Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
nyt bekendtskab - Caty
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: nyt bekendtskab - Caty
Hun mærkede et lille puf, og smilede til Kira for at skjule hendes frustrationer. "Min familie og jeg boede i den østlige del af Ashen Wood. Så vidt jeg husker." svarede hun eftertænksomt. Der kom pludselig nogle flotte hornugler i nærheden. Hun observerede, hvordan Kira forvandlede sig og snakkede med dem inden hun kom tilbage og så sur og tankefuld ud.
Hun rynkede brynene. "Du ser tankefuld ud Kira. Hvad er der sket?" spurgte hun bekymret.
Gæst- Gæst
"Jægere er begyndt at være mere aktive her i den vestlige del af skoven. Hvilket betyder at der er stor risiko for at vores hytte vil blive opdaget." Hun tænkte lidt inden hun forsatte.
"I øjeblikket holder de to hornugler øje med de nærmeste jægere, som er omkring 3 dages rejse fra os."
Gæst- Gæst
Hun kunne virkelig se, at der var noget, der nagede Kira en del. Hun lyttede opmærksomt til det, Kira fortalte at gjorde store øjne. Shit.. det er ikke godt, der her." tænkte hun og rynkede brynene af bekymring. De vil slå dem ihjel, hvis de fandt dem i deres dyreform. Og de vil aldrig få fred.
"Skal jægerne absolut jage i vestdelen? Det er ikke noget de har gjort før sådan rigtigt." svarede hun og lød usikker på, hvad de skulle gøre.
Gæst- Gæst
"Nej, det er ikke normalt at de er så tæt på, men lige nu skal vi ikke bekymre os så meget om det. Vi får besked af uglerne når der sker noget nyt. Jeg håber på at de bare holder sig på de tre dages afstand, Ellers bider vi fra os."
Hun viste ikke helt endnu hvordan, men hun plejede at finde på noget, hvis det var nødvendigt. Og hun så ingen grund til at skulle jages væk fra den hytte hun havde levet i hele hendes liv.
Gæst- Gæst
Hun betragtede Hunter, der løb rundt og legede med de andre dyr. Pludselig synes Hunter ikke, at han gad være sammen med dem alle sammen, for han løb direkte ind mod en lidt mørkere sti og forsvandt.
"Hunter! Kom så tilbage!" råbte Caty chokeret og løb efter ham. Han havde aldrig opført sig så sært, tænkte hun og overvejede, om hun skulle skifte form.
Gæst- Gæst
"Smid tøjet og skift form. Jeg følger efter." Hun bestemte sig for selv at vente med at skifte form til Caty havde gjort det. Så ville hun samle tøjet sammen og flyve efter dem.
Hvad der havde fået Hunter til at stikke af, viste hun ikke. Men det havde fået dyrene til at stivne og nogle af dem løbet væk.
Gæst- Gæst
Hunter svarede med en lille stemme: "Der sker et eller andet herude, og jeg kunne fornemme at noget ikke var, som det skulle være." Caty lagde hovedet på skrå og fulgte efter ham. Han viste hende noget, som ingen nogensinde skulle se i deres liv.
Foran dem lå 2 ulve, skudt og døde. Hunter og Caty begyndte at hyle, ligesom for at sørge over dem. Sådan gjorde de, hver gang nogen af deres slags døde.
Det gjorde ondt at se dem sådan og Caty forvandlede sig tilbage igen og satte sig op af et træ.
Gæst- Gæst
"Det gør mig ondt. Var det nogen I kendte?" Stemmen var rolig og lav.
Gæst- Gæst
"Jeg er taknemlig for at du vil bære mit tøj, Kira. Tak for det." sagde hun og smilede. Hunter slikkede hende i hovedet. "Måske skulle vi bare tage hjem. Eller hvad siger du, Kira?" spurgte Caty.
Gæst- Gæst
"Bare græd." Hendes stemme var hviskende og forstående.
"Når I to er klar, så tager vi hjem." Hun lod den ene hånd glide ned over Hunters hoved.
Tids hop
Da de var kommet tilbage til hytten, tændte Kira op i ildstedet og satte en gryde over med en stuvning, som hun regnede med at de kunne spise. Hun fandt også en lårkølle som Hunter kunne få, når de skulle spise. Hun så smilende på sin kusine.
"Du kan vise Hunter jeres værelse, så ordner jeg aftensmaden imens."
Gæst- Gæst
Hun var så glad for, at Kira havde taget så godt imod dem. Hvad skulle hun dog have gjort uden hende, tænkte hun og smilede, da de var kommet tilbage. "Tak fordi du trøstede mig, kusine! Og så viser jeg lige Hunter vores værelse. Kom Hunter." svarede hun og fik Hunter med. Kiras hytte var så hyggelig indrettet, og hun elskede varmen og energien her. Hunter gik nysgerrigt rundt og snusede til alle de nye indtryk, der måtte være.
"Det er virkelig rart at du vil lade os bo her, Kira." fortalte hun smilende.
//sorry for ikke at have svaret. Har skulle flytte //
Gæst- Gæst
Hun så lidt til stuvningen og smagte lidt på den, hvor på hun kom lidt krydderier i for at give den lidt ekstra smag.
Efter ca. tyve minutter var stuvningen klar og hun havde skåret lidt brød, som hun satte på bordet. Derpå kaldte hun på Caty og Hunter. Hun tog lammekøllen og rakte den til Hunter med et smil.
// Intet problem Har slappet af og hygget mig med lidt andet //
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Et nyt bekendtskab// Sajro.
» Nyt bekendtskab /jens4697/
» Nyt bekendtskab - Miss Smith
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata