Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
AU stories: Forbudt kærlighed part 2
Side 1 af 1
AU stories: Forbudt kærlighed part 2
Tatias fanfiction
~ Tatia & Wade
~ Tatia & Wade
Sværdet blev trukket og snart kunne hun mærke, hvordan klingen borede sig stille ind i hendes hud.
Tatia klemte øjnene hårdt sammen i smerten, men prøvede at bide den i sig for Wades skyld. Pludselig fløj en kniv igennem lokalet og ramte Luna håndledet så sværdet faldt til jorden.
"Daun ste pleni" Det er nok. Blev der råbt bagved dem der holdt Wade. Luna vendte sig rundt.
"Søster. Nu er ikke tiden." Brokkede Luna sig og lod sin lillesøster træde frem. Niylah så på sin søster.
"Lige nu er præcis tiden.Ai stegeda!" Mit hjem, Niylah udfordrede Luna. Hvilket tog opmærksomheden fra Tatia. Det lykkedes Wade at slippe ud af vagternes greb og løbe hen til Tatia. Han lagde en hånd under hendes hage og løftede heneds hoved op.
"Osir gonplei nou ste odon nowe" Din kamp er ikke ovreSagde han til hende og hun nikkede let til ham. "Undskyld." Hviskede hun, men han rystede på hovedet af hende.
"Du skal ikke undskylde." Svarede han hende og kyssede hendes pande. Så tog han sværdet op fra jorden og skar rebene over. Wade tog Tatia ind til sig og havde ingen intentioner om at give slip.
Niylah og Luna sloges voldsomt.
"Hodnes laik kwelnes." Kærlighed er svaghed. Vrissede Luna vredt. Tatia og Wade så voldsomt på kampen. Wade sørgede for at Tatia holdt en hånd for sit sår.
Wade og Tatia blev opmærksomme da ordene.
"Yu gonplei ste odon." Din kamp er ovre. Sagde Niylah til Luna som lagde på jorden. Død. Niylah blev alfa fra den dag af. Hun accepterede Wade og Tatias forhold og sendte dem afsted for at få ordnet Tatias sår. Rakshas healende blod sørgede for Tatias overlevelse.
Nu sad de i hans sofa. Hendes hoved hvilede imod hans brystkasse imens hun lagde ned. Wade strøg sin hånd henover hendes hår.
"Du må love mig aldrig at gøre det igen." Sagde han så. Tatia drejede hovedet op imod ham.
"Det kan jeg ikke love. Hvis nogle prøver at skille os ad, vil jeg kæmpe. Til mit sidste åndedrag." Svarede hun og så ham i øjnene. Ærligheden skinnede igennem hendes øjne.
"Ai hod yu in." Jeg elsker dig. Sagde han til hende og kyssede hende.
Gæst- Gæst
Sv: AU stories: Forbudt kærlighed part 2
Jeg var lige bange for at min baby skulle dø! Men hun er stærk!! Hehe.
God historie, Love!!!!! <3
God historie, Love!!!!! <3
Gæst- Gæst
Sv: AU stories: Forbudt kærlighed part 2
Yeah me too!! Var ret tæt på det, men kunne ikke gøre det!!
Because I love them!! <3
Thank you, Darling!!!!! <3
Because I love them!! <3
Thank you, Darling!!!!! <3
Gæst- Gæst
Lignende emner
» AU stories: Forbudt kærlighed
» AU stories: Prom part 1
» AU stories: Teselskab
» AU stories: Where is my home now?
» AU stories: Kæmpegrisens hævn
» AU stories: Prom part 1
» AU stories: Teselskab
» AU stories: Where is my home now?
» AU stories: Kæmpegrisens hævn
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata