Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
nyt bekendtskab - Caty
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: nyt bekendtskab - Caty
"Jeg er ikke alene. Ikke alene mere." Glædes tåre begyndte at triller neddover hendes kinder, imens hun lo.
"Ved alle guder hvor er det skønt. Det er noget jeg altid har drømt om, for ikke at glemme altid ønsket mig." Hun så smilende på Caty igennem tårefyldte øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så er det ikke kun i ånden at vi er søstre, vi er det i blodet. Eller måske er vi nærmere kusiner." Hun tænkte lidt og trak sig en smule ud fra Caty uden at slippe hende.
"Har du selv et sted at bo? Eller vil du flytte ind her?"
Gæst- Gæst
"Jeg har ikke været så glad siden... ja det kan jeg ikke engang huske." svarede hun og smilede.
At flytte ind hos Kira vil nok være den bedste idé lige nu, tænkte hun. Men hvad med hendes hvalp. Den måtte vel gerne være her.
"Jeg vil være taknemlig, hvis jeg måtte flytte ind her og hjælpe til. Må min hvalp gerne bo sammen med os? Den er derhjemme lige nu?" spurgte hun og håbede ikke at det var for megen ulejlighed.
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig må den det. Jeg elsker unger, om de er to benet eller fire benet. Hvad er det for en hvalp?" Hun var nysgerrig og tænkte at de ligeså godt kunne snakke om det nu.
Gæst- Gæst
Hun blev taknemlig, da hun fik lov af Kira at tage hendes hvalp med.
Hun smilede.
"Det er en Siberian Husky hvalp. Den er omtrent 1 år nu. Den hedder Hunter, og har altid været der for mig. Min mor og far fandt den efterladt en dag ude i sneen. Vi ved ikke, om dens forældre er døde, men vi tvivler på, at de sådan uden videre har efterladt den. Jeg fik Hunter, og lærte at opdrage den. Den har altid passet på mig og trøstet mig." fortalte hun og smilede.
Gæst- Gæst
"Vil du hente den nu, eller vil du vente til senere? I to får det store værelse Det som har været mine forældres. Jeg beholder mit eget som er lidt mindre." Hun smilede og begyndte at tage af bordet, imens hun ventede på Catys svar. Samtidig gik hun og tænkte på om de skulle lave et eller andet, så hvalpen selv kunne komme ind og ud af huset som den ønskede det.
Gæst- Gæst
"Hvis det ikke gør noget, tror jeg, at jeg vil hente ham nu. Han skal bruge lidt tid på de nye omgivelser. Måske kunne det være rart for ham også at hilse på nogle af dyrene og selvfølgelig dig, søde. Måske vil han i starten være lidt reserveret, men han skal nok åbne op. Tak for dejlig vin!" fortalte hun og rejste sig. Hun vil gerne have hjulpet til med at rydde op, men Kira var tydeligvis hurtigere mht. det end hun havde regnet med.
Hun smilede. "Jeg vil smutte over og hente ham. Vi ses om ikke så længe." svarede hun og gik ud.
Gæst- Gæst
Hun tjekkede også op på beholdningen af urter og salver i det store skab imellem de to værelser.
Gæst- Gæst
"Jeg skal hjem og pakke nogle ting og hente Hunter. Han kan godt nok ikke løbe lige så hurtigt, som jeg, men jeg løber i hans tempo." tænkte hun, mens hun susede mod hytten. Hun skiftede form og fandt nøglen, som hun havde gemt under en krukke. Hun blev mødt af en glad Hunter, som sprang op og begyndte at hyle, som en slags velkomst.
"Nu skal vi to bo et andet sted. Du må love mig, at være rolig når vi når dertil. Jeg ved, det tager tid for dig at vænne dig til noget nyt. Men Kira, som jeg mødte er virkelig rar og god mod dyr. Så hende skal du ikke være bange for." sagde hun, mens hun sad på knæ og kiggede ind i dens lyseblå øjne. Den forstod hende.
Hun gik og pakkede de vigtigste ting. Smed nogle af de sidste madrester hun havde, ned til Hunter, som slugte det på et øjeblik. Hun pakkede sit tøj, og lidt toiletting, og Hunters ting også.
Hun låste og lagde nøglen ned under krukken igen. Hun forvandlede sig igen. Bar den store taske i munden, og begyndte at løbe. Hunter fulgte med, og han var blevet en smule hurtigere end sidst. "Hvor er du dog en dygtig hund, Hunter." sagde hun i sit ulvesprog. Der kom et tak fra Hunter, og snart var de fremme ved Kiras hytte.
Hun skiftede form, men glemte at lægge tasken ned, så hun røg forover med tasken nede på jorden. Hun grinede lidt, og mente at Hunter også var i godt humør, da han rullede sig mens han hylede. Hun gik hen og bankede på døren og afventede.
Gæst- Gæst
"Goddag med dig smukke."
Hun så smilede op til Caty, imens hun blev siddende.
"Hvor er han skøn. Det er da en han, ik?"
// sorry for det korte svar..
Gæst- Gæst
"Mange tak. Jo, det er en han." svarede hun roligt, mens hun iagttog, hvordan Hunter nærmest krøb mod hende. Ørerne var lagt tilbage, men han var blot lidt nervøs.
Han kom hen til hende og snuste forsigtigt til Kiras hånd. Dernæst slikkede han den og satte sig ned. Nu var han tryg.
//hehe gør ikke spor ^^
Gæst- Gæst
"Nu ved jeg hvad jeg skal bruge de næste par uger eller mere på. Lære ham at kende og forkæle ham." Hendes blik blev spørgende.
"Hvordan har han det med fugle?" Hun ville høre hvad Caty sagde inden hun lod Hunter se sin ugleform, i det tilfælde at han skulle holdes tilbage for ikke at overfalde hende.
Gæst- Gæst
Hun blev glad for at Kira vil bruge tid og energi på at lære Hunter bedre at kende.
"Hvor er det sødt af dig, at vil lære Hunter at kende. Han elsker fugle, og er altid meget fascineret af dem. Han stopper næsten op og kigger på dem." svarede hun og smilede.
Gæst- Gæst
"Jamen, så må han jo heller hilse på min anden form. Hvis nu han skulle reagere anderledes end normalt, håber jeg du vil stoppe ham." Derpå flyttede hun sig lidt væk fra hunden, tog sin kofte af og forvandlede sig roligt til sneuglen. Hun blev roligt siddende på jorden ved siden af hunden og stolede på at Caty ville reagere hvis der skete noget. Hun gav en lav hoo hoo lyd fra sig, imens hun så på Hunter som nu var noget større end før.
Gæst- Gæst
"Jeg vil til enhver tid stoppe ham, hvis han skulle prøve på at jagte dig." svarede hun inden Kira forvandlede sig.
Hun var så fascineret af Kiras forvandling til den smukke ugle. I starten virkede Hunter en smule forvirret og lagde nysgerrigt hovedet på skrå. Hvis Caty havde været i sin ulveform, vil hun nok have forstået Hunter på nuværende tidspunkt. Han stak hovedet tættere på og fik et lille chok, da Kira gav lyd fra sig. Der gik lidt tid, før Hunter begyndte at hoppe af glæde på forbenene og hyle. Det betød ganske enkelt at han havde accepteret Kira, som en ven.
Caty blev så glad, næsten helt rørt så hun fik tårer i øjnene.
Gæst- Gæst
"Det ser ud til at han har godkendt mig."
//Sorry for det korte svar//
Gæst- Gæst
Hun kom til at le.
"Hvor er det godt at I to er blevet gode venner. Så hurtigt plejer Hunter normalt ikke at knytte sig til andre på den måde." sagde hun og nikkede for sig selv. Kira måtte have en god indflydelse på Hunter, siden han opførte sig så eksemplarisk.
Hunter blev igen forvirret og så sig omkring for at lede efter uglen. Han lagde hovedet på skrå og kiggede op på Kira. "Klokken må vel efterhånden snart være 4 om eftermiddagen. Der plejer Hunter og jeg at gå en tur. Vil du med, Kira? Måske møder Hunter nogle andre venner?" foreslog hun og afventede.
// du skal ikke undskylde //
Gæst- Gæst
"Du skal ikke være forvirret min ven. Jeg kan forvandle mig til uglen ligesom Caty kan forvandle sig til ulven du kender." Hun rejste sig op igen og smilede til Caty.
"Ja, Jeg vil meget gerne med på jeres gåtur. Så kan i også se mere af området." I udkanten af lysningen stak forskellige dyr hovederne frem for at se hvad det nye dyr var for et og hvad den lavede her. Kira vinkede efter dem, og bad dem komme og hilse på hendes kusine og Hunter, som var en hund. En kronhjorte buk kom langsomt frem på stive ben og rystede lidt med sit store gevir, klar på at sænke det til angreb hvis det var nødvendigt. Han stansede ved siden af Kira og bøjede sig lidt for at snuse imod Hunter.
Gæst- Gæst
"Tak fordi du vil gå med, Kira." sagde hun og smilede, mens de gik tur udenfor. Det var så magisk, da dyrene stak hovederne frem af nysgerrighed. Så tæt på dyr havde hun ikke været som menneske. Hun havde dog været tæt på dem, på en anden og ikke særlig mild måde. På en måde fik hun ret dårlig samvittighed over, den måde hun havde flået de stakkels dyr, bare fordi hun var sulten.
Hunter var meget nysgerrig og betragtede den store hjort med sit gevir komme nærmere. Han løftede ørerne, men det ene øre hang fordi der ikke var brusk nok. Da hjorten snusede, slikkede Hunter blidt den store hjort lige på snuden. Den logrede med halsen og stillede sig, så den vil lege.
Gæst- Gæst
Kira slog en latter op ved kidenes ankomst og deres forsøg på at få Hunter i leg. Hun gik hen og tog Catys ene arm, så de gik som et par veninder.
"Den nye generation har allerede accepteret Hunter, i hvert fald hos kronhjortene. Hvilket plejer at betyde at de andre hurtigt følger efter." Kira smilede og forsatte med at følge med Caty, imens kidene sprang rundt og andre dyreunger begyndte at kikke frem.
Gæst- Gæst
Caty gik lidt for sig selv, og tankerne blev heldigvis afbrudt, da Kira kom hen til hende og tog hendes ene arm. Hun smilede. "Jeg er meget glad for at dyrene tager godt imod Hunter." svarede hun og tænkte stadig.
"Jeg har besluttet mig for ikke at jage dyr mere." sagde hun lige pludselig. Tanken havde strejfet hende før, men når hun blev sulten, var det ikke til at styre.
Gæst- Gæst
"Det vil du kommet til at fortryde. Jeg høre selv til rovdyrene og jager selv fra tid til anden. Men aldrig blandt de dyr, som jeg kalder venner. Som regel flyver jeg længere ind i skoven eller uden for skoven og jager der." Hun smilede igen, imens hun forsatte. Hun pegede på et dyrestier og forklarede dem efter tur..
"Hvis vi følger denne, så kommer vi til Firewood Village. Og denne fører til den flok, som bor her i den vestlige del af skoven."
Et par ræve- og bjørneunger sluttede sig til hjortekidene og Hunter. Et par egern kom løbende hen over grenene og ned på deres skuldre, hvor de begyndte at undersøge lommer for godbider. Kira klukkede storsmilende og løsnede en pose fra sit bælte, som viste sig at indeholde solsikke frø. Begge egern forsynede sig hurtigt og satte sig derefter tilrette på deres skulder for at spise.
Gæst- Gæst
Det lød temmelig spændende. "Det lyder ret spændende, Kira." svarede hun og små lo, da hun så andre dyr komme til. De var så kære, de små dyreunger. Så uskyldige og legesyge.
Der var noget, som konstant nagede hende, men hun vil ikke sige det sådan uden videre. Det eneste hun sagde var: "Én flok søger jeg. En, jeg har søgt så længe efter. Finder jeg den flok, vil de ønske, de aldrig var blevet født." mumlede hun.
//Sorry for det sene svar//
Gæst- Gæst
"Hvor i skoven boede du og din familie den gang? Det kunne være at jeg kunne hjælpe." Et par hornugler kom flyvende og landede et lille stykke foran dem, hvor de begyndte at tale med deres hoo hoo. Kira standsede og lyttede kort, inden hun blidt frigjorde sig fra Caty og løsnede kåben.
"Undskyld mig et par minutter." Derpå forvandlede hun sig og fløj op til hornuglerne. De talte sammen i et par minutter hvorefter hornuglerne gik på vingerne igen. Kira fløj ned ved siden af Caty, forvandlede sig igen og tog kåben på igen. Hendes blik var tankefuldt og vredt.
// Intet problem - du er ikke sent på den //
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Et nyt bekendtskab// Sajro.
» Nyt bekendtskab /jens4697/
» Nyt bekendtskab - Miss Smith
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata