Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Lori
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Valentine
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Jake
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Sean
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Lenore
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Natalie
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Taliia
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Edgar
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 
Abigail
Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba13Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba14Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

2 deltagere

Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2016 - 17:13

Hey Alle sammen, Og Farvel til jer alle.
På grund af nogle halv åndssvage ting, har jeg valgt at forlade Underworld. Dog ikke uden at sige tak og undskyld til de forskellige ting.

Tak [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] for at have været der for Rose, samt ønsket at beskytte hende. Tak for de hurtige svar du kom med, og din tålmodighed til at jeg ikke rigtig har kunne svare så hurtigt over Rose. Du en fantastisk person :3 Og elskede virkelig at Emne med dig.

Tak til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] for at have været en sygt cool emne partner, hos Yuuka og Alex(aigemfarrel.) Tak for de lidt korte emner, og den stædige attitude, der bragte Yuuka og Alex ned på jorden igen.

Tak til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] For at have så meget indflydelse med mine mange karakter. Tak for at have så lange emner, og skabe en kort familie med Ahri, der dog hurtigt blev ødelagt af mit dramatiske syn på deres forhold XD Tak fordi du reddede Alex(Aigemfarrel) Ude i skoven, og tog hende med ud og se verden. På trods af deres lille underlige forhold, af venskab samt drillerier var det meget fedt at have to meget lange emner med dig. Kommer til at savne den ihærdighed XD

Tak og undskyld til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]. Tak for at  være den lille datter Alex sjovt nok aldrig havde troet ville være hos hende, og tak til at have en ok god humor de gange vi har snakket sammen nede i chatten ^^ Undskyld at Carrie måske går lidt i stykker, men så kan du jo altid plage din fader Josh om alting XD

Tak til Luke, som nu er lavet om til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]. For at være fanget i en skov sammen med Alex. På trods af at hun fik ham til at indtage indvolden fra en fjende, var han med til at hjælpe mig med at finde på Alexs personlighed. Og hvad jeg fandt sjovest af alle tingene. Så tak, fordi du på trods af det underlige emne, forsatte i ok lang tid ^^!

Dem jeg ikke helt har sagt tak til, er mest fordi jeg rent faktisk snakker med dem irl. Dem jeg siger tak til her, er som et pænt farvel ^^ Da jeg næppe kommer tilbage, og regner stærkt med at jeg ikke ender med at skrive med jer igen. Pas på jer selv.

Undskyld til Sean, for at have ødelagt hans humør, i en ren diskussion om mit syn omkring retfærdighed. Selv du må have det godt Sean ^^ Pas på dig selv!

Fra
Aigemfarrel(Alex)
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Rose
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Kath(nami)
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Yuuka
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Evaline
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

og ikke mindst

Ahri.
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Sv: Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2016 - 21:44

Pas nu rigtigt godt på dig selv ude i den store verden og jeg kommer til at savne dig og vores emme håber du kommer til at have det godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Sv: Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2016 - 21:52

Tak du en skat ^^! Pas endelig på sig selv, og dit faceclaim XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Sv: Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2016 - 22:16

Åh nej da. Sad
Pas på dig selv Aigem, din fantastiske charmetrold. Håber vores veje krydser hinanden igen en dag! Kommer til at savne dit humør, trods vi desværre ikke har snakket så meget her på det sidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Sv: Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2016 - 22:41

Meget triste nyhed. Sad Men tak for emnet over Richard og Luke specialt, du havde os en meget særlig ændring på hans personlighed, en af mine bedste emner. Men pas nu godt på dig selv. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Sv: Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Demiah Tirs 24 Maj 2016 - 8:05

Vi fik ikke emnet meget, men det var hyggeligt. Pas på dig selv *kram*

_________________
My blood is burning.
My soul is on fire.
No one will ever stop this inferno.
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Demiah
Demiah

Antal indlæg : 49
Reputation : 1
Bosted : Doomsville, hvor hun kan være
Evner/magibøger : Hun kan kun en smule magi

Tilbage til toppen Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Sv: Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Sean Fre 17 Jun 2016 - 9:02

//Sidste indlæg af "Gæst" er blevet slettet, grundet den blev fundet upassende.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Farvel til alle jer smukke folk her i UW!! Empty Sv: Farvel til alle jer smukke folk her i UW!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum