Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
What do you do here? //Assorian//
Side 1 af 2 • 1, 2
What do you do here? //Assorian//
T: Middagstid
V: Solen skinder og det er varmt
O: Butikker og folk
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela gik roligt igennem gågaderne og kiggede på forskellige butikker. Hendes far havde nærmest smidt hende ud af slottet i nogle uger, hvor hun nu boede i et hus sammen med Zantanna og Emily som var 2 piger hun havde reddet fra en magtgal fyr som egentlig varZantannas adoptivfar. Hun boede der også med sine 2 storesøstre Zaela og Surzi. Hun var dog alene i gågaderne den dag for hun havde brug for og få luft og få tankerne i ro da hun syntes det havde været overvældende og utrygt, at hun pludselig fik en form for frihed når hun hellere ville være på slottet hos sin far ved hans side. Hun havde været ved hans side 24/7 i flere måneder, men pludselig havde han bedt Zantanna om og tage sig af hende imens hendes storesøstre skulle træne hende i forskellige ting imens hun ikke var på slottet.
Hun styrede stadig klanen, men det var mere og mere i skjul da hun blev overvåget konstant så hun snakkede med nogle fra klanen i skjul og snakkede kun med dem som var de forbi passerende eller kunder ved en bod så det virkede helt naturligt.
Der var mange mennesker ved gågaderne, men det var også forståeligt da det jo var godt vejr og de fleste havde valgt og holde en lille fridag sammen med deres familier og nyde vejret ved og shoppe.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: What do you do here? //Assorian//
Imens han gik og kiggede rundt, tænkede han på kære Hecate den skønne gorgon.. som han måske er lidt forelsket i, han var ihvertfald i et andet humør end man plejer og se ham i, han er mere smilende, men stadig hadede han på nogen stykker fordi de prøvede og snyde ham for dyre varer hvilket irriteret ham sååå han fik deres vare til at rådne med sin røg, ligeglad det var han i den grad. Han gik forbi nogen mennesker men der var et bekendt ansigt da han gik forbi og vendte sig straks, "hvor er det jeg har set hende fra? er hun ikke royal eller noget?" han følgede efter hende for at finde ud af noget mere om hende og fordi.. han er så fandens nysgerrig som altid. Hun var iført en slags sommerkjole?, hvor Assorian er selvfølgelig iført sin jakke. "jeg mener jeg har set hende før.. måske da jeg var mindre? eller hvad.. jeg ved det ikke men jeg er ivrig i at finde ud af det!" - sagde han til sig selv mens han ivrigt gik efter pigen.
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Efter hun havde gået i noget tid følte hun sig overvåget og vendte rundt og kiggede rundt, da der var et ansigt der virkede lidt bekendt. Hvor havde han set ham før? Hun stod stille og kiggede undersøgende på ham. Havde det været ham som havde forfuldt hende i et stykke tid?
Rafaela- Evolved
Det var hans gode veninde fra hans barndom? Rafaela? - han havde troet at han ALDRIG ville få lov at se hende igen! han blev både glad men tænkte også *hvor i hele hulen har hun dog været?* - han gik langsom men smilende hen til Rafaela, gav hende et helt uventet kram! og sagde - "jeg kender det ansigt, det er ikke et ansigt jeg ikke har glemt siden vores barndom Rafaela" sagde han med et smil på læben - "det er mig Assorian" sagde han til hende imens han kiggede for at se hendes reaktion.
Assorian- Evolved
Hun stivnede kort i hele kroppen da han krammede hende. Der gik dog ikke lang tid før hun gengældte hans kram. Hun tænkte tilbage da han nævnte noget med barndom. De måtte have været en af dem hun havde leget meget med som barn. Da han nævnte sit eget navn smilede hun stort og gav ham en ordentlig bjørnekrammer. Hun havde ikke troet, at hun nogensinde i sit liv skulle se ham igen. Hun smilede stille til ham imens hun trak sig ud af krammet. Hun kiggede undersøgende på ham og smilede stille "Sikke du har forandret dig meget igennem alt den tid der er gået siden vi sidst så hinanden" sagde hun stille med en sød stemme.
Rafaela- Evolved
"Ja jeg har forandret mig, dengang var jeg lille, nu er jeg blevet ret høj.. Men tænkte på om du har et sted hvor vi kan snakke? gerne under fire øjne, gider ikke alle de folk der er her omkring, nogen af dem er belastende, men det er dejligt at se dig igen min ven, du har været savnet" - Assorian går meget op i sine venner og veninder og vil beskytte dem med livet, uanset om de ikke har set hinanden i noget tid, så er han altid loyal.
Mange tanker kom til hans tanker, da han var blevet rigtig nysgerrig, og ville så gerne vide hvad der var sket med sin veninde, havde han bare havde haft sine evner dengang, havde han sikkert prøvet og finde sin veninde, men han var ikke mange år så det var lidt svært dengang, men lige nu er han egentlig bare glad for at have fundet hende igen, men hun havde godt nok også forandret sig.. meget.
Assorian- Evolved
Hun stod lidt og kiggede rundt omkring sig og kom i tanke om et forladt hus ikke så langt væk fra hvor de var. Der var der aldrig nogen udover det havde været der hun og hendes klan havde mødtes for og dele opgaver ud hurtigt. Det var ikke deres hovedkvater for alle rummene var tomme. "Ved faktisk hvor der er et sted, hvor vi kan snakke sammen uforstyret. Du har også været savnet Assorian." sagde hun stille imens hun begyndte og gå hen til en gyde. Nok var hun prinsesse, men hvis folk vidste hvad hun lavet udenfor slottets mure når alle sover og hvilke opgaver hun kunne få af hendes far så ville hun ikke være en typisk snoppet prinsesse.
Da de havde gået rundt et godt stykke tid imellem en masse smalle veje der var i gyden kom hun til et efterladt hus der ikke var særligt stort. Det lignede noget der ville styrte sammen hvis man bare kiggede på det hvert øjeblik det skulle være. "Her er det" sagde hun stille og smilede kort for sig selv over tanken, at der havde hun mødtes med mange af sine medlemmer fra klanen.
Hun gik hen til et smadret vindue da døren var lukket til med brædder. Hun klatrede ind af ruden og kiggede ud til ham "Kommer du?" spurgte hun drilsk og smilede stille til ham. Nok var hun blevet mere voksen selvom i draconianernes verden ville hun blive set som en umulig teenager. Hun var stadig lige så drillesyg som da hun var barn det måtte hun indrømme.
Rafaela- Evolved
Efter en lidt tids gåtur kom de til et efterladt hus, meget ødelagt men han var nu ret ligeglad, han ville bare gerne snakke med sin veninde. Rafaela kravlede ind af en rude og fik så den låste dør op imens Assorian stadig kigger rundt omkring sig indtil hun siger han skal komme med ind, stadig har hun sin drillende, smilende måde den har ikke ændret sig fra da de var små.
Da han så kommer ind fandt de et sted og sidde og han spørger så "okay ven, nu må jeg vide hvad der skete dengang, hvorfor forsvandt du fra os alle sammen? jeg har så mange spørgsmål jeg vil stille dig omkring det hele" sagde han og kiggede på sin veninde.
Assorian- Evolved
Hun gik ind i noget der lignede en gammel stue, hvor der var en slidt sofa og gammel seng. Overfor sofaen stod der et lille stuebord. Hun gik hen i sofaen og satte sig så der stadig ville være plads til Assorian, at sidde.
Hun kiggede lidt på ham da hun hørte hans spørgsmål. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle svare på det da det jo var svært og snakke om, hvad der skete dengang "Ja som du jo ved er jeg jo Sakref Morladins datter ergo jeg er prinsessen af denne by og der kom den tid, hvor der blev holdt mere og mere øje med mig og da vi jo kun sås i det skjulte vidste ingen det og det skulle være hemmeligt. Så måtte forsvinde for og redde min egen bagdel" svarede hun stille til hans spørgsmål selvom hun vidste godt, at der havde været 1000 andre problemer der sikkert ville haft været meget værre end hvis de 2 havde fortsat og holdt kontakten.
Rafaela- Evolved
Men pludselig kunne han høre skridt og stemmer, der kom udenfor det efterladte hus, nogen af stemmerne kunne han høre at de nævnte "Rafaela" men mere kunne han ikke høre "du så vel ikke nogen der fulgte efter os vel? fordi jeg tror der er nogen udenfor som leder efter dig, da jeg hørte dit navn blive nævnt, vi må gemme os" sagde han og rejste sig op og kiggede rundt efter et sted at skjule sig.
Assorian- Evolved
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det spørgsmål om hun var problemer for det var jo en stor hemmelig. Faktisk en stor kongelig hemmelighed som kun skulle være indenfor slottets fire mure. Hun sad lidt og tænkte over det "Jeg savnede godt nok også dig efter jeg måtte forsvinde, men jeg er glad for, at jeg har fundet dig igen. Jeg er ikke i de store problemer kun de normale med vagter konstant og alt det der kongelig pjat som også var inden jeg forsvandt fra dig" sagde hun stille for og feje det ind under gulvtæppet. Det var ihvertfald det nemmeste da hun ikke ville have, at han skulle bekymre sig om hende.
Hun kiggede underligt på ham da han pludselig lignede en der lyttede nøje efter. Hun begyndte selv og høre nogle skridt og stemmer udenfor huset. Hun rystede stille på hovedet til hans spørgsmål "Nej jeg så ingen overhoved da vi gik herhen. Kom med" sagde hun og gjorde tegn til, at han skulle følge efter hende. Hun kendte dette hus som var det hendes egen bukselomme.
Hun gik hen til en dør, hvor der var en masse trapper som gik ned til en meget smal gang. Hun gik derned og førte ham ned til en lille hyggelig kælder som kunne ligne en kælder, hvor folk kunne gå i skjuld ligesom et beskyttelsesrum.
Rafaela- Evolved
Assorian lyttede nøje efter og kunne tydeligt høre skridt ovenpå, og fandt så nogen ting som han brugte til at blokere døren med, ingen skulle komme herind.
//undskyld det korte svar, de skal nok blive længere, i promise! xD
Assorian- Evolved
Rafaela- Evolved
Asso lovede sig selv, at ingen skulle få lov at tage hans veninde fra ham igen, og hvis nogen sårede hende, ville de komme til at fortyde det, rigtig rigtig meget.
Assorian- Evolved
Rafaela- Evolved
Assorian- Evolved
Rafaela- Evolved
Assorian- Evolved
Rafaela- Evolved
//det er skrevet over mobil håber det er godt nok x.x
Assorian- Evolved
//Det er helt ok ^^//
Rafaela- Evolved
Assorian- Evolved
Rafaela- Evolved
Han kunne ikke mere, han rejste sig op, vendte hende op, og gav hende et stort kys på munden "håber det var okay.. jeg har haft lyst til at gøre det der.. i rigtig langt tid.." sagde han og gav hende et mere.
Assorian- Evolved
Rafaela- Evolved
Side 1 af 2 • 1, 2
» I can't tell it! //Assorian//
» Wait. You said I am what? -Assorian
» Sometimes... you need some new.. - Assorian.
» We meet again - Assorian
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine