Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
AU stories: Prom part 1 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
AU stories: Prom part 1 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
AU stories: Prom part 1 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
AU stories: Prom part 1 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
AU stories: Prom part 1 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
AU stories: Prom part 1 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
AU stories: Prom part 1 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
AU stories: Prom part 1 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
AU stories: Prom part 1 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Lori
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Lenore
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Genevira
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Celenia
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Renata
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Jake
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Katrina
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Sasha
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 
Abigail
AU stories: Prom part 1 Voteba13AU stories: Prom part 1 Voteba14AU stories: Prom part 1 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

AU stories: Prom part 1

Go down

AU stories: Prom part 1 Empty AU stories: Prom part 1

Indlæg af Gæst Tirs 10 Maj 2016 - 13:14

Tatias fanfiction
~ Tatia & Wade
AU stories: Prom part 1 Tumblr_o52wfjICdi1uf8h60o6_r1_250AU stories: Prom part 1 Tumblr_o52wfjICdi1uf8h60o3_r1_250

Det var imod tiden til Underworld high school havde deres bal. Alle glædede sig. Alle pigerne gik og fandt kjoler. Snakkede med deres veninder om, hvordan de skulle sætte deres hår, og ikke mindst hvem der skulle være deres date. Alle pigerne dånede over en person. Alle pigerne ville have ham og alle fyrerne ville være ham. Wade. Dog var der en pige, som ikke dånede over ham som de andre. Den eneste pige som faktisk fangede hans interesse. Tatia. De havde aldrig snakket sammen. Det eneste de havde gjort var at se hinanden på gangen.
Claire skolens diva havde fortalt sig selv, at lige meget hvad, så skulle hun til festen med Wade. Og ingen skulle stoppe hende. Tatia var ikke typen som stod i grupperne med de andre og sladrede. Hun fortrak at være alene, eller egentlig ikke. Men hellere være alene og sig selv end at være i en flok, hvor man skulle være falsk. Hun kunne lide, hvordan Wade så ud ja. Det kunne alle her, men hun fortrak at dømme folk på deres personlighed.

Det ringede ind og engelsktimen startede. Læren havde parret folkene op og deres navne stod nu som et bordkort på deres borde. Tatia kom ind og fandt sin plads. En lettere nervøsitet dukkede op i hende da der pludselig stod en bagved hende. Lidt forsigtigt kiggede hun sig over skulderen og så op på Wade. Hendes hjerte stoppede kort inden hun slog blikke væk og satte sig på stolen. Allerede nu kunne hun hører Claire brokke sig omme bagerst i lokalet. Alt det brok fik et lille skævt smil frem på Tatias læbe.
"Ser man det, hun kan smile." Sagde Wade i en stille hvisken, som gjorde, at Tatia flyttede øjnene over på ham igen. Dog slog hun flovt blikket ned før hun gav respons.
"Hvorfor skulle jeg ikke kunne det?" Spurgte hun og tog sig sammen til at kigge ham i øjnene igen. Han sendte hende et smil inden han så rettede blikket op imod tavlen, hvor deres lære stod og snakkede. Det tog Tatia lidt tid før hun faktisk flyttede blikket fra ham og op på tavlen.
Da timen var slut begyndte Tatia hurtigt at pakke sine ting.
"Vi burde mødes og læse op på opgaven." Sagde han så, hvilket fik Tatias opmærksomhed. Det var overraskende for hende, men hun nikkede.
"Ja selvfølgelig. Hvornår?" Spurgte hun så og så lidt mere opmærksomt på ham.
"Hvad med efter skole? Ved dig måske?" Spurgte han. "Selvfølgelig kun hvis det passer ind." Tilføjede han hurtigt, for han ønskede ikke at være til besvær. De blå øjne hun bar gjorde ham blød i knæene.
"Selvfølgelig. Jo. Selvfølgelig." Svarede hun ham blot og sendte ham et større smil end nogen på skolen havde set hende med. Wades eget smil spejlede sig hurtigt i hendes.

Efter skole stod hun og ventede lidt. Da Claire kom hen til hende med sin flok.
"Hvis du tror du kan komme her og stjæle Wade fra mig. Så tager du voldsomt fejl." Sagde hun spydigt og så Tatia i øjnene. Tatia rullede med øjnene.
"Det er en skole opgave Claire. Desuden, så er han ikke en genstand. Jeg kan ikke stjæle en person. Desuden virker han ikke til at vise dig ret meget interesse." Svarede Tatia og lagde armene koldt over kors. Claire fnøs og trådte et skridt tættere på.
"Det er næsten synd for ham. At han er tvunget til at hænge ud med en taber som dig." Tilføjede Claire så til samtalen og gik. Tatia rystede let på hovedet og kiggede på Claire der forsvandt.
"Tatia." Blev der råbt hvilket fik hendes opmærksomhed. Wade kom løbende over til hende. "Beklager jeg blev lidt forsinket, træningen trak ud." Tilføjede han beklagende. Tatia nikkede let.
"Det gør intet, jeg havde en dejlig samtale med Claire." Han kunne ikke lade hver med at grine let.
"Nogle burde give hende en mundkurv på nogle gange." Svaret på hendes ord fik hende til at le en smule. Hvilket tydeligvis behagede ham.

Hun tog ham med sig hjem til din lille lejelighed. Det overraskede ham tydeligvis at hun boede alene, men han spurgte ikke ind til det. Lejeligheden var simpelt indrettet, mere simpelt end man måske lige havde regnet med fra hendes side.
"Bare lad som om, at du er hjemme." Sagde hun og sendte ham et smil. Tatia tog bøgerne op af sin taske og gik stille ind i stuen, så han kunne nå at følge med. Der var ikke mange ting. Og det hun ejede var ikke til den dyre side, men hun fik det til at fungere.
"Her er.." Han nåede ikke at tale ud før hun afbrød ham, "pænere end du havde forstillet dig?" Spurgte hun og skar en kort grimasse.
"Nej det er ikke det. Her er flot." Svarede han og kløede sig let i nakken inden han satte sig ved siden af hende. Snakken fald og pludselig fløj timerne afsted.

"Så Claire og dig skal til ballet sammen eller?" Spurgte hun så og så ham i øjnene. Det var som om, at de sad tættere på hinanden nu end de gjorde før. Uden egentlig selv at bemærke det. Wade rynkede kort på næsen.
"Nah, hun er ikke rigtig min type, hvis jeg kan sige det sådan." Svarede han hende. Tatia hævede let på et øjenbryn.
"Det bliver hun ked af at høre, jeg tror allerede hun har planlagt jeres bryllup." Wade lo, hvilket gjorde at Tatia også brød ud i latter.
"Har du da nogen du skal afsted med til ballet?" Spurgte han og så hende i øjnene. Tatia trak let på den ene skulder.
"Jeg regner ikke med at tage med." Svarede hun ham blot, hvilket tydeligvis overraskede ham lidt. Alle pigerne på skolen gik så meget op i det.
"Hvorfor ikke?" Spurgte han af interesse. Tatia sank let en klump. Så skar hun let ansigt.
"Jeg har ikke rigtig råd til en kjole, og hvorfor tage et sted hen, hvor ingen ønsker mig alligevel?" Tatia besvarede hans spørgsmål og slog blikket let ned.
"Ingen er sådan et stort ord. Du ville nok være den jeg ville glæde mig mest til at se." Sagde han så. Tatia løftede blikket op og så ham i øjnene. Let blinkede hun og trak så på smilebåndet.
"Hvis jeg skulle tage afsted, så var det også for at snakke med dig.." Svarede hun på hans ord.

Pludselig ringede hans mobil, hvilket gjorde hende opmærksom.
"Jeg beklager, jeg bliver nød til at smutte." Han rejste sig op og tog sine ting. Det var tydeligt på ham, at det var noget seriøst. Så hun fulgte med ham ud.
"Er alt okay?" Spurgte hun lidt halv bekymret imens han hoppede i sine sko.
"Det er ikke noget du behøver at tænke på." Sagde han og vendte sig imod hende. "Det var hyggeligt." Tilføjede han og placerede uden videre hurtigt et kys på hendes læber inden han løb ud af døren. Da døren lukkede stod Tatia fastfrosset tilbage i sin seneste bevægelse. Wade var nået hen af fortorvet før det gik op for ham, hvilken handling han havde fortaget.

Tatia vågnede op lørdag morgen og gik rundt i den lille lejelighed, da det pludselig ringede på døren. Hun greb sin morgenkåbe og hvilkede den omkring sig, inden hun gik hen og åbnede op. Det første hun så var den røde farve fra roserne, hvorefter Wades ansigt nærmest gemte sig bagved.
"Godmorgen." Sagde hun og mærkede varmen blusse op i sine kinder.
"Må jeg komme ind?" Spurgte han forsigtigt, og Tatia åbnede døren så han kunne komme indenfor. Tatia vidste ikke, hvad hun skulle forvente af hans pludselig optræden fra igår eller, at han pludselig stod udenfor hendes dør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum