahp
pee-AH-mohl • OHD • vah-OH-ahn • zah-KAH-ray
KAH • OHD • ZAH-muh-rahn! • OH-doh
KEE-kuh-lay • KAH-ah! • ZOH-ruh-jzhay!
ZEE-ruh • NOH-koh! • hoh-AH-tuh-huh
SAY-TAN • BUH-vuh-fuhd • LOH-nuh-suh
LOH-nuh-doh • bah-BAH-jzhay
Ypperstepræsten/Ypperstepræstinden: Gå ud som én, hold hinanden stærke i Lucifer som i nu går sammen ad venstrehåndsvejen. Må Satan skænke jer mange velsignelser undervejs. Ave Luciferi!!
Parret sammen: Ave Luciferi!!
Ypperstepræsten/Ypperstepræstinden: Hil Lucifer!!
Menigheeden: Hil Lucifer!!
Riten lukkes ved, at Ypperstepræsten/Ypperstepræstinden ringer med klokken.
Bagefter er der intens fejring.
De dæmoniske højtider
omvendt pentagram til fordel for dæmoner.
Maeve- Antal indlæg : 223
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese
Sv: Dæmon ritualer, udkast der endnu ikke er færdigt
Lige en admins kommentarer, inden i alle springer ud i hæsblæsende ritualer
- Vi har en Lucifer, men ingen satan. Det nærmeste i kommer satan er "Del'Sharka", som er vores "satan" her i UW
Vi har heller ikke planeter som Saturn - de hører til i jordens dimension. Derfor vil jeg mindre alle om at ritualerne skal ændres til at passe ind i vores verden, hvis de skal bringes i spil. Skriv evt. til en admin med spørgsmål
- Jeg vil også bemærke det IKKE bare er tilladt at udføre alle ritualerne i jeres spil. F.eks. står der ting som at tvinge folk til at lyste kommandoer m.m., 'bare' ved at koncentrere sig og meditere. Det kan vi slet ikke have, da det bliver en form for godmode, hvilket er forbudt.
Brug af sund fornuft er betinget her. Det er en god ide at få jeres ideer godkendt hos en admin først, men ellers er det et KRAV at I spørger den/de brugere I kunne tænke jer skal være med/ofre for jeres ritualer, hvorvidt de vil være med på det.
- Her på UW har vi altid sat pris på at ritualer er SVÆRE og kræver mange ting at udføre, fordi de fungere som en slags evner alle kan bruge. Men vi ønsker ikke alle er enormt stærke/har sygt mange fordele frem for alle andre.
Visse af disse ritualer er ret stærke og kan meget. Personligt er jeg lidt nervøs for at de måske er for stærke.
Derfor vil jeg advare folk mod bare at bruge dem!
Hvis det ønskes, kan admins skabe en ny magibog, med inspiration i nogle af ritualerne, men hvor ritualerne er mere "UW".
- Dåb og bryllup kan i mere eller mindre bruge som I vil og ønsker
- Vi har en Lucifer, men ingen satan. Det nærmeste i kommer satan er "Del'Sharka", som er vores "satan" her i UW
Vi har heller ikke planeter som Saturn - de hører til i jordens dimension. Derfor vil jeg mindre alle om at ritualerne skal ændres til at passe ind i vores verden, hvis de skal bringes i spil. Skriv evt. til en admin med spørgsmål
- Jeg vil også bemærke det IKKE bare er tilladt at udføre alle ritualerne i jeres spil. F.eks. står der ting som at tvinge folk til at lyste kommandoer m.m., 'bare' ved at koncentrere sig og meditere. Det kan vi slet ikke have, da det bliver en form for godmode, hvilket er forbudt.
Brug af sund fornuft er betinget her. Det er en god ide at få jeres ideer godkendt hos en admin først, men ellers er det et KRAV at I spørger den/de brugere I kunne tænke jer skal være med/ofre for jeres ritualer, hvorvidt de vil være med på det.
- Her på UW har vi altid sat pris på at ritualer er SVÆRE og kræver mange ting at udføre, fordi de fungere som en slags evner alle kan bruge. Men vi ønsker ikke alle er enormt stærke/har sygt mange fordele frem for alle andre.
Visse af disse ritualer er ret stærke og kan meget. Personligt er jeg lidt nervøs for at de måske er for stærke.
Derfor vil jeg advare folk mod bare at bruge dem!
Hvis det ønskes, kan admins skabe en ny magibog, med inspiration i nogle af ritualerne, men hvor ritualerne er mere "UW".
- Dåb og bryllup kan i mere eller mindre bruge som I vil og ønsker
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Lignende emner
» Endnu dæmon?! Nu er i over alt! //Elyas//
» Han gemmer sig. Men ikke længe endnu. (Jacob)
» Jeg har endnu ikke set nogen som dig. Interessant. (Tiffanie)
» Ikke som sådan fravær... Mere en grund til jeg ikke svarer emner.
» Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)
» Han gemmer sig. Men ikke længe endnu. (Jacob)
» Jeg har endnu ikke set nogen som dig. Interessant. (Tiffanie)
» Ikke som sådan fravær... Mere en grund til jeg ikke svarer emner.
» Uden fødder, kommer du ikke langt. Så hvorfor slapper du ikke bare af og besvare mine spørgsmål? (Luce)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Idag kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira