Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Vampyr blod
Side 1 af 2 • 1, 2
Vampyr blod
Der er noget jeg ikke forstår....hvordan kan vampyr blod give nogen effect?
Indenfor Væsnes blod står der at det virker som stoffer....men...
Hvordan kan det det når det er dødt blod der er i vores krop?
PLus at det er blod fra andre væsner.....
Blodet dør jo i en vampyrs krop, og det er jo derfor at vampyrer hele tiden må havde
blod, fordi at de behøver frisk blod hele tiden for at den døde krop stadig kan due.
Så hvordan kan blodet overhoved give en virkning?
´Det virker bare så dumt....Vi er væsner der har brug for blod for at overleve...
men det jo kun fordi vi ikke selv kan produsere blod...Så det er jo i gåse øjne ikke vores blod.
Demetri- Antal indlæg : 830
Evner/magibøger : Formskifter.
Sv: Vampyr blod
Gæst- Gæst
Demetri- Antal indlæg : 830
Evner/magibøger : Formskifter.
Gæst- Gæst
Hvis du forstår mig:)
- Jeg tror det er lidt ligesom hvis en cykelløber tager noget af sit eget blod, fryser det ned og så tager det ind igen inden et stort løb, så får de flere røde blodlegemer, eller sådan noget.
Gæst- Gæst
Så kan vi jo lave os et par herlige plots hvor vi undersøger og udfører tests på dem, for at se om vi kan løfte sløret for nogle af deres hemmeligheder.hææhææææ.
Hvorfor indeholder deres spyt enzymer der kan får Små sår til at lukke sig??
Aner det ikke- sådan er det bare . Bum.
De er mystiske og farlige....og den mystik skal vi værne om. Nøjagtig som den rosévin , jeg har indtaget aaaaal for meget af.....endnu et mysterium, men jeg lover at det ikke er værd at undersøge ; )
^^
Gæst- Gæst
Jeg tænkte bare true blood med det samme for det der hvor jeg hørt om det for først gang så det kunne måske os være kommer derfra, men som du siger man kan altid finde ud af det i et emne c:
Rosévin kender jeg dog ikke til, men smager det godt? Oo
Gæst- Gæst
Jeg elsker selv True Blood, har faktisk en flaske af det! Virkelig!
Købt i en HBO shop i New york, jeg har sååå dårlig smag.Købte også en hættetrøje, med logo på og et Bite me på ryggen XD
Gæst- Gæst
True blod er awesome har læst bog et og to men så jeg ikke kommet videre, overvejer og begynde og se den igen på en eller anden stemer fra nette for jeg har ikke tid til og se den på tv
Overvejer og spøger min mor om at køb nogle flasker med når hun skal til new york samt nogle bøger fra father Sebastian hvis du kender ham?
Gæst- Gæst
Jeg har aldrig hørt om Father Sebastian.* kaster mig over google*
Gæst- Gæst
men det lyder som en fed idé som plot om hvorfor blodet betyder noget. :-):-) evt kan i spore tilbage til den første vampyr alucard, han er gemt nede i grotten kaldt the cave of forgotten dreams dybt under sandørken med mange farlige væsner, i den hule som er gudernes gemmested for alle de gemte og glemte skatter fra glemte og mytiske tider. :-P
:-Pdog skal det siges, hvis i vækker ham, så kommer der måske meget store problemer, som kunne føre til et dejligt stort world event. :-Pevt læs om ham i historie omkring kendte legendariske væsner. :-P
Så får i måske en idé om, hvor kraftfuld han er plus camille, som du ved, så har vampyrer en ekstra hang til feblod, så måske er det bedste ikke at være i nærheden at en meget sulten kongevampyr, som ikke har haft fået blod i mange mange tusinde år. :-P men som sagt nok også det sjoveste og det er jo typisk dig at rode dig ud i sådan noget. :-P
Gæst- Gæst
Nåååå , mon nogen vil med på eventyr så ??
Gæst- Gæst
MEn hvis du søger nogen vil jeg godt med, da vi stadig mangler at lade vores karaktere mødes også. xD
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Men Sajro kunne godt have interesse i det... Mere fordi han vil se om det kunne have nogen forbindelse til den kult han stammer fra. ^^
Han sørger alt han bare har en lille ide om kan have forbindelse dertil... xD
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
men drager jeg på en ekspedition , tror jeg det blver et åbent emne....nu må vi se...
Gæst- Gæst
Der er sikkert nok der vil hjælpe dig. xD
Side 1 af 2 • 1, 2
» Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//
» Blod er så tiltrækkende//Allyson//
» Vi er en familie af blandet blod
» Sælger du blod? - Zero Bang XxX (fortid)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine