Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  Voteba13Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  Voteba14Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Er ikke engang sikker på hvad der her hører under

2 deltagere

Go down

Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  Empty Er ikke engang sikker på hvad der her hører under

Indlæg af Nephthys Søn 17 Nov 2013 - 23:40

Jeg står i den situation, at jeg flytter d. 21 December, til den anden ende af landet.
Derfor er jeg slet ikke sikker på noget som helst for tiden, for min kæreste vil da nok have en del af min opmærksomhed efter jeg flytter,
og sikkert også tiden til dertil.
Hovedsagen er, at jeg med glæde vil svarer mine emner, men det er så svært at finde tiden med alt det der skal nås.
Lige nu, skal jeg tale med Aalborg Katedralskole, Støvring Gymnasium og min egen studievejleder, samt mit hospital, mit boligselskab, mine nye udlejere og min kæreste. Min lejlighed skal pakkes ned, der skal tages afsked med familien osv.
Så hvor meget tid der bliver til emnerne, er jeg ikke sikker på. Men PM mig da lige, så kan vi se hvor godt det kommer til at gå Smile

- Dany/neph/Ammon/Richy

''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  Empty Sv: Er ikke engang sikker på hvad der her hører under

Indlæg af Sean Fre 22 Nov 2013 - 14:24

Lækkert Smile altså det med at flytte^^
Kender til alt det der, da jeg selv flyttede hjemmefra Smile

Men god fornøjelse Wink

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Er ikke engang sikker på hvad der her hører under  Empty Sv: Er ikke engang sikker på hvad der her hører under

Indlæg af Nephthys Fre 22 Nov 2013 - 16:31

Der er nu talt med hospital, skoler osv og nu mangler der bare at opsige el.
Suk xD

''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum