Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Come have fun here//Shifty// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Come have fun here//Shifty// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Come have fun here//Shifty// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Come have fun here//Shifty// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Come have fun here//Shifty// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Come have fun here//Shifty// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Come have fun here//Shifty// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Come have fun here//Shifty// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Come have fun here//Shifty// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Jake
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Sasha
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Renata
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Celenia
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Lenore
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Genevira
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Katrina
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Lori
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 
Edgar
Come have fun here//Shifty// Voteba13Come have fun here//Shifty// Voteba14Come have fun here//Shifty// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Come have fun here//Shifty//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 25 Aug 2013 - 1:13

Sted-Firestep Diskotek
Tid-21.00
Omgivelser-folk der fester og har det sjovt
Påklædning- mørke blå hætte trøje og hvide par bukser og sko
Vejre-let vind men lunt

Cameron var næste lige komme til stedet og kunne ikke sådan rigtig finde rundt i alle de steder som der var i byen, men et sted havde han da fundet meget nemt til, det linede en form for diskotek hvis det da ikke var sådan et. Så han gik roligt der ind og kiggede sig omkring, godt nok havde han ikke et fast hjem men han så da pæn ud og det hele i forhold til mange andre, men det kom nok at han ville finde sig et sted og slå sig ned.
Men den tid kom nok men denne her aften havde han nu tænkt sig at have det lidt sjovt og se hvad aften ville bringe på, så det første han gjorde var og finde en bar som var på diskoteket og få sig en drink af en slags, han fik sig bestilt en rom og cola noget af det han bedst kunne lige og han fik betalt for den og gik hen og fandt sig et sted og sidde ned, for at kunne nyde sin drink og det hele. Han så rundt på stedet og anede ikke hvor han sådan skulle gøre af sig selv nogen gange men nu var han her også kunne han jo lige så godt blive her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 15:40

Klokken var blevet ni, Shifty havde gjort sig klar til en by tur, måske var hun heldig denne gang, efter hun nu endnu engang havde mistet alt hun holdte af, udover Jasper, hendes tre hovdet hund, som passede på huset..

Hun kom i sit pæneste tøj, og håret var sat, stille og roligt kom hun ind på Firestep, et diskotek hun tit havde været på efterhånden, alle de ukendte personer der var der inde, de så ud til at have det sjovt, Shifty smilte bare mens hun kiggede lidt rundt og fandt sig en bar for at købe en drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:06

Han sad der roligt og slappede af og viste ikke hvad han sådan skulle give sig til at lave lige nu og her, men han havde ikke tænkt sig og kede sig på nogen måder, han så hen på en som var kommet ind og fik sig en drink og roligt vinkede han hende hen til sig, hvis hun da så det og alt sådan noget halløj der.
Han var bare venlig for der var ikke ret mange pladser tilbage ved sådan et sted som dette her, han kiggede på hende og slappede af, men han viste nu ikke om hun ville sidde ved det bord han sad ved eller hvad hun ville og om hun turde det var jo ikke sikkert.
Han kiggede på hende med et smil *hun er da ikke gammel nok til at være her når pyt siger ikke noget*tænkte han for sig selv og slappede roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:27

Shifty kiggede lidt rundt mens hun tog en tår af sin drink, og fik øje på en der vinkede hende hen, hun smilte blidt og kig stille og roligt hen til ham, "hey, kan jeg side her?" spurgte hun en smule forsigtigt men på ingen måde tøvende, Shifty var normalt ikke den høflige type, men det kunne da ske at hun var høflig en aften, hun slappede bare af og smilte blidt til ham, mens hun ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:38

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det må du da ellers vinkede jeg da dig ikke her over"sagde han roligt til hende med et smil for hun skulle da ikke stå op eller noget, han kiggede på hende og kunne lide det han så men nu ville han lige tage det med ro og se hvad der kom til at ske.
Han kiggede på hende og smilte roligt til hende "navnet er Cameron"sagde han roligt så hun viste hvem det var hun snakkede med og alt det.
Han var bare roligt og en smugle venlig og alt det for han vil da ikke at en smuk kvinde som hende skulle stå op og glo på andre sad ned og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:46

Shifty grinte kort over det han sagde, og satte sig ned "det jo rigtigt nok" hun tog endnu en slurk af sin drink, og smilte blidt til ham "hyggeligt at møde dig Cameron, jeg hedder Shifty" hun var rolig og fornuftig, for en gangs skyld, men da hun sagde hendes navn var hun dog meget utryg ved om han vidste hvem hun var, men han virkede ikke til at genkende hende..

"nå men hvad må jeg så høre om dig" sagde hun stille, hun ville gerne lære ham at kende og det, men indtil videre virkede han flink, og det ville hun da også være så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 16:53

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede af for han var jo bare den han var "hyggeligt at møde dig Shifty"sagde han roligt og kiggede på hende, *hun ser godt ud der ingen tvivl der*tænkte han roligt og så på hende med et smil, "du vil vide noget om mig "jeg bor her i Doomsville City i en tre værelset lejlighed og tja søger arbejde men det komme nok lige pludselig håber jeg da"sagde han roligt og så på hende med et smil, "ellers så er der ikke meget mere og vide om mig for er den stille og rolige type tager som det komme lige som du kom og så smuk ud"sagde han roligt og kiggede på hende.
Han kiggede på hende og man kunne se på ham at han mente det han sagde til hende "når hvad med dig hvad må jeg vide om dig"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 17:02

Hun lagde hovedet lyttende lidt på skrå, og smilte "fedt så ved jeg det om dig og tak" sagde hun og grinte lidt efter, "tjo hvad er vigtigt at vide om mig, uden det bliver en roman oplæsning" sagde hun kækt, og smilte blidt til ham igen "jeg bor i Ashen Wood Forest, i en hus som min tidliger kæreste har bygget til os inden han forsvandt, har en tre hovedet hund, indet arbejde, og har endelig ikke rigtig noget familie mere udover min kusine" sagde hun stille, "og så er jeg 16 og shapeshifter" sagde hun kækt, og undlod at fortælle om Victor og hendes fortid..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 17:09

Han kiggede på hende med et stille smil "cool nok tre hoveder det ikke noget man ser være dag"sagde han roligt og så på hende med et smil, han var glad for hun var så åben overfor ham for han mødte mange som ikke var det og alt det.
Han kiggede på hende og prøvede og ikke komme til at sige hvad han var for det vil nok skræmme hende væk eller noget i den still og det havde han ikke lyst til, han kiggede på hende og så på hendes tøj "du har endeligt noget frækt tøj på i aften er man her for at få lidt sjov ud af det eller hvordan ser det ud"sagde han roligt og så på hende med et smil, han var en meget ligeud person for man kom længst med ærlighed efter hans mening og alt det.
Han så på hende og gik op og købte en drink til dem som hed hot body, det var en af de drinks som var meget dyre men de smagte godt men den havde en mærkelig virkning på folk når de drak den, deres kroppe blev varme og sådan noget, som om deres begær blev sat i gang, men han var ikke helt sikker mere for det var så forskelligt og alt det, han satte et glas foran hende og et ved sig selv "syns lige jeg vil give lidt"sagde han med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 17:15

"nej Jasper er lidt af et sjældent syn" sagde hun kækt, hun grinte kort over det og kiggede selv på sit tøj, "tjo, jeg er her endelig for at komme lidt væk hjemmefra, men ellers ved jeg jo ikke hvad der kan ske i aften" sagde hun stille men med et blidt smil på læben..

Hun kiggede efter ham, "tak" sagde hun hurtigt, og tog glasset til sig, hun havde ikke smagt så meget forskelligt her endnu, men den drink så ret spænende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 1 Sep 2013 - 17:21

Han kiggede på hende med et "det skal jo også til engang imellem"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, han var bare venlig og den drink hun havde fået havde en rødlig farve i sig og den slags og smagte godt, så man næsten ikke kunne stoppe sig selv i at drikke den helt, han så på hende "Nej man ved jo ikke hvad aften komme til at bringe"sagde han roligt og så på hende med et hun var da noget så køn og det hele, så han havde brugt penge på en drink til hende og det var jo bare af hans venlighed han havde gjort det.
Han så på hende med et smil "prøv og smag den og fortæl hvad du syns"sagde han roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:38

Shifty grinte lidt, hun kunne godt mærke på sig selv at hun ikke var van til så mange mennesker på et sted, men hun nød at der var en at snakke med, som virkede meget rolig.

Hun tog stille en slurk af den rødelige drink, den spænnende nye smag fyltes i hendes mund, det var så anderledes end hvad hun havde fået før, men den smagte rigtig godt, "den smager virkelig godt, den er meget spænnende i både smag og udsende" sagde hun hurtigt, og tog endnu en tår af drikken og smilte kækt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:44

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af "ja ikke den giver også den der varme i kroppen hvad der er i den som gør det ved jeg ikke men det er der"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af, han syns godt om hende og det hele.
Han kiggede på hende "hvad har du lyst til at lave"spurgte han og kunne se at hun ikke var van til steder som disse her, men det var noget man altid kunne vænne sig til eller noget i den still der, han så på hende med et smil og drak lidt af sin egen drink og så på hende, han var bare venlig måske kunne man også kalde det sød overfor hende og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:49

Hun kunne godt mærke den varme fornemmelse i kroppen fra drinken, men dog var det ikke det der facinerede hende mest, det var nok mest smagen som gjorde at man næsten ikke kunne stoppe med at drikke løs af det.

Hun kiggede på ham, med et forsigtigt smil på læben, "det ved jeg ikke" sagde hun stille men uden at miste smilet, "jeg tror endelig bare jeg helst lige nu, vil sidde her" sagde hun lidt mere forsigtigt end før..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 18:58

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af "okay"sagde han roligt og drak lidt mere af sin drink og kiggede på hende lige ind i øjne og kiggede hen på et skilt hvor der stod lidt om hvad der kunne ske og det eneste han så var noget med vand.

Efter lidt tid hvor de havde siddet der var der en som tændte for et eller andet vandsystem der var der som gav sig til at sprøjte på at alle gæsterne og gjorde deres tøj gennemblødt og alt det, roligt så han på hende "ja okay vand skader da ikke folk heldigvis"sagde han roligt med et stille og roligt smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 19:12

Hun smilte kækt til ham og blev en smule forskrækket over noget der blev tændt, hun kiggede lidt og så en der sprøjtede med vand efter alle gæsterne, men trods det grinte alle, og havde det sjovt, trods alt deres tøj blev gennemblødt, og gulvet mere glat..

Hun kiggede hurtigt på ham, og grinte lidt "det har du ret i" men uanset hvad, ville hun helst undgå at blive ramt af vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 19:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik sådan en lyst til at have det sjovt så roligt rejste han sig og gik over til hende og roligt tog han hendes hånd og trak hende med ud i vandet og så på hende med et smil, han ville ha det lidt sjovt og at ens tøj blev vådt og hvad så det ville nok kunne gå alligevel.
Han så på hende med et smil på sine læber og lagde roligt en hånd på hendes side og nussede hendes side og smilte til hende på den der søde måde han nu kunne kommer til, roligt så han på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad han ellers lige skulle sige til hende.
Han kiggede hende i øjne og lagde sin pande mod hendes og kiggede hende bare i øjne "du har nogen flotte øjne"sagde han roligt og de var godt tæt på hinandens ansigter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 19:38

Shifty sad lidt i sin egen verden, mens hun kiggede på alle de andre der blev ramt af vandet *det ser nu rimlig sjovt ud* hun havde aldrig oplevet det, hun havde aldrig lært at have det sjovt, med et mærkede hun at han tog i hendes hånd, og træk hende med ud til de andre..

Hun mærkede det kølige vand, ramme hende, alt hendes tøj blev stille mere og mere gennemblødt, og klisterede sig til hendes hud, men hun reagerede mest over at han stod og nussede hende, det var længe siden hun havde følt den slags kærtegn, efter Nggung's forsvinden, hun var en smule genert, men nød hans selvskab, hun grinte forsigtigt "tak" sagde hun stille, lidt genert og forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 20:26

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og stod bare roligt der med hende og lagde sine hænder om bag hende og stod roligt og dansede med hende ude på gulvet og slappede af, han så på hende og havde det godt med at danse med hende.
Han så på hende og tog op under hendes hage og kiggede hende i øjne og roligt lod deres læber ramme hinanden og viste ikke hvad hun ville sige til det, men han kunne ikke rigtig lade være da hun var så dejlig og den slags der, og nu stod de også dejligt sammen og var gennemblødte "jeg tænkte på om vi skulle gå hjem til mig"sagde han roligt og viste ikke hvad hun ville sige til det, men han kunne ligeså godt spørge sig frem og det hele i stedet for at tie stille jo og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 20:42

Shifty var en smule nervøs, hun nød at være i hans selvskab, men følte også hun ikke helt havde sluppet Nggung, men forsigtig lod hun deres læber mødes, i et kort øjeblik var alt omkring hende lige gyldigt, det gennemblødte tøj, de andre festene folk alt var lige meget.

Hun kiggede forsigtigt på ham, og træk lidt på den smilende mundvig, "jeg vil helst gerne hjem til mig selv, alene.." sagde hun meget forsigtigt til ham, hun kunne godt mærke på sig selv at hun manglede en til at gøre hende glad, men ikke før hun havde glemt fortiden mere..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 20:55

Han kiggede på hende og smilte roligt da de kyssede sådan roligt og roligt fik han sluppet det igen og hørte på hvad hun sagde og smilte roligt "okay søde"sagde han roligt og kørte en hånd gennem hendes hår og holde om hende med den anden arm "det jo op til dig jo"sagde han roligt og så på hende "men du skal altid bare sige til hvis du ombestemmer dig mens vi er her"sagde han roligt og ville bare give hende en chance for at tænke over det, men han ville også godt hjælpe hende med at komme vider for han kunne mærke på hende at der var noget som holde hende tilbage på en eller anden måde.

Han så på hende og ventede roligt på at hun ville sige noget til ham og den slags der for hun sad i et punkt af hende live hvor hun skulle vider fra og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 21:03

Hun smilte roligt til ham "jeg tror bare jeg helst skal hjem til min hund" sagde hun stille, hun havde ikke lige brug for at holde af nogle lige nu.

"jeg har bare brug for at glemme en person lige nu" sagde hun, man kunne tydligt se at hun savnede Nggung, mere end noget andet, hendes glade smil og glimtet i øjet blev mere trist, "men tak" sagde hun stille, og begundte at gå hen og sidde igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 27 Okt 2013 - 16:16

Han kiggede på hende og forstod godt hvad hun sådan mente for det var ikke sjovt og stå med sorg over nogen og sådan, roligt så han på hende med et stille smil på sine læber og gik med hende hen til bordet igen og slappede af.
"men er det noget du vil snakke om du ved"spurgte han roligt og viste ikke om hun viste hvad han mente men det håbede han på, han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu ellers, han slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu da han ikke havde mere og sige lige på det punkt og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Okt 2013 - 18:30

Hun satte sig, med et lille ubetydeligt smil på læben, hun var rigtig glad for at have mødt ham, det var som om han var en af de få der forstod hende bedre end alle andre..

Shifty sukkede kort, og kiggede dybt i hans øjne, glimtet i hendes øjne var ersttet af sørgmodige øjne, "for længe siden, da min lære mester stadig var i live, mødte jeg en vampyr" hun lagde en hånd på sin skulder og kiggede ned i gulvet..

"jeg blev så forelsket, at jeg trodsede min mester, forlod ham, og flyttede ud i skoven... sammen med Nggung" forsigtigt kiggede hun på ham igen, man kunne tydligt se at det havde ramt hende hårdt, "men så forsvandt han.. jeg har ikke set ham i 1 år.. og er ret sikker på han er død nu.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 10:56

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste godt hvordan hun sådan havde det for hun var i dyb sorg og det hele og roligt så på hende og smilte til hende "altså når det over et år siden du sidst har se ham så må jeg sige ja det at han nok ikke lever mere men er ikke sikker på det eller noget men så vil jeg også komme med det råd at du skal komme vider så jeg vil endeligt du ikke skal tage hjem og slippe alt fri og ha det sjovt men det helt op til dig selv"sagde han roligt og så på hende med et smil, han var bare der og ville endeligt godt hjælpe hende og det hele.

Han så på hende med et smil på sine læber "så hvad siger du til at vi bare har det sjovt og tager hjem til mig og crasher"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, og havde jo ikke nogen tanker om og gøre andet end og sove når han kom hjem og den slags der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come have fun here//Shifty// Empty Sv: Come have fun here//Shifty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum