Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Jake
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Sasha
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Renata
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Lenore
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Genevira
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Celenia
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Taliia
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Madelena Gray
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 
Katrina
Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba13Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba14Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne)

2 deltagere

Go down

Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Empty Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne)

Indlæg af Elizabeth Fre 11 Nov 2016 - 7:45

Sted: Kroen Det Brændende Træ. (Dette er et fortidsemne)
Tid: Omkring Sen aften.
Omgivelser: Mennesker, stole borde. Hvad der ellers befinder sig på en kro.
Vejr: En let brise hid til, med kold luft.
Påklædning: Bliver beskrevet i teksten.

Tamara skulle finde sig et job for at komme væk fra nettop dette helvede, hun befandt sig i. Liam var ikke besynderlig sød og moderen kendte ikke til følelser overfor andre mennesker. Det havde været en kamp igennem de mange år at overleve deres selvskab de gav hende få gange. Det var ikke den gode slags af selvskab, nej. Den modbydelige, utilgivelig og voldlige. Tamara havde ikke haft et let liv siden den dag hendes far døde. Livet havde været forsat som stuepige, allerede den dag hun kunne gå.
Tanken om at kunne flytte fra dem, at forlade dem alene og anskaffe sig sit eget liv, få børn og give dem det liv hun burde have fået, var en lang tanke.
Hun havde op til flere gange bemærket at Kroen Det Brændende Træ søgte folk, eftersom at de ikke havde specielt mange. Hun havde skubbet tankerne væk hvergang, eftersom at hun var sikker på hendes moder og Liam ville opdage hende. Hun sukkede dybt. Hun havde alligevel besluttet sig for at give det en chance denne gang. Hun havde anskaffet sig en jobsamtale med ejeren Assorian.
Hun måtte blot tænke en plan igennem for at komme afsted.

Tamara skubbede roligt døren op ind til kroen. Lyden af mennesker og stanken af øl, sved og ubehag ramte hendes næse og øre. Det havde været første gang hun i sit liv havde sat sine fødder i en kro, men ikke sidste gang. Det her var chancen for at komme væk fra familien.
Hun bemærkede hurtigt de få tjeneste folk der arbejde der, knoklende for at tilfredsstille de mange utilfredse kunder. Mon han ansatte mange i aften? Tankerne var der i hvert til fald.
Roligt og stille for ikke at blive alt for bemærket, bevægede hun sig imod baren. '' Undskyld mig. Jeg skulle mødes med Assorian? Ejeren af kroen? '' Kvinden bag baren havde en tydelig stemme af ren forvirring. '' Hvad drejer det sig om? '' Tamara sank en klump. Nervøsiteten var allerede begyndt at stige inde i hende. '' Jeg skal til jobsamtale. '' Hun smilede nervøst til kvinden bag baren, imens hun bevægede sig om bag ved hvor at finde ud af hvad det gik ud på.
Tamara besluttet sig roligt for at sætte sig på stolen ved siden af sig selv. Hun måtte tænke lidt igennem. Hun kunne ikke præsentere sig selv som Tamara, de måtte ikke kende hendes sande identitet. Elly, det lød i retningen af Elijah. Det skulle ære hendes fader.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Empty Sv: Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne)

Indlæg af Assorian Fre 11 Nov 2016 - 23:26

Kroen, som han ikke havde været tilbage ved i noget tid det var underligt at være der igen. Han var nede i det hemmelige rum i kælderen, hvor alle hans skyggevæsener var og holdt til og det var også hernede at der blev lavet planer når det omhandlet Firewood og omegn. De eneste der kendte til stedet i kælderen, var krochefen (når Asso ikke var der) som er en af hans loyale og få menneskevenner og så selvfølgelig skyggevæsenerne, som arbejdet for ham. Han havde dog manglet tjenere på det seneste sagde krochefen i en brevdue til Asso og da krochefen ikke er god til det med jobsamtaler måtte Asso jo komme forbi og tage sig af det, ikke fordi han magtede det men de manglet dog en der kunne tage hårdt fat i de tjenere, som der nu var da de løb forvirret rundt som hovedløse høns. Han skulle bare finde den perfekte "boss" til tjenerne og så var han videre mod Dragons Peak igen.

Han havde dog haft mange der kom men de var enten.. totalt uduelige i deres formulering, om hvad der gøre at de er den rette til jobbet eller så deres fremgangs måde og førstehåndsindtryk, som Asso bare ikke gad overhovedet. Lønnen var god mest af alt fordi det kan være stressende at skulle servere selv imens du skal styre de andre og se om de når det de skal men om han kan finde den perfekte aner han ikke. Krochefen var dog ikke på arbejde i dag men en anden, en kvinde, som krochefen personligt selv havde ansat og var ret god kaldte nu på ham og sagde der var en der ventede på en jobsamtale, en kvinde, Asso ser ikke potentiale i kvinder.. kun dem der er ansat men ja.. han vil give et forsøg. Han gik så op og hentet hende der stod "Du må så være den sidste i dag, følg med" sagde han i en ret bestem tone, mest af alt fordi han egentlig ikke magtede det.. men det skulle gøres, de gik så ind i kontoret der lå ovenpå og Asso satte sig så i hans stol og ventede på hun begyndte.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Empty Sv: Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne)

Indlæg af Elizabeth Lør 12 Nov 2016 - 12:46

Tamara havde ikke just nogen holdning omkring jobbet, men hun havde allerede været forberedt på afslag. De fleste ville ikke tage imod kvinder, selvom de var pisse effektive.
Mon denne Assorian ville være lidt flinkere i forhold til kvinderne der ansøgte?
Hun bemærkede hurtigt hvordan forvirringen stod over de andre tjeneste folk. De var vidst ikke alle forberedt på at der ville ansat nye, hvis der endelig blev ansat nogen.
'' Er jobbet her godt? '' Hun blev nød til at spørger lidt ind til det, før hun ligesom lod sig selv blive ansat.
'' Tja. Ejeren er her ikke altid, men lønnen er god. '' Tamara nikkede blot, som et tak for den ene tjenestedrengs svar. Han fortalte hvordan han havde arbejdet her i et par år og ikke havde haft skide mange problemer.

Tamaras lagde hurtigt mærke til Assorian der dukkede op. Selvom hun ikke ligefrem havde set eller mødt ham før, lagde hun hurtigt mærke til det mørke over ham. Det første indskud var blot at han ikke var et menneske. Han bad hende følge med, hvilket hun gjorde med samme bevægelses tempo som ham selv. '' Har der været mange i dag? '' Hun spurgte stille i baggrunden, imens de bevægede sig oven på til hans kontor. Det kunne være der havde været mange der havde ansøgt og at han derfor ville være meget træt.
'' Jamen, jeg kan begynde her... '' Man kunne tydeligt høre nervøsiteten i hendes stemme. Det var i hvert til fald ikke til at skjule. '' Mit navn er Elly. Elly Denerys. '' Hun smilede roligt, for at holde hovedet koldt. '' Jeg søger egentligt mest dette job, da jeg lige nu befinder mig et sted i mit liv, jeg ikke burde være. Jeg er mødestabil, jeg yder et godt stykke arbejde og der vil nok komme et smil på gæsterne med mine kommentar. Jeg er klar til at lærer nye op og hjælpe ikke mindst. '' Hvad skulle hun ellers sige? Hun smilede roligt til Assorian.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne) Empty Sv: Is there a job for me? ~ Assorian (Fortridsemne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum