Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Bjørn, og Bjørn imellem Hazel
Side 1 af 2 • 1, 2
Bjørn, og Bjørn imellem Hazel
Sted: Gyderne i Rotten Root - Doomsville
Vejr: Tørt og klart, lettere køligt
Omgivelser: Væsner af forskellig slags står i gyden omkring en arena
Påklædning: Posede bukser (har sin vest hængene udenfor ringen)
"Kom så! Sidste change for at komme med Deres indsatser," råbte en speaker i den fyldte gyde, der var lavet et lettere primitivt hegn som dækkede omkring 5*5 meter
Inde i ringen stod to mænd, en af dem var minotauer, halvt mand, halvt tyr, den anden lignede tilsyneladende en ung mand, han var iført et sæt posede grå bukser
"Det er ikke for sent at trække dig pjævs" kom det spydigt fra minotaueren, men det lod ikke Gautham slå ud, han så op på tyren med et svagt smil, "hvis ikke du opføre dig ordenligt, skal jeg personligt lave dine horn om til drikkehorn, som jeg vil nyde aftenens sejers skål i" lød svaret for manden
"Start kampen!" råbte speakeren endnu engang og slog på en mindre klokke, de tilskuere der var brød ud i jubel og brøl, alt imens de heppede på den de nu engang havde satset på skulle vinde
Gautham så det store brød an imens de stille og roligt gik rundt om hinanden
Det var tyren som der åbnede ballet, han løftede den højre næve og hamrede den af al kraft imod mandens brystkasse, men Gautham var hurtigere, han fik trukket sig til side og placerede et knæ i maven på sin modstander med et "olé" han bukkede kort foran menneskemængden og da han vendte sig om satte tyren en fod i brystkassen på ham, som fik ham ud i kanten af ringen, gispende efter luft kiggede han olmt på tyren, "det... det var dråben... det horn er mit" med nakken tilbage ud støtte han et brøl som ville kunne få det til at løbe koldt ned af nakken, og end blod til at fryse, imens han voksede sig større, fik pels, poter... og ja.. han forvandles til en stor Grizzly
Gautham- Antal indlæg : 408
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej
Sv: Bjørn, og Bjørn imellem Hazel
Gæst- Gæst
"kom an din lille kalvesteg" brummede bjørnen imens han gik ind imod tyren, som sænkede hovedet og løb imod sin modstander med hornene først
Trods bjørnens størrelse og vægt besværliggjorde det ham at bevæge sig lige så hurtigt og smidigt som menneske var der blot et svagt smil at skimte over dens læber, og løftede en stor pote og trådte et skridt til siden og bankede poten ned i tyrens nakke, hvilket gjorde at tyren mistede balancen og knaldede hovedet direkte ned i en af hjørne stolperne
Bjørnen gik roligt hen imod den omfusede tyr, og satte et knæ i ryggen på tyren imens han svagt hviskede til den: "når... det var det horn der vi kom fra" og med de ord lade han en pote omkring det ene horn, og gjorde an til at trække til
Hun lod svagt nogle fingre glide henover sin hud. Hun blev nød til at bevare roen der ville være alt for mange som ville kunne se det. Heldigvis kunne hun ikke dræbe med sin is med mindre hun brugte en istap som våben, men også det kostede meget energi. Hendes hår var også en bevirking.
Hun vendte sig så han stadig fulgte efter hende hvis ikke hun havde været i denne krop havde hun kunnet komme hurtigere væk, men igen var det for risikabelt. Hun prøvede på at skjule sig. Hun vidste ikke hvad hun skulle og så ingen anden udvej. Hun løftede sig over barrierensom afskilte de kæmpende og mennskerne som kiggede. Hun strøg hurtigt forbi dem og over på den anden side i modsat retning. Hun tænkte ikke og vidste ikke det smarste, men hun skulle væk. Hun lagde ikke mærke til de blikke hun fik. Hun kunne godt forstå dem. Det var ikke hverdag man se en kvinde med hvidt hår og blå øjne som havde en hvid ring i dem. Folk følte sig som ofte bange for hende. Det var ikke fordi behøvede at være bange ihvertfald ikke mere.
// undskyld det tog så lang tid håber det er godt nok//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''What the Hell?!'' Han lagde hovedet let på skrå imens den store Bjørn svandt ind og pelsen forsvandt, indtil han atter blot stod i menneske skikkelse, han så fra den ene ende til den anden for at se hvor kvinden var rendt hen af, først da hun sagde noget til ham fik han øje på hende igen
Før han nåede at sige eller gøre noget så van hvordan hun pludselig stod med en istap, men hvor var den kommet fra dog? Han tog et lille tilløb, og med en hånd på det øverste tov sprang han ud over arenaens kant og landede ved siden af hende, og lagde en hånd på hendes skulder efterfulgt af ordene ''hvad i alverden sker der?''
hun havde følt sig så dum da det var gået op for hende at hun bare blev brugt som et våben pågrund af nogle evner som hun slet ikke havde haft lyst til have. Hun havde fanget i verden som hun troede hun hadede hendes slags. Hun havde aldrig rigtigt oplevet andet end hendes søsters hus eller Valley of thuosands winters. Hun var førsst rigtig ved at lærer verden kende.
Gæst- Gæst
Han trak en pibe op af en af coatens almindelige lommer, den var stoppet med en hjemme blandet tobak på forhånd, og tændte op for den med et lille ildstål
Hun greb forsigtigt hans hånd ikke villig til at lade ham gå da han så ud til at have det han skulle. Hun trak ham igennem mennskene og da hun endelig kommet ud satte hun i løb. Hendes greb i hans hånd var ikke stærk og kunne til hver en tid rive sig løs, men hun var ikke færdig med at snakke med ham. Hun havde endelig fundet en som sig selv og hun kunne umuligt lade ham gå nu. Hun ledte efter en gyde hvor kunne gemme sig. Hazel ville ikke kæmpe mere den tid var forbi og hendes søster måtte bare komme sig over det. Hun var ikke hendes søsters våben og nægtede også være det efter hun havde fundet ud af at verden var fuld af muligheder.
Gæst- Gæst
først da de var kommet et lille stykke ned af hovedvejen greb han fat i hendes arm, og drejede af ned af en gyde ved siden af kroen 'Det vilde vildsvin' og holdt hende svagt op af muren til kroen, "hvad foretager du dig?" spurgte han, "hvad sker der her?"
Hun vidste hvor hun var, hun før været med sin søster ved kroen det vilde svin, men hun aldrig været med der inde. Hun trak sit tøj af og afslørede den hvide hud som oftes fik hende samlignet med en vampyr, men hun var levende og hendes hjerte slog. Hun havde vendte sig så hun stod med ryggen til ham. Som hendes kjole faldte nedover hendes krop og ramte jorden, trådte hun ud af den. Hun trak vejret dybt et par gange inden hun forvandle sig til sin isbjørne form. Hun vendte sig først om da hun var forvandlet. Hun brummede svagt for at vise ham at han intet havde at frygte fra hendes side. Hun vendte sit blik i jorden så hun på ingen måde virkede truende. Hun trak vejret et par gange og løftede svagt sit hoved op i luften. Hun fik ikke færten af nogen anden end ham så de var alene. Efter lidt tid med hovedet i luften lod sit blik falde på ham. Lige som hendes menneskeform havde den hendes blå øjne med den hvide ring i hver. Hun vidste ikke helt hvad han ville sige til at hun også var en bjørn. Han var hendes første og hun anede ikke helt hvordan hun skulle reagere på ham det hele var så nyt for hende.
Selv det med at have en samtale kørende var fremmet og nyt for hende efter lidt vendte hun sig om for at forvandle sig tilbage. Hun stod med ryggen til som rakte ned efter sin kjole " du er den første jeg mødt som kan det samme som mig, nemlig forvandle mig til et dyr. jeg så din bjørneform i arenaen da du kæmpede imod ham den anden" sagde hun og havde ingen viden om minotaure andet end at de var mænd som lignede tyrer. Hun trak den blå kjole op på plads og lukkede den bag på vendte hun sig om imod " min søster løg for mig sagde at vi ikke var ret mange og at folk hader min slags, men jeg ved at det er forkert " sagde hun og trak vejret dybt og håbede at hun havde svaret på hans spørgsmål.
Gæst- Gæst
Et roligt sug fra piben afslørede at han ikke havde fået ordentlig gang i den inden hun havde trukket ham med sig fra arenaen, han trak kort på skuldrene og lagde piben tilbage i lommen imens han lyttede til hvad kvinden sagde uden at trække de store miner
Først da kvinden stilte sig med ryggen til ham og lod hendes kjole falde af hende, løftede han det ene øjenbryn, normalt skulle der meget til at slå ham ud af fatning, men dette havde han ikke været klar på, først da kvinden startede med at forvandle sig til en bjørn faldt de sidste brikker på plads, det var det der havde været over hende, det var hvad han havde kunne mærke ved hende
Først da hun atter i menneske skikkelse atter påklædt vente sig imod ham og fik snakket færdigt, begyndte han, ''hun havde til dels ret så'' sagde han roligt og fortsatte forklarende, ''der er ikke så mange tilbage af os, og mange lever uden at ville af det, de fornægter deres dyriske side
Men vi er et jaget folk, nogle er bange for os fordi de misforstår os, imens andre bruger os og vores evner som slaver og underholdning'' han lagde en hånd over slave ringen der stadig var spændt om hans overarm, dækket af coaten, ''men der er stadig ting jeg ikke forstår... Du er stukket af fra din søster? Fra Sunfury? Fordi hun brugte dine evner som et våben?''
Det var tydeligt at hun havde levet i en form for boble, men hvad der førhen skete i verden ved rørte ikke hende. Hendes hjem ville altid være i Valley of thousands Winter's. Hun havde boede der så længe hun huskede og kom kun udenfor når skulle hjælpe hendes søster " jeg aner ikke hvad jeg skal sige, ord de virker så ubetydlige, men jeg er virkelig ked af at du måske har oplevet et liv værre end mig så jeg burde ikke brokke mig når min søster måske bare prøvede at beskytte mig" sagde hun og tog et par skridt tilbage, hun lyttede til det næste hun blev spurgt om og hun bed sig svagt i læben og lavede atter en istap. For andre end hende ville det være koldt hun kunne sågar stod nøgen i gyden og ikke komme til fryse lige med det samme. Hun vendte den svagt i hånden og kiggede så op på ham. Udover det kunne hun også lave små splinter af is, men hendes evne krævede meget og hun havde ikke trænet den så meget før. Hun svært ved bruge den, men alligevel havde hendes søster tvunget hende til at bruge dem som et våben til at dræbe folk som havde gjort noget hendes søster ikke brød sig om. Førhen havde fuldt hendes søster blindt, men hun fundet ud af at hun bare var et våben hendes søster elskede ikke hende, men hendes evner " jeg dræbt en masse mennesker for min søster, hun kiggede ned på istappen for hvem kan give hende skylden når våbnet forsvinder" sagde hun stille og endnu en gang kæmpede hun med tårene, men det lykkedes hende at holde dem tilbage. Hun bevarede roen for nu. Hun kunne græde når hun en gang var alene i en gyde hvor han ikke kunne se hende hvis hun mistede kontrollen.
Hazel huskede især en mand og hans familie, hun havde været nød til at dræbe dem alle sammen fordi de var samlet og hun kunne ikke lade dem overleve fordi de så kunne fortælle dem omkring hende. Hun vidste at det var forkert og alligevel havde hun gjort det for at gøre sin søster glad, men hun var aldrig tilfreds " min søster elsker ikke andre end sig selv og hun beholdte kun mig for mine evner så jeg kunne dræbe for hende, jeg var dum nok til at gøre det, men jeg er gammel nok til at passe på mig selv jeg har ikke behov for nogen" sagde hun og man kunne tydeligt høre hvor vred hun var. Hun var trodsalt en voksen. Hendes søster havde holdt hende fanget siden hun var 4 og fra en meget ung alder skulle hun dræbe for hende. Hun kom en anelse tættere på da hun havde fået styr på sig selv hendes vejrtrækning var atter normal og rolig. Hun sikker på at hun alligevel have haft det bedre end ham " var du en slave?" spurgte hun og stoppede så hun ikke overskred hans grænser. Da var stykke imellem dem. Hun følte sig tiltrukket af ham. Måske var det fordi han var som hende. Hun havde aldrig før mødt nogen som hende selv og hun vidste stadig ikke hvordan hun skulle reagere.
Gæst- Gæst
Han nikkede som hun sagde hvem der kunne give hende og søsteren skylden når isen smeltede, og derved også evt. fingre aftryk
"sagde jeg andet end ja ville jeg lyve" kom svaret imens han fjernede hånden fra armringen, "jeg blev snydt og bedraget ind i slave livet af en flok Dæmoner... Jeg har selv gjort ting jeg.. tja.. ting jeg ikke ligefrem er stolt af den dag i dag, men livet er hårdt, og man må yde noget for at overleve i den verden... jeg er heldigvis ude af den nu, men mange ting forfølger mig stadig"
Hun bed sig svagt i læben og prøvede på at skjule at hun ikke kendte til dem, de eneste racer hun kendte var vampyrer, mennesker og så hendes slags. Hun kendte til vampyrer fordi hun tit blev forvekslet med dem. Hendes blege hud og det at den kold at røre ved. Dog kunne man finde en plus på hende. Hun lige så levende som han var.
Hazel stod lidt og tænkte alt den nye infomation hun havde fået fik til svagt at rynke brynene sammen. Hun havde ikke regnet med at det, men virkede nu rar måske hun var den først af deres slags han også havde set " jeg har levet i valley of thousands winters næsten hele mit liv, men jeg ved at min søster vil prøve på finde mig inden jeg når tilbage for hvis først jeg nåede tilbage ville hun aldrig kunne finde mig" sagde hun, men var ret sikker på at det ikke var det sted han ledte efter. Der var ikke mange som kunne leve der og hun var sikker på at hun havde nemt ved det fordi hendes evner gjorde det nemt og fordi hun kunne forvandle sig til en isbjørn. Der var aldrig mange som nærmede sig den kolde isørken. Hun smilede svagt "men du har kæmpet dig igennem og det har gjort dig stærk" sagde hun. Hun var ikke så god til at snakke, men hun prøvede og hun jo mere gjorde jo bedre blev hun til det.
Gæst- Gæst
"ægte styrke ligger i at kunne stole på andre, og vide man har nogle der kan hjælpe når andet går en imod, at være stærk alene" han rystede på hovedet, "det kan der imod betyde den sikre død"
Folk som kendte til hendes søster var bange for hende og hun ville ikke tøve med at såre dem som tætte på hende. Hun bed sig svagt igen svagt læben og ville det være rart at kunne stole på nogen, men hun ikke sikker på hun kunne der var for meget på spil.
// undskyld vente tiden, men haft det lidt svært irl
Gæst- Gæst
"tro mig, jeg har selv været nede af den vej, lukkede mig inde i mig selv, isolerede mig fra omverdenen, blev fjern og kold overfor andre, et mirakel fik mig til at indse jeg måtte overkomme min fortid, give slip på fortidens spøgelser og komme videre"
// behøver du ikk undskylde
Gæst- Gæst
"Blot fordi andre af vore frænder har givet op.. behøver det ikke betyde at vi har som Race.. jeg drager stadig ud og prøver at finde flere Skiftere.. oprette et net imellem os hvor vi kan hjælpe de som har brug for det"
//Undskyld det sene svar.. dit indlæg var blevet væk i mine notifications
Hun kunne ikke blive længe selvom det med venner var svær skulle hun nok holde kontrakten, men hun var færdig med gemme sig væk " tak for hjælpen det betyder meget for mig" sagde hun og var for første gang i lang tid faktisk glad for at være fri. Hun lyttede til det han sagde og ugen havde han ret ig da de ikke var en af de stærkere racer var det nok bedst at holde sammen. Hun lavede en bevægelse som signalere til ham at skulle føre an og at hun ville følge efter.
Gæst- Gæst
Han gik roligt ned af gaden og hen imod kroen, "hvis det er nødvendigt har de et lille skur i gyden bag kroen som du vil kunne benytte som tilflugt sted.. jeg har fået lov til at benytte det som det passer mig.. så du kan starte ud med at opholde dig der til du finder andet"
// du må undskylde at det blev en smule kort, men jeg er lidt træt
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Bjørn i protest - Isabell
» the ice queen and the blind monk //Hazel//
» En gammel bjørn vender hjem - Emnesøgning
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth