Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Voteba13Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Voteba14Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Voteba15 
Edgar
Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Voteba13Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Voteba14Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 18:42

Sted :: Gyderne.
Omgivelser :: Ingen væsner over hovedet.
Tid :: Det er aften.
Vejr :: Det er det perfekte vejr.
Hår :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Ryan var taget ud for at finde blod til sin herre, som en lille overraskelse fordi han ikke havde gjort hendes søster noget, Ryan var alligevel så svag at hun næsten ikke kunne noget, om hun kom i tanke om de opgaver Zero havde givet hende, hun skulle havde gjort dem alle sammen ende han ville komme hjem igen, men han var jo næsten lide taget af sted, så hun havde kun meget lidt tid til sig selv, og den brugte hun både på at finde noget mad og noget blod til sin herre.

Ryan var iført sort tøj som altid, hun havde næsten aldrig noget andet på end sort, og det havde hun det også helt fint med, Ryan smilede til sig selv da hun kom i tanke om hvor godt hun havde det med sin søster før de begge blev fanget af Zero, smilet forsvandt dov igen ved navnet Zero, Ryan viste ikke hvordan hun havde det med ham, han var både ond imod hende men han var dejlig nok at snakke med fordi de begge havde tanken om magt.


Sidst rettet af Ryan Ons 30 Okt 2013 - 19:05, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 18:46

Mikkel gik rundt for sig selv sammen med en anden dæmon som også var en mand, de snakkede sammen om hvad de skulle finde på at lave, Mikkel havde så meget at snakke om, men han viste ikke hvem han kunne sige det til, denne dæmon som gik sammen med ham, var engang en af hans fars soldatet men nu var hans far død, slået ihjel, så denne dæmon var nu soldat for Mikkel, Mikkel var ikke en helt normal dæmon han var også vampyr.
Mikkel kiggede rundt for at se om der var noget han kunne spise af, og der så han en kvinde med blåt og sort hår, han så lidt op af hende før han gik stille hen til hende, hun så jo meget godt ud efter hvad Mikkel kunne se, det kunne jo godt være hun var noget helt andet end det hun så ud til at være.

// Undskyld det blev så kort har svært ved at komme igen //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 18:57

Ryan kunne dufte noget helt særligt, noget hun aldrig har duftede før, det var både en dæmon og vampyr men det var som om at det ikke var i to personer men i en, Ryan forstod det ikke helt, hvordan kan sådan nogen dufte være i den samme person? Ryan tænkte sig om, ja måske har hun levet længe men så længe for at vide hvem det er som har det to dufte det havde hun så ikke levet længe nok til at vide, hun kiggede rundt og fandt to mænd som var på vej hen til hende, hun kiggede på den mand som duftede af begge dele, Ryan så med tomme øjne på ham, han var jo noget særligt, måske skulle hun prøve at løse sine opgaver hos ham, han virkede bag meget frækt, måske var han med på at havde sammen med hende, men hun viste jo aldrig hvad de var for nogen.

Hun så op dem og sagde med en kold stemme, "Og hvad ville i?" Ja Ryan havde et meget grimt sprog det viste hun godt men sådan var hendes møde at tale på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:04

Mikkel var kommet hen til hende, og hørte hvor kold hun var over for dem, men måske var hun bare sådan så Mikkel tog sig ikke rigtig ad det, han så bare på hende, og synes at hun virkede meget fræk? Mikkel rystede på hovedet, han ville ikke tænke på at han var sulten og at han muligvis var incubus så skulle han jo havde med ved hjælp af sex, og han virkede også selv noget svag? måske skulle han spørger denne kvinde om de skulle lave noget? ikke fordi han ville havde noget med hende at gøre, han var bare sulten og han viste også hvad hun var for en? hun var en succubus bare en kvinde udgave af en incubus, Mikkel smilede frækt til hende og sagde meget kort, "Lad mig gætte en Succubus og du er sulten, lad mig hjælpe" han sagde det som om at det var helt naturligt at havde sex med kvinder som han ikke kendte, men han viste hvordan hun måtte havde det, tanken om ikke at havde fået noget mad, det gjord ham helt dårligt, men nu måtte han bare vente på og se hvad hun sagde til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:09

Ryan fik lidt af et chok da han sagde at han ville hjælpe med at mætte hende? hvad fanden mente han med det? ville han være sammen med hende? viste han godt hvad hun var for en? åbenbart? nu hvor hun duftede efter kunne hun godt dufte lidt af sin egen race i ham? var han måske selv sulten? muligvis var han det, og muligvis var han ikke, måske ville han bar havde sex med en eller anden kvinde som han aldrig ville møde igen, eller måske kunne han godt lide hende, hun rystede ved tanken og at han godt kunne lige hende, hun var jo selv ikke sød? hun var ond og var leder for en lille gruppe dæmoner? hvad ville sådan en som ham se i hende? dov så hun frækt tilbage til ham og spillede med på dem, for på en eller anden møde troede hun ikke rigtig på ham.

Ryan gik helt tæt på ham og ventede på at se hvad der ville ske, med hende hvis hun gik tæt på hende? ville han begynde at kysse hende? eller tage tøjet af hende? hun viste det ikke helt, men hun ville gerne finde ud af det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:15

Mikkel nikkede svagt, han tog det som et tegn for at hun ikke sagde noget det måtte jo betyde ja, han kiggede ind i hendes øjne og så hvor smukke de var det var i en dejlig lysegrøn farve, det var ikke så tit at man så sådan nogen dejlige grønne øjne som hun havde, han mærkede hvordan hun gik helt tæt på ham, han duftede til hendes hår og elskede den duft som kom fra hendes hår, han så igen på hende og tog hendes hårt på røven og grinede ondt? ikke fordi han ville være ond imod hende, bare for at tænde hende lidt, eller måske tænkte hun ikke på det, men det gjord vel ikke noget hvis han gjord det, hun kunne bare havde gået væk fra ham til at starte med, så det var jo lidt hendes fejl.

Mikkel på hen på dæmonen som stod noget fra dem, han viste godt hvad det var Mikkel ville havde ham til at gøre, dæmonen gik hen til det hus som lå tættes på dem, han åbnede døren om kort tid efter hørte man skrig og råbende inde fra huset, Dæmon kom ud igen og nikkede til Mikkel.

Mikkel så hvordan dæmon nikkede og han så ned på kvinden foran ham, og sagde med en rolig stemme, "Kom lad os gå ind og gå i gang" han sagde det stadig som om det var helt naturligt for ham, Mikkel gik op til døren og vente hovedet imod kvinden for at se om hun var gået med, eller om hun stadig stod der hvor han havde stået før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:21

Ryan mærkede hans hånd på hendes røv, og hvis hun skulle være helt ærligt kune hun godt lide det, imens hans hånd var på hendes balle lade hun selv hånden på hans lem og nussede den lidt, hun duftede til ham og synes han duftede meget godt, der var noget over ham som hun ikke kunne holde op med at tænke på, nu hvor hun tænker over det var det lykkes ham at tænde hende? han var den første ud over en helt bestem person som hun ikke ville tænke på nu, hun tog hårdere og hårdere på hans lem i håb om at han ville tænde på det.

Noget tid efter hørte hun skrig fra et hus der lå tæt på det, smerte tændte hende så langt fra, hun havde været igennem så meget at smerte bare gjord hende utændt? eller der var en person som kunne tænde hende lige meget hvad han lavede ved hende, hun rystede på hovedet for at glemme denne person.

Ryan så på manden som lige før stod foran hende, hun kiggede rundt for at finde ham igen, det tog hende ikke langt tid for hun fandt ham oppe ved døren, Ryan smilede frækt og gik op til ham og tog igen på hans lem, i håb om at den var blevet lidt stiv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:31

Mikkel fik et lille chok ad han lige pluslig lå en hånd på hans lem, han blev måske lidt rød i hovedet, han havde ikke oplevet en fremmede kvinde tage på hans lem før de var kommet ind i en seng og allerede var gået i gang med at tænde hinanden, var denne kvinde virkelig så tændt at hun ikke kunne holde sig længer, han tænkte lidt over det og det kunne da ikke passe at denne kvinde allerede var så tændt at hun bare måtte rører ved ham, men alligevel kunne han godt live at hun gik lige til, det tændte ham sku, han mærkede hvordan hans lem voksede under hans bukser, han stønnede lidt og sagde meget hurtig "Du tænder min tøs, lad og gå i gang" han mærkede hvordan hans lem voksede mere og mere, snart kunne han heller ikke holde sig fra at knalde denne kvinde som havde tændt ham på så kort tid.

Da de begge var oppe ved døren mærkede han igen hendes hånd på hans lem som var blevet helt stiv, han stønnede og holdte hårdt fast og hende, han kunne ikke holde sig længer, han løftede hende op af væggen lige inde for døren, han havde parsede hende op af væggen så det var hans lem og vægge som holdte hende oppe, imens var han selv igen med at smide blusen og prøvede at tage hendes af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:37

Ryan mærkede hvordan hans lem voksede og voksede, og det tændte hende selv, selv om hun helt ikke ville indrømme det, og slet ikke over for hende selv, tænk at han kunne gøre hende tændt selv efter hvor ond mænd har været imod hende? både da hun var barn og da hun var blevet voksen, har hun altid været udsat for voldsomme ting som hun helt ikke ville tænke på og slet ikke nu hvor hun var så tæt op at få mad og måske lidt blod til sin herre, hun sagde ikke noget da han havde sagt at hun havde tændt ham og at han bare gerne ville i gang, det gjord hende bare mere tændt ved ikke at sige noget? mærkelig nok men det tændte hun på at partnerne sagde ting hvor hun ikke gjord, det var lidt en mærkelig møde at tænde på, men sådan var det altså for hende.

Da hun var kommet op til døren mærkede hun hvordan hendes fødder blev løftede fra jorden, hun fik et chok og var ved at falde ned fra hans grab, hun mærkede også væggen bag hendes ryg, hun så hvordan han kæmpede med at få deres tøj af, han var virkelig tændt og det var hun også, hun kyssede han liderligt på munden og kørte sine hænder igennem hans hår, bare han ville ligge dem ned så de kunne komme i gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Tors 31 Okt 2013 - 16:20

Mikkel forstod ikke helt hvorfor helt hvorfor at hun ikke sagde noget? var det fordi hun var bange for at sige noget, eller havde hun bare ikke lyst, Mikkel tog det altid som et dårligt tegn, men hun måtte selv om det, han havde lyst til at havde sex han havde virkelig lyst til at få noget på den dumme, og nu skulle det være.

Mikkel fik det øverste af dem begge, han kørte sine hænder over hendes bryster, det var dejlige store, han elskede store byster og hun havde jo dem så det var jo dejligt nok, han holdte om hende for at løfte hende hen til en sofa som var inde i stuen som lå et rum fra dem, han lade hendes ned og raste sig selv op for at åbne sine bukser, han kiggede frækt på hende, da han havde den halvt nede kunne man bare se hvor store den var, den var ca. 23 cm måske mere måske mindre, han tog hurtig på den og vente sine hænder imod hendes bukser for at åbne dem, da de var kommet op tog han dem bare ikke halvt af, nej de skulle helt af, han sparet hendes ben så han kunne være imellem dem, hvor efter han stikker sin lem ind i hendes underliv og begynder at rykke frem og tilbage med små støn efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX// Empty Sv: Nej mad, og blod til min herre //Mikkel-XXX//

Indlæg af Gæst Fre 1 Nov 2013 - 16:05

// Jeg skulle hilse fra Mikkel og sige at vi stopper dette emne, ikke fordi det ikke var godt eller noget, men vi kunne ikke finde rundt i det, vi svarede da vi var allermest træt, og derfor synes vi at i skulle havde noget beder at læse, vi laver det om, og jeg starter denne her gang, det bliver et andet sted og der kommer til at ske noget andet. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum