Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Shifty, wake up -  Shifty, EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Lori
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Lenore
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Celenia
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Genevira
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Renata
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Jake
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Elizabeth
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Madelena Gray
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 
Katrina
Shifty, wake up -  Shifty, Voteba13Shifty, wake up -  Shifty, Voteba14Shifty, wake up -  Shifty, Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Shifty, wake up - Shifty,

Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 0:38

Når kulden bider som en bjørnefælde, og når lugten gennemboer næseborene som et spyd, og når følelsen af tristhed tager dig i ind til dens bryst, som var du dens baby. så der ingen tvivl om hvor man er, man er langt inde i de tomme og øde catacomber. det var et stort rum, så stort man ikke kunne se op til loftet, hvor de mere præcist var henne i den gamle kæmpe catacomber, vidste kun Victor, og Zela. man siger, at gik man rundt i de gamle catacomber, ville man kunne gå rundt der alene i evigheder, og flere grav røvere, der stjæl fra de døde, var forsvundet, og man siger at deres spøgelser stadig går rundt hernede, og leder efter udgangen, for det var et stor sted, og mange gange, som lignet hinanden, og nogen gange, fandt man et stort rundt rum, som det her, hvor der var intet, bare hårde kolde sten vægge, hvad helt præcist de her store runde rum, havde været brugt til, vidste ingen, men de var gamle, virkeligt gamle.
Zela sad ved en stol, med en besvimet kvinde på knæ ved hendes fødder, kvinden var låst fast med nogen store jern kæder, som holdt hende fast ved anklerne, og håndledene, så hun sad stille, og kunne ikke rejse sig op. kvinden hed Shity, og sad i undertøj. Bh og trusser.
bagved den stol, hvor Zela sad på, var et meget langt bord, der var alt på, læder piske, stålwirepiske, gummislange pisk. dildoer i mange størrelser og former, nåle, store og små nåle tydeligvis, og det var så fint lagt i orden, som var det et eller andet sadist tag-selv bord. der var mere på bordet. der var jern, varmt selvlysende jern, der var holdt oppe af en holder, der hyggede sig over en varm flamme, der holdt jernet den helt rigtige temperatur. hyggen var ikke over endnu, der knive i alle former, som man skulle tro, at middelalder market havde tilbud idag, også var der økser, køller, og svær, som havde de tænkt sig, at henrette hende flere gange
Zela så ned på den sovende kvinde, med et håneligt blik, Zela havde ikke nødvendigvis tænkt sig at skade kvinden, men det var mere den her Victor fyr, han havde sikkert lidt lyst til det, så Zela havde ivertfald gjort klar til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 0:55

Shifty var slået bevistløs i hendes hjem. Der var vel gået godt en time siden nu. Shifty begyndte at røre på sig. Stille og roligt kom hun til bevisthed, da hun var kommet til sig selv, opdagede hun at hun var lænket fast. Hun opdagede også hun kun sad i bh og trusser, men det der gjorde hende mest bekymret var at det var sortelveren der var skyld i det. Hun kiggede hurtigt lidt rundt i rummet, men indet var til at genkende, hun så også det store bord med alle de ting. "hvorfor gør du det her?" spurgte Shifty både vredt og nervøst. "hvad vil du med mig?" Shifty var bange for at dette ville være hendes sidste dag. "hvorfor kan du ikke bare lade mig værre så jeg kan finde Nggung?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 1:12

sortelveren fik et flabet, og lumsk grin på sine søde halvgrå læber, og gentog så navnet "Nggung.." hun løftede sine øjenbryn, som en måde at sige ´ham skal jeg nok huske navnet på´hun kiggede shifty direkte i øjnene, og hun så ikke glad ud, hun skulle lige sige hej, for de små bemærkninger, som shifty havde brugt mod hende tidligere. sortelveren lod bare hendes lys lilla øjne hvile på kvinden foran hende, og svaret så endelig, ikke vredt eller surt, men blidt og roligt, som tide vand "Du er en svag skabning. at du forlader din mester, er nok til at jeg vil spytte dig i ansigtet" hvilket hun også gjorde nu, hun spyttede den bundet shifty i ansigtet, mens hun lå på sine knæ, og ikke kunne rejse sig, også forsatte sortelveren "Så bliv du forelsket, og det nok til... det her. ved du slet ikke at kærlighed, er en hån mod guderne? de skabte dig, og tilgengæld, forelsker du dig, og gennem det anderkender du, at din partner er det bedste i verden. du er en utaknemlig hvid tøs."
Sortelveren satte sig ned på hug et lille stykke fra den bundet Shifty, og kiggede bare provokerende på hende, og sagde "Du kaldte min svag.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 1:26

Shifty kunne ikke lidt elverens grin. "du lader ham værre!" sagde Shifty vredt til hende. "jeg er ikke svag! jeg forlod min mester af mange grunde, men det forstår du jo ikke alligevel!" sagde Shifty hånende til elveren. Da elveren spyttede hende i hovedet, prøvede hun at vride sig fri, bare fri nok til at komme væk fra kæderne og slå hende ihjel. "kærlighed slår alt... en hån? jamen så glæd dig til den dag det sker for dig, eller det sker måske aldrig for dig!" Shifty tænkte ikke længer over tingene, hun ville bare væk fra alt, hun vidste dog at ingen dyre form ville hjælpe hende lige nu. Da elveren satte sig på hug, havde Shifty lyst til at bide hende, men alligevel gjorde hun ikke. "ja jeg kaldte dig svag og?" sagde hun vredt, mens hun så lige i sortelverens øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 1:34

Sortelveren kastede et blik over på bordet, men så tilbage på Shifty, hun ville ikke bruge fysiske midler for at få ret, hun ville tage pigen i en vilje kamp, hvor de var på lige fod, og udover det, var sortelveren ikke så blods glad, som hun enlig gerne ville have alle til at tro. sortelveren trak i mundvigen, og svaret med en flabet og rolig tone "Nej, kærlighed, vil aldrig ske for mig. det overlader jeg til rygradsløse luder dronninger som dig selv." hun rejste sig op, og satte sig elegant på stolen igen, med det ene ben over det andet, og forsatte, stadig roligt og uden at hæve stemmen "Jeg forstår ikke dine grunde til at forlade din mester nej. at gøre sådan en ting, er det laveste man kan gøre, eller... at håne guderne er værre, men du gjorde begge ting. hvordan kan man falde så lavt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 1:45

Shifty vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun var bange og forrviret. "rygradsløse luder dronninger som mig?! Jeg har ødelagt mange landsbyer og mange folks liv sammen med Victor" Shifty vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun havde mest lyst til bare at slå elveren ihjel lige nu. "igen der var flere grunde til at jeg forlod ham, men du snærre allerede nok i mit liv! Du siger jeg er sunket dybt, hvad med dig selv, du er slave og du har kidnappet en 16 årig pige!" Shifty vidste godt at indet hjalp, men hun kunne ikke rigtig gøre andet end at snakke, mens hun prøvede at vride sig fri fra lænkerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 1:56

Sortelveren hævet nu stemmen lidt mere for at vise sin seriøsitet, og prøvede også at have et mere sigende blik, så den dumme tøs kunne forstå hvor meget fejl hun havde, for det var jo næsten synd for hende, at skulle leve så dum og uviden om den verden, som var omkring hende. "Jeg er ligeglad, med hvad du siger, at du har gjort, du ligner for mig ikke andet end en klumb kartoffel mos, med fast form, og du har også samme moral forståelse om det" hun rystede på hoved af hende, og sagde så "Glem at komme fri, har messet i flere timer, for at gøre stålet hårdt og stramt. du slipper ikke fri.. ikke før ... vi har snakket færdigt" hun tog en dyb indånding, og forsatte nu vredt "Jeg snærre ikke, dit liv er tomt og kedeligt, du er æreløs som et bundløst hul, der er ikke rigtig meget at snærre i. 16 årige pige? det jeg ser er en tudeprinssse, der er forelskede.. ved du hvad mit samfund gjorde, når de hørte om forelskelse? de torturet dem i ugevis. og det gjorde vi fordi man vender gudinde ryggen ved det, men bare rolig, du har ikke den rigtige hudfarve til at være nok værd, til jeg vil dræbe dig. dit blod ville vanære mine tænder."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 2:08

Shifty begyndte at knurre af hende og vise sin vrede gennem hendes øjne. "så snak da for fanden!" sagde Shifty hårdt. "mit liv? jeg har et skønt liv, eller det vil sige før jeg mødte dig! mig en tudeprinsesse nej det tror jeg ikke lige" sagde hun hånende "det var vel nok syndt, jeg ved du ville elske at slå mig ihjel" Shifty lod sit hår falde for hendes øjne, hun ønskede endelig bare at vågne op med Nggung ved sin side eller i det mindste bare vågne op i en skov. "kom nu bare til sagen så jeg kan komme hjem!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 2:16

Sortelveren gad ikke kommentere på hendes ´jeg ved du ville elske at slå mig ihjel´ den lille frække pige, burde virkeligt blive halshugget for hendes eget bedste, men ak og ve, for sortelvere måtte jo ikke, hendes frøken ville blive tosset, hvis hun dræbte kvinden, så det måtte hun jo ikke gøre. "Sidst vi mødes.. jeg så en tåre. du er en hulker, et lille barn der ikke har lært at finde sin plads her i verden, og hvis jeg havde min frøken her, ville jeg tigge og be på mine knæ, og slikke gulvet på disse gamle grotter af, med min tunge, hvis jeg måtte få lov at rive håret af dig, og dit hoved med det.. men bare rolig, hvis nogen skal tage dit liv, bliver det ikke mig.. desværre, for du stinker langtvæk af afskum der bare skal aflives. du ved intet om livet, du kender intet til det at være voksen, du er ... jeg ved ikke engang hvad man kalder en æreløs larve som dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 2:26

"ja og har du aldrig manglet nogle eller noget i dit liv?" Sagde Shifty næsvis. "og hvad hvis jeg heller vil være et barn end en voksen der ikke fatter bjælle" Shifty vidste godt at mange elskede sin familie, men Shifty har altid kun haft Victor som familie. "det der startede med at skulle være en fredelig snak, blev til et stort rum fuld af had! jeg havde håbet at lære meget af den første sortelver jeg mødte, men der skulle jeg have lyttet til min mester om aldrig at stole på nogle! godt nok kæmper du godt men du har overhovedet indet hjerte og din sjæl er væk mens din krop er slave!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 2:40

Sortelveren hoppede op fra stolen i vrede, og væste af hende "JEG..." hun tog nogen dybe indådninger, inden hun gjorde noget, som hendes frøken ville skælde hende ud for at gøre. hun var stadig vred, men brugte mindre kropsporg nu. "Jeg mangler intet i mit liv. har min ære.. i forhold til dig. jeg har den sande religion.. i forhold til dig. jeg mangler intet. jeg har mig selv, sådan som gudinden skabte mig, jeg følger hendes bud, hvad end det måtte betyde for min velfærd, og hvis det betyder jeg skal være en slavinde, og adlyde ordre fra en hvidskind.. så er det, hvad jeg gør." hun gik lidt frem og tilbage for ikke at tage en pisk og slå kvinden gentagende gange, men fik sig selv ned på jorden igen, og forsatte "Det er dig, som fylder rummet med had, jeg fortæller dig bare, hvad æreløshed, gør en til, du valgte selv at blive det.... jeg har en sjæl din dumme lille pige, og min krop er måske slave, men det var min mors valg ikke mit, og hold så din kæft inden jeg gør noget jeg fortyder senere.. og hvad mener du med mit hjerte?" hun forstod ikke, at shifty mente, hun ingen følelser havde, for den slags udtryk var ikke brugt hvor hun kom fra, hvor følelser generalt altid var en dårlig ting. så det med hjertet forstod hun ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 2:49

"så siger vi det" sagde Shifty og rullede med øjnene "hvis jeg nogle sinde skulle være slave ville jeg tage livet af mig selv! ingen skal bestemme over en Shapeshifter!" sagde hun og begyndte at knurre igen. "din mors valg?" da Shifty aldrig har haft en mor vidste hun jo indet om sådanne noget. "hvis i ikke må være forelsket i jeres verden, hvordan kan det så være i kan formere jer?" spurgte hun lidt næsvis. "du har indet hjerte da du er iskold, du har ingen medlidenhed med folk!" sagde hun hårdt. Hun satte sig lidt mere til rette og kiggede ned mod jorden med et stort gab. Hun var endelig meget træt, men ville ikke falde i søvn med en sortelver ved siden af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 2:59

Sortelveren måtte bare ryste på hoved af hende... igen. det var da utroligt var dum denne pige var, og hvor død hun ville være, hvis ikke, ja, hvis ikke at Zela havde en så freds elskende frøken, når det glat til at dræbe hvid skinds folk. hun prøvede at kigge seriøst ind i hendes øjne, men de lyse lilla øjne. "Jeg vil med glæde leve et liv som slavinde, hvis det glæder min gudinde. jeg kan stikke af, hvis jeg vil, men jeg er ikke en æreløs hvalp som dig.. og ja, det var min mors valg, hun gik i krig, og tabte. men jeg ville have taget samme beslutning, selv hvis jeg vidste min datter ville blive solgt til slaveri, for min mor gjorde det rigtige, hun var en stræk kvinde... hvordan vi formere os? det nemt, find en stræk mandlig jæger, og bede ham om at sprede sin sæd i dig. nemt og hurtigt. vi kvinder er sex glade, og vi kan bruge mændene som det passer os, fordi vi er kvinder og har ret til at have magt over dem., hvilket er grunden til jeg ikke kan tåle, når et svagt kvinde ting som dig, kigger ned i jorden, du er en skam plet på verdens kvinder.. du ser det som koldhed, jeg ser det som det eneste rigtige. der er rigtige følelser, og forkerte følelser, og du vælger vist forkert på alle sammen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 3:09

"at du gider fatter jeg ikke, at du ikke bare slår mig ihjel fatter jeg heller ikke, du er endelig svag når det kommer til stykket" sagde Shifty med et hånende smil på sin læbe. "jeg kan godt forstå i sortelver ikke er sammen, i er sku alle mindst lige dumme, kom dog til virkligheden, kærlighed findes overalt" Shifty rullede med øjnene og tænkte at at de var noget for sig selv. "jeg vælger forkert, jeg har valgt at have mit eget liv, det som alle ønsker, eller rette de fleste, jeg kender ingen andre der er så stupide som du er, måske var din moder stærk, men hvis nogle er en skam for kvinder er det dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 6 Jul 2012 - 3:52

"hvad? det der forstod jeg intet af, du må være dummere end jeg troet" sortelveren smillede lige så håneligt tilbage. "sortelver racen er mægtig, jeg forstår slet ikke dine argumenter, de er så... tåbelige. kærlighed, er måden man vender sin guddom ryggen,hvordan kan man synke så lavt, at man forlader den gud, som skabte en. jeg forstår dig ikke, du vil hellere have din Nggung fyr, end din ære.. din tro.. din sjæl? du er ingenting. du har vendt alt godt i den her verden ryggen, ved at elske ham. det er dig der er den stupide, du kan slet ikke se, hvad der er galt med jeres samfund? i burde piske mænd, til de lære hvem har ret til at bestemme. i burde tilbede gudinden over alle gudinder. i burde.. vil slet ikke forsætte, jeg væmmes ved jer, og selvom jeg skulle lide en milion gange mere som slave i et sortelver samfund, ville jeg hellere det, end.. det her. i er underlige. i værdsætter følelser som ikke betyder noget, andet end det i selv ligger i det." hun opgav,kvinden var komplet idiot, og ville aldrig komme til fornuft. "Du er en slave.. slave af din egen sorg og smerte, som du ikke kan holde ud fordi du er svag. da jeg så dig på market, der græd du. en tåre.. du er svag, og du vil altid leve i trældom af din egen elendighed." hun ville hun ikke snakke mere med den skøre kvinde, eller ivertfald havde hun opgivet at lære hende noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 9:10

Shift kiggede hånende på sortelveren. "Hvilken gud vil ikke have kærlighed?" Shifty kiggede undrene på sortelveren mens hun snakkede. "jeg er ikke slave for andre end mig selv! og den eneste der er svag her er dig!" Shifty kiggede på ned mod jorden "At fælde en tårre gør ikke en svag, men gør derimod en stærker!"

/Sorry at jeg ikke har svaret længe men jeg har ikke kunne finde på noget, som du nok også kan se i den manglene tekst Razz/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shifty, wake up -  Shifty, Empty Sv: Shifty, wake up - Shifty,

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum